Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsliefdesleven & drugs

liefdesleven & drugs

69 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Er werd mij net in een pb gevraagd wie die man dan is.

Ik heb het natuurlijk over verneukeratief.
Klik om te vergroten...

Hahaha, droog!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jammer dat tomzor nog steeds zo vol met bullshit zit
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat heeft jou drugsgebruik met jou liefdesleven te maken?
Gebruik je om een gevoel te onderdrukken of juist om een gevoel te versterken?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou eerder gebruiken omdat het fijn is omdat samen te doen. Niet zo zeer om een gevoel te onderdrukken of te versterken.

Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak :)
Klik om te vergroten...

Iets of iemand vergeten bv
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Sublimo zei:
Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak :)
Klik om te vergroten...

Iets of iemand vergeten bv
Klik om te vergroten...

Nee, dat zou ik absoluut niet doen. Het is wel verleidelijk soms, dat moet ik toegeven. Maar ik ben verstandig genoeg om te weten dat ik de feiten onder ogen moet zien in plaats van ze te onderdrukken.

Bij nader inzien zou ik misschien toch wel eens gebruiken om een gevoel te versterken, samen met een meisje LSD of MDMA doen lijkt me zalig ! :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amfetamine speelt toch wel een vrij cruciale rol in mijn intieme liefdesrelatie met de man van mijn dromen moet ik zeggen.

Het is dan toch allemaal net dat beetje extra x 10.

Daar komen overigens ook de meeste liefdevolle uitspraken vandaan die dit forum toch vrij regelmatig sieren.

Voor de mensen die nog steeds druk aan het analyseren zijn hoe zoiets nou toch in godsnaam mogelijk is: nuchter doe ik het eigenlijk vrijwel niet.

Het is voornamelijk een speed dingetje.

En uiteraard ook een artiesten dingetje, maar dat spreekt voor zich.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er werd mij net in een pb gevraagd wie die man dan is.

Ik heb het natuurlijk over verneukeratief.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is ieder artiesten dingetje niet gewoon een pep dingetje?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zal wel zeker. Net zoals ik lief ben waarschijnlijk. :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Zal wel zeker. Net zoals ik lief ben waarschijnlijk. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
*aait*

Jij bent ook lief.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
Kerel, you're so full of shit.

:wave:
Klik om te vergroten...
Inderdaad ja. Maar het is hopeloos, dat knulletje denkt altijd gelijk te hebben dusja..
Klik om te vergroten...
Snap je nou niet dat dat provoceren is? Gewoon omdat het kan.

Tom is lief.
Klik om te vergroten...

Yeah! :sunglasses:
b
blaadjeboomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Samen trippen, niet meer weten of je nou door je eigen ogen kijkt of de zijne, telepathie, elkaar tegenkomen op een plek buiten de tijd, samen door de kosmos reizen en weten dat je nooit meer iets anders wilt.
s
snats4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb enkel liefde voor de drugs in mijn leven dus ik denk dat je bij mij wel kan spreken van een liefdesleven waar drugs uitstekend mee samengaat.
i
iepLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed alle mensjes hier. Ik ga niet eens alles lezen dat vind ik zonde van me tijd maar pff wat ik heb gelezen wordt er niet goed van. Der is 1 ding waar ik wat over wil zeggen.

BDSM gevoelens als onderdanige of als Dominant zo is iemand geboren een masogist dat ben je dat wordt je niet. Net als homosexualiteit. Je bent homo je wordt het niet je bent het klaar punt uit.

En er zijn mensen in het bdsm wereldje die misbruikt zijn ooit. Dat klopt helemaal. Zo ik ook. Maar mijn onderdanige gevoelens waren der al ver voor ik sexueel misbruikt ben, aangerand en verkracht. Duss...... En het maakt voor mij juist moeilijker weer die stap naar onderdanigheid te maken.

Dus lul allemaal niet zo uit je nek. Laat ieder in zijn waarde en koppe dicht.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooi is dat he? Als nuance met de nodige nuance wordt gebracht... :smoke:
L
LadybugLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik blow ontzettend vaak met mijn vriend, we kunnen dan echt heerlijk erop los babbelen of gewoon lekker knuffelen. Ook heb ik een keer enorm aan de truffels gezeten met hem, en we begrepen elkaar zo erg dat het eng was. Door elkaar recht aan te kijken wisselden we gewoon hele zinnen uit. Was erg bijzonder.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ladybug zei:
Ik blow ontzettend vaak met mijn vriend, we kunnen dan echt heerlijk erop los babbelen of gewoon lekker knuffelen. Ook heb ik een keer enorm aan de truffels gezeten met hem, en we begrepen elkaar zo erg dat het eng was. Door elkaar recht aan te kijken wisselden we gewoon hele zinnen uit. Was erg bijzonder.
Klik om te vergroten...

Mooi he. :rock:

*knip*
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Knip? Waarom?
m
maynerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb hier wel ervaring mee (in voorgaande relatie) en vond het zeker voor herhaling vatbaar. Alles wordt intenser, sensueler, alsof je iedere beweging kan voelen. Vijf minuten lijken een uur en je kan heeeel lang doorgaan.

Zeker nog eens willen proberen. Zou het niet met mijn huidige partner kunnen (is anti-drugs), maar het is de ultieme manier om jezelf te verliezen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."