#1
Het ging me idd meer om of er misschien hier iemand wat meer wist over T5 en clenbuterol..
En het is ook nog is goed voor je hart en cholestrol. Sporten heeft alleen maar pluspunten. nul negatieveMeer bewegen en gezond en minder eten, dus gewoon normaal en op een gezonde manier. Dat gaat niet zo heel snel maar is effectief en blijvend als je gezond blijft eten en blijft bewegen.
Sporten is wel slecht voor je gewrichten.En het is ook nog is goed voor je hart en cholestrol. Sporten heeft alleen maar pluspunten. nul negatieve
Nee hoor. Blijkt juist heel goed te zijn voor je gewrichten. Las het laatst nog ergens.Sporten is wel slecht voor je gewrichten.
Volgens mij houdt normaal sporten je gewrichten juist soepel.Sporten is wel slecht voor je gewrichten.
...kan iedereen aanraden om het boek "science of skinny" van dee mcceffrey te lezen. Onbewerkt voedsel, voldoende gezonde vetten en kleine proporties = suc6 slank worden en slank blijven. Vermijd ten aller tijden tafelsuiker, kunstmatige zoetstoffen, transvetten en een aantal andere chemische stoffen. Tafelsuiker en transvetten bijvoorbeeld, die worden door je lichaam gezien als iets wat daar niet thuis hoort en niet als voeding.
Dat heeft met wilskracht te maken. Het blijft gewoon kcals in/out. Er zijn geen uitzonderingen op die regel. Thermodynamica/natuurkunde. Iedereen die roept van wel heeft gewoon geen doorzettingsvermogen en zou bi NaSa moeten solliciteren want daar kan je met zo'n unieke aandoening voor miljoenen de ruimte in gestuurd worden.Dat is het oude verhaal. Ik ben het er niet (meer) mee eens. Het gaat voornamelijk om wat je eet. Natuurlijk val je af als 1000kcal onder je energiebehoefte gaat zitten en dieet bestaat grotendeels uit junkfood. Maar na zo'n zes weken haken mensen af en komen alles gewoon weer bij. 80procent komt binnen vijf jaar weer aan, en sommigen worden dan nog dikker dan zij eerst waren. Wat je weet is net zo belangrijk of misschien nog belangrijker, dan hoeveel je eet. Als je alleen onbewerkt voedsel eet, zit je telkens gewoon vol. Na verloop van tijd verlies je langzaamaan wat vet. Zo niet, eet je nog kleinere proporties. Calorieen tellen is niet nodig, gewoon onbewerkt eten en voldoende vetten en dat in kleine borden en met kleine opscheplepels. De schijf van vijf bestaat in feite ook alleen maar uit onbewerkt voedsel, maar ik zag eerder er nooit zoveel kwaad in om af en toe ook appelstroop of snickers te eten. Nu heb ik alles wat bewerkt is uit mijn dieet gegooid, en mijn bloedsuikerspiegel is een stuk stabieler. Merk ik aan mijn energiepeil en dat ik niet meer zo vaak duizelig ben of licht in mijn hoofd.
Zoiets dacht ik al, no biggie. Was verder gewoon aardig hoor!Ja sorry ik was een beetje cranky zenuwachtig door omstandigheid, mijn excuus.
Ik was wel vriendelijk toch ? 🧐😏😊
...
Dat heeft met wilskracht te maken. Het blijft gewoon kcals in/out. Er zijn geen uitzonderingen op die regel. Thermodynamica/natuurkunde. Iedereen die roept van wel heeft gewoon geen doorzettingsvermogen en zou bi NaSa moeten solliciteren want daar kan je met zo'n unieke aandoening voor miljoenen de ruimte in gestuurd worden.
Of je nou X aantal kcal uit tafelsuiker eet of blaadjes sla eet je onder, of boven je behoefte val je af of kom je aan. Daarnaast hebben zoetstoffen en transvetten ook fuck all er mee te maken, zelfde principe.
