Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote "Ik sport" topic

Het grote "Ik sport" topic

102 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ik heb af en toe wel eens een lange stang vast met één hand, maar niet zo'n als deze. Lijkt me ook niet heel prettig nee.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen zin om dumbells te kopen. Meer eigenwijsheid van mijn kant. En probeer zo veel mogelijk m'n oefeningen met 1 arm te doen zodat beide kanten even veel getraind worden. Dit wil opzich prima als je er aan gewend bent.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#2
*.exe2.0 zei:
Tafeltennis, echt vet. Veel in gedaan in verschillende klinieken gedaan als ik op bezoek ging bij vrienden.
Klik om te vergroten...
Jah, dit deed ik op campings/klinieken/scholen... Was er nooit goed in en verloor ook vaak mijn zelfcontrole, waardoor ik de pingpongbal heel ver weg sloeg of kapot sloeg. Tegenstander ergerde zich natuurlijk dan dood aan mij muwhaha
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Volgens mij neemt bij lenigheid de kans op blessures toe. Ik zat zelf bij de infanterie en wij deden niets mrt lenigheid. Eigenlijk vooral kracht en conditietraining.
Klik om te vergroten...
Door het trainen worden je spieren juist tight Dit kan je verhelpen met stretchen. je bent juist meer blessure gevoellig als je niet stretched.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.

Met hoeveel trainen jullie?
Klik om te vergroten...
Ligt er maar net aan wat je traint. Mijn squat ligt hoger dan mijn bench.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
40 kg.
Bekijk bijlage 10930


45 kg.
Bekijk bijlage 10931

35 kg.
Bekijk bijlage 10932

35 kg.
Bekijk bijlage 10933

113 kg.
Bekijk bijlage 10934
Klik om te vergroten...
Waarom alleen aparaten :cry:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Waarom alleen aparaten :cry:
Klik om te vergroten...

Ik doe 3x in de week krachttraining en de dagen daar tussen cardio en veel lopen.
Dit ging puur om met hoeveel gewichten je traint
Thuis doe ik daar naast nog stretch-oefeningen en yoga.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedacht me net dat dit topic nog bestond. Zijn er nog mensen die actief aan het sporten zijn?
Val steeds andere topics lastig maar kan het beter hier droppen haha.

Ik fitness nu 3 weken echt actief en hou ervan. Helaas wel m’n pols geblesseerd dus moet het nu voorlopig even bij cardio houden maar het gaat goed! Zo goed zelfs dat m’n horloge het niet eens meer als cardio oppakt, m’n conditie word dus echt beter
Heb ook een hoelahoep en springtouw gekocht

2DA570C0-3E85-4229-A877-BAF295ECE35E.png
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik woog ooit in men hardste drugjaren 54 kg bij 1 m 91
en ben door bodybuilding naar 107 kg spier gegaan op een om en rond 12 procent vet , in de corona even weer wat vetter gestaan maar nu sta ik weer strak
soms had ik dan speedbinges dat ik best wel wat kilo's verloor, anders had ik wrs nog beter gestaan of sneller beter gestaan
maar daar draait het bij mij niet om, het is de rode draad in men leven...de voeding ... de training en het discipline dit belet me om teveel hard drugs te nemen die aan men spiertjes knaagt en aan men hartje.
blij dat ik die hobby heb... anders was ik ook een gevalletje perron nul .
ik slik wel zeer veel LSD dat is zowat de enige drug die geen invloed heeft op je spiermassa, en ghb tschijnt maar dat vind ik niet zo lekker
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#9
Boksen / kickboksen (vroeger wedstrijden; tegenwoordig alleen nog op zak en pads), hardlopen, mountainbiken en fitness. Dit alles ter compensatie (waar ik erg in geloof) van allerlei ondeugende dingen. En natuurlijk omdat het leuk is om te doen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik loop iedere dag, liefst in de ochtend, ruim een half uur hard, weer of geen weer.
Het weer is dus nooit een excuus.
Marathon gelopen en ook meerdere wedstrijden halve marathon, 10km, 15km, Dam tot Dam etc.
Vroeger team sport gedaan op best hoog niveau, maar vanwege zware knie blessure moest ik stoppen.
Heb het plezier in hardlopen gevonden. Genieten van natuur buiten, de vogels, de eenden en de elementen.
Na afloop een warme douche en een voldaan gevoel.
Mijn lichaam en geest staan dan ook meteen ‘aan’ voor de start van de dag.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
*modknip: verwijderd ivm privacy*
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi, even een bump hier. Is iemand bekend hier met anytime fitness? Zou ik iemand wat vragen mogen stellen?

Hoe gaat het met de inschrijving daar? Ik ga vanmiddag daar naar toe om me in te schrijven maar ga ik dan ook al direct sporten of is het eerst een ‘intake’ of hoe gaat dat?
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jesse Pinkvrouw zei:
Hoi, even een bump hier. Is iemand bekend hier met anytime fitness? Zou ik iemand wat vragen mogen stellen?

Hoe gaat het met de inschrijving daar? Ik ga vanmiddag daar naar toe om me in te schrijven maar ga ik dan ook al direct sporten of is het eerst een ‘intake’ of hoe gaat dat?
Klik om te vergroten...
Je kan daarna direct sporten! Je hebt even een praatje over hoe alles werkt met de druppel en verdere info, vult de papieren in en dan kan je vanaf dat moment sporten. Wel staat mij er iets van bij dat ik op de locatie de eerste keer een betaling moest doen, durf niet meer te zeggen waarvoor.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Druktemaker zei:
Je kan daarna direct sporten! Je hebt even een praatje over hoe alles werkt met de druppel en verdere info, vult de papieren in en dan kan je vanaf dat moment sporten. Wel staat mij er iets van bij dat ik op de locatie de eerste keer een betaling moest doen, durf niet meer te zeggen waarvoor.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is dat voor het sleutelgeld en inschrijfgeld!
thanks! Ik hoor overal verschillende verhalen, ik denk dat het per club dus verschilt.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi ik ben kippenman,

ik doe sinds dat ik 6 ben aan hockey dus al zo’n 15 jaar. Ik zit in de jong heren 1 en speel landelijke subtop. Ik haal hier ongelooflijk veel plezier uit. Mijn favoriete posities zijn linksbuiten, mid-voor en mid-mid.

dit wilde ik even delen XD
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sinds de corona moest ik toch echt wat gaan doen voor mijn gevoel. Daarvoor lang fysiek werk gedaan, maar kwam langzaamaan steeds wat meer bij. In de corona tijd schoten de kilo's omhoog en ben ik met mijn dikke reet op een racefiets gestapt.

Inmiddels zo'n 5k km's gefietst en 15 kilo kwijt. Ook een tweede fiets (Bianchi) sinds maart gekocht. Ik haat mijn longinhoud nog steeds, maar man wat een heerlijk gevoel kan je er toch aan overhouden. Ben deze winter van plan betere kleding te kopen zodat ik niet opnieuw een lange stop inlas.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
MaddMonkey zei:
Sinds de corona moