#1
nee,ik weet idd niet waar ik aan zou beginnen,maar ik geef het wel een kans hoor!!We hoeven niet meteen te trouwen natuurlijk!!Mooi rood is echt niet lelijk,maar lief,zacht en knuffelbaar.psychedelicchick zei:haha waarom zou ik met je willen trouwen behalve dat je lief voor me zult zijn dan ? :P
ofja de vraag is wil JIJ wel met mij trouwen? :P weet waar je aan begint hahahahaha
haha je weet toch wat ze zeggen over vrouwen met rode haren in bed ? :P snappie vou ? :P
ik krijg wel es te horen dat ik erger ben als een man hahaha :P[/quote]