Als je minder energie binnen krijgt dan je verbruikt, val je inderdaad af. Wat ik bedoel, is dat als je dieet voor 100procent bestaat uit onbewerkte voeding. Dat je dan altijd vol zit, geen tekorten hebt, en daardoor weinig wilskracht nodig hebt om af te vallen. Veel mensen zien een dieet maar als iets tijdelijks, en vinden het niet erg om 2 maanden lang honger te lijden. Maar zo val je niet af, want dit is vragen om eetproblemen. Wat je eet is net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan hoeveel je eet. Op Sonja Bakker dieet vielen mensen ook af, maar haar dieet bestaat veelal toch uit bewerkt voedsel. Oftewel: lege calorieen (eten waar je lichaam niks mee kan), tafelsuiker dat je bloedsuikerspiegel onstabiel maakt, transvetten dat er voor zorgt dat je lichaam de goede vetten minder goed verwerkt. Afvallen heeft te maken met je bloedsuikerspiegel stabiel houden, ervoor zorgen dat je PHwaardes goed blijven, dat je ervoor zorgt dat je lichaam geen voedingsstoffen tekort komt, dat je goed slaapt en nooit honger hebt maar hooguit af en toe een beetje trek. Ikzelf ben voorstander van een dieet met onbewerkt voedsel (dat was al duidelijk), voldoende gezonde vetten binnenkrijgen (zaden, noten, vette vis, advocado, olijfolie), en goed slapen. Ga maar eens als je op dieet zit en nacht wakker blijven, en dan kijken of je de volgende dag -ergens in de avond- het gebak van de mensen van een verjaardag kunt weigeren. Goed slapen komt je motivatie ten goede, en op een hongerdieet ervaren veel mensen ook slaapproblemen. Dat gaat vaak zo: je zit op dieet en wilt zo snel mogelijk resultaat zien. Je besluit op een lowcarb dieet te gaan en je verliest de eerste paar weken vooral veel vocht en darminhoud. De honger word met de week steeds erger, want het heeft een stapeleffect (Vandaar ook de refeeds en junkdagen). Op ten duur ervaren mensen voordat ze gaan slapen honger, en als je honger hebt is je lichaam gestrest en dat zorgt ervoor dat je veel mensen moeilijk kunnen inslapen. En sommige worden na een paar uur slapen alweer weer wakker door de honger. De volgende dag heb je slaapgebrek en ga je aan de caffeine, maar door de caffeine zorg je ervoor dat je die dag nog slechter slaapt. Zo bouw je dus slaaptekort op en doordat je streng dieet zul je te maken krijgen met; chagrijnig zijn, lusteloosheid, misschien zelfs depressie, vermoeidheid, duizeligheid en meer van dat. Doordat je slecht slaapt en leeft op caffeine, zal het op ten duur heel lastig worden om het dieet vol te houden. Ook omdat op een gegeven moment je lichaam het van je over gaat nemen, omdat het niet wilt dat jij met tekorten rondloopt. Hierdoor krijg je haast een obsessie voor het eten dat je hersens associeert met de voedingstof die jij te kort komt. Bijvoorbeeld verlangen naar pizza's, omdat daar veel vet inzit of zoete snoep omdat daar veel suiker inzit en jij even de kick nodig bent. Voor je het weet krijg je eetbuien, en een eetbui is wanneer je binnen een half uur tijd meer dan 2000calorieen opeet....
Dat heeft met wilskracht te maken. Het blijft gewoon kcals in/out. Er zijn geen uitzonderingen op die regel. Thermodynamica/natuurkunde. Iedereen die roept van wel heeft gewoon geen doorzettingsvermogen en zou bi NaSa moeten solliciteren want daar kan je met zo'n unieke aandoening voor miljoenen de ruimte in gestuurd worden.
Of je nou X aantal kcal uit tafelsuiker eet of blaadjes sla eet je onder, of boven je behoefte val je af of kom je aan. Daarnaast hebben zoetstoffen en transvetten ook fuck all er mee te maken, zelfde principe.
