Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoronavirus Lock Down: Hoe kom jij de tijd door?

Coronavirus Lock Down: Hoe kom jij de tijd door?

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb mezelf sinds afgelopen donderdag of vrijdag in een vrijwillige semi-quarantaine geplaatst. Ik kom er alleen nog uit voor de hoogstnodige boodschappen (andere dingen kan je via het web bestellen) en het wandelen met mijn hond. Werken kan ik vanuit huis. Alle afspraken afgezegd voor de aankomende 3 weken. Dit is de incubatie-periode van Corona. Ook al heb ik geen symptomen, dit lijkt mij vanuit gezond verstand het beste.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hopla ff update ivm werk , moet nu per direct naar huis, mag 2 weke niet op deze site en moet me late testen , want er is een geval met corona en 3 in quarantaine met vermoedelijke corona.
Probleem 1 ze testen niet meer op corona (of je moet bijna sterven)
Probleem 2 , ik ben contractor en men baas stuurt me gwn naar een andere plant 😂
Ga toch lekker eerst naar de ah bellen..
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit al vanaf afgelopen donderdag thuis met lichte griepverschijnselen. Die , om eerlijk te wezen steeds heftiger worden.
Wat ik nu heel de dag doe? Slapen, heel veel slapen. Eten, huisje aan de kant houden. DF doorlezen, ik reageer niet zo snel ergens op maar lees wel bijna alles.
Netflixxen maar heb daar ook alle interessante dingen wel gezien.
Heb nu Videoland maar nog niet echt iets goeds gevonden wat echt m’n aandacht trekt.

Edit: als we die 11 weken niet afgesproken hadden zat ik allang te bingen op het 1 of ander.
Nu heb ik zelfs geen weed meer, vant weekend nog even geweest maar ik haal dan genoeg voor 1 avond. Heb daar nu wel spijt van. Of juist niet, dan zat ik nu heel de dag te blowen.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeelanddude zei:
Ik zit al vanaf afgelopen donderdag thuis met lichte griepverschijnselen. Die , om eerlijk te wezen steeds heftiger worden.
Wat ik nu heel de dag doe? Slapen, heel veel slapen. Eten, huisje aan de kant houden. DF doorlezen, ik reageer niet zo snel ergens op maar lees wel bijna alles.
Netflixxen maar heb daar ook alle interessante dingen wel gezien.
Heb nu Videoland maar nog niet echt iets goeds gevonden wat echt m’n aandacht trekt.

Edit: als we die 11 weken niet afgesproken hadden zat ik allang te bingen op het 1 of ander.
Nu heb ik zelfs geen weed meer, vant weekend nog even geweest maar ik haal dan genoeg voor 1 avond. Heb daar nu wel spijt van. Of juist niet, dan zat ik nu heel de dag te blowen.
Klik om te vergroten...

Tip; ga tekenen, kun je uuuuuren mee bezig zijn 😋

Sterkte verder..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeelanddude zei:
Ik zit al vanaf afgelopen donderdag thuis met lichte griepverschijnselen. Die , om eerlijk te wezen steeds heftiger worden.
Wat ik nu heel de dag doe? Slapen, heel veel slapen. Eten, huisje aan de kant houden. DF doorlezen, ik reageer niet zo snel ergens op maar lees wel bijna alles.
Netflixxen maar heb daar ook alle interessante dingen wel gezien.
Heb nu Videoland maar nog niet echt iets goeds gevonden wat echt m’n aandacht trekt.

Edit: als we die 11 weken niet afgesproken hadden zat ik allang te bingen op het 1 of ander.
Nu heb ik zelfs geen weed meer, vant weekend nog even geweest maar ik haal dan genoeg voor 1 avond. Heb daar nu wel spijt van. Of juist niet, dan zat ik nu heel de dag te blowen.
Klik om te vergroten...
Ik hoorde vandaag van een collega dat de shops ook dicht gingen..
Wel kut.
Blij dat ik altijd nog eigen kweek heb , en een voorraad "shopweed" om u tegen te zeggen.

Edit. En een paar kilo boter e eho
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aniet_Speed zei:
Ik ga gewoon werken totdat ik er dood bij neerval
Klik om te vergroten...
En daarbij 10 andere ook....
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben aan het uitzieken, netflixen en aan het trollen op Facebook.

Veel slapen is ook wel lekker.... muziekje aan op de achtergrond en lekker weg zakken:).
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
En daarbij 10 andere ook....
Klik om te vergroten...

Niet iedereen hoeft de deur uit te gaan om ‘gewoon te gaan werken’. Ik werk thuis deze dagen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag hard thuis gewerkt... me helemaal suf gebeld en gemaild vanuit huis. Maar heb daardoor wel mijn twee meisjes verwaarloosd... Denk dus wel dat ik de komende dagen wat minder productief zal zijn voor mijn werk en toch wat meer aandacht aan mijn kinderen ga besteden...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Niet iedereen hoeft de deur uit te gaan om ‘gewoon te gaan werken’. Ik werk thuis deze dagen.
Klik om te vergroten...
Wat is waar :)
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Al mijn afspraken voor de komende 3 weken zijn afgezegd. Ik ga het per dag bekijken, omdat anders de paniek teveel toeslaat. Zolang het mag wil ik wel elke dag even een wandelingetje buiten maken. Verder heb ik wel creatieve hobbies die ik kan proberen op te pakken. En ik heb nog een hele mand vol ongelezen tijdschriften. Verder gewoon veel internetten en tv kijken en ik heb al bedacht om met sommige mensen ipv alleen te appen wat meer video te bellen bijvoorbeeld. Klusjes doen die je normaal niet zo snel doet zoals de boekenkast schoonmaken.
Dit allemaal als "gewone afleiding ".

Maar ik wil deze tijd ook wel gebruiken om weer wat meer tot mezelf te komen. Na te denken over bepaalde zaken. Keuzes maken. Lief voor mezelf proberen te zijn. Proberen minder drugs te gebruiken. Dat het er niet alleen als een "vakantie" uit ziet. Maar dat het me hopelijk ook wel echt wat (verder) brengt. Dat ik leer om echt alleen met mezelf te kunnen zijn en daar rust in vind.
P
PietjepostLid
01-01-2024, 00:00
#12
Werken vanuit huis tot zo lang het gaat.
Daarnaast is het een mooie gelegenheid om eens 2C-E & 5-MAPB te testen en lekker te trippen op 2C-B,MDMA , Keta en 3-MeO-PCP.
Was gelukkig gister op tijd bij de shop geweest voor hasj en weed:sweatsmile:
Verder veel Call of Duty Warzone spelen, heb genoeg eten en drinken in huis dus ik vermaak me wel een weekje of 3 als het nodig is.
En heb ook nog genoeg pep in huis voor als het eten bijna op is:tearsofjoy:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
En daarbij 10 andere ook....
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je dat precies? Ik werk in een cleanroom waar het dus standaard al helemaal steriel is, voor het bedrijf waar ik werk dus geen reden tot sluiting... Ik had zelf wel verwacht dat uiteindelijk de tent gesloten zou worden maar blijkbaar vindt de directie dat niet nodig... En ik als uitzendkracht ga niet thuisblijven terwijl ik me goed voel, ik vertrouw op het bedrijfsbeleid en zie wel hoe t verloopt.. Echt veel mensen hebben zich ziek gemeld, maar als je gewoon goed beschermd zie ik geen reden om niet te gaan🤔
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aniet_Speed zei:
Hoe bedoel je dat precies? Ik werk in een cleanroom waar het dus standaard al helemaal steriel is, voor het bedrijf waar ik werk dus geen reden tot sluiting... Ik had zelf wel verwacht dat uiteindelijk de tent gesloten zou worden maar blijkbaar vindt de directie dat niet nodig... En ik als uitzendkracht ga niet thuisblijven terwijl ik me goed voel, ik vertrouw op het bedrijfsbeleid en zie wel hoe t verloopt.. Echt veel mensen hebben zich ziek gemeld, maar als je gewoon goed beschermd zie ik geen reden om niet te gaan🤔
Klik om te vergroten...
Was een beetje kort door de bocht. Zit al bijna een week in lockdown met 2 kids die gek worden... sorry:)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ging gewoon werken tot vanmiddag. Grieperig gevoel, snotneus, schore keel. Word erger met de dag. Dokter heeft me 7 dagen thuis gezet. Morgen met de vrouw nog wat inkopen voor deze week en dan de rest van de week thuis netflix en chill.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Was een beetje kort door de bocht. Zit al bijna een week in lockdown met 2 kids die gek worden... sorry:)
Klik om te vergroten...

Okee, dat is begrijpelijk, t is je vergeven😋. Jemig snap wel dat je dan gek wordt zeg... Mja, je zit in elk geval niet alleen toch, als ik in lockdown moet zit k moederziel alleen denk dat ik echt doordraai dan😅
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik werk gewoon. Nu nog op firma, maar binnenkort waarschijnlijk van thuis, heb mijn baas gevraagd ervoor te kijken want een lockdown komt toch wel vermoed ik. En qua ontspanning 's avonds, veel internetten, achterstallige "to watch" lijst afwerken, mijn huis voor de verandering eens DEFTIG kuisen, hey heb zelfs nog een trip report die maar deels geschreven is die nog moet afwerken.
Misschien kan ik truffels online bestellen en in mijn tuin gaan zitten ♥️
Zal ook nieuwe sport moeten bedenken nu ik niet meer kan gaan zwemmen. Pompen misschien? :grin:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Vandaag hard thuis gewerkt... me helemaal suf gebeld en gemaild vanuit huis. Maar heb daardoor wel mijn twee meisjes verwaarloosd... Denk dus wel dat ik de komende dagen wat minder productief zal zijn voor mijn werk en toch wat meer aandacht aan mijn kinderen ga besteden...
Klik om te vergroten...

Je kids kunnen zichzelf toch wel een beetje amuseren? Ik denk dat alle ouders die dat kunnen momenteel thuis werken... en dus overdag niet de aandacht aan hun kinderen kunnen geven die ze normaal krijgen als ze thuis zijn... Als de kinderen niet te jong zijn zullen ze dat toch wel snappen? Wel vervelend lijkt me, werk en kinderen samen thuis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."