Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen om relatiebreuk

Trippen om relatiebreuk

79 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelukkig is het mijn eigen koophuis waar zij woonde.

Nu heeft ze letterlijk niks. Elke maand maakte ze haar salaris op en ze heeft dus geen ene cent om van te leven.

Ik heb gelukkig mijn zaken goed op orde.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Na een relatie van meer dan 2 jaar werd er 2 weken geleden de eerste twijfel uitgesproken door mijn verloofde. 2 maanden terug heb ik haar ten huwelijk gevraagd en zij heeft ja gezegd. Het hele trouwen is iets wat zij graag wou. Ik heb het laatste stukje in mijn hart geopend, een ring gekocht, haar mee op vakantie genomen en haar daar ten huwelijk gevraagd. Door het diepste in mij te openen en dan 2 maanden later erachter komen dat het hem toch niet word was mega pijnlijk. De 'problemen' die er waren hebben mij nooit doen twijfelen aan ons, ik heb dit altijd gezien als iets waar we aan kunnen werken. Maar haar twijfel icm haar besluiteloosheid heeft mij zelf doen beslissen dat stoppen de beste optie is.

Van de week ben ik changa gaan roken met de intentie om te analyseren wat het precies is waardoor we toch geen goede match blijken te zijn. In mijn trip zag ik haar. Een stukje film van de plek van het aanzoek, en haar houding in die setting. Er vond een psychoanalyse plaats over haar als persoon en hoe onze persoonlijkheden niet 100% op elkaar aansluiten. Er werd mij duidelijk gemaakt dat de diepgang die ik zou kunnen bereiken met iemand, niet in haar te vinden is. Haar manier van omgaan met emoties is te onderontwikkeld. Je hart spreekt tot je, maar als je hem niet kan verstaan dan wordt het lastig om iets aan te passen.

Na de twijfel die ze uitsprak kwamen er meteen 100 vragen in mij op. Maar nergens kreeg ik een antwoord op. Vragen over gevoel, weet ik niet... Vragen over hoe nu verder, weet ik niet... Wat wil je nu, weet ik niet... En na 2 weken ben ik helemaal doorgedraaid. Ik besloot dus de trip te nemen met de intentie om iets te onderzoeken en dit bracht mij diepe inzichten. Meteen na de trip zijn we gaan praten en ik ben ontzettend duidelijk geweest in wat we missen en dat ik zeker ben dat we uit elkaar gaan. Toch blijft het jammer dat de les die we van elkaar konden leren niet de volledige les is geweest. Ze heeft me immers nooit de kans gegeven ergens aan te werken. Toch probeer ik het beste eruit te halen en doen we ons best om er zo positief mogelijk op terug te kijken. Het blijft pijnlijk, want ik was hier totaal niet klaar voor. Toch voelt het als een opluchting dat er een keuze is gemaakt. De ergste pijn is nu achter de rug en het is tijd dat ik de kracht in mezelf weer terugvind.

Ze woont nog bij me, maar aankomende zaterdag ben ik alleen. De changa trip heeft mij veel doen beseffen. Nu vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met het verwerken van dit soort pijnlijke gebeurtenissen dmv trippen. Ik kan me voorstellen dat een trip je wellicht beter kan helpen om de situatie te analyseren en iets een plekje te geven dan er vele keren over te praten bij een psycholoog.

Ik heb het een en ander in huis aan middelen die ik nog niet eerder heb gebruikt. Changa geeft inzichten maar is ook weer vrij kort. Het liefst neem ik even goed de tijd om iets te analyseren en te verwerken. Waar zouden jullie de voorkeur aan geven wb deze middelen?

4-ho-met (nog geen ervaring mee)
DPT (nog geen ervaring mee)
1P-LSD (nog geen ervaring mee)

Ook zou ik natuurlijk naar de smartshop kunnen gaan om truffels te kopen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heftig man...

Heb zelf het gevoel dat je wel wat moet oppassen om in zo'n staat te gaan trippen. Maar als het voor jou juist voelt om te doen moet je het gewoon doen natuurlijk.

