Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums30+ zijn die er eigenlijk?

30+ zijn die er eigenlijk?

97 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#1
franx zei:
Waarom is je gebruik beperkt tot paddo en wiet?
Gebruik je uit medische redenen of is het zo gewoon voldoende?
Klik om te vergroten...
Het zijn natuurproducten, dat "voelt" voor mij wat beter. Dat ze ook nog eens op een legale manier te verkrijgen zijn is natuurlijk ook prettig :grin:
Mijn vrindin is ook tamelijk anti-drugs, dus andere producten zijn wat moeilijk te verkopen thuis. Ben wel eens benieuwd wat bepaalde andere stoffen met je doen, vooral XTC en LSD. Maarja heb ook niet zo veel zin om het illegale circuitje op te zoeken dus ik vind het allemaal eigenlijk wel prima zo :stoned:
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben 34 :grin: en best happy ermee ook nog, haha, maar vind het dan wel weer altijd leuk als ik jonger wordt geschat, dat dan weer wel :wink:
f
franxLid
01-01-2024, 00:00
#3
WeirdyBeardy zei:
franx zei:
Waarom is je gebruik beperkt tot paddo en wiet?
Gebruik je uit medische redenen of is het zo gewoon voldoende?
Klik om te vergroten...
Het zijn natuurproducten, dat "voelt" voor mij wat beter. Dat ze ook nog eens op een legale manier te verkrijgen zijn is natuurlijk ook prettig :grin:
Mijn vrindin is ook tamelijk anti-drugs, dus andere producten zijn wat moeilijk te verkopen thuis. Ben wel eens benieuwd wat bepaalde andere stoffen met je doen, vooral XTC en LSD. Maarja heb ook niet zo veel zin om het illegale circuitje op te zoeken dus ik vind het allemaal eigenlijk wel prima zo :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik snap je helemaal.
Maar zo te lezen heb je een prima balans gevonden.
De natuurlijke producten zoals dmt en mescaline voelen inderdaad anders aan.
Pas bij (of na) LSD komt er qua gevoel een omslagpunt. Althans zo ervaar ik dat.
f
franxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Missyy23 zei:
Ben 34 :grin: en best happy ermee ook nog, haha, maar vind het dan wel weer altijd leuk als ik jonger wordt geschat, dat dan weer wel :wink:
Klik om te vergroten...

Jonger geschat worden is natuurlijk altijd fijn :) welcome to de 30+ club.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#5
franx zei:
Missyy23 zei:
Ben 34 :grin: en best happy ermee ook nog, haha, maar vind het dan wel weer altijd leuk als ik jonger wordt geschat, dat dan weer wel :wink:
Klik om te vergroten...

Jonger geschat worden is natuurlijk altijd fijn :) welcome to de 30+ club.
Klik om te vergroten...

Thnx :wink: maar heb denk ik in mn add-bui weer 's te vluchtig gelezen en gereageerd, ben wel 30+ maar geen psychonaut, haha, dus hoor er niet bij denk ik dan :cry:
B
BbcarlaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben 53 en ben benieuwd of er meer bejaarden jongeren zijn op dit forum.
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben zelf 19 en ken in mijn eigen omgeving enkel 30+ers die in hun 'jeugd' drugs hebben gedaan, moet eerlijk zeggen zou graag eens trippen met een ouder persoon, lijkt me weer een andere ervaring.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
Missyy23 zei:
Thnx :wink: maar heb denk ik in mn add-bui weer 's te vluchtig gelezen en gereageerd, ben wel 30+ maar geen psychonaut, haha, dus hoor er niet bij denk ik dan :cry:
Klik om te vergroten...

Wees niet bang:

franx zei:
Misschien ook handig om mijn vraag wat ruimer te stellen en het woord psychonauten (wat idd eenzijdig is) te vervangen door euh.. poly-drugsgebruikers.
Klik om te vergroten...

Ook jij hoort er dus bij.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Whoehoe :rock: haha
f
franxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hazekees zei:
Ben zelf 19 en ken in mijn eigen omgeving enkel 30+ers die in hun 'jeugd' drugs hebben gedaan, moet eerlijk zeggen zou graag eens trippen met een ouder persoon, lijkt me weer een andere ervaring.
Klik om te vergroten...

