Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar komt het Corona virus vandaan?

Waar komt het Corona virus vandaan?

215 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legio Patria Nostra zei:
Ik heb altijd de voorstelling gehad van :
Als iedereen in een paradijs, de hemel oid terecht komt, ( met zijn ziel)
Hoe ongelooflijk druk moet het daar dan zijn....
Alle zielen, die er oooit zijn geweest, allemaal daar, op dat ene plekje??
Generatie op generatie?
Klik om te vergroten...

Dan kom je er achter dat alle zielen de zelfde ziel zijn en dat je 1 voor 1 ieder mensenleven en dierenleven leeft zonder dat je door heb dat je constant omringt ben met jezelf :P

Het moment dat je dood gaat realiseer je je hoe saai het universum is dus kruip je maar weer in het volgende paar ogen en begin je de rit weer op nieuw in totale ignorance.

Of misschien heeft iedere ziel zijn eigen privé universum om bij elkaar te fantaseren en is er een zielen bar waar zielen samen komen. Soms komt er wel eens een DmT smoker in die zielen bar langs om hallo te zeggen.

Misschien is ieder atoom in ons universum een ziel en als je je hoog genoeg omhoog werk in de atoom hiërarchie krijg je steeds meer deeltjes die zich met jou fuseren tot je een deel ben van een organisme.

Misschien is de hele wereld een fantasie en doen we op aarde alsof alles echt is en is er niks anders dan dit en als je dood gaat loop je weer terug naar jezelf als baby.

Ik vind kaas lekker.

Doei.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een biowapen die voornamelijk de oudere bevolking die al kwalen hebben decimeert lijkt me nou ook weer niet echt logisch lol.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lul ook maar wat. Ik heb geen idee, Tis leuk om te fantaseren, dat is uiteindelijk wat iedereen doet. Alles wat er in je hooft dwaal is een fantasie. Of dat nou een god is of een simulatie. ^^

Dat is alles rond corona ook. Iedereen fantaseert scenario's en bedenkt daarbij een oplossing die het best bij hun situatie past.
Waar het vandaan komt? Wie weet, een vleermuis die het doorgaf aan een gordeldier die het weer doorgaf aan een mens. Dat is een verhaal die ik al een paar keer gehoord heb.

Ik denk dat ik me daar maar bij aansluit, het idee dat een land met zelfmoord lust het gemaakt heeft om vervolgens de wereld en zichzelf naar de kloten te helpen lijkt me sterk. Dan kun je net zo goed een kernbom laten afgaan ergens.

Nu komen mensen er eindelijk achter dat thuiswerken ook prima kan en dat we met zn allen onze tijd verspillen met al dat op en neer rijden naar werk. Grappig genoeg dreef Alan watts hier al spot op jaren terug. :sweatsmile:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elk nadeel heb z'n voordeel, nietwaar
We leren nu idd, dat thuiswerken heel goed kan, dus hebben we een oplossing voor de files in het verkeer gevonden!
Niet 5 dagen naar je werk reizen per week, maar slechts één keer per week.
Dat zal enorme gevolgen hebben voor alle ellende in het verkeer!
Maar ook:
Minder inkomsten voor de overheid.
Want er komen geen accijnzen meer binnen door een enorme daling in het benzine gebruik. (!!)
Waar gaat de staat dit geld dan vandaan halen?
Immers. Wat niet uit de lengte komt, dat graaiende wel weer uit de breedte...of diepte, nietwaar, en dan:
Veel minder ongevallen in het verkeer!
Enz. Enz. En voorts:
leren we met zijn allen een afgedwongen afwijkend gedrag aan.
Daar blijft tot in lengte van jaren wel wat van hangen.
Of dit positief of negatief is, dat weet ik niet.
Het is wel interessant.

En toch vond ik de vraag waar deze ziekte toch vandaan komt, zeer interessant.
Jazeker.
Want vlgs mij dus, is dit een per ongeluk vrijgelaten biologisch strijdwapen.
Want, indertijd met dat SARS en ook Ebola, kon men eea dus wél in de hand houden.
Sars is een broertje van corona...
Maar, voorlopig zijn we hier nog niet klaar mee.
Ook niet over een week of vier...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coronavirus: Scientists sure COVID-19 is not a bioweapon

