Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHaarkleur

Haarkleur

149 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
psychedelicchick zei:
snap jij het nog hier ? ik niet joh :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik wel , maar we mogen niet teveel offtopic gaan , of de modjes komen weer opduiken uit het niets. :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
SperSIZEboon zei:


:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Damn... dat is een mooie red head :hearteyes:

Ik ben normaal meer een fan van blond of brunette. Maar aziatische vrouwen blijven de mooiste, dus zwart haar.

Maar uiteindelijk is de haarkleur niet beslissend..

:)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mij wel :grin: Heb wel al mooie blonde vrouwen gezien, maar nog nooit op gevallen ofzo. :P Degene waar ik echt denk "wow" hebben altijd bruin of zwart haar :grin: Gelukkig maar, want dat zijn de mooiste types :P

Maar goed in de toekomst misschien, wie weet :tearsofjoy:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zwart haar en het liefst een bleke huid :hearteyes:






Dread kunnen trouwens ook heel leuk zijn.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Amy Lee. Bloedmooie meid ja.. :hearteyes:

Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreads vind ik echt zonde, stijl haar is net zo mooi bij vrouwen en dat ga je dan inruilen voor een hoofd vol pluis :openmouth: Krullen heb ik ook niets mee, te frivool :grin:

Zowiezo vind ik dreads een beetje standaard voor drugsgebruikers of stoners enzo. Maar goed, geschoren hoofd is ook allesbehalve origineel dus ik kan beter zwijgen, haha. :grin:

Fishhead0707 zei:
Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

De zwarte markt zeker. Ja flauw :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Dreads vind ik echt zonde, stijl haar is net zo mooi bij vrouwen en dat ga je dan inruilen voor een hoofd vol pluis :openmouth: Krullen heb ik ook niets mee, te frivool :grin:

Zowiezo vind ik dreads een beetje standaard voor drugsgebruikers of stoners enzo. Maar goed, geschoren hoofd is ook allesbehalve origineel dus ik kan beter zwijgen, haha. :grin:

Fishhead0707 zei:
Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

De zwarte markt zeker. Ja flauw :grin:
Klik om te vergroten...

haha die ook natuurlijk.. :sunglasses:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead0707 zei:
Amy Lee. Bloedmooie meid ja.. :hearteyes:

Ach joh, what the heck, Ik ben van alle markten thuis.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Of niet? :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het eerlijk gezegt niet zo voor blonde vrouwen.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Praten over je kids in het sexualiteit subforum: fout :grin:
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb die foto uit de echte foto geknipt wnat niet iedereen hoeft mijn tieten te zien op deze foto snappie vou :P
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hou van zwart haar, maar ook van rood haar. Veel maakt haarkleur mij ook weer niet uit, zolang het maar past. Wat ik wel belangrijk vind is dat de haarkleur natuurlijk is. Meestal vind ik geverfd haar er maar chemisch uitzien.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb jij een voorkeur voor een bepaalde haarkleur?

ik moet toch wel bekennen dat ik echt een zwak heb voor vrouwen met rood haar :hearteyes: :hearteyes:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brunette en zwart haar vind ik heel mooi.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15


:hearteyes:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
^Smaak heb je zeker.





:hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
thanks :)

ik heb dus echt helemaal niks met aziaten he,net zoals met negers,halfbloedjes etc.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wel :grin: Alleen die overdreven dikke tieten passen echt niet bij dat Aziatische vrouwtje.

Verder heb ik geen voorkeur voor haarkleur. Al vind ik roodharige vrouwen over het algemeen het minst mooi.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#19
Donker haar vind ik het mooist, het liefst gepaard met lichte ogen. Blondjes val ik niet zo op, roodharige ben ik vies van.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lau is niet zo moeilijk :rolleyes: als er maar een gat in zit :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."