We doen niet aan leeftijdsdiscriminatie hoor :)
f
franxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bbcarla zei:
Ik ben gaan gebruiken uit zelfmedicatie.Natuurproducten zijn heroïne en cocaïne ook en wiet.
Wat valt onder een natuurproduct en wat niet.Haha (lol)
Klik om te vergroten...

Ik ben zelf ook in deze wereld terecht gekomen (remedie tegen clusterhoofdpijnen) en na veel inlezen en experimenteren ben ik van medicinaal naar recreatief gegaan. Nu is wijs gebruik al jaren en met plezier een vast onderdeel van onze lifestyle.
Clusterhoofdpijnen heb ik niet meer of hoogst zelden.
B
BbcarlaLid
01-01-2024, 00:00
#12
franx zei:
Bbcarla zei:
Ik ben gaan gebruiken uit zelfmedicatie.Natuurproducten zijn heroïne en cocaïne ook en wiet.
Wat valt onder een natuurproduct en wat niet.Haha (lol)
Klik om te vergroten...

Ik ben zelf ook in deze wereld terecht gekomen (remedie tegen clusterhoofdpijnen) en na veel inlezen en experimenteren ben ik van medicinaal naar recreatief gegaan. Nu is wijs gebruik al jaren en met plezier een vast onderdeel van onze lifestyle.
Clusterhoofdpijnen heb ik niet meer of hoogst zelden.
Klik om te vergroten...
Ja herkenbaar,haha,eigenlijk zijn we de pioniers van de farmaceutische industrie op dit gebied.
We hadden er een patent op moeten maken hihi lol
f
franxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bbcarla zei:
Ja herkenbaar,haha,eigenlijk zijn we de pioniers van de farmaceutische industrie op dit gebied.
We hadden er een patent op moeten maken hihi lol
Klik om te vergroten...

We kunnen ons verhuren als psychedelische 'artsen' met een heuse tripkliiek :grin:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wens jullie alvast een geweldige avond/nacht met heel veel plezier en een geweldig 2014.
Wij gaan vanavond beginnen met mdma en daarna droppen we een kleine hoeveelheid ghb erbij.
De eerste keer dat we het combineren maar wat ik gelezen heb moet het een super combi zijn.
Iemand nog tips ?
f
franxLid
01-01-2024, 00:00
#15
trippelh zei:
Ik wens jullie alvast een geweldige avond/nacht met heel veel plezier en een geweldig 2014.
Wij gaan vanavond beginnen met mdma en daarna droppen we een kleine hoeveelheid ghb erbij.
De eerste keer dat we het combineren maar wat ik gelezen heb moet het een super combi zijn.
Iemand nog tips ?
Klik om te vergroten...

Jullie ook een goed 2014!
Helaas geen tips, just don't overdo it :)
B
BbcarlaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jullie ook een gelukkig nieuwjaar.Bij ons is het al dagen een feest omdat ze al dik een week bezig zijn met paletten stapelen voor nieuwjaarsvuur.In Scheveningen is er ieder jaar een wedstrijd tussen Duindorp en de andere kant van de haven.Dit jaar hebben ze er zelfs een blansjaar bij gehaald om te stapelen maar voor iedereen hier :stoned: :wave:
Gelukkig nieuwjaar.
G
GigoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hier ook, bijna 33 en oudejaar was super met MDMA!!

Gebruik niet zo vaak, laatste keer was alweer 2 jaar geleden, ook MDMA. En heb ook al paar keertjes LSD gedaan en ene keer Keta.

DMT heb ik ook eens gedaan maar was niet zo veel en zat ook nog in een LSD trip.
Was een geweldige nacht met mijn neef en zijn katten :grin: haha
f
franxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bump Even dit topic nieuw leven inblazen..... :grin:
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben 41 bijna 42...
f
franxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Marcko zei:
Ben 41 bijna 42...
Klik om te vergroten...

Welkom bij de oudere jongeren club :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."