#1
Hoe kan je het hier mee eens zijn vraag ik me af?Dit zag ik voorbij komen @ Facebook. Hoe denken jullie hierover? I agree!
Hoe kan je het hier mee eens zijn vraag ik me af?Dit zag ik voorbij komen @ Facebook. Hoe denken jullie hierover? I agree!
Dit zag ik voorbij komen @ Facebook. Hoe denken jullie hierover? I agree!
Achterlijk bericht. Hoe dom is die persoon..... lekkere de ziekenhuizen overbelasten zodat een groot deel dood gaat.....Dit zag ik voorbij komen @ Facebook. Hoe denken jullie hierover? I agree!
Misschien had ik beter neer kunnen zetten dat ik het met bepaalde dingen eens ben! We laten ons wel he-le-maal gek maken. Ik val tussen de personen die er nuchter over denkt.Hoe kan je het hier mee eens zijn vraag ik me af?
Misschien had ik beter neer kunnen zetten dat ik het met bepaalde dingen eens ben! We laten ons wel he-le-maal gek maken. Ik val tussen de personen die er nuchter over denkt.
Meer valt er niet over te zeggen.Er staan zoveel feitelijke onjuistheden en logische fouten in dat het pijn doet aan mijn ogen.
"Er sterven dagelijks meer mensen aan andere ziektes" hoe is dat een argument, hoe is het eerlijk om corona (1 ziekte) te vergelijken met "de som van doden van alle andere ziektes"?! 2 maten en gewichten. En we zijn nog maar net begonnen aan de parabool (buiten China en Italië), dus wacht maar af.
"We krijgen het allemaal" fout, als er een geneesmiddel of vaccin is gaan er veel zijn die het nooit gaan krijgen. Ook als blijkt dat voldoende mensen immuun worden gaan velen het nooit krijgen omdat immune mensen het niet spreiden.
"Maar zij gaan ook dood als je ze aansteekt met een normale griep" nee corona is 3 keer dodelijker dan influenza. Factor 3, dat is erg veel!
"Er gebeurt je niks als je niet zwak bent" fout, er liggen mensen op intensieve zonder medische voorgeschiedenis en die niet roken enzovoort. Permanente longschade mogelijk.
En om de vraag van het topic te beantwoorden: het virus is heel waarschijnlijk op natuurlijke wijze ontstaan en dat in China, en heeft snel verspreid omdat de Chinese overheid een cover-up wou proberen in de hoop dat niemand het zou weten in plaats van actief te proberen het virus te stoppen en daardoor toe te geven dat er in China een virus ontstaan is. Dus denk allemaal 2x, of nee meer, oneindig keer na voordat je rechten afgeeft aan overheid in de naam van "veiligheid" (die je uiteindelijk niet krijgt - Chinezen hebben weinig rechten. Zijn ze veiliger dan bij ons? Nee, integendeel).
Misschien had ik beter neer kunnen zetten dat ik het met bepaalde dingen eens ben!
Volgens mij blijken apen na 1x ziek te zijn geweest van het virus, immuun te zijn voor het virus. Ik kreeg zelf niet de indruk dat het bij mensen anders zou zijn. Zijn er bronnen beschikbaar dat mensen vaker ziek worden? Denk dat de wetenschap er nog niet helemaal uit is hoe dit werkt....Ik ben ook niet in paniek hoor!
Zo als ik het zie was er in dec 2019 al duidelijk dat er een ernstig virus was dat zich razend snel ging verspreiden.
Er werd maanden niks gedaan.
Ik nam het toen wel serieus.
Maar mensen gingen gewoon op vakantie naar zwaar besmette gebieden en konden bij schiphol gewoon doorlopen...
Nu maanden later wanneer het te laat is paniek?
Fuck dat en ik doe rustig aan maar doe gewoon wat ik moet doen.
Nu blijkt de virus dus dagen lang te kunnen overlevrn op plastic? En je kan meerdere keren besmet raken?
Paniek had 3 maanden geleden gemoeten niet nu!
Als mijn tijd is gekomen dan is het gekomen.
Paar maanden te laat in grijpen...
🤷♂️
Weet je wat me opvalt pik. Als iemand zijn/haar mening deelt, wil jij PERSE dat diegene jou mening volgt. Dat kan toch niet. Iedereen heeft z’n eigen mening en z’n eigen gedachtes over iets!Meer valt er niet over te zeggen.
