Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen om relatiebreuk

Trippen om relatiebreuk

79 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Damn, succes met het verwerken van dit alles @Space Criminal
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja heel veel sterkte @Space Criminal

Misschien is dit ongepast nu, maar dit alles doet me denken aan een stukje van Bill Burr:

I'm at that age where everybody is getting married. Let me ask you a question. Why do people keep on getting married? You know what I mean. Anybody looking at the stats? I mean 3 out of 4 marriages go right down the shit hole, right. If you were going skydiving, and they told you 3 out of 4 parachutes were not going to open, yo f this. I'm not going. I don't like those odds. I have a 75% chance of splatting on the ground. But there is something about getting married, people just have to do it, right? They are like, "Is this the one, to lose half my shit? Awesome. This is gonna be great."
Klik om te vergroten...

Altijd goed om te blijven lachen... En ook beter dat je niet al getrouwd was met haar en hier dan later allemaal achter kwam... Maar natuurlijk, zoiets valt hoe dan ook zwaar op je dak. Sterkte man...
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
#staystrong gozert

Omschakelen van trouwplan naar genaaid worden zonder glijmiddel is niet niks.

Aan het eind van de rit zul je wel blij zijn dat het zo gelopen is. Er is je veel groter leed bespaard gebleven.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jezus wat een kutsituatie zeg! Lijkt me goed om haar de komende periode gewoon helemaal niet meer te zien. Dat levert toch alleen maar extra frustratie en conflict op. Verder denk ik dat het verstandig is om zo snel mogelijk door te gaan met de leuke dingen in je leven. Als je nu continu gaat zitten nadenken over of ze nu wel of niet met die kerel naar bed is geweest, of het je gaat voorstellen, dat wordt je helemaal gek. Beter volgens mij om nu inderdaad eerst even te kalmeren en je totaal ergens anders op te richten.

Nu je zo'n klap hebt gekregen zou ik zeker niet gaan trippen. Volgens mij ben je daarvoor nu veel te opgefokt en ontregelt. Beter wacht je even tot het stof wat neergedaald is en je er wat meer van een afstandje naar kan kijken. Ik kan me voorstellen dat over een tijdje trippen om te verwerken wel kan helpen. Voor wat betreft het meest geschikte middel ben ik het wel met @NiandraLades eens. Ik denk ook dat hier LSD of een lsd analoog het meest geschikt is omdat het vaak wat meer op je persoonlijke leven betrekking heeft. Lijkt mij in ieder geval nuttiger dan Changa voor dit doel.

Maar eerst maar even afkoelen en deze klap verwerken. Heel veel sterkte man!
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat een nare twist, zo staat alles er ineens heel anders voor.
En ook dat is heel herkenbaar. Ga je als vrienden uit elkaar, heb je het gevoel dat het moeilijk is maar dat je er van leert en er uiteindelijk sterker uit gaat komen, en dan ineens levert hij op het laatste moment zo'n kutstreek dat alles finaal op z'n kop ligt en je het op geen enkele manier nog op een fijne manier af kunt sluiten samen. Ik verlies mezelf ook niet snel maar die dag was er niets van mijn zelfbeheersing over. En dan moet je jezelf weer zien op te rapen...
Niets gebeurt voor niets. Het is ongelooflijk kut, je weet nu misschien nog niet waarom dit moest gebeuren maar uiteindelijk ga je hier iets uit halen!

Ik heb toen dus wel heel erg getwijfeld of ik de San Pedro ceremonie door zou laten gaan, aangezien ik mijn woede en verdriet in normale toestand nog maar net kan handelen, laat staan als het allemaal uitvergroot wordt tijdens het trippen. Ik heb het uiteindelijk wel gedaan omdat het mijn laatste kans was, ben tijdens de ceremonie dan ook ontzettend kwaad en gefrustreerd geweest en heb keihard zitten janken, wat ook wel fijn is, zodat het er allemaal uit kan. (Heb volgens mij nog een paar keer geschreeuwd: "welke IDIOOT doet zoiets???!" :sweatsmile:)
Maar het is niet optimaal, ik zou aanraden om het eerst allemaal even te laten bezinken en pas te gaan trippen als de meest heftige emoties gezakt zijn.
Space Criminal zei:
Mijn gevoel zei eigenlijk hetzelfde als wat jij nu schrijft. Iets aan die zegeltjes roept mij het meest, ook al heb ik nog nooit lsd gedaan. Een soort voorgevoel dat dit is wat ik wellicht nodig heb.

