#1
Omdat ik nog niet moe ben.
Thanks!Zal het even veranderen.![]()
hmm, dacht misschien is eerder opstaan een optie, zodat je eerder moe wordt 's avonds. Niet dus... lastig. Je zou de tips van @PsychedelicMagic (en anderen) kunnen proberen.6 uur
onopgeloste, verwaarloosde zaken in je leven naar de oppervlakte brengen en ook werkelijk mee aan de slag gaan. Zulke dingen kunnen de oorzaak zijn van slaapproblemen, angsten, depressies etc.Maar dat het beter werkt wanneer je andersom te werk gaat, wanneer je aspecten in je leven begint aan te pakken die naar jouw gevoel minder zwaar zijn om aan te pakken, dus om zelfcontrole bi toe te passen, dat je dit kunt gaan uitbreiden. Dus wanneer je bv met jezelf afspreekt dat je eenmaal per week het evt belangrijk vindt om te gaan wandelen en dit echt gaat naleven, en zo opbouwen, dan kom je meer in lijn met hetgene waar je je echt goed bij voelt.
Haha wordt dit een topic waarin mensen letterlijk zeggen waarom ze vanavond niet op tijd op bed gaan... Was niet de bedoeling maar oké.
Bij mij gaat het nog niet helemaal zoals het moet. In het weekend gebruik ik 1 a 2 keer wiet en dat verstoord mijn slaap ritme toch wel. Dat maakt het moeilijker om de dagen daarna op tijd op bed te gaan. Daarom ga ik nu 1 week elke avond 11 uur naar bed en ga geen wiet gebruiken. Nu heb ik het hier neergezet, dus kan ik er niet onderuit.
Mijn slaap is mij heilig. Ik lees er boeken over, ik bereid mij erop voor en pas mijn hele leven erop aan. Overdag doe ik soms een powernap. Anyway, nieuwe gewoontes kun je aanleren door doelen te stellen. No matter what er gebeurt, je gaat om 21:00uur (ik zeg maar wat) in bed liggen en mediteren. Om 19:00uur doe ik alle elektronische lampen uit of zet ik eventueel een bril met blauwe filter op. Ik neem een lauwe of koude douche, ik eet een banaan en wat ananas (zit veel melatonine in), en ga lekker in bed liggen. Beetje zelfhypnose, visuele meditatie of de app "Pzizz" en ik ben zo weg... Mij helpt het om op vaste tijden op te staan. Om 5:00uur gaat bij mij altijd de wekker af, maar mijn biologische wekker gaat altijd al om 4:30uur af en word dus altijd ruim voordat de wekker gaat wakker. Als ik dan weer door slaap ben ik de hele dag moe, sta ik op en neem ik een lekkere warme douche en doe ik daarna wat strek oefeningen; ben ik lekker wakker
Investeer in je slaap, ga vroeg op bed. Licht iedereen in, je omgeving heeft het maar te pikken.
Mijn slaap is mij heilig. Ik lees er boeken over, ik bereid mij erop voor en pas mijn hele leven erop aan. Overdag doe ik soms een powernap. Anyway, nieuwe gewoontes kun je aanleren door doelen te stellen. No matter what er gebeurt, je gaat om 21:00uur (ik zeg maar wat) in bed liggen en mediteren. Om 19:00uur doe ik alle elektronische lampen uit of zet ik eventueel een bril met blauwe filter op. Ik neem een lauwe of koude douche, ik eet een banaan en wat ananas (zit veel melatonine in), en ga lekker in bed liggen. Beetje zelfhypnose, visuele meditatie of de app "Pzizz" en ik ben zo weg... Mij helpt het om op vaste tijden op te staan. Om 5:00uur gaat bij mij altijd de wekker af, maar mijn biologische wekker gaat altijd al om 4:30uur af en word dus altijd ruim voordat de wekker gaat wakker. Als ik dan weer door slaap ben ik de hele dag moe, sta ik op en neem ik een lekkere warme douche en doe ik daarna wat strek oefeningen; ben ik lekker wakker
Investeer in je slaap, ga vroeg op bed. Licht iedereen in, je omgeving heeft het maar te pikken.