Weet je wat me opvalt pik. Als iemand zijn/haar mening deelt, wil jij PERSE dat diegene jou mening volgt. Dat kan toch niet. Iedereen heeft z’n eigen mening en z’n eigen gedachtes over iets!
Dit gaat om een mening gebaseerd op foutieve feiten. Dus simpelweg onjuiste informatie. Eigen gedachtes zijn prima maar dat screenshot wat jij gepost hebt staat vol met klinkklare onzin. Een mening gebaseerd op onzin is nog steeds onzin.Weet je wat me opvalt pik. Als iemand zijn/haar mening deelt, wil jij PERSE dat diegene jou mening volgt. Dat kan toch niet. Iedereen heeft z’n eigen mening en z’n eigen gedachtes over iets!
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.Dat weet iedereen langzamerhand wel...
Het is toch zijn mening? Het is toch hoe hij erover denkt. Dat mag toch? JIJ vind het onzin en weet ik het allemaal. We kunnen niet allemaal zoals jou denken en ook niet zoals hem of zoals mij.Dit gaat om een mening gebaseerd op foutieve feiten. Dus simpelweg onjuiste informatie. Eigen gedachtes zijn prima maar dat screenshot wat jij gepost hebt staat vol met klinkklare onzin. Een mening gebaseerd op onzin is nog steeds onzin.
Grappig ook dat je daar niet op in gaat maar mij wel persoonlijk aanvalt.
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.
Denk dat hij bedoeld te zeggen; je kan vinden dat de maan vierkant is, maar hij is rond. Een mening hebben dat hij vierkant is, slaat dus op basis vannde feiten nergens op.Het is toch zijn mening? Het is toch hoe hij erover denkt. Dat mag toch? JIJ vind het onzin en weet ik het allemaal. We kunnen niet allemaal zoals jou denken en ook niet zoals hem of zoals mij.
Het is hoe hij er over denkt. Maar zijn manier van denken is onjuist, omdat hij niet over de juiste informatie beschikt (of gewoon niet al te snugger is). Hij brengt zijn hersenspinsels naar voren als waarheid en roept mensen op om hem te volgen in zijn discutabele acties. Dat is geen mening maar onzin verspreiden.Het is toch zijn mening? Het is toch hoe hij erover denkt. Dat mag toch? JIJ vind het onzin en weet ik het allemaal. We kunnen niet allemaal zoals jou denken en ook niet zoals hem of zoals mij.
Er staat letterlijk in dat bericht: er is niks aan de hand.Het is toch zijn mening? Het is toch hoe hij erover denkt. Dat mag toch? JIJ vind het onzin en weet ik het allemaal. We kunnen niet allemaal zoals jou denken en ook niet zoals hem of zoals mij.
Het is hoe hij er over denkt. Maar zijn manier van denken is onjuist, omdat hij niet over de juiste informatie beschikt (of gewoon niet al te snugger is). Hij brengt zijn hersenspinsels naar voren als waarheid en roept mensen op om hem te volgen in zijn discutabele acties. Dat is geen mening maar onzin verspreiden.
Daar heb je een punt maar om te zeggen dat alles onzin is, kan niet. Hij kijkt er blijkbaar heel anders naar, dan hoe jij ernaar kijkt. IK vind ook dat iedereen elkaar aan het opfocken is waardoor er juist paniek uitbreekt.Er staat letterlijk in dat bericht: er is niks aan de hand.
100% leugen.
Maar het is en blijft zijn mening toch? Wie is ieder ander om te zeggen dat dat niet zijn mening kan/mag geven?Denk dat hij bedoeld te zeggen; je kan vinden dat de maan vierkant is, maar hij is rond. Een mening hebben dat hij vierkant is, slaat dus op basis vannde feiten nergens op.
JIJ vind het onzin verspreiden. Er stonden genoeg reacties onder van mensen die begrijpen wat hij zegt.Het is hoe hij er over denkt. Maar zijn manier van denken is onjuist, omdat hij niet over de juiste informatie beschikt (of gewoon niet al te snugger is). Hij brengt zijn hersenspinsels naar voren als waarheid en roept mensen op om hem te volgen in zijn discutabele acties. Dat is geen mening maar onzin verspreiden.
Ik bedoelde meer van; 'jij die altijd overal op reageert' reageert natuurlijk weer. Grappig dat je gelijk in de verdediging schietOhjee, weer een complotdenker die denkt dat 8.6 en ik dezelfde persoon zijn. Vooralsnog kan ik me maar 1 iemand herinneren met dubbele accounts en dat is de bedenker van deze rare theorie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."