Preach.Als je minder energie binnen krijgt dan je verbruikt, val je inderdaad af. Wat ik bedoel, is dat als je dieet voor 100procent bestaat uit onbewerkte voeding. Dat je dan altijd vol zit, geen tekorten hebt, en daardoor weinig wilskracht nodig hebt om af te vallen. Veel mensen zien een dieet maar als iets tijdelijks, en vinden het niet erg om 2 maanden lang honger te lijden. Maar zo val je niet af, want dit is vragen om eetproblemen. Wat je eet is net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan hoeveel je eet. Op Sonja Bakker dieet vielen mensen ook af, maar haar dieet bestaat veelal toch uit bewerkt voedsel. Oftewel: lege calorieen (eten waar je lichaam niks mee kan), tafelsuiker dat je bloedsuikerspiegel onstabiel maakt, transvetten dat er voor zorgt dat je lichaam de goede vetten minder goed verwerkt. Afvallen heeft te maken met je bloedsuikerspiegel stabiel houden, ervoor zorgen dat je PHwaardes goed blijven, dat je ervoor zorgt dat je lichaam geen voedingsstoffen tekort komt, dat je goed slaapt en nooit honger hebt maar hooguit af en toe een beetje trek. Ikzelf ben voorstander van een dieet met onbewerkt voedsel (dat was al duidelijk), voldoende gezonde vetten binnenkrijgen (zaden, noten, vette vis, advocado, olijfolie), en goed slapen. Ga maar eens als je op dieet zit en nacht wakker blijven, en dan kijken of je de volgende dag -ergens in de avond- het gebak van de mensen van een verjaardag kunt weigeren. Goed slapen komt je motivatie ten goede, en op een hongerdieet ervaren veel mensen ook slaapproblemen. Dat gaat vaak zo: je zit op dieet en wilt zo snel mogelijk resultaat zien. Je besluit op een lowcarb dieet te gaan en je verliest de eerste paar weken vooral veel vocht en darminhoud. De honger word met de week steeds erger, want het heeft een stapeleffect (Vandaar ook de refeeds en junkdagen). Op ten duur ervaren mensen voordat ze gaan slapen honger, en als je honger hebt is je lichaam gestrest en dat zorgt ervoor dat je veel mensen moeilijk kunnen inslapen. En sommige worden na een paar uur slapen alweer weer wakker door de honger. De volgende dag heb je slaapgebrek en ga je aan de caffeine, maar door de caffeine zorg je ervoor dat je die dag nog slechter slaapt. Zo bouw je dus slaaptekort op en doordat je streng dieet zul je te maken krijgen met; chagrijnig zijn, lusteloosheid, misschien zelfs depressie, vermoeidheid, duizeligheid en meer van dat. Doordat je slecht slaapt en leeft op caffeine, zal het op ten duur heel lastig worden om het dieet vol te houden. Ook omdat op een gegeven moment je lichaam het van je over gaat nemen, omdat het niet wilt dat jij met tekorten rondloopt. Hierdoor krijg je haast een obsessie voor het eten dat je hersens associeert met de voedingstof die jij te kort komt. Bijvoorbeeld verlangen naar pizza's, omdat daar veel vet inzit of zoete snoep omdat daar veel suiker inzit en jij even de kick nodig bent. Voor je het weet krijg je eetbuien, en een eetbui is wanneer je binnen een half uur tijd meer dan 2000calorieen opeet.
Wat ik wil zeggen is dat wilskracht niet alles is, want wilskracht is als een spier en die moet je zo nu en dan rust geven. Zorg eerst dat je dieet goed is, voordat je begint aan technieken om je wilskracht te verhogen om een dieet vol te houden. Wilskracht train je met meditatie, sport en er zijn nog een aantal manieren om je wilskracht te trainen. Maar wilskracht is niet alles, als je dieet niet goed is. Als je denkt het goed te doen op een keto dieet en een shitload aan supplementen en een hoop wilskracht, om de rest van je leven slank te zijn; dan heb je dat naar mijn inziens verkeerd. Een dieet waarbij je lijf geen tekorten heeft, dat is imo een goed dieet. Of een levensstijl. Ik associeer dieet met tijdelijk honger lijden, en dat is alleen nuttig als je over een maand in een pak moet rondlopen en die je nu niet past. Als je de rest van je leven slank wilt blijven, zul je toch echt iets anders moeten proberen.
