#1
Graag ieder in zijn/haar waarde laten, of je zijn/haar mening nou onzin vindt of een mening geen mening vindt en geen feit een feit. Kappuh. Discussiëren prima alla: "Ik vind dit van die post!" persoonlijk gehakketak alla "Iedereen vindt jou stom!" niet.


