#1
Is dat een replay jas?
uhm.. T.K. Maxx... merk?.. geen Replay geloofk.
ik geef ook niet om merken.. als het maar goed is.
behalve schoenen.. die zijn belangrijk.. en daar zijn (sommige) merken wel beter in.
Is dat een replay jas?
Dan alsnog.. iedereen die krachttraining doet zou veel moeten rekken.Ja opzich ben ik het met je eens. Maar als militair wil je juist explosieve kracht.
Ik loop alleen maar rondjes. 🥴
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.
Met hoeveel trainen jullie?
Gewoon simpel bicep training. Gewichtje omlaag, gewichtje omhoog.Ligt er volledig aan welke oefening je doet, dus welke doe je?
Buiten dat is vergelijken nooit handig, want hangt volledig af van leeftijd, ervaring in sportschool, of je een goeie dag hebt of niet enz..
Wow 🤩40 kg.
Bekijk bijlage 10930
45 kg.
Bekijk bijlage 10931
35 kg.
Bekijk bijlage 10932
35 kg.
Bekijk bijlage 10933
113 kg.
Bekijk bijlage 10934
15-18 kg ongeveer. Maar wel op een body pumpstang met 1 arm want ik heb geen losse dumbells.Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.
Met hoeveel trainen jullie?
Powervrouw40 kg.
Bekijk bijlage 10930
45 kg.
Bekijk bijlage 10931
35 kg.
Bekijk bijlage 10932
35 kg.
Bekijk bijlage 10933
113 kg.
Bekijk bijlage 10934
Je kan daarna direct sporten! Je hebt even een praatje over hoe alles werkt met de druppel en verdere info, vult de papieren in en dan kan je vanaf dat moment sporten. Wel staat mij er iets van bij dat ik op de locatie de eerste keer een betaling moest doen, durf niet meer te zeggen waarvoor.Hoi, even een bump hier. Is iemand bekend hier met anytime fitness? Zou ik iemand wat vragen mogen stellen?
Hoe gaat het met de inschrijving daar? Ik ga vanmiddag daar naar toe om me in te schrijven maar ga ik dan ook al direct sporten of is het eerst een ‘intake’ of hoe gaat dat?
Volgens mij is dat voor het sleutelgeld en inschrijfgeld!Je kan daarna direct sporten! Je hebt even een praatje over hoe alles werkt met de druppel en verdere info, vult de papieren in en dan kan je vanaf dat moment sporten. Wel staat mij er iets van bij dat ik op de locatie de eerste keer een betaling moest doen, durf niet meer te zeggen waarvoor.
Ja hoor dikke Bianchi. Dit vraagt om een FotoSinds de corona moest ik toch echt wat gaan doen voor mijn gevoel. Daarvoor lang fysiek werk gedaan, maar kwam langzaamaan steeds wat meer bij. In de corona tijd schoten de kilo's omhoog en ben ik met mijn dikke reet op een racefiets gestapt.
Inmiddels zo'n 5k km's gefietst en 15 kilo kwijt. Ook een tweede fiets (Bianchi) sinds maart gekocht. Ik haat mijn longinhoud nog steeds, maar man wat een heerlijk gevoel kan je er toch aan overhouden. Ben deze winter van plan betere kleding te kopen zodat ik niet opnieuw een lange stop inlas.
O sweet tits en die kleur ook
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."