#1
Wat zijn we weer openminded.
vode zei:Wat zijn we weer openminded.
-tomz0r zei:vode zei:W.F.L. zei:Drugsgebruik heeft toch echt altijd achterliggende redenen en dat zijn meestal niet echt leuke dingen/fijne ervaringen/een geweldig leven.
Pardon?
Hij heeft wel gelijk. Als het over veelvuldig gebruik gaat dan en je zelf het initiatief neemt, dus niet gestimuleerd wordt door je omgeving.
Kijk alleen al naar het percentage mensen hier dat een stoornis heeft, dat is niet voor niks.
-tomz0r zei:...en hoop onzin, geblabla en onzinnig gediscusieer...
-tomz0r zei:Misschien heb je gelijk dat er een paar uitzonderingen zijn, maar het grootste gedeelte voldoet keihard aan mijn vooroordelen.
vode zei:Oh jullie hebben snel je oordeel klaar he, schattig![]()
Ik heb nergens gezegd dat mijn liefdesleven alleen sex is. Wat ik wel zeg, is dat mijn liefdesleven gelijk staat aan sex hebben met de persoon waar ik mijn liefdesleven me deel, en vice versa. En dat was op jou reactie bedoelt WFL over dat jij liefdesleven en sex als 2 verschillende dingen zag in combinatie met drugs, ik niet.
langeman zei:Dus het enigste wat jij doet is sex hebben? Volgens mij doe je je nu je liefdesleven te kort....
vode zei:W.F.L. zei:Ik zie toch nog wel wat verschil tussen "liefdesleven & drugs" en "sex & drugs".. :P
In mijn wereld is liefdesleven = sex en sex = liefdesleven
Mike zei:Hahaha, er bestaan echt wel mensen die zonder stoornis gewoon kunnen genieten van een jointje of een zegeltje.
Zeker weten, naar mijn weten heb ik geen stoornis, heb een baan op academisch niveau, verdien genoeg om (heel) goed van te leven en vind het heel erg leuk om samen met mijn lief af en toe eens aan de dagelijkse sleur te ontsnappen met behulp van drugs.
Wat de vraag uit de OP betreft; Mijn liefdesleven heeft een enorme opkikker gehad dankzij de drugs, we proberen er op een zo verantwoorde manier mee om te gaan en genieten er zeer van. niets mis mee!
langeman zei:Hij heeft vaak wel gelijk. Nu niet echt. Een achterliggende reden ja, zoals alles natuurlijk, maar zeker niet altijd een negatieve. Maar jij daarentegen hebt verre van gelijk.

Inderdaad ja. Maar het is hopeloos, dat knulletje denkt altijd gelijk te hebben dusja..Rabbithole zei:Kerel, you're so full of shit.
![]()
Snap je nou niet dat dat provoceren is? Gewoon omdat het kan.KoxBox zei:Inderdaad ja. Maar het is hopeloos, dat knulletje denkt altijd gelijk te hebben dusja..Rabbithole zei:Kerel, you're so full of shit.
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."