Hoe zou jij zoiets aanpakken @NiandraLades? Vroeg beginnen? Het duurt gauw zo'n 12 uur toch? Ik ben de hele dag vrij en alleen (als ik dat wil) .
Klik om te vergroten...
Vroeg beginnen vind ik wel het prettigst ja, je bent er wel de hele dag zoet mee. Mijn voorbereiding is dan een beetje als volgt: de dag ervoor het huis opruimen en schoonmaken, door de dag heen bewust wat meer in het hier en nu zijn, 's avonds een lichte gezonde maaltijd en daarna mediteren en wat dingen opschrijven waar ik tijdens mijn trip over na wil denken. Op tijd slapen, de volgende dag op tijd beginnen, liefst op lege maag. Ik trip voor dit doeleinde het liefst alleen thuis zonder afleidingen, maar ik kan me voorstellen dat wandelen/liggen in de vrije natuur ook zou kunnen werken. Als je je helemaal af wilt sluiten van prikkels zou je ook nog kunnen overwegen om het een keer 's nachts in het donker in stilte te doen, liggend in je bed bijvoorbeeld. Des te meer ga je dan naar binnen en kun je minder vluchten van je gedachtes.
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een verhaal!
Je bent nu, uiteraard erg boos. Dat zal in het begin je wel wat dwars gaan zitten maar voor je het weet kijk je heel anders tegen de situatie aan en kan je echt verder met de groei waar je mee bezig bent. :redheart:
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Nu je zo'n klap hebt gekregen zou ik zeker niet gaan trippen. Volgens mij ben je daarvoor nu veel te opgefokt en ontregelt.
Klik om te vergroten...
Voorlopig is dat nog niet verstandig idd. Ik ben het nu ook niet meer van plan.

Beter zsm haar spullen inpakken en wat nieuwe spullen kopen om ook mijn omgeving waar ik met haar was te veranderen. Dat doet 'n mens vaak goed.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben net terug van een ademhalingssessie. Wat ben ik blij dat ik hier toch heen gegaan ben. Ik heb weer wat rust en wijsheid teruggewonnen. Ook al voelt het dat ik machteloos was in de hele situatie, probeer ik er nu toch van in te zien dat het wellicht nodig is om dit soort pijn te moeten ervaren. Als het leven altijd rooskleurig is dan zie je de schoonheid niet meer omdat het vanzelfsprekend is.

Alles wat zich aandient is een les, ook deze...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space Criminal zei:
Ik ben het nu ook niet meer van plan.
Klik om te vergroten...
Verstandig!

Space Criminal zei:
Beter zsm haar spullen inpakken en wat nieuwe spullen kopen om ook mijn omgeving waar ik met haar was te veranderen. Dat doet 'n mens vaak goed.
Klik om te vergroten...
Ook een goed plan lijkt me!

En niet teveel bezig zijn met wat ze al dan niet gedaan heeft met die andere gast he?! Dat is eigenlijk niet meer relevant voor je nu. Kun je jezelf alleen maar mee frustreren...
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Verstandig!


Ook een goed plan lijkt me!

En niet teveel bezig zijn met wat ze al dan niet gedaan heeft met die andere gast he?! Dat is eigenlijk niet meer relevant voor je nu. Kun je jezelf alleen maar mee frustreren...
Klik om te vergroten...
Mee eens, ze is het niet waard. Maar ook haar omgeving zal zien wie ze echt is door deze actie.

De voornaamste gedachte nu is gewoon wat een achterbakse slet ze is.. Ik kan alleen maar trots zijn op wie ik wel ben, en zij niet.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Space Criminal zei:
Voorlopig is dat nog niet verstandig idd. Ik ben het nu ook niet meer van plan.

