#1
Ik heb altijd de voorstelling gehad van :
Als iedereen in een paradijs, de hemel oid terecht komt, ( met zijn ziel)
Hoe ongelooflijk druk moet het daar dan zijn....
Alle zielen, die er oooit zijn geweest, allemaal daar, op dat ene plekje??
Generatie op generatie?
Dan kom je er achter dat alle zielen de zelfde ziel zijn en dat je 1 voor 1 ieder mensenleven en dierenleven leeft zonder dat je door heb dat je constant omringt ben met jezelf :P
Het moment dat je dood gaat realiseer je je hoe saai het universum is dus kruip je maar weer in het volgende paar ogen en begin je de rit weer op nieuw in totale ignorance.
Of misschien heeft iedere ziel zijn eigen privé universum om bij elkaar te fantaseren en is er een zielen bar waar zielen samen komen. Soms komt er wel eens een DmT smoker in die zielen bar langs om hallo te zeggen.
Misschien is ieder atoom in ons universum een ziel en als je je hoog genoeg omhoog werk in de atoom hiërarchie krijg je steeds meer deeltjes die zich met jou fuseren tot je een deel ben van een organisme.
Misschien is de hele wereld een fantasie en doen we op aarde alsof alles echt is en is er niks anders dan dit en als je dood gaat loop je weer terug naar jezelf als baby.
Ik vind kaas lekker.
Doei.