Maar ja, wat je wilt geloven ligt toch aan jezelf.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deze uitspraak klopt niet....
Ook jongere mensen liggen nu op de IC.
Het exacte hoe en waarom betreffende de uitwerking van biologische wapens zullen we nooit echt te weten komen.
Maar ikzelf vind de hele gang van zaken toch wel zeer, zeer verdacht.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die gedachte is bij mij ook door mijn hoofd gegaan, maar je kunt jezelf goed naar maken met dat complotdenken. Want inderdaad, waarom zou iemand dit doen? Waarom zou iemand de hele wereld willen blootstellen aan zo'n vreselijk iets? Voer voor je brein om daar eindeloos over te zitten speculeren en achterdochtig over te worden. Daar word je echt niet goed van. Er zijn nu gewoon wetenschappers die aangeven dat het niet een biowapen kan zijn. Misschien beter maar daar op afgaan voor je eigen gemoedsrust...
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom is de hele zaak verdacht Legio Patria Nostra? Je bent er al ieder corona topic naar aan het hinten, maar ik heb nog geen argument gezien.
Pandemieën komen voor al sinds voor ze uberhaupt wisten wat ziekten veroorzaakt. Laat staan dat er toen biowapens bestonden. Waarom zou het toen kunnen gebeuren, maar nu niet zonder dat het opzettelijk is? Als we weten dat pandemieën een natuurlijke cyclus is, zegt Occam's scheermes ("de meest logische verklaring is meestal de juiste") dat dit ook natuurlijk gebeurd is. Natuurlijk, het zou naïef zijn om te zeggen dat daarom een biowapen niet kan, maar dan is een argument nodig om aan te tonen waarom het deze keer niet natuurlijk zou zijn. Wat is die?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cerberus zei:
Waarom is de hele zaak verdacht Legio Patria Nostra? Je bent er al ieder corona topic naar aan het hinten, maar ik heb nog geen argument gezien.
Pandemieën komen voor al sinds voor ze uberhaupt wisten wat ziekten veroorzaakt. Laat staan dat er toen biowapens bestonden. Waarom zou het toen kunnen gebeuren, maar nu niet zonder dat het opzettelijk is? Als we weten dat pandemieën een natuurlijke cyclus is, zegt Occam's scheermes ("de meest logische verklaring is meestal de juiste") dat dit ook natuurlijk gebeurd is. Natuurlijk, het zou naïef zijn om te zeggen dat daarom een biowapen niet kan, maar dan is een argument nodig om aan te tonen waarom het deze keer niet natuurlijk zou zijn. Wat is die?
Klik om te vergroten...
Hier ben ik ook wel benieuwd naar @Legio Patria Nostra
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is hoop:
www.nu.nl

Shenzhen verbiedt als eerste Chinese stad het eten van honden en katten

Het bestuur van de Chinese stad Shenzhen, die aan Hongkong grenst, stelt als reactie op het coronavirus een verbod op het eten van honden en katten in. Het verbod maakt deel uit van een breder pakket aan maatregelen die de handel van wilde dieren in China de kop in moeten drukken.
www.nu.nl www.nu.nl
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is een goede eerste stap. Al is Shenzhen wel een super moderne geavanceerde stad en is er een wereld van verschil tussen daar en veel andere regio's in China.

Maar alsnog mooi nieuws natuurlijk. Hopelijk doet dit goede voorbeeld gauw volgen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Mindless
Interessant filmpje. Plausibele theorie in ieder geval en zeker geen conspiracy theory.

De chinezen zijn in ieder geval niet 100% eerlijk, het blijkt alvast dat er in China veel meer mensen geinfecteerd en overleden zijn dan de officiele cijfers. Dan zou het verhullen van een uitbraak door gewoon onderzoek zo maar ook kunnen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vond ik ook. En ook erg handig, van die westerlingen die jaren in China hebben gewoond en dus echt verstand hebben van hoe het er daar aan toe gaat met onder andere de CCP. Er is ook een ander youtube kanaal 'Serpentza', van iemand uit Zuid-Afrika die jarenlang heeft gewoond in China en allemaal insider informatie heeft. Erg interessant om zo nu en dan te checken. Je staat echt versteld van hoe het er daar aan toe gaat in China...
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nos Nieuws uitzending van gisteren.

Corona Update aan kamerleden een interessant verhaal. Dhr. Van Dissel

20200402_132305.jpg
Dit is de status van 1 April.
Groningen zit het beste erbij samen met Friesland.
Limburg en Braband het hards getroffen.
Ook wel logisch omdat mensen daar in contact zijn met de andere landen.
Het trekt langzaam naar Noord Holland.
Een interessante lezing.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Mindless hier gaan we al..
Ze maken wel eten voor je dat vol met Corona kan zitten.. Maar je geld hoeven ze niet.
Zijn genoeg mensen daar als 1 nou kassa doet met handschoenen.
Bij de supermarkt doen ze het ook..

