Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote "Ik sport" topic

Het grote "Ik sport" topic

102 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Is dat een replay jas?
Klik om te vergroten...

uhm.. T.K. Maxx... merk?.. geen Replay geloofk.
ik geef ook niet om merken.. als het maar goed is.
behalve schoenen.. die zijn belangrijk.. en daar zijn (sommige) merken wel beter in.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Ja opzich ben ik het met je eens. Maar als militair wil je juist explosieve kracht.
Klik om te vergroten...
Dan alsnog.. iedereen die krachttraining doet zou veel moeten rekken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik loop alleen maar rondjes. 🥴
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ik loop alleen maar rondjes. 🥴
Klik om te vergroten...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.

Met hoeveel trainen jullie?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.

Met hoeveel trainen jullie?
Klik om te vergroten...

Ligt er volledig aan welke oefening je doet, dus welke doe je?
Buiten dat is vergelijken nooit handig, want hangt volledig af van leeftijd, ervaring in sportschool, of je een goeie dag hebt of niet enz..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ligt er volledig aan welke oefening je doet, dus welke doe je?
Buiten dat is vergelijken nooit handig, want hangt volledig af van leeftijd, ervaring in sportschool, of je een goeie dag hebt of niet enz..
Klik om te vergroten...
Gewoon simpel bicep training. Gewichtje omlaag, gewichtje omhoog.

Ik vraag ook niet hoeveel iemand kan tillen :tongueout: gewoon nieuwsgierig met hoeveel men traint.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik doe deze oefening meestal als laatste van de biceps oefeningen, dus ik zit meestal tussen de 10-14 kg afhankelijk van uit hoeveel soep mijn armen bestaan haha
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.

Met hoeveel trainen jullie?
Klik om te vergroten...


40 kg.
Fitness-oefeningen-rug-pulldown-brede-greep (1).jpg


45 kg.
Fitness-oefeningen-rug-pulldown-omgekeerde-greep-1.jpg

35 kg.
Screenshot_20201019_155658.jpg

35 kg.
Screenshot_20201019_155821.jpg

113 kg.
Screenshot_20201019_155437.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Syl zei:
40 kg.
Bekijk bijlage 10930


45 kg.
Bekijk bijlage 10931

35 kg.
Bekijk bijlage 10932

35 kg.
Bekijk bijlage 10933

113 kg.
Bekijk bijlage 10934
Klik om te vergroten...
Wow 🤩
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.

Met hoeveel trainen jullie?
Klik om te vergroten...
15-18 kg ongeveer. Maar wel op een body pumpstang met 1 arm want ik heb geen losse dumbells.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Syl zei:
40 kg.
Bekijk bijlage 10930


45 kg.
Bekijk bijlage 10931

35 kg.
Bekijk bijlage 10932

35 kg.
Bekijk bijlage 10933

113 kg.
Bekijk bijlage 10934
Klik om te vergroten...
Powervrouw
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi, even een bump hier. Is iemand bekend hier met anytime fitness? Zou ik iemand wat vragen mogen stellen?

Hoe gaat het met de inschrijving daar? Ik ga vanmiddag daar naar toe om me in te schrijven maar ga ik dan ook al direct sporten of is het eerst een ‘intake’ of hoe gaat dat?
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jesse Pinkvrouw zei:
Hoi, even een bump hier. Is iemand bekend hier met anytime fitness? Zou ik iemand wat vragen mogen stellen?

Hoe gaat het met de inschrijving daar? Ik ga vanmiddag daar naar toe om me in te schrijven maar ga ik dan ook al direct sporten of is het eerst een ‘intake’ of hoe gaat dat?
Klik om te vergroten...
Je kan daarna direct sporten! Je hebt even een praatje over hoe alles werkt met de druppel en verdere info, vult de papieren in en dan kan je vanaf dat moment sporten. Wel staat mij er iets van bij dat ik op de locatie de eerste keer een betaling moest doen, durf niet meer te zeggen waarvoor.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Druktemaker zei:
Je kan daarna direct sporten! Je hebt even een praatje over hoe alles werkt met de druppel en verdere info, vult de papieren in en dan kan je vanaf dat moment sporten. Wel staat mij er iets van bij dat ik op de locatie de eerste keer een betaling moest doen, durf niet meer te zeggen waarvoor.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is dat voor het sleutelgeld en inschrijfgeld!
thanks! Ik hoor overal verschillende verhalen, ik denk dat het per club dus verschilt.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi ik ben kippenman,

ik doe sinds dat ik 6 ben aan hockey dus al zo’n 15 jaar. Ik zit in de jong heren 1 en speel landelijke subtop. Ik haal hier ongelooflijk veel plezier uit. Mijn favoriete posities zijn linksbuiten, mid-voor en mid-mid.

dit wilde ik even delen XD
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sinds de corona moest ik toch echt wat gaan doen voor mijn gevoel. Daarvoor lang fysiek werk gedaan, maar kwam langzaamaan steeds wat meer bij. In de corona tijd schoten de kilo's omhoog en ben ik met mijn dikke reet op een racefiets gestapt.

Inmiddels zo'n 5k km's gefietst en 15 kilo kwijt. Ook een tweede fiets (Bianchi) sinds maart gekocht. Ik haat mijn longinhoud nog steeds, maar man wat een heerlijk gevoel kan je er toch aan overhouden. Ben deze winter van plan betere kleding te kopen zodat ik niet opnieuw een lange stop inlas.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
MaddMonkey zei:
Sinds de corona moest ik toch echt wat gaan doen voor mijn gevoel. Daarvoor lang fysiek werk gedaan, maar kwam langzaamaan steeds wat meer bij. In de corona tijd schoten de kilo's omhoog en ben ik met mijn dikke reet op een racefiets gestapt.

Inmiddels zo'n 5k km's gefietst en 15 kilo kwijt. Ook een tweede fiets (Bianchi) sinds maart gekocht. Ik haat mijn longinhoud nog steeds, maar man wat een heerlijk gevoel kan je er toch aan overhouden. Ben deze winter van plan betere kleding te kopen zodat ik niet opnieuw een lange stop inlas.
Klik om te vergroten...
Ja hoor dikke Bianchi. Dit vraagt om een Foto
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
MaddMonkey zei:
Bekijk bijlage 30216
Klik om te vergroten...
O sweet tits en die kleur ook
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zijn er nog mensen die nog steeds sporten?
ik sport nu 3x in de week, begin eindelijk wat progressie te zien en ben heel blij met m’n vooruitgang

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."