#1
sublime niet zoeken, komt vanzelf ![:wink:]()
Drientje zei:Ik verwacht niets anders van jou, of je laat het achter op een groezelige glasplaat ergens in een huiskamer.
Zoiets ja.Sublimo zei:Drientje zei:Ik verwacht niets anders van jou, of je laat het achter op een groezelige glasplaat ergens in een huiskamer.
Wat is het hier toch stoffig jongen... Eens even die tafel afvegen met een natte doek.
NEE MAMA, NEE.....
Drientje zei:je laat het achter op een groezelige glasplaat ergens in een huiskamer.
Ja nu nog wat prateriger en je mag blijven....W.F.L. zei:Drientje zei:je laat het achter op een groezelige glasplaat ergens in een huiskamer.
My style.Het wordt al beter heh!
![]()
Meer G!W.F.L. zei:
wobble zei:Zo niet ga je gewoon een relatie aan met je drugs
megatrippie zei:Zeepbel zei:Ik kom net uit een relatie van ongeveer iets meer dan een half jaar.
We gebruikten alle 2 Heroine. Ik ben nu 2 weken clean, en heb geen contact meer met mijn ex-lief.
Mijn antwoord op jouw vraag is: neen. Want door drugs leef je in een andere realiteit, en ook je denken en gevoelens zijn niet 'nuchter'. Ergens vind ik het alsof je niet helemaal eerlijk bent. Want dat doet die drugs nu eenmaal met je..
De drugs heeft ook mijn relatie uiteindelijk verkloot. Dus nogmaals, ik zeg Neen
Greetz Zeepbel.![]()
Het lijkt mij dat al ruimschoots bewezen is dat het niet waar is wat jij daar stelt.
Om voorbeelden te nemen.
Er zijn plenty relaties waarvan 1 persoon rookt en de ander niet.
Ook als beide roken zal dat niet een factor van belang zijn bij de bestendigheid van de relatie.
We hebben het hier over drugs en een verslaving.
Bij alcohol zie je dat bij recreatief gebruik er geen probleem behoeft te zijn.
Als er sprake is van een verslaving zie je dat het vaak wel problemen oplevert.
Bij Blowen zie je dat het ook niet noodzakelijk een probleem hoeft op te leveren.
Bij gebruik van LSD zie je ook dat het geen probleem behoeft op te leveren.
Bij zwaar verslavende middelen welke ook nog een zwaar financiële belasting blijken te zijn zie je dat het al snel een probleem gaat opleveren.
Bij Coke zie je dat het omdat het a duur is en b ego vergrotend is problemen oplevert.
Je kan dus niet stellen dat gebruik in een relatie niet kan.
Het kan prima.
Factoren van belang zijn echter openheid.(of beter nog gelijkheid.)
Als er sprake is van verslaving en het is slecht 1 van de partners welke gebruikt zal het moeilijker zijn.
Zeker als er dan sprake is van een middel welke zwaar verslavend duur en/of ego vergrotend is.
jimi zei:en dat is nu wel iets wat ik zoek in mijn 'volgende'vriend ofvriendin.
W.F.L. zei:jimi zei:en dat is nu wel iets wat ik zoek in mijn 'volgende'vriend ofvriendin.
Idem![]()
Drientje zei:Jep, maar met drugsgebruik heb je toch weer een extra drempel gecreëerd. Weer iets om eventueel ruzie over te maken en een extra grens te trekken ("We hadden afgesproken dat je geen coke zou nemen vandaag" of "Nu kom je alweer met van die schotels van pupillen thuis, ga vooral zo door, je maakt jezelf en mij kapot")Mike zei:Drientje zei:Openheid is toch wel de sleutel voordrugsgebruik ineen relatie.
Toch?
Het is een extra struikelblok.
trippelh zei:kenneh zei:lukt best wel, als je eerlijk bent met elkaar
mijn vriendin weet het wel, maar wordt er liever niet mee geconfronteerd
dus ga ik nooit joint roken of trippen ofzo als zij er bij is..
En juist met zijn 2 en is het zo fijn
Maar dat ze het weet en er geen bezwaar mee heeft zegt natuurlijk ook veel over haar
Top!!!!!
kan heel goed, ik ben nu ook al een tijdje samen met mn vriendin en wij hebben ook nog nooit echt ruzie gehad. als ik dan zie bij vrienden van me die in een week meer ruzie hebbenMike zei:Veel mensen geloven het niet, maar ik heb in mijn huidige relatie, die al 15 jaar duurt, nog nooit echt ruzie gehad. Wat mij betreft dankzij de openheid en de duidelijkheid naar elkaar toe. Dan hoef je namelijk nooit strijd te leveren.
lipsticknmascara zei:Jaa zeker kan een relatie samen met drugs. Ik kan me bijna niet voorstellen hoe het is om een relatie te hebben met wie je niet kunt bespreken wat voor nieuwe drug je nu toch weer hebt gevonden die je wilt doen of met wie je ineens besluit die avond te gaan spacen of waarmee je ineens mescaline gevulde cactussen in huis haalt of lekker vd plaat gaat feesten en tripsex hebt. Maar dan heb ik het wel over drugs die je niet iedere dag doet, maar iedere zoveel tijd. Niet zoals in 'Candy' ofzo![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."