#1
Ik vraag me regelmatig af of ik nog drugs ga blijven gebruiken af en toe als ik ehm een stuk ouder ben (ik zal niet zeggen 'oud' haha).
SmartieAndMe zei:Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, of eigenlijk meer de vraag Als ik het niet meer doe, waarom niet? Zolang het me bevalt zoals het nu doet zou ik op mijn 80e in het bejaardentehuis (mocht ik dat halen) zeker een keer aan de XTC willen![]()
Bbcarla zei:Hoe bedoel je dat ? Volwassen gedrag in welk opzicht.?. maar om terug te komen op het onderwerp. Weet je dat verslaafden al bij 55 jaar naar zo'n bejaardenhuis kan.
curiouscouple zei:42 & 43,stil curious........
We zijn pas gestart toen we echt verstandig en volwassen waren...... een jaar of 4 geleden![]()
Op één of andere manier vind ik het woord "verslaafd(en)" altijd zo'n naar woord. Maar goed, los daarvan: verslaafd betekent niet dat je er geen controle (meer) over hebt.Bbcarla zei:Mensen die geen controle over hun gebruik hebben.Afhankelijk ervan zijn om te functioneren in het dagelijks leven.Skirre zei:Leg "verslaafden" even uit![]()
Bbcarla zei:Afhankelijkheid is een beter woord ervoor.
Ik heb meer moeite als mensen het woord junk gebruiken bij drugs verslaafden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."