#1
vode zei:En dat was op jou reactie bedoelt WFL over dat jij liefdesleven en sex als 2 verschillende dingen zag in combinatie met drugs, ik niet.
Ik kijk alleen naar de openingspost en daar wordt gesproken over gevoelens, niet over sex. Ik ga er dus vanuit dat Flameon met "liefdesleven" niet naar sex verwijst en zo te zien ben ik niet de enige. Dat zie jij dus verkeerd he
flameon zei:gevoel onderdrukken
flameon zei:iets of iemand vergeten bv
vode zei:Wat ik wel zeg, is dat mijn liefdesleven gelijk staat aan sex hebben met de persoon waar ik mijn liefdesleven me deel, en vice versa.
Hier kan ik geen touw aan vastknopen haha. Jouw liefdesleven staat gelijk aan sex hebben met de persoon waar je jouw liefdesleven mee deelt? Tja, sex moet je toch met 2 voor zijn inderdaad
-tomz0r zei:W.F.L. zei:Dat is toch wel een beetje triest als je liefdesleven alleen bestaat uit sex.![]()
Ik vind er niks triests aan. Ik vind het vooral triest als 2 mensen een relatie nemen en zeggen dat ze onbeperkt van elkaar houden, elke week naar de film gaan, zeggen dat ze nooit bij elkaar weg gaan en na een jaar toch uit elkaar gaan omdat ze elkaar niet meer zo leuk vinden als eerst.
Volgens mij vinden ze dat zelf ook een beetje triest.
-tomz0r zei:Als je drugsgebruik zo'n belangrijke rol in je leven speelt dat het botst met het hebben van een relatie van ben je gewoon een levensverachtende loser.
Levensverachtend (of tenminste het leven dat je op dat moment leidt, niet leven op zich) ben je zowiezo al als je veel downers of uppers gebruikt, dat doe je toch echt niet omdat het allemaal goed zit enzo, je een geweldig leven hebt waar je heel erg veel voldoening uit haalt en weet ik wat. Of je dan een loser bent of niet is een mening, maar daar ben ik het niet mee eens natuurlijk. Drugsgebruik heeft toch echt altijd achterliggende redenen en dat zijn meestal niet echt leuke dingen/fijne ervaringen/een geweldig leven.