#1
Heb dit sneeuw-ruis-ding ook al vaak voorgehad.
Ook een soort van lichtflitsen als ik mn ogen sluit (als 'k in m'n bed lig fzo)
Is begonnen na de eerste keren xtc.. Heb nu paar maand niet meer gebruikt en 't is lichtelijk verminderd, maar nog niet helemaal weg. Dus kan volgens mij toch niet helemaal aan drugs te wijten zijn...
Nuja, de tijd zal het uitwijzen zeker![:wink:]()
Ook een soort van lichtflitsen als ik mn ogen sluit (als 'k in m'n bed lig fzo)
Is begonnen na de eerste keren xtc.. Heb nu paar maand niet meer gebruikt en 't is lichtelijk verminderd, maar nog niet helemaal weg. Dus kan volgens mij toch niet helemaal aan drugs te wijten zijn...
Nuja, de tijd zal het uitwijzen zeker