#1
Ik heb geen zin om dumbells te kopen. Meer eigenwijsheid van mijn kant. En probeer zo veel mogelijk m'n oefeningen met 1 arm te doen zodat beide kanten even veel getraind worden. Dit wil opzich prima als je er aan gewend bent.Ik heb af en toe wel eens een lange stang vast met één hand, maar niet zo'n als deze. Lijkt me ook niet heel prettig nee.