Beter zsm haar spullen inpakken en wat nieuwe spullen kopen om ook mijn omgeving waar ik met haar was te veranderen. Dat doet 'n mens vaak goed.
Klik om te vergroten...

Dat opruimen helpt mij ook altijd. Goeie hulp in een reset situatie. Opgeruimd huis, opgeruimd(er) hoofd.
Terug naar alleen i.p.v. samen. Regie herpakken etc.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Alles is eruit, ze heeft met veel pijn en moeite opgebiecht dat ze sex gehad heeft. Maar als het aan haar lag bleef ze eeuwig met die leugens rondlopen. En dit terwijl ze nog in mijn bed wou blijven slapen tot ze een eigen huisje had gevonden. Kroop ze af en toe nog lekker tegen me aan... Wat een false streek! Ik kan nu alle puzzelstukjes plaatsen en ik nu kan gaan verwerken wat er echt gebeurt is. Haar besluiteloosheid was gewoon killing. Het is dat ik het heb uitgemaakt afgelopen maandag, maar anders bleef ze nog steeds zeggen... Ja ik weet het niet... Terwijl ze allang was vreemdgegaan.

Het ergste is geweest, vanaf nu wordt alles beter! πŸ™
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maakt het vast ook een stuk makkelijker voor je om te weten dat ze er geen enkel probleem mee had jou te bedriegen en daarbovenop ook nog eens te blijven liegen. Dat is toch geen gemis om zo'n excuus voor een mens kwijt te zijn?

Goed voor je man :) Good riddance. Kun je je nu op de toekomst richten.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Maakt het vast ook een stuk makkelijker voor je om te weten dat ze er geen enkel probleem mee had jou te bedriegen en daarbovenop ook nog eens te blijven liegen. Dat is toch geen gemis om zo'n excuus voor een mens kwijt te zijn?

Goed voor je man :) Good riddance. Kun je je nu op de toekomst richten.
Klik om te vergroten...
Ik ben absoluut blij dat ze uit mijn leven verdwijnt nu haar ware aard naar boven komt. Door al haar acties laat ze nu haar 2e gezicht zien. Ze heeft zich altijd voorgedaan als iemand met principes over vreemdgaan, maar daar blijkt niks van waar. Dit blijft nog steeds de grootste mindfuck op dit moment. Ze lijkt nu niks waard, maar toch heb ik haar altijd als heel waardevol gezien in onze relatie.

Er blijft de hele tijd in mijn hoofd dezelfde gedachte herhalen. Waar heb ik dit in godsnaam aan verdient!?! Na alles wat ik voor haar gedaan heb...

Niet 1 gesprek over dat ze iets niet goed vind gaan in onze relatie en dan schakelt ze zo om en gaat ze met een ander naar bed.

Ik heb me vandaag ziek gemeld en kan niet anders dan huilen. Ik heb zoveel moeite om mezelf op te rapen nu..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe zie je dat in een eventuele toekomstige relatie @Space Criminal? Zou je dan eventueel weer zo van slag zijn na een eventuele breuk, of denk je dat je je minder zult hechten aan een volgende partner, door alles wat je nu doormaakt?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Space Criminal zei:
Dit blijft nog steeds de grootste mindfuck op dit moment. Ze lijkt nu niks waard, maar toch heb ik haar altijd als heel waardevol gezien in onze relatie.
Klik om te vergroten...
Dat heeft toch tijd nodig om te verwerken...

Space Criminal zei:
Er blijft de hele tijd in mijn hoofd dezelfde gedachte herhalen. Waar heb ik dit in godsnaam aan verdient!?! Na alles wat ik voor haar gedaan heb...
Klik om te vergroten...
Kwel jezelf nou niet teveel... Er is misschien ook helemaal geen rationele verklaring...

