Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsliefdesleven & drugs

liefdesleven & drugs

69 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
vode zei:
Ik ga hier geen moeite meer aan verspillen. Bdsm'ers zijn gestoord want ze zijn sexueel misbruikt, metalheads zijn ziek in hun hoofd want ze hebben depressieve muziek (dan heb je folk/power metal nog niet gehoord) en iedereen die drugs gebruikt uit zichzelf heeft problemen.

Je hebt helemaal gelijk.
Klik om te vergroten...

Power metal is voor mietjes though, nouja, afgezien van Iced Earth dan heh :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat zijn we weer openminded.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
vode zei:
Wat zijn we weer openminded.
Klik om te vergroten...

Wimps and posers, leave the hall!

Wait.. Dat is ook voor mietjes..

Nevermind.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
-tomz0r zei:
vode zei:
W.F.L. zei:
Drugsgebruik heeft toch echt altijd achterliggende redenen en dat zijn meestal niet echt leuke dingen/fijne ervaringen/een geweldig leven.
Klik om te vergroten...


Pardon?
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk. Als het over veelvuldig gebruik gaat dan en je zelf het initiatief neemt, dus niet gestimuleerd wordt door je omgeving.

Kijk alleen al naar het percentage mensen hier dat een stoornis heeft, dat is niet voor niks.
Klik om te vergroten...

Hij heeft vaak wel gelijk. Nu niet echt. Een achterliggende reden ja, zoals alles natuurlijk, maar zeker niet altijd een negatieve. Maar jij daarentegen hebt verre van gelijk.

-tomz0r zei:
...en hoop onzin, geblabla en onzinnig gediscusieer...
Klik om te vergroten...

Het enigste dat een beetje steekhoudend is is de volgende zin:

-tomz0r zei:
Misschien heb je gelijk dat er een paar uitzonderingen zijn, maar het grootste gedeelte voldoet keihard aan mijn vooroordelen.
Klik om te vergroten...

Precies ja jouw vooroordelen. En ga nu niet weer uitgebreid lopen reageren, want ook ik ga de moeite verder niet nemen. Wat een onzinng gelul komt er uit jou zeg. Zonde van het topic.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
vode zei:
Oh jullie hebben snel je oordeel klaar he, schattig :grin:

Ik heb nergens gezegd dat mijn liefdesleven alleen sex is. Wat ik wel zeg, is dat mijn liefdesleven gelijk staat aan sex hebben met de persoon waar ik mijn liefdesleven me deel, en vice versa. En dat was op jou reactie bedoelt WFL over dat jij liefdesleven en sex als 2 verschillende dingen zag in combinatie met drugs, ik niet.
Klik om te vergroten...

Oordeel? Ik stel voornamelijk een vraag en doe vast een voorzichtige constatering.

langeman zei:
Dus het enigste wat jij doet is sex hebben? Volgens mij doe je je nu je liefdesleven te kort....
Klik om te vergroten...

Je eigen bericht doet vermoeden dat jou liefdesleven gelijkstaat aan sex en vice versa (= betekent namelijk staat gelijk aan).

vode zei:
W.F.L. zei:
Ik zie toch nog wel wat verschil tussen "liefdesleven & drugs" en "sex & drugs".. :P
Klik om te vergroten...

In mijn wereld is liefdesleven = sex en sex = liefdesleven
Klik om te vergroten...

Ik denk echt dat deze post je liefdesleven te kort doet. Jij bent duidelijk geen tomzortype en geeft opzeker meer vulling aan liefde dan je op basis van die ene post zou denken. De rest van je posts in dit topic laten dit wel zien. BDSM en druggebruik doet daat niets aan af. Laten we dat maar een stoornis noemen, maar wel een prettige dan :wink: .

Mike zei:
Hahaha, er bestaan echt wel mensen die zonder stoornis gewoon kunnen genieten van een jointje of een zegeltje.
Klik om te vergroten...


Zeker weten, naar mijn weten heb ik geen stoornis, heb een baan op academisch niveau, verdien genoeg om (heel) goed van te leven en vind het heel erg leuk om samen met mijn lief af en toe eens aan de dagelijkse sleur te ontsnappen met behulp van drugs.

Wat de vraag uit de OP betreft; Mijn liefdesleven heeft een enorme opkikker gehad dankzij de drugs, we proberen er op een zo verantwoorde manier mee om te gaan en genieten er zeer van. niets mis mee!
Klik om te vergroten...

Daar is zeker niets mis mee. Noem het een stoornis als je wil, maar ook hier weer.... wel een prettige!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak :)
Klik om te vergroten...