Goede post!Als je minder energie binnen krijgt dan je verbruikt, val je inderdaad af. Wat ik bedoel, is dat als je dieet voor 100procent bestaat uit onbewerkte voeding. Dat je dan altijd vol zit, geen tekorten hebt, en daardoor weinig wilskracht nodig hebt om af te vallen. Veel mensen zien een dieet maar als iets tijdelijks, en vinden het niet erg om 2 maanden lang honger te lijden. Maar zo val je niet af, want dit is vragen om eetproblemen. Wat je eet is net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan hoeveel je eet. Op Sonja Bakker dieet vielen mensen ook af, maar haar dieet bestaat veelal toch uit bewerkt voedsel. Oftewel: lege calorieen (eten waar je lichaam niks mee kan), tafelsuiker dat je bloedsuikerspiegel onstabiel maakt, transvetten dat er voor zorgt dat je lichaam de goede vetten minder goed verwerkt. Afvallen heeft te maken met je bloedsuikerspiegel stabiel houden, ervoor zorgen dat je PHwaardes goed blijven, dat je ervoor zorgt dat je lichaam geen voedingsstoffen tekort komt, dat je goed slaapt en nooit honger hebt maar hooguit af en toe een beetje trek. Ikzelf ben voorstander van een dieet met onbewerkt voedsel (dat was al duidelijk), voldoende gezonde vetten binnenkrijgen (zaden, noten, vette vis, advocado, olijfolie), en goed slapen. Ga maar eens als je op dieet zit en nacht wakker blijven, en dan kijken of je de volgende dag -ergens in de avond- het gebak van de mensen van een verjaardag kunt weigeren. Goed slapen komt je motivatie ten goede, en op een hongerdieet ervaren veel mensen ook slaapproblemen. Dat gaat vaak zo: je zit op dieet en wilt zo snel mogelijk resultaat zien. Je besluit op een lowcarb dieet te gaan en je verliest de eerste paar weken vooral veel vocht en darminhoud. De honger word met de week steeds erger, want het heeft een stapeleffect (Vandaar ook de refeeds en junkdagen). Op ten duur ervaren mensen voordat ze gaan slapen honger, en als je honger hebt is je lichaam gestrest en dat zorgt ervoor dat je veel mensen moeilijk kunnen inslapen. En sommige worden na een paar uur slapen alweer weer wakker door de honger. De volgende dag heb je slaapgebrek en ga je aan de caffeine, maar door de caffeine zorg je ervoor dat je die dag nog slechter slaapt. Zo bouw je dus slaaptekort op en doordat je streng dieet zul je te maken krijgen met; chagrijnig zijn, lusteloosheid, misschien zelfs depressie, vermoeidheid, duizeligheid en meer van dat. Doordat je slecht slaapt en leeft op caffeine, zal het op ten duur heel lastig worden om het dieet vol te houden. Ook omdat op een gegeven moment je lichaam het van je over gaat nemen, omdat het niet wilt dat jij met tekorten rondloopt. Hierdoor krijg je haast een obsessie voor het eten dat je hersens associeert met de voedingstof die jij te kort komt. Bijvoorbeeld verlangen naar pizza's, omdat daar veel vet inzit of zoete snoep omdat daar veel suiker inzit en jij even de kick nodig bent. Voor je het weet krijg je eetbuien, en een eetbui is wanneer je binnen een half uur tijd meer dan 2000calorieen opeet.
Wat ik wil zeggen is dat wilskracht niet alles is, want wilskracht is als een spier en die moet je zo nu en dan rust geven. Zorg eerst dat je dieet goed is, voordat je begint aan technieken om je wilskracht te verhogen om een dieet vol te houden. Wilskracht train je met meditatie, sport en er zijn nog een aantal manieren om je wilskracht te trainen. Maar wilskracht is niet alles, als je dieet niet goed is. Als je denkt het goed te doen op een keto dieet en een shitload aan supplementen en een hoop wilskracht, om de rest van je leven slank te zijn; dan heb je dat naar mijn inziens verkeerd. Een dieet waarbij je lijf geen tekorten heeft, dat is imo een goed dieet. Of een levensstijl. Ik associeer dieet met tijdelijk honger lijden, en dat is alleen nuttig als je over een maand in een pak moet rondlopen en die je nu niet past. Als je de rest van je leven slank wilt blijven, zul je toch echt iets anders moeten proberen.
