Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls het uit is..

Als het uit is..

78 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, een vrouw haar poes is heilig. :smoke:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inhoudsloos vinden we je zeker niet.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Extisi met haar zwangerschapsbuikje :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gemini zei:
Bier kanker veel whisky drinken.
Klik om te vergroten...

ps. kun je me haar nummer pmen?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Begrijp echt niet hoe mensen kunnen huilen als het uit gaat, maar dan wel binnen een week iemand anders hebben :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat doen jullie als een relatie voorbij is? Ik heb het gisteren uitgemaakt met m'n vriendin van 4 maand, het botste op veel punten gewoon teveel en ik voelde me er gewoon niet goed meer bij. Maar nu heb ik wel zo'n gevoel dat het weer even moet wennen ofzo.. verandert natuurlijk een hoop.

Wat doen jullie om daarmee om te gaan? Even rust nemen van alles, proberen een nieuwe partner te vinden of juist alles wat los en vast zit naaien? Er is nu opzich wel iemand die ik leuk vind maar ik weet ook niet wat dat gaat worden. Mwa.

:rolleyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bier drinken.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt ooit wel eens gezegd hier op het forum dat als je vriendin (maakt niet uit welke) je zou dumpen je het daar heel erg moeilijk mee zou hebben. Is dit nu anders (natuurlijk is het moeilijk, ook al ben jij degene die het uit maakt) of is dit "prettiger"?

Veel met vrienden afspreken man! Je hoeft niet te gaan sletten (volgens mij ben je ook niet zo iemand) en je moet al helemaal niet gaan zoeken naar een nieuwe vriendin. Als het gebeurt gebeurt het natuurlijk en dat is mooi maar het hoeft niet uit te maken of dat volgende week of over een jaar is.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Gemini zei:
Bier kanker veel whisky drinken.
Klik om te vergroten...

ps. kun je me haar nummer pmen?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het enige wat bij mij hielp was eigenlijk een nieuw iemand vinden waar je een oogje op hebt.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
of juist alles wat los en vast zit naaien?
Klik om te vergroten...

Met dat kapsel? :sunglasses: Haha, succes man! Je krijgt een taart van me als het je lukt. :sunglasses:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
of juist alles wat los en vast zit naaien?
Klik om te vergroten...

Met dat kapsel? :sunglasses: Haha, succes man! Je krijgt een taart van me als het je lukt. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Als je dat tegen iedere cybergoth zou zeggen dan zou je echt een dikke smak aan taarten kwijt zijn geloof mij maar..
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Gemini zei:
Bier kanker veel whisky drinken.
Klik om te vergroten...

ps. kun je me haar nummer pmen?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy:

Drinken met vrienden en proberen te genieten van wat je wel hebt: een vrijgezellig leven! :)

EDIT: wat bij mij ook altijd heel goed werkt is zelfspot :confused:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Janken als een klein kind en veel drinken/blowen met vrienden. Ik heb dan echt niet de behoefte om gelijk een nieuwe chick te zoeken, liever eerst een half jaar ofzo vrijgezel zijn en zoveel mogelijk pardyen met kameraden (maar mischien is het anders na een relatie van 4 maanden, want zo lang is dat nou ook weer niet).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dreuge zei:
Janken als een klein kind
Klik om te vergroten...
Chris Pontius zei:
Gemini zei:
Bier kanker veel whisky drinken.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Veel afleiding zoeken. Leuke dingen doen. Op stap gaan met vrienden. Genieten van je vrijheid.
Me meteen in iets anders storten heb ik ook weleens gedaan. Soms werkt het. Soms kom je erachter dat je iets bent begonnen met iemand die je helemaal niet leuk vindt, omdat je zo nodig snel over je ex heen wilde komen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Dreuge zei:
Janken als een klein kind
Klik om te vergroten...
Chris Pontius zei:
Gemini zei:
Bier kanker veel whisky drinken.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Heb jij er ervaring mee dan? Zou ik van jou niet zeggen. :sunglasses:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
Begrijp echt niet hoe mensen kunnen huilen als het uit gaat, maar dan wel binnen een week iemand anders hebben :P
Klik om te vergroten...

De leegte opvullen? Ik ken veel mensen die dat doen hoor, wordt meestal alleen geen langdurend succes. :tongueout:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eerst in een frenzy gaan, de muur slaan, de deur schoppen. Vervolgens heel veel drinken/blowen. Daarna voor je het weet een nieuw vriendje tegenkomen en alles weer vergeten zijn.

Als ik het zelf uitmaak dan alleen maar de laatste stap van bovenstaande.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."