Respect.Mijn slaap is mij heilig. Ik lees er boeken over, ik bereid mij erop voor en pas mijn hele leven erop aan. Overdag doe ik soms een powernap. Anyway, nieuwe gewoontes kun je aanleren door doelen te stellen. No matter what er gebeurt, je gaat om 21:00uur (ik zeg maar wat) in bed liggen en mediteren. Om 19:00uur doe ik alle elektronische lampen uit of zet ik eventueel een bril met blauwe filter op. Ik neem een lauwe of koude douche, ik eet een banaan en wat ananas (zit veel melatonine in), en ga lekker in bed liggen. Beetje zelfhypnose, visuele meditatie of de app "Pzizz" en ik ben zo weg... Mij helpt het om op vaste tijden op te staan. Om 5:00uur gaat bij mij altijd de wekker af, maar mijn biologische wekker gaat altijd al om 4:30uur af en word dus altijd ruim voordat de wekker gaat wakker. Als ik dan weer door slaap ben ik de hele dag moe, sta ik op en neem ik een lekkere warme douche en doe ik daarna wat strek oefeningen; ben ik lekker wakker
Investeer in je slaap, ga vroeg op bed. Licht iedereen in, je omgeving heeft het maar te pikken.
Herkenbaar.Mijn slaap is mij heilig. Ik lees er boeken over, ik bereid mij erop voor en pas mijn hele leven erop aan. Overdag doe ik soms een powernap. Anyway, nieuwe gewoontes kun je aanleren door doelen te stellen. No matter what er gebeurt, je gaat om 21:00uur (ik zeg maar wat) in bed liggen en mediteren. Om 19:00uur doe ik alle elektronische lampen uit of zet ik eventueel een bril met blauwe filter op. Ik neem een lauwe of koude douche, ik eet een banaan en wat ananas (zit veel melatonine in), en ga lekker in bed liggen. Beetje zelfhypnose, visuele meditatie of de app "Pzizz" en ik ben zo weg... Mij helpt het om op vaste tijden op te staan. Om 5:00uur gaat bij mij altijd de wekker af, maar mijn biologische wekker gaat altijd al om 4:30uur af en word dus altijd ruim voordat de wekker gaat wakker. Als ik dan weer door slaap ben ik de hele dag moe, sta ik op en neem ik een lekkere warme douche en doe ik daarna wat strek oefeningen; ben ik lekker wakker
Investeer in je slaap, ga vroeg op bed. Licht iedereen in, je omgeving heeft het maar te pikken.
Mijn slaap is mij heilig. Ik lees er boeken over, ik bereid mij erop voor en pas mijn hele leven erop aan. Overdag doe ik soms een powernap. Anyway, nieuwe gewoontes kun je aanleren door doelen te stellen. No matter what er gebeurt, je gaat om 21:00uur (ik zeg maar wat) in bed liggen en mediteren. Om 19:00uur doe ik alle elektronische lampen uit of zet ik eventueel een bril met blauwe filter op. Ik neem een lauwe of koude douche, ik eet een banaan en wat ananas (zit veel melatonine in), en ga lekker in bed liggen. Beetje zelfhypnose, visuele meditatie of de app "Pzizz" en ik ben zo weg... Mij helpt het om op vaste tijden op te staan. Om 5:00uur gaat bij mij altijd de wekker af, maar mijn biologische wekker gaat altijd al om 4:30uur af en word dus altijd ruim voordat de wekker gaat wakker. Als ik dan weer door slaap ben ik de hele dag moe, sta ik op en neem ik een lekkere warme douche en doe ik daarna wat strek oefeningen; ben ik lekker wakker
Investeer in je slaap, ga vroeg op bed. Licht iedereen in, je omgeving heeft het maar te pikken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."