Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoronavirus Lock Down: Hoe kom jij de tijd door?

Coronavirus Lock Down: Hoe kom jij de tijd door?

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Apex legends! Proberen om platinum rank te halen.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn werk zit dicht voor iigv de komende 3 weken dus ik werk thuis. Gelukkig kan dat redelijk goed met mijn baan. Wel zijn al mijn afspraken met kinderen/ouders afgezegd. Verder dus niet echt anders dan anders. Heb gelukkig een homegym, dus kan ook blijven trainen. Enige is dat ik verder geen sociaal contact heb nu voor de komende tijd dus dat is wel een beetje sad. Maar flink netflixen de komende tijd.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik werk in de haven en dat werk gaat gewoon door! M’n laadhavens zijn wel China dus ik heb atm niet veel te doen. College is natuurlijk stop gezet en meer dan thuis, op m’n hometrainer series kijken zit er niet in..
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#4

Deze vind ik echt goud bedacht!😁
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vandaag laatste werk dag en vanaf morgen “lekker” vrij tot 6 april. Lekker tijd doorbrengen met mijn lieve monster. ❤️79E34A72-895C-4035-B3C5-4CE861366CBB.jpeg
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Af en toe beetje studeren voor mijn tentamens (al is het nog maar de vraag of die door zullen gaan), beetje gamen (Smite, Slay the Spire en Europa Universalis 4), beetje YouTube kijken, keertje trippen, een (korte) meth binge houden nu ik daar toch tijd voor heb (aka fap marathon), beetje puzzelen (Sudoku), wat stand-up comedy kijken en op Discord met mensen chatten.

Het is echt balen dat net nu het goed weer is, ik de hele dag binnen blijf. Had me er zou op verheugd om weer eens wat fietstochtjes te gaan maken zodra het weer beter werd, maar dat zit er voorlopig niet echt in.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aniet_Speed zei:

Deze vind ik echt goud bedacht!😁
Klik om te vergroten...

Haha en het eerste liedje is van corona
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vanaf gisteren de opdracht gekregen thuis te werken, laptop open en wat bellen en mailen. Afspraken zijn voorlopig afgezegd. Huisje compleet gepoetst en zo nu en dan een rondje met mijn krokodil buiten doen. Toch wat frisse lucht happen. Alle sociale afspraken ook afgezegd. Mijn vriend werkt voorlopig nog wel op kantoor met gebruiksaanwijzing van RIVM.
Wilde een quality weekend plannen maar toch besloten geen empathy te gaan gebruiken omdat dat toch immuunsysteem beetje plat legt. Dus gezond leven, wandelen met mijn krokodil en veel, heel veeel Netflix, Videoland, en online socializen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Apex legends! Proberen om platinum rank te halen.
Klik om te vergroten...
Net doom eternal besteld hoop dat de mp wat goed is !
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tjah morgen en overmorgen hoef ik niet maar mijn werk te komen en het is zo rustig geworden dat ik thuis amper wat hoef te doen.
Ga vrijdag evengoed even heen om te kijken of bepaalde zaken goed verlopen. Al is het zo rustig dat mijn collega het meeste in der uppie kan doen.

Thuis deze week in ieder geval rustig tot mijzelf komen en hier op DF een beetje rondhangen. Lekker weer een beetje opladen. Als er meer dagen geen werk is dan zal ik waarschijnlijk wel hier en daar de lang uitgestelde klusjes gaan oppakken. Maar eens zien hoe het verloopt.

Pietjepost zei:
Werken vanuit huis tot zo lang het gaat.
Daarnaast is het een mooie gelegenheid om eens 2C-E & 5-MAPB te testen en lekker te trippen op 2C-B,MDMA , Keta en 3-MeO-PCP.
Was gelukkig gister op tijd bij de shop geweest voor hasj en weed:sweatsmile:
Verder veel Call of Duty Warzone spelen, heb genoeg eten en drinken in huis dus ik vermaak me wel een weekje of 3 als het nodig is.
En heb ook nog genoeg pep in huis voor als het eten bijna op is:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Als je niet meer buiten komt en niemand in huis toelaat dan is het niet zo'n punt om bepaalde drug te nemen. Maar hou er wel rekening mee dat vele soorten drug je immuunsysteem verzwakken. Waardoor je dus vatbaarder maar ook minder weerbaar bent tegen virussen. Aangezien deze virus iets vervelender is dan bijvoorbeeld de influenza virus, lijkt het me verstandig zo gezond mogelijk te leven hoe saai dit voor vele ook klinkt.
Ik dacht ook; O mooi! 4 dagen vrij dus kan een avondje M doen waar ik al een tijdje naar uitkijk. Maar M verzwakt wel m'n immuunsysteem waardoor ik grotere kans heb besmet te raken en hoogstwaarschijnlijk zal ik er ook zieker door worden. Ik stel het nog even uit denk ik :thinking: .
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo vanaf morgen werk ik ook thuis (want werkgevers krijgen hier boetes als je werknemers laat verplaatsen zonder gegronde reden waarom het niet van thuisuit kan)
L
LuckyMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat enorm triest is dit:

H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
The Dude zei:
Ik heb vandaag nu net , te horen gekregen dat mijn moeder het coronavirus heeft. Nu het zo kort komt mag mijn baas zelf het werk doen. Ik ga de komende weken dus thuis wat verbouwen en hopelijk is het dan al stukken beter overal.
Klik om te vergroten...

Sterkte!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben nu op werk maar moet straks naar huis (Als contractor) morge gwn naar een andere site.
Moest ik het virus oplopen , van thuis of om ic uitzieken.
Heb genoeg eten en drinken om verder te kunnen voor een paar maand .
Weed kom ik nog wel een paar maand me toe.
Vandaag zitten men nieuwe bromazolams flualpra en flubroma in de bus , dus daar kom in ook nog wel even mee.
En voor de rest , life goes on..
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lockdown???

Gewoon werken hoor. :facepalmman2:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekker eten..
Serie..
Diazepam..

Slapen slapen slapen..

Eten..
Douchen..
Keta..
Huisfeestje..
Daten..
Diazepam..

Slapen slapen slapen..

Heerlijk!
D
De KaptitainLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb vandaag nu net , te horen gekregen dat mijn moeder het coronavirus heeft. Nu het zo kort komt mag mijn baas zelf het werk doen. Ik ga de komende weken dus thuis wat verbouwen en hopelijk is het dan al stukken beter overal.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga gewoon werken totdat ik er dood bij neerval
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hey,

Hoe ga jij deze Lock Down periode doorkomen? (max 3 antwoorden, licht je reactie hieronder toe)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ten eerste gewoon werken, want ik werk in de zorg.
Waarschijnlijk 's avonds veel mediteren want ik kwam er te laat achter dat de coffeeshops dicht gingen. Ik rook normaal elke avond wiet. Ik moet bekennen dat ik best schrok toen ik zag hoe weinig wiet ik nog had.

Maar goed, op vakantie smoke ik ook niet en misschien is dit wel een kans die ik moet aangrijpen...

Voor de rest ga ik sporten, wandelen, zwemmen. Ik ben een einzelganger dus ik ben gewend veel tijd alleen door te brengen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."