#1
Oké mensen, hierbij dan ook van mij een bijdrage.
Ik heb dit topic met veel verbazing gelezen, ik wist helemaal niet dat hier een naam voor was! Zelf heb ik dit al mijn hele leven, tenminste een hele milde vorm van VS. Heb weleens gevraagd (ook in mijn jeugd) aan mensen of zij de wereld ook in allemaal puntjes zagen, maar heb tot nu toe nog nooit iemand gevonden die dit herkende. Toen later computers enzo inkwamen, noemde ik mijn VS altijd: alles in pixels zien.
Het enige waar het bij mij erger van wordt, is als ik te lang slaap en als het dan die dag heel zonnig is. Beetje tegengesteld aan wat er eerder werd gezegd dus. Oh ja, als ik na te lang slapen op die zonnige dag vlak na het wakker worden ga lezen, wordt het helemaal een drama, compleet met hoofdpijn.
Die floaters ken ik ook, ik denk iedereen wel. Die wegschietende puntjes ken ik ook, maar ik heb in mijn spirituele opleidingen daar een heel andere verklaring voor geleerd: dat is prana, oftewel levensenergie! Heel veel spiri-mensen zien dit, vooral op zonnige dagen en in wolken etc. En ik weet heel zeker dat de meeste van deze mensen nog nooit in hun leven drugs hebben gebruikt! Sommigen zien ook zwarte en gouden puntjes.
Ik vraag me af of mensen die VS, CEV, traces etc. zien, niet gewoon meer de waarheid zien dan mensen die de "realiteit" zien. Deze 3D wereld is toch gewoon een illusie, nodig om te ervaren?
Ik heb dit topic met veel verbazing gelezen, ik wist helemaal niet dat hier een naam voor was! Zelf heb ik dit al mijn hele leven, tenminste een hele milde vorm van VS. Heb weleens gevraagd (ook in mijn jeugd) aan mensen of zij de wereld ook in allemaal puntjes zagen, maar heb tot nu toe nog nooit iemand gevonden die dit herkende. Toen later computers enzo inkwamen, noemde ik mijn VS altijd: alles in pixels zien.
Het enige waar het bij mij erger van wordt, is als ik te lang slaap en als het dan die dag heel zonnig is. Beetje tegengesteld aan wat er eerder werd gezegd dus. Oh ja, als ik na te lang slapen op die zonnige dag vlak na het wakker worden ga lezen, wordt het helemaal een drama, compleet met hoofdpijn.
Die floaters ken ik ook, ik denk iedereen wel. Die wegschietende puntjes ken ik ook, maar ik heb in mijn spirituele opleidingen daar een heel andere verklaring voor geleerd: dat is prana, oftewel levensenergie! Heel veel spiri-mensen zien dit, vooral op zonnige dagen en in wolken etc. En ik weet heel zeker dat de meeste van deze mensen nog nooit in hun leven drugs hebben gebruikt! Sommigen zien ook zwarte en gouden puntjes.
Ik vraag me af of mensen die VS, CEV, traces etc. zien, niet gewoon meer de waarheid zien dan mensen die de "realiteit" zien. Deze 3D wereld is toch gewoon een illusie, nodig om te ervaren?