Iets of iemand vergeten bv
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Sublimo zei:
Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak :)
Klik om te vergroten...

Iets of iemand vergeten bv
Klik om te vergroten...

Nee, dat zou ik absoluut niet doen. Het is wel verleidelijk soms, dat moet ik toegeven. Maar ik ben verstandig genoeg om te weten dat ik de feiten onder ogen moet zien in plaats van ze te onderdrukken.

Bij nader inzien zou ik misschien toch wel eens gebruiken om een gevoel te versterken, samen met een meisje LSD of MDMA doen lijkt me zalig ! :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amfetamine speelt toch wel een vrij cruciale rol in mijn intieme liefdesrelatie met de man van mijn dromen moet ik zeggen.

Het is dan toch allemaal net dat beetje extra x 10.

Daar komen overigens ook de meeste liefdevolle uitspraken vandaan die dit forum toch vrij regelmatig sieren.

Voor de mensen die nog steeds druk aan het analyseren zijn hoe zoiets nou toch in godsnaam mogelijk is: nuchter doe ik het eigenlijk vrijwel niet.

Het is voornamelijk een speed dingetje.

En uiteraard ook een artiesten dingetje, maar dat spreekt voor zich.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er werd mij net in een pb gevraagd wie die man dan is.

Ik heb het natuurlijk over verneukeratief.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is ieder artiesten dingetje niet gewoon een pep dingetje?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sex = leuk, drugs = leuk. Sex + drugs is extra leuk! Ik ben dus heel erg voor! Mijn vriendenkring had een nieuw werkwoord verzonnen omdat ik het zo leuk vind/lyrisch over ben :grin:

Voden vo·den vodede, h, i, gevodeerd; harde, geyle en ongeremde seks en/of bdsm hebben onder invloed van MDMA of andere bewustzijnsveranderende middelen
Klik om te vergroten...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zie toch nog wel wat verschil tussen "liefdesleven & drugs" en "sex & drugs".. :P

Maar goed, ik ben van mening dat coke en alle downers buiten GHB en alcohol om gevoelens onderdrukken en uppers (niet coke) of tripmiddelen gevoelens versterken. GHB en alcohol vind ik een moeilijke, omdat ze wel dempend werken maar niet bepaald gevoelens onderdrukken bij mij (tenzij in hele hoge dosering) zoals pakweg wiet. En dat gaat dan niet over liefdesleven natuurlijk, maar over alle emoties.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
vode zei:
Sex = leuk, drugs = leuk. Sex + drugs is extra leuk! Ik ben dus heel erg voor! Mijn vriendenkring had een nieuw werkwoord verzonnen omdat ik het zo leuk vind/lyrisch over ben :grin:

Voden vo·den vodede, h, i, gevodeerd; harde, geyle en ongeremde seks en/of bdsm hebben onder invloed van MDMA of andere bewustzijnsveranderende middelen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Waarom woon jij zo ver weg? :(
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
vode zei:
Sex = leuk, drugs = leuk. Sex + drugs is extra leuk! Ik ben dus heel erg voor! Mijn vriendenkring had een nieuw werkwoord verzonnen omdat ik het zo leuk vind/lyrisch over ben :grin:

Voden vo·den vodede, h, i, gevodeerd; harde, geyle en ongeremde seks en/of bdsm hebben onder invloed van MDMA of andere bewustzijnsveranderende middelen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Waarom woon jij zo ver weg? :(
Klik om te vergroten...
En waarom hebben wij nooit samen getript?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Ik zie toch nog wel wat verschil tussen "liefdesleven & drugs" en "sex & drugs".. :P
Klik om te vergroten...

In mijn wereld is liefdesleven = sex en sex = liefdesleven
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dus het enigste wat jij doet is sex hebben? Volgens mij doe je je nu je liefdesleven te kort....
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is toch wel een beetje triest als je liefdesleven alleen bestaat uit sex. :rolleyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh jullie hebben snel je oordeel klaar he, schattig :grin:

Ik heb nergens gezegd dat mijn liefdesleven alleen sex is. Wat ik wel zeg, is dat mijn liefdesleven gelijk staat aan sex hebben met de persoon waar ik mijn liefdesleven me deel, en vice versa. En dat was op jou reactie bedoelt WFL over dat jij liefdesleven en sex als 2 verschillende dingen zag in combinatie met drugs, ik niet.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je drugsgebruik zo'n belangrijke rol in je leven speelt dat het botst met het hebben van een relatie van ben je gewoon een levensverachtende loser.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."