Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsliefdesleven & drugs

liefdesleven & drugs

69 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat zijn we weer openminded.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
vode zei:
Wat zijn we weer openminded.
Klik om te vergroten...

Wimps and posers, leave the hall!

Wait.. Dat is ook voor mietjes..

Nevermind.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
-tomz0r zei:
vode zei:
W.F.L. zei:
Drugsgebruik heeft toch echt altijd achterliggende redenen en dat zijn meestal niet echt leuke dingen/fijne ervaringen/een geweldig leven.
Klik om te vergroten...


Pardon?
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk. Als het over veelvuldig gebruik gaat dan en je zelf het initiatief neemt, dus niet gestimuleerd wordt door je omgeving.

Kijk alleen al naar het percentage mensen hier dat een stoornis heeft, dat is niet voor niks.
Klik om te vergroten...

Hij heeft vaak wel gelijk. Nu niet echt. Een achterliggende reden ja, zoals alles natuurlijk, maar zeker niet altijd een negatieve. Maar jij daarentegen hebt verre van gelijk.

-tomz0r zei:
...en hoop onzin, geblabla en onzinnig gediscusieer...
Klik om te vergroten...

Het enigste dat een beetje steekhoudend is is de volgende zin:

-tomz0r zei:
Misschien heb je gelijk dat er een paar uitzonderingen zijn, maar het grootste gedeelte voldoet keihard aan mijn vooroordelen.
Klik om te vergroten...

Precies ja jouw vooroordelen. En ga nu niet weer uitgebreid lopen reageren, want ook ik ga de moeite verder niet nemen. Wat een onzinng gelul komt er uit jou zeg. Zonde van het topic.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
vode zei:
Oh jullie hebben snel je oordeel klaar he, schattig :grin:

Ik heb nergens gezegd dat mijn liefdesleven alleen sex is. Wat ik wel zeg, is dat mijn liefdesleven gelijk staat aan sex hebben met de persoon waar ik mijn liefdesleven me deel, en vice versa. En dat was op jou reactie bedoelt WFL over dat jij liefdesleven en sex als 2 verschillende dingen zag in combinatie met drugs, ik niet.
Klik om te vergroten...

Oordeel? Ik stel voornamelijk een vraag en doe vast een voorzichtige constatering.

langeman zei:
Dus het enigste wat jij doet is sex hebben? Volgens mij doe je je nu je liefdesleven te kort....
Klik om te vergroten...

Je eigen bericht doet vermoeden dat jou liefdesleven gelijkstaat aan sex en vice versa (= betekent namelijk staat gelijk aan).

vode zei:
W.F.L. zei:
Ik zie toch nog wel wat verschil tussen "liefdesleven & drugs" en "sex & drugs".. :P
Klik om te vergroten...

In mijn wereld is liefdesleven = sex en sex = liefdesleven
Klik om te vergroten...

Ik denk echt dat deze post je liefdesleven te kort doet. Jij bent duidelijk geen tomzortype en geeft opzeker meer vulling aan liefde dan je op basis van die ene post zou denken. De rest van je posts in dit topic laten dit wel zien. BDSM en druggebruik doet daat niets aan af. Laten we dat maar een stoornis noemen, maar wel een prettige dan :wink: .

Mike zei:
Hahaha, er bestaan echt wel mensen die zonder stoornis gewoon kunnen genieten van een jointje of een zegeltje.
Klik om te vergroten...


Zeker weten, naar mijn weten heb ik geen stoornis, heb een baan op academisch niveau, verdien genoeg om (heel) goed van te leven en vind het heel erg leuk om samen met mijn lief af en toe eens aan de dagelijkse sleur te ontsnappen met behulp van drugs.

Wat de vraag uit de OP betreft; Mijn liefdesleven heeft een enorme opkikker gehad dankzij de drugs, we proberen er op een zo verantwoorde manier mee om te gaan en genieten er zeer van. niets mis mee!
Klik om te vergroten...

Daar is zeker niets mis mee. Noem het een stoornis als je wil, maar ook hier weer.... wel een prettige!
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sorry, even niet alles meer goed nagelezen. Veelvuldig gebruik is inderdaad anders en heeft doorgaans wel wat negatievere achtergronden. In die zin heb je wel gelijk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
langeman zei:
Hij heeft vaak wel gelijk. Nu niet echt. Een achterliggende reden ja, zoals alles natuurlijk, maar zeker niet altijd een negatieve. Maar jij daarentegen hebt verre van gelijk.
Klik om te vergroten...

Beste Lange, daarom zei ik "meestal" negatieve. Maar goed, ik hoef niemand te overtuigen van mijn gelijk hoor, als ik van mening ben dat veelvuldig gebruik van uppers en downers (dus niet het type "af en toe" of "een jointje, een pilletje of een zegeltje") meestal achterliggende negatieve redenen heeft, en dat constateer ik overal wel. Zoiets doe je toch niet om dat je heel gelukkig bent, maar goed. Ieder zijn mening. :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jee, wat begin ik me nu al te irriteren aan tomz0r. Alsof iedereen die naar metal luistert een Slayer-shirt draagt en raar is. Ik luister naar van alles (dus ook naar metal), kleed me redelijk normaal, zit prima in m'n vel en gebruik drugs. Nooit trauma's opgelopen, geen kutjeugd gehad, niet misbruikt, niets naars meegemaakt. En ik ken zat academisch geschoolde mensen die metal luisteren (al is het misschien niet meer aan ze af te zien) en dus een grote kans dat die later hoog in het bedrijfsleven terecht komen en ergens een leidinggevende functie gaan vervullen. Including me. :) Kerel, you're so full of shit.

:wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Kerel, you're so full of shit.

:wave:
Klik om te vergroten...
Inderdaad ja. Maar het is hopeloos, dat knulletje denkt altijd gelijk te hebben dusja..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
Kerel, you're so full of shit.

:wave:
Klik om te vergroten...
Inderdaad ja. Maar het is hopeloos, dat knulletje denkt altijd gelijk te hebben dusja..
Klik om te vergroten...
Snap je nou niet dat dat provoceren is? Gewoon omdat het kan.

Tom is lief.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zal wel zeker. Net zoals ik lief ben waarschijnlijk. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."