Space Criminal zei:
Ik heb me vandaag ziek gemeld en kan niet anders dan huilen. Ik heb zoveel moeite om mezelf op te rapen nu..
Klik om te vergroten...
:(

Sterkte kerel... En huilen is goed, laat je sneller die emoties verwerken.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeetje wat een naaistreek zeg. Het is wel echt heel anders gelopen opeens dan in je eerste post. Maar goed dat haar ware aard nu naar boven is gekomen. Beter rijk dan kwijt op deze manier. Ook al moet je nooit de goede momenten van tijdens de relatie vergeten.

Goed dat je nu even de tijd voor jezelf neemt en laat de emoties er maar zijn idd. Dat helpt bij de verwerking. Probeer jezelf niet al te gek te maken met vragen waar je geen antwoord op krijgt. Je hebt "schone pijn" wat de pure emoties zijn die je nu voelt zoals boosheid en verdriet. En "vuile pijn" zijn alle gedachten en oordelen erover, waarmee je het jezelf extra moeilijk maakt. Wees niet te streng voor jezelf. Heel veel sterkte!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er is niks pijnlijker dan bedrogen worden door de persoon die het dichtst bij je staat.
En ondanks wat ze je heeft aangedaan hebben jullie ook mooie tijden gehad.
Je dacht samen met haar waarsch oud te worden.
Dit is allemaal super pijnlijk en verdrietig.
En ondanks dat je onwijze woede voor haar kan voelen nu kun je haar ook missen.
De momenten die speciaal waren samen bv.
Dit is een zware periode waar je door heen zult moeten gaan.
Je zal er sterker uit komen!!.
Laat je emoties toe hoe zwaar ook.
Ik wil je onwijs veel sterkte wensen.
Dikke knuffel van mij.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Space Criminal zei:
Alles is eruit, ze heeft met veel pijn en moeite opgebiecht dat ze sex gehad heeft.
Klik om te vergroten...

Verdomme zeg! En dat terwijl je verloofd bent? Ik zou je graag willen adviseren maar heb geen verstand van relaties of het stuk lopen daarvan. Ben altijd loner geweest. Ik voel wel met je mee man. Ik wou dat ik iets voor je kon betekenen. Denk dat je wel de juiste keuze gemaakt hebt. Heel veel sterkte!!
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo na een dag vol tranen en woede is de storm gaan rusten. Het vervelende in zo'n situatie is dat er altijd mensen zijn die je juist in de slachtofferrol brengen. Tuurlijk heb je medeleven nodig, maar medelijden is nog nooit iemand van opgeknapt. Ik zie nu alles zoals het is. Ik ben een open, oprecht en eerlijk persoon. Zij is zoveel beperkter ontwikkeld om zich voor iets open te stellen. Ik heb dit jaar een keuze gemaakt om een bepaald pad te gaan bewandelen. En als je eenmaal je frequentie verhoogd, dan kan je niet meer terug. Ik miste de diepgang, openheid en eerlijkheid om uiteindelijk mijn leven naar het optimale te brengen. Ze remde mij af om een volgende uitdaging aan te gaan ipv mij aan te moedigen.

Ik heb al eerder met mezelf afgesproken dat 2020 mijn jaar gaat worden waarin ik keihard ga vechten om volledig in mijn kracht te gaan staan. Ik zal elke trein pakken die voorbij komt en mezelf volledig openstellen voor alles wat er te ervaren valt. Hieruit zal ik een keuze maken en zal dan veranderen van carrière. En daarnaast hoort een vrouw die mij hierin steunt,en dat was zij niet.

Misschien is het maar goed dat dit nu gebeurt. Eigenlijk zou ik het moeten vieren. Straks heb ik 100% focuses op mijn doel. Want succes behaal je alleen zelf.

Ik kruip bij deze officieel uit de slachtofferrol, vanaf nu alleen nog peptalk, okΓ©? Ik heb zoveel kracht in me, en het is zonde om dit nu niet te voelen. Verdriet zal er zijn, maar ik wil mijn kracht de overhand laten nemen. Nu is het mijn tijd! Ik vergeet die achterbakse slet. Ik ben zoveel beter dan haar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."