#1
Ik heb mezelf sinds afgelopen donderdag of vrijdag in een vrijwillige semi-quarantaine geplaatst. Ik kom er alleen nog uit voor de hoogstnodige boodschappen (andere dingen kan je via het web bestellen) en het wandelen met mijn hond. Werken kan ik vanuit huis. Alle afspraken afgezegd voor de aankomende 3 weken. Dit is de incubatie-periode van Corona. Ook al heb ik geen symptomen, dit lijkt mij vanuit gezond verstand het beste.