Denk je ook niet dat als jij zo erg met introspectie en dergelijke bezig bent, dat het ook steeds moeilijker wordt om iemand te vinden die daar "100%" bij aansluit? Dat is mijn ervaring namelijk. Je vindt niet zo gauw een vrouw die daar zo mee bezig is. Niet dat ik wil zeggen dat je dat niet moet doen die introspectie, maar jij ontwikkelt je bewustzijn heel erg en zult dus ook min of meer iemand moeten vinden die daar min of meer mee matched denk ik.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Heftig man...

Heb zelf het gevoel dat je wel wat moet oppassen om in zo'n staat te gaan trippen. Maar als het voor jou juist voelt om te doen moet je het gewoon doen natuurlijk.

Denk je ook niet dat als jij zo erg met introspectie en dergelijke bezig bent, dat het ook steeds moeilijker wordt om iemand te vinden die daar "100%" bij aansluit? Dat is mijn ervaring namelijk. Je vindt niet zo gauw een vrouw die daar zo mee bezig is. Niet dat ik wil zeggen dat je dat niet moet doen die introspectie, maar jij ontwikkelt je bewustzijn heel erg en zult dus ook min of meer iemand moeten vinden die daar min of meer mee matched denk ik.
Klik om te vergroten...
Thnx voor je begrip @Mindless

Er is afgelopen jaar enorm veel voor me veranderd door mijn trips. Maar het is niet zo dat ik dit perse in de ander zoek om een goede match te hebben. De basis is gewoon in elkaar positief benaderen, liefde en aantrekkingskracht. Verder vind ik het belangrijk om elkaar vrij te laten in wat de ander wilt doen, met wie die omgaat enzv.

Alleen als emoties tonen moeilijk is voor de ander, en de ander niet aan zelfreflectie doet en dus ook niet haar gevoel reflecteert op mij dan kan je nooit ergens aan werken en iets opbouwen. Zelf had ik nooit 'ons' in twijfel getrokken. Misschien was mijn referentie kader niet de juiste. Mijn vorige relatie was een hell van 5 jaar. En nu leek alles zo perfect te zijn. Ze benoemde regelmatig voor het aanzoek hoe gelukkig ze was met mij en met wat we hadden opgebouwd. Dit deed telkens bevestigen dat ik de juiste keuze had gemaakt door haar ten huwelijk te gaan vragen.

Ik realiseer me wel dat ik steeds beter weet wat ik wel of niet in een vrouw zoek, maar dat maakt ook de zoektocht moeilijker... Als je eisen steld. Maar voorlopig even vrijgezel zijn lijkt me ook wel goed. Ik ben wel iemand die een partner als een enorme toevoeging ziet, maar in de basis is het belangrijkste dat je van jezelf houd. En dat is iets wat ik zeker kan zeggen over mezelf.

Trippen zaterdag is ook maar een gedachtengang. Geen idee hoe het uitpakt en hoe ik me voel zaterdag. Maar welk middel dan het meest geschikt is weet ik niet. Truffels ken ik natuurlijk al erg goed, en ze helpen me, maar ik weet niet of dat in deze situatie de allerbeste keuze zal zijn.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Duidelijk. Zelfreflectie en introspectie liggen natuurlijk ook wel erg dichtbij elkaar trouwens.

Maar het moet dus niet allemaal van een kant komen, dus ik begrijp je keuze ook al was die natuurlijk moeilijk.

Ik zou in jouw situatie denk ik wel eerst nuchter ook goed willen kunnen dealen met de situatie en dan pas overwegen om mogelijk te gaan trippen. Heb wel verhalen gehoord van mensen die het stiekem ook wat als een vlucht deden en dan overweldigd werden door hun versterkte negatieve gevoelens.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeetje wat een naar verhaal @Space Criminal ! Een relatiebreuk terwijl je al verloofd bent. Ik kan me voorstellen dat dat heel rauw op je dak komt vallen...