20200402_183746.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nu begrijp ik het op zich wel ivm groter besmettingsgevaar. Ik ben alleen bang dat dit bijdraagt aan het op de lange termijn verdwijnen van contant geld. Zeker als dit allemaal lang gaat duren en we straks al gewend raken geen cash meer te kunnen gebruiken...
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Nu begrijp ik het op zich wel ivm groter besmettingsgevaar. Ik ben alleen bang dat dit bijdraagt aan het op de lange termijn verdwijnen van contant geld. Zeker als dit allemaal lang gaat duren en we straks al gewend raken geen cash meer te kunnen gebruiken...
Klik om te vergroten...

Snap het ergens ook wel..
Maar precies zoals je zegt mijn contact is nu bijna nergens niks waard 😪
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18


Shiitt... Enorm heftig wat in deze net gestreamde video allemaal wordt beweerd.

De theorie (en of deze waar is weet ik niet hoor, ik heb geen idee en trek geen conclusies) dat covid-19 een hoax is en dat de werkelijke oorzaak van mensen die ziek worden 5G is, gaat ver... En de statement gemaakt in deze video, dat nu wanneer bijna de gehele bevolking thuis zit, er op scholen en in ziekenhuizen 5G masten worden opgehangen om straks mensen - waaronder ouderen en kinderen - te bestralen en ziek/dood te maken, is misschien wel het meest evil, duivelse wat ik ooit heb gehoord. Als idee dan, nogmaals ik heb geen benul wat daarvan waar is.

Op het eind toch een hele mooie positieve boodschap waar ik volledig achter sta. Wij - de bevolking - hebben de werkelijke macht, maar geven deze (onbewust) uit handen. En met de tijd, zal meer en meer aan het licht komen wat er gaande is. De waarheid zal uiteindelijk steeds meer boven moeten komen. En dit zal mensen waarschijnlijk steeds meer wakker gaan schudden en herinneren om in hun eigen kracht te gaan staan.

Het is echt een absurde tijd. Met de dag lijkt de wereld krankzinniger te worden. Vreemd genoeg heb ik mij zelden zo vredig en gelukkig gevoeld als in de laatste dagen. Het is compleet irrationeel allemaal, maar het gebeurd. En het is nodig denk ik in deze tijd. Dieper dan wat er allemaal aan de oppervlakte gebeurd, zitten we in een grote strijd tussen angst en liefde. Tenminste, ik voel dat sterk zo. Elk mens wordt op een bepaald niveau geforceerd die strijd in zichzelf aan te gaan en op een grotere schaal gebeurd het ook in de wereld. Wat een tijd om levend te zijn... Ik voel al jaren dat er iets groots aan zit te komen, maar het bouwt en bouwt maar. Waar zal dit eindigen? Wat gaat aan het licht komen...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Het is echt een absurde tijd. Met de dag lijkt de wereld krankzinniger te worden. Vreemd genoeg heb ik mij zelden zo vredig en gelukkig gevoeld als in de laatste dagen. Het is compleet irrationeel allemaal, maar het gebeurd. En het is nodig denk ik in deze tijd. Dieper dan wat er allemaal aan de oppervlakte gebeurd, zitten we in een grote strijd tussen angst en liefde. Tenminste, ik voel dat sterk zo.
Klik om te vergroten...

Ik heb de video (nog) niet gekeken. Maar ik haak even in op dit stukje tekst.
Afgelopen weken waren voor mij een stroomversnelling, er moest zoveel gebeuren. Er moesten dingen gezegd worden, ik moest veel doen, zoveel energie, emoties moesten gevoeld worden. Afgelopen weekend kwam er een stroom van woorden uit me, vooral voor me naasten, alles in dichtvorm, maar het klopte allemaal. Het was zo beschouwend. En toen werd ik moe, maar niet echt moe, maar heel rustig.

Nu buiten lijkt alles stil te staan en die deken van rust valt over me, maar zo apart. Alsof er iets op komst is. Of juist niet. Ik heb nu het gevoel dat ik straks ga slapen en misschien nooit meer wakker word. En dan is het goed.
Dit zou me moeten beangstigen, maar dat doet het niet. Ik heb het gevoel dat ik juist nu wil gaan leven, écht leven en dat alles stilvalt.
Het is zo'n vreemde gewaarwording. Het is hier zo ontzettend stil ineens, heb ik iets gemist?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
En... Offline gehaald.

Vrijheid van meningsuiting hè? Niet als het aan youtube ligt.

Edit: Het betrof een interview van David Icke door London Real. Hierbij een video die het een beetje na bespreekt, voor de geïnteresseerden:




@Purplext
Erg herkenbaar. Het is een bizarre tijd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."