Tldr maar het blijft energiebalans. Wanneer je "lege voeding" consumeert en daar niet op kan afvallen ben je gewoon een pussy zonder doorzettingsvermogen.Als je minder energie binnen krijgt dan je verbruikt, val je inderdaad af. Wat ik bedoel, is dat als je dieet voor 100procent bestaat uit onbewerkte voeding. Dat je dan altijd vol zit, geen tekorten hebt, en daardoor weinig wilskracht nodig hebt om af te vallen. Veel mensen zien een dieet maar als iets tijdelijks, en vinden het niet erg om 2 maanden lang honger te lijden. Maar zo val je niet af, want dit is vragen om eetproblemen. Wat je eet is net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan hoeveel je eet. Op Sonja Bakker dieet vielen mensen ook af, maar haar dieet bestaat veelal toch uit bewerkt voedsel. Oftewel: lege calorieen (eten waar je lichaam niks mee kan), tafelsuiker dat je bloedsuikerspiegel onstabiel maakt, transvetten dat er voor zorgt dat je lichaam de goede vetten minder goed verwerkt. Afvallen heeft te maken met je bloedsuikerspiegel stabiel houden, ervoor zorgen dat je PHwaardes goed blijven, dat je ervoor zorgt dat je lichaam geen voedingsstoffen tekort komt, dat je goed slaapt en nooit honger hebt maar hooguit af en toe een beetje trek. Ikzelf ben voorstander van een dieet met onbewerkt voedsel (dat was al duidelijk), voldoende gezonde vetten binnenkrijgen (zaden, noten, vette vis, advocado, olijfolie), en goed slapen. Ga maar eens als je op dieet zit en nacht wakker blijven, en dan kijken of je de volgende dag -ergens in de avond- het gebak van de mensen van een verjaardag kunt weigeren. Goed slapen komt je motivatie ten goede, en op een hongerdieet ervaren veel mensen ook slaapproblemen. Dat gaat vaak zo: je zit op dieet en wilt zo snel mogelijk resultaat zien. Je besluit op een lowcarb dieet te gaan en je verliest de eerste paar weken vooral veel vocht en darminhoud. De honger word met de week steeds erger, want het heeft een stapeleffect (Vandaar ook de refeeds en junkdagen). Op ten duur ervaren mensen voordat ze gaan slapen honger, en als je honger hebt is je lichaam gestrest en dat zorgt ervoor dat je veel mensen moeilijk kunnen inslapen. En sommige worden na een paar uur slapen alweer weer wakker door de honger. De volgende dag heb je slaapgebrek en ga je aan de caffeine, maar door de caffeine zorg je ervoor dat je die dag nog slechter slaapt. Zo bouw je dus slaaptekort op en doordat je streng dieet zul je te maken krijgen met; chagrijnig zijn, lusteloosheid, misschien zelfs depressie, vermoeidheid, duizeligheid en meer van dat. Doordat je slecht slaapt en leeft op caffeine, zal het op ten duur heel lastig worden om het dieet vol te houden. Ook omdat op een gegeven moment je lichaam het van je over gaat nemen, omdat het niet wilt dat jij met tekorten rondloopt. Hierdoor krijg je haast een obsessie voor het eten dat je hersens associeert met de voedingstof die jij te kort komt. Bijvoorbeeld verlangen naar pizza's, omdat daar veel vet inzit of zoete snoep omdat daar veel suiker inzit en jij even de kick nodig bent. Voor je het weet krijg je eetbuien, en een eetbui is wanneer je binnen een half uur tijd meer dan 2000calorieen opeet.
Wat ik wil zeggen is dat wilskracht niet alles is, want wilskracht is als een spier en die moet je zo nu en dan rust geven. Zorg eerst dat je dieet goed is, voordat je begint aan technieken om je wilskracht te verhogen om een dieet vol te houden. Wilskracht train je met meditatie, sport en er zijn nog een aantal manieren om je wilskracht te trainen. Maar wilskracht is niet alles, als je dieet niet goed is. Als je denkt het goed te doen op een keto dieet en een shitload aan supplementen en een hoop wilskracht, om de rest van je leven slank te zijn; dan heb je dat naar mijn inziens verkeerd. Een dieet waarbij je lijf geen tekorten heeft, dat is imo een goed dieet. Of een levensstijl. Ik associeer dieet met tijdelijk honger lijden, en dat is alleen nuttig als je over een maand in een pak moet rondlopen en die je nu niet past. Als je de rest van je leven slank wilt blijven, zul je toch echt iets anders moeten proberen.
Tldr maar het blijft energiebalans. Wanneer je "lege voeding" consumeert en daar niet op kan afvallen ben je gewoon een pussy zonder doorzettingsvermogen.
Ouders het hele weekend weg, huis voor mezelf voor een tripje. What will it be hmm.
Elaborate. Ik ben 23 en heb tot m'n 19e zwaar obesitas gehad hoor.hehe.. dit verklaart een hoop..
ik hoor je over 15 jaar en zie of je er net zo over denkt![]()
Lekker pikElaborate. Ik ben 23 en heb tot m'n 19e zwaar obesitas gehad hoor.En momenteel de aderen over m'n abs lopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."