Ik begrijp je idee om te gaan trippen om alles een beetje in perspectief te plaatsen. Volgens mij ben je slim en ervaren genoeg om in te zien dat hier een extra risico aan verbonden zit. Puur doordat je in een wat minder optimale toestand gaat trippen. Aan de andere kant ken ik ook mensen die precies hetzelfde hebben gedaan en het heel prettig en leerzaam vonden. De vraag is dus of je het extra risico ervoor over hebt en hoe het voor jou "aanvoelt" op dit moment.

Ik denk trouwens dat we sowieso veranderen tijdens ons leven. Hoe ouder je wordt hoe beter je weet wat je wel en niet wilt in een relatie. Volgens mij wordt het daarom ook steeds moeilijker om de "juiste match" te vinden. Ik vergelijk het soms met klei... Als je jong bent ben je flexibel zoals klei en kunnen jij en je partner makkelijker je "vormpje" aanpassen aan elkaar. Als je ouder wordt droogt je klei een beetje uit en kan er niet meer zoveel gewijzigd worden aan je vormpje. Dan moet je ofwel heel veel geluk hebben dat je een vrouw vindt die precies bij je past ofwel accepteren dat er af en toe wat wrijving is...

Anyways. Heel veel sterkte met het verwerken van deze klap. Ik leef met je mee!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat naar dat jullie relatie over is terwijl jullie net verloofd zijn. Ik heb verder niet echt ervaring met trippen, dus daar kan ik je niet over adviseren. Maar ik wil je wel gewoon even sterkte wensen met alles de komende tijd 😘
Wel mooi gezegd @Eik over die klei, mooie metafoor waar wel wat in zit vind ik.
Ik heb zelf een vaste relatie van mn 20e tm 30e gehad, ook met samenwonen en verloving die geΓ«indigd is. En nu daarna merk ik dat het toch een stuk lastiger is om iemand te vinden die op langere termijn bij me past.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor jullie warme berichten, dit doet me echt veel! Het is idd een enorme klap en er zullen nog heel wat fases aan te pas komen voordat we helemaal onze eigen plek terugvinden.

Ik begrijp ook heel goed dat er risico's vasthangen aan nu te gaan trippen. Het kan 2 kanten op gaan en de bedoeling is natuurlijk om er beter van te worden. Zeker niet als uitvlucht. Zoals @Eik zegt, alles in perspectief plaatsen en iets een plekje kunnen geven. Misschien moet ik wachten. Ik volg gewoon m'n gevoel. De changa van de week heeft me heel veel gebracht, maar dat is geen garantie dat dit de volgende keer ook zo zal zijn.

En wat betreft een geschikte partner. Ik weet dat ik een laagdrempelig persoon ben en voor heel veel dingen open sta. Ik ben toegankelijk en geen enkel onderwerp is niet bespreekbaar. Dit maakt mij geen moeilijke partner. Ik zal altijd eerst iets proberen te verbeteren ipv meteen de handdoek in de ring te gooien zoals zij wel nu gedaan heeft. Ze sprak zoveel twijfel uit en er kwam niks uit haar om nog ergens aan werken, dus ik heb nooit een eerlijke kans gekregen om te proberen te doen zoals zij dit wenselijk vind. Ik heb dus ook niet kunnen ervaren of dit iets is wat bij me past om bepaald gedrag te vertonen en dat maakt dat ik vind dat wij qua ontwikkeling er eigenlijk nog veel meer uit konden halen. En als het dan toch blijkt dat we niet genoeg bij elkaar passen dan had alles anders binnengekomen. Maar goed, het is al gebeurt en we kunnen niks terugdraaien. Er is nu tenminste gekozen en dat voelt ook als een opluchting aangezien ik nu in ieder geval weet waar ik aan toe ben.

Morgen ga ik trouwens een individuele ademsessie doen die ik al 4 weken geleden had afgesproken. Wellicht brengt mij dit ook iets positiefs. Daarover zal ik ook nog posten hoe dit geweest is!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat ik geleerd heb uit eerdere relaties (4 jaar in mn begin twintiger jaren en 2 jaar in begin dertiger jaren) is vooral wat ik niet wil en zoek.
Als die storende elementen dan niet in een partner zitten, is het alweer een stuk beter dan de vorige relatie.

Maar heavy shit joh, ik zou het zelf niet trekken om dan te gaan trippen denk ik. Nooit echt getript eerlijk gezegd maar lijkt me dat je dat beter kunt doen als set en setting gunstiger zijn. Ik denk ook dat je slim genoeg bent om er gewoon nuchter goed over na te denken, erop te mediteren, het van je af te schrijven, erover te praten met vrienden. Dat zijn ook manieren om inzichten te krijgen en het te verwerken.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#10
*.exe2.0 zei:
Dat zijn ook manieren om inzichten te krijgen en het te verwerken
Klik om te vergroten...
Mee eens en dat doe ik ook ten volste!

Toch komen mijn diepste inzichten uit trips, en ik heb aan elke trip iets. Misschien wordt het een hell... Maar misschien is dat ook weer leerzaam. Ik weet het niet. Ik doe gewoon wat goed voelt.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb geen ervaring met tripmiddelen maar wil je ook sterkte wensen deze tijd! Het lijkt soms zo oneerlijk, het leven en hoe het verloopt, hoe goed je het zelf ook probeert... Ik heb zelf ook genoeg meegemaakt op dit gebied en t is lastig om dan opnieuw iets op te bouwen en iemand te kunnen vertrouwen, persoonlijk heb ik daar heel veel moeite mee gehad (en nog steeds) maar het heeft mij wel doen inzien wat ik absoluut nooit meer wil toelaten in m'n leven, kies voor jezelf! Heel moeilijk om dingen/personen los te laten, maar uiteindelijk zul je toch altijd met jezelf moeten leven, doe gewoon je ding hoe jij dat wilt, wanneer je dat wilt, en ik geloof dat alles met een reden gebeurd. Take life as it is, Let it be.... πŸ˜„
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Trippen na een relatiebreuk... ja, ik heb daar ervaring mee.
Ik ben een aantal maanden geleden gescheiden. Mijn expartner was tevens mijn tripmaatje, meermaals versmolten met elkaar onder invloed van LSD totdat het steeds slechter ging tussen ons en onze trips samen ook niet meer goed werkten. Na een San Pedro ceremonie zonder hem besefte ik uiteindelijk dat ik hem los moest laten.
Ik heb daarna een aantal trips bewust alleen gedaan om mijn relatiebreuk te analyseren en te verwerken. Dat zijn geen leuke trips. Afgelopen weekend heb ik nogmaals een San Pedro ceremonie gedaan om de ene levensfase af te sluiten en de andere te beginnen. Letterlijk, want de volgende dag mocht ik de sleutel van mijn nieuwe huis ophalen. Het was vreselijk heftig, de pijn en het verdriet moet eerst gevoeld worden dus ik moest er dwars doorheen, ik werd geconfronteerd met mijn grootste angsten omtrent mijn keuze voor een scheiding, maar daarna ben ik tot prachtige inzichten gekomen die mij nu kracht geven om alleen verder te gaan.
Ik denk dat trippen heel goed kan helpen na zo'n ingrijpende gebeurtenis. Je moet er echter wel rekening mee houden dat het hele verdrietige, donkere trips kunnen worden waarbij je geconfronteerd wordt met al je emoties rondom de relatiebreuk. Het is dan zaak om daar niet tegen te vechten maar er juist volledig in mee te gaan, maar dat weet je wel.

Van de middelen die jij noemt zou ik gaan voor 1P-LSD. DPT is mooi, maar geeft mij meestal niet echt duidelijke inzichten over mijn aardse leven en is bovendien moeilijk stuurbaar. 4-HO-MET is een optie maar gaat vaak wat minder diep. 1P-LSD heeft een mooie lange werkingsduur waardoor je de tijd hebt om vragen te stellen, je gedachten te analyseren en urenlang na te denken, en met een gemiddelde dosering is het naar mijn idee ook vrij stuurbaar waardoor je echt aan de slag kunt met de dingen die voor jou het meest belangrijk zijn.

Veel sterkte...
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Snelleke Snel zei:
ik geloof dat alles met een reden gebeurd.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens! Ik probeer ook zeker de positieve kanten eruit te halen.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Space Criminal zei:
Het ene stemmetje zegt, help haar ze is in de war, en het andere stemmetje zegt, ze is niks waard, doe geen moeite...
Klik om te vergroten...

Moeilijk hoor, eerlijk gezegd zou ik niet graag in jouw schoenen staan nu. Ik denk dat er weinig mensen zijn die je hiermee kunnen helpen. Aan de ene kant heb je toch wel gevoelens voor haar, helemaal niet gek natuurlijk, je was tenslotte verloofd. Aan de andere kant, als je verloofde tijdens je verloving vreemd gaat is er natuurlijk wel een heel groot probleem. Ik denk dat de gevoelens niet geheel wederzijds zijn anders doe je zoiets niet, sterker, je hebt er geen behoefte aan als je verloofd bent en denkt "de ware" te hebben gevonden.

Dat wil helemaal niet zeggen dat je haar niet kan helpen, maar, ik denk ook dat als je van haar af wilt, dat zo snel mogelijk moet doen. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken en heb geen enkele ervaring met dit soort situaties, maar er is toch wel een giga breuk ontstaan die nooit meer zal gelijmd zal kunnen worden, zo zie ik het. De verloofde die je kende voor dat je wist dat ze vreemdging bestaat niet meer, die is voor altijd verdwenen. Mocht je samenblijven zal dit voor altijd meespelen in een eventueel huwelijk. Ik denk niet dat ik met deze onzekerheid mijn leven zou willen delen. Als ik tijdens een verloving een verloofde had die vreemdging zou ik haar nooit meer kunnen vertrouwen, dat is voor mij waar het om gaat in een huwelijk. Vertrouwen.

Ik ben dan ook maar een ouwe lul en vind het heel moeilijk om iemand raad te geven over iets waar ik geen ervaring mee heb maar voor mijzelf zou vertrouwen in een huwelijk alles zijn. Daar komt nog bij dat ik liefde zie als opoffering, om het wat ruw te zeggen. Je zult uit je "single" leven opofferingen moeten doen om een huwelijk goed te laten werken. Denk je dat zij bepaalde dingen wil opofferen om het huwelijk te laten werken? De fundamenten van een huwelijk zijn natuurlijk weggeslagen, ik denk niet dat er een goede basis is voor een huwelijk of eventueel nog samenwonen. Nogmaals, dat wil helemaal niet zeggen dat je haar niet helpen kan bij het zoeken naar een woning of een verblijf. Maar geef haar een termijn als je ermee stoppen wil en doe het snel.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bad Karma zei:
Moeilijk hoor, eerlijk gezegd zou ik niet graag in jouw schoenen staan nu. Ik denk dat er weinig mensen zijn die je hiermee kunnen helpen. Aan de ene kant heb je toch wel gevoelens voor haar, helemaal niet gek natuurlijk, je was tenslotte verloofd. Aan de andere kant, als je verloofde tijdens je verloving vreemd gaat is er natuurlijk wel een heel groot probleem. Ik denk dat de gevoelens niet geheel wederzijds zijn anders doe je zoiets niet, sterker, je hebt er geen behoefte aan als je verloofd bent en denkt "de ware" te hebben gevonden.

Dat wil helemaal niet zeggen dat je haar niet kan helpen, maar, ik denk ook dat als je van haar af wilt, dat zo snel mogelijk moet doen. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken en heb geen enkele ervaring met dit soort situaties, maar er is toch wel een giga breuk ontstaan die nooit meer zal gelijmd zal kunnen worden, zo zie ik het. De verloofde die je kende voor dat je wist dat ze vreemdging bestaat niet meer, die is voor altijd verdwenen. Mocht je samenblijven zal dit voor altijd meespelen in een eventueel huwelijk. Ik denk niet dat ik met deze onzekerheid mijn leven zou willen delen. Als ik tijdens een verloving een verloofde had die vreemdging zou ik haar nooit meer kunnen vertrouwen, dat is voor mij waar het om gaat in een huwelijk. Vertrouwen.

Ik ben dan ook maar een ouwe lul en vind het heel moeilijk om iemand raad te geven over iets waar ik geen ervaring mee heb maar voor mijzelf zou vertrouwen in een huwelijk alles zijn. Daar komt nog bij dat ik liefde zie als opoffering, om het wat ruw te zeggen. Je zult uit je "single" leven opofferingen moeten doen om een huwelijk goed te laten werken. Denk je dat zij bepaalde dingen wil opofferen om het huwelijk te laten werken? De fundamenten van een huwelijk zijn natuurlijk weggeslagen, ik denk niet dat er een goede basis is voor een huwelijk of eventueel nog samenwonen. Nogmaals, dat wil helemaal niet zeggen dat je haar niet helpen kan bij het zoeken naar een woning of een verblijf. Maar geef haar een termijn als je ermee stoppen wil en doe het snel.
Klik om te vergroten...
Ik hoef haar nooit meer terug als partner, dat staat vast. Maar ze heeft nog nooit zoiets als dit gedaan in haar leven gedaan, vreemdgaan. Het gekke is dat ze, waarschijnlijk vanwege angst, zo gehandeld heeft. Ze heeft immers ja gezegd bij het aanzoek. En daarna nooit een gesprek gevoerd over gevoel of dat er iets niet okΓ© was. Voor de vakantie zei ze nog hoe gelukkig ze was met alles wat we hebben opgebouwd. Hierom denk ik dat ze totaal niet weet wat waar vandaan komt. Dit maakt de grootste frustratie. Ik denk dat de mensen die ze nu om zich heen creΓ«ert haar ook niet tot bepaalde inzichten kunnen leiden. En ik ben bang dat ze een verkeerd pad op gaat nu. En het kunnen loslaten had voor mij veel minder moeilijk geleken als ze niet zulke stomme dingen had gedaan.

Ik vecht gewoon met mezelf om te kiezen wat nu juist is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Space Criminal zei:
Ja dat had ik zeker, en dat waardeerde ik er helemaal niet van. Ik verkrampte er juist van. K bleef het liefst in 1 positie zitten... Helemaal verstijfd.
Klik om te vergroten...
Je verkrampte door de euforie?

Ik vond het destijds wel prettig, maar meer op een (hele lichte) MDMA achtige manier. Het was wat geforceerd fijn voelen. Dat had ik nog nooit ervaren met psilo, waarbij ik me initieel weleens wat vrolijk door voel maar niet echt euforisch op die manier. (natuurlijk heb ik ook wel echt euforie ervaren op psilo, maar dat is niet slechts een simpel lichamelijk gevoel, maar meer een soort revelatie)

Space Criminal zei:
Vandaag had ik eigenlijk best wel een slechte dag... Hele dag gewerkt. Heel onrustig van binnen.

Het ene stemmetje zegt, help haar ze is in de war, en het andere stemmetje zegt, ze is niks waard, doe geen moeite...

Ik vecht tegen mezelf.
Klik om te vergroten...
Het zat er ook wel in dat je dit niet zomaar opzij legt. Het zal even tijd kosten...

Lastig te zeggen of nu weer trippen geen goed idee is of je juist verder helpt. Ik zou zelf zeggen neem gewoon even een tijdje niets maar wederom: dat kun je beter zelf bekijken. :wink: Wil alleen nog wel zeggen dat LSD vaak wel een erg positieve drive heeft. En dan niet die neppe euforie van MDMA of 4-HO-MET, maar meer een echte positiviteit en vrolijkheid. Tenminste, dit heeft het voor mij (en voor vele anderen). Alleen, omdat een LSD trip zo lang duurt kΓ‘n het voorvallen dat je na uren lang trippen mentaal moe wordt maar tegelijkertijd nog heel erg gestimuleerd wordt door de LSD. Voor mij is dat altijd het punt om op te passen. Omdat je dan moeilijker die stortvloed aan gedachten en impulsen kunt handelen, kΓ‘n je door een eventuele negatieve gedachte jezelf tijdens die moeheid overtuigen dat je een duistere kant op gaat. Door alles waar je nu mee hebt te dealen zou ik het eerlijk gezegd hierom afraden om dit binnenkort te doen. Zeker ook omdat je nieuw bent met dit middel.

In ieder geval, sterkte...
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Space Criminal zei:
Ik hoef haar nooit meer terug als partner, dat staat vast.
Klik om te vergroten...

Duidelijk. Ik kan je duidelijk hierin niet adviseren, ik kan je alleen maar zeggen wat ik zou doen in deze situatie en dat is zo snel mogelijk tot afsluiting te komen. Doe zou ik puur doen voor mezelf. Het is haar keuze geweest om vreemd te gaan. Ik zou geen deelnemer willen zijn in de keuzes die ze nu maakt. Of het nu de juiste keuzes zijn of niet. Ik denk dat het nu tijd is om aan jezelf te denken.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Je verkrampte door de euforie?

Ik vond het destijds wel prettig, maar meer op een (hele lichte) MDMA achtige manier. Het was wat geforceerd fijn voelen. Dat had ik nog nooit ervaren met psilo, waar ik me initieel weleens wat vrolijk door voel maar niet echt euforisch op die manier. (natuurlijk heb ik ook wel echt euforie ervaren op psilo, maar dat is niet slechts een simpel lichamelijk gevoel, maar meer een soort revelatie)
Klik om te vergroten...
De trip kwam op als mdma idd. Soort tinteling in m'n hoofd en trok door in de rest van m'n lichaam. Maar van dit effect versteende ik. Niet op een manier dat het lekker is om te bewegen, zoals je met mdma wel uren lang kan dansen. Echt alleen maar stilzitten met open ogen en nadenken... Relativeren over 1 onderwerp.

Ik miste het lekkere van mdma en de universele wijsheid van psilo. Ogen sluiten voelde ook kut en vooral nep.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bad Karma zei:
Duidelijk. Ik kan je duidelijk hierin niet adviseren, ik kan je alleen maar zeggen wat ik zou doen in deze situatie en dat is zo snel mogelijk tot afsluiting te komen. Doe zou ik puur doen voor mezelf. Het is haar keuze geweest om vreemd te gaan. Ik zou geen deelnemer willen zijn in de keuzes die ze nu maakt. Of het nu de juiste keuzes zijn of niet. Ik denk dat het nu tijd is om aan jezelf te denken.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk. Het is m'n bezorgdheid. En ik kan m'n gedachten niet verzetten. Maar het beste is loslaten. Zij wil mij niet kwijt als vriend, ze zei dat ik een van de beste mensen ben die ooit op haar pad gekomen is. Maar mijn leven gaat om mij.

Gedachten verzetten is vooral moeilijk omdat ik continu op plekken kom waar mensen zijn die wisten dat we verloofd waren en waar ik regelmatig over 'ons' sprak. Er is overal confrontatie met de situatie. Het is gewoon 'n bittere tijd.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Space Criminal zei:
Zij wil mij niet kwijt als vriend, ze zij dat ik een van de beste mensen ben die ooit op haar pad gekomen is.
Klik om te vergroten...

Ik ben mischien te hard hierin maar ik vraag me dan af als ze zo over jou denkt..
Waarom ze dat dan toch op het spel heeft gezet.
Voor een vriendschappelijke band met iemand vind ik persoonlijk dat vertrouwen ook belangrijk is.
Ook al heeft ze dit hiervoor nooit eerder gedaan het is de ergste vorm van verraad.

Ik heb echt 0,0 verstand van trippen.
Kun je mij uitleggen wat er anders is door te trippen wat betreft je gedachtes?.
Ben hier wel erg benieuwd naar.
Of moet ik het zien dat je meer inzichten krijgt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."