Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat enorm triest is dit:"
"Zodra ik een benzo neem, dan ben ik tijdens mijn slaap doodmoe. Dus terwijl ik slaap lijk ik niet te rusten, terwijl ik ogenschijnlijk slaap. Ik kan het eigenlijk niet anders verwoorden dan dit. Natuurlijk wekt een benzo een kunstmatige slaap op, maar ik vind deze realisatie erg vreemd. Ook krijg ik vaak zeer levendige dromen, waardoor het voelt alsof ik half wakker ben. Je zou eerder verwachten dat je volledig KO gaat, zonder enige vorm van hersenactiviteit. Herkent iemand dit?"
"Ook, maar mijn lichaam lijkt niet in zijn remslaap te komen. Het is een zeer oppervlakkige slaap ofzo."
"Laatst een goede LSD-trip gehad, erg interessant, alleen, geloof het of niet, ik ben mijn trip voor minstens 80% vergeten. Ik kan me nog flarden herinneren. Erg vreemd, gezien ik normaal gesproken wél een coherent verhaal van mijn lsd-trips kan maken. Herkennen mensen dit?"
"Yep, ik ging veel dieper. Ik had ook 1.5 zegel genomen i.p.v. de gebruikelijke 3/4. Wiet rook ik niet, maar wellicht dat mijn volgende trip, over een tijdje, de boel weer oprakelt. Ik kan me nog iets herinneren van tijdreizen die ik dacht te maken, en de klok die een belangrijke factor was in het geheel, maar verder dan dit kom ik helaas niet. Het was op zeker mijn heftigste trip so far, ook omdat ik voor de eerste keer alleen tripte. Ik vind het een vreemde ervaring in ieder geval. Een soort psychose met geheugenverlies?"
"Dit klinkt bijna als de verhaallijn van 'Inception'. Een droom-in-een-droom-in-een-droom scenario, zeg maar. Ik kan overigens aardig meegaan in je verhaal. Sterker nog, wanneer ik trip raak ik vaak punten aan vanuit vorige trips, waarop ik vervolgens weer doorga. Dus ja, ik denk dat je zeker een punt maakt. Bedankt voor je analyse. Cerberus zei: Tot slot nog een woord van raad: het dubbel nemen van portie (anderhalve zegel vs driekwart) zorgt niet voor een dubbel zo intense trip, maar nog veel intenser. De grafiek intensiteit versus portie gaat niet lineair, maar meer richting parabolisch. Klik om te vergroten... Haha, ja dat heb ik gemerkt. Ik vond het een zeer aangename trip, maar wel erg emotioneel, en ik voelde me, zeker de dag erna, heel erg kwetsbaar. Maar al met al een zeer mooie ervaring. Al lijk ik veel vergeten te zijn."
"Roze Olifant zei: Ik probeer niet teveel in de toekomst te kijken. Het is super vervelend. Ik ga echt wel een beetje huilen als Psy-Fi niet doorgaat in ieder geval. Maar ben nog in dag-per-dag-en-daarna-zien-we-wel mode... Klik om te vergroten... Er gaan momenteel 100-en mensen per dag dood in Europa aan corona. En jij gaat huilen als een baby als je festivalletje niet doorgaat, met recht denk ik."
"Bedankt voor de disclaimer. Nu is het minder erg. Ik neem je niet serieus, ben niet bang."
"Mijn filosofie over het leven is redelijk zwartgallig. Ik zou mezelf een ietwat optimistische, sterk nihilistische atheïst willen noemen. Ik geloof niet in god, ik geloof niet in leven na de dood of een hel of een hemel. Ik geloof dat alles random is, er geen vooropgesteld plan of doel is in het leven en dat het hele universum geen enkele fuck geeft of we het goed of slecht hebben. Het hele universum is onverschillig. Dingen “zijn”. Water bevriest bij 0 graden. Dynamiet explodeert als je er vuur bij gooit. Mensen gaan dood als je hun kop eraf hakt. Niet omdat ze zijn gemaakt, maar omdat ze zo zijn. Dingen ontstaat uit niets. Het universum heeft geen moreel kompas. Het is een samenloop van omstandigheden die tot het nu hebben geleid. Het leven is pijn, maar ook extase. Er is lijden, en dat lijden kan worden verlost. Klik om te vergroten... Haha, baas! Je verwoordt het prachtig. Dit kwam enorm binnen bij me, en ik kon een flinke glimlach niet onderdrukken. Verder ben ik trouwens wel benieuwd naar je persoonlijke problematiek. Wat weerhield jou ervan om het leven aan te gaan?"
"Wat een geestelijke armoede als je je tegenwoordig als blank mens schuldig voelt vanwege je fking huidskleur. Ik wil best een bak stront over je heengooien, wellicht dat dat je beter laat voelen?"