#1
Vanadesse zei:Wat ik echt vies vind is mango... Blehh!!
Smaken verschillen, maar als je mango vies vindt heb je volgens mij smaakpapilkanker..
Aalpoepert zei:Soms wel het pruimpje van mijn vriendin.
Je bedoelt haar mossel
Vanadesse zei:Wat ik echt vies vind is mango... Blehh!!
Aalpoepert zei:Soms wel het pruimpje van mijn vriendin.
Dextro Amfetamine ruikt ook zo lekker.Aalpoepert zei:Appeltjespep
Oh dan heb je het ook niet zo erg duidelijk.. Als ik een half uur bij iemand thuis zit met een kat, ben ik er een halve week ziek van.. Die dag en vooral nacht is dan echt een hel! Dan kan ik niet meer ademhalen, overal uitslag, alles jeukt dan, en niesen bij het leven.. Paarden is nog erger.. Kan bijvoorbeeld ook niet tegen wolle kleding.. leer gaat ook irriteren.. Uiteindelijk leer je er wel mee leven en er mee omgaan haha..Manonnie zei:Inderdaad, ook huisstofmijt en ach, ze zeiden dieren maar vind het wel best.Vanadesse zei:Ja erg vervelend! ik heb hooikoorts, huisstofmijt, dieren-allergie (nouja, op vissen enzo na), vaak eczeem (knieholtes en de andere kant van mn elleboog (om maar zo te zeggen) en in oren). En er is ooit iets uit de test gekomen over "schimmel allergie" maar weet niet wat dat precies inhoud.. haha! Verder heb ik Astma! Hoeraaa!
En dus nog allergie voor meloen, appel en soms last van kiwi's..
Heb 4 jaar een paard gehad, daarvoor denk zo'n 5-6 jaar al paardgereden op een manege. In de zomer had ik er wel eens last van, maar ook niet zo dat ik ging stoppen ofzo met paardrijden.
Katten, heb ik mijn hele leven tot mijn 16e gehad.
Hond, heb ik toen de katten dood waren gehad, en nu nog steeds. Nergens last van.
Haha ik geef niet zo om die allergieën.
Katten en honden is zeer waarschijnlijk dat ik daar overheen gegroeid ben!Vanadesse zei:Oh dan heb je het ook niet zo erg duidelijk.. Als ik een half uur bij iemand thuis zit met een kat, ben ik er een halve week ziek van.. Die dag en vooral nacht is dan echt een hel! Dan kan ik niet meer ademhalen, overal uitslag, alles jeukt dan, en niesen bij het leven.. Paarden is nog erger.. Kan bijvoorbeeld ook niet tegen wolle kleding.. leer gaat ook irriteren.. Uiteindelijk leer je er wel mee leven en er mee omgaan haha..Manonnie zei:Inderdaad, ook huisstofmijt en ach, ze zeiden dieren maar vind het wel best.Vanadesse zei:Ja erg vervelend! ik heb hooikoorts, huisstofmijt, dieren-allergie (nouja, op vissen enzo na), vaak eczeem (knieholtes en de andere kant van mn elleboog (om maar zo te zeggen) en in oren). En er is ooit iets uit de test gekomen over "schimmel allergie" maar weet niet wat dat precies inhoud.. haha! Verder heb ik Astma! Hoeraaa!
En dus nog allergie voor meloen, appel en soms last van kiwi's..
Heb 4 jaar een paard gehad, daarvoor denk zo'n 5-6 jaar al paardgereden op een manege. In de zomer had ik er wel eens last van, maar ook niet zo dat ik ging stoppen ofzo met paardrijden.
Katten, heb ik mijn hele leven tot mijn 16e gehad.
Hond, heb ik toen de katten dood waren gehad, en nu nog steeds. Nergens last van.
Haha ik geef niet zo om die allergieën.
Maar mijn fruit allergie is niet zo heel heftig.. krijg altijd onwijze keelpijn en beetje benauwd gevoel, maar ik eet op zich best regelmatig appels... :d
Chris Pontius zei:lolnoob zei:Hoezo?
Een appel is wel gezond, maar minder gezond dan andere stukken fruit.
lolnoob zei:Chris Pontius zei:lolnoob zei:Hoezo?
Een appel is wel gezond, maar minder gezond dan andere stukken fruit.
Nooit geweten.
Olijfboompje zei:Dextro Amfetamine ruikt ook zo lekker.Aalpoepert zei:Appeltjespep
Het heeft wel wat weg van fruit.
Een aanrader is vers fruit na gebruik.Chris Pontius zei:Olijfboompje zei:Dextro Amfetamine ruikt ook zo lekker.Aalpoepert zei:Appeltjespep
Het heeft wel wat weg van fruit.
Dan had ik eens vers fruit geprobeerd als ik jou was.
Tomaten zijn alleen vrij hoog in vitamine C, niet heel bijzonder.Flameon zei:Hoe gezond zijn tomaten? en wortels?
YawningMan zei:Tomaten zijn alleen vrij hoog in vitamine C, niet heel bijzonder.Flameon zei:Hoe gezond zijn tomaten? en wortels?
Wortels daarentegen zijn daarentegen een van de meest vitaminerijke.
Flameon zei:YawningMan zei:Tomaten zijn alleen vrij hoog in vitamine C, niet heel bijzonder.Flameon zei:Hoe gezond zijn tomaten? en wortels?
Wortels daarentegen zijn daarentegen een van de meest vitaminerijke.
Dan moet ik eens wat wortels mee plukken hier uit de appie![]()
Culinair gezien wordt het gezien als een groente maar het is toch echt een vrucht, dus fruit, botanisch gezienluchtigtoetje zei:tomaten en wortels zijn alleen geen fruit(maar groente en een nachtschade)
YawningMan zei:Culinair gezien wordt het gezien als een groente maar het is toch echt een vrucht, dus fruit, botanisch gezienluchtigtoetje zei:tomaten en wortels zijn alleen geen fruit(maar groente en een nachtschade)
![]()
Wortel daarentegen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."