#1
Deranged zei:Er werd mij net in een pb gevraagd wie die man dan is.
Ik heb het natuurlijk over verneukeratief.
Hahaha, droog!
Deranged zei:Er werd mij net in een pb gevraagd wie die man dan is.
Ik heb het natuurlijk over verneukeratief.
Sublimo zei:Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak![]()
Flameon zei:Sublimo zei:Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak![]()
Iets of iemand vergeten bv

*aait*KoxBox zei:Zal wel zeker. Net zoals ik lief ben waarschijnlijk.![]()
Drientje zei:Snap je nou niet dat dat provoceren is? Gewoon omdat het kan.KoxBox zei:Inderdaad ja. Maar het is hopeloos, dat knulletje denkt altijd gelijk te hebben dusja..Rabbithole zei:Kerel, you're so full of shit.
![]()
Tom is lief.

Ladybug zei:Ik blow ontzettend vaak met mijn vriend, we kunnen dan echt heerlijk erop los babbelen of gewoon lekker knuffelen. Ook heb ik een keer enorm aan de truffels gezeten met hem, en we begrepen elkaar zo erg dat het eng was. Door elkaar recht aan te kijken wisselden we gewoon hele zinnen uit. Was erg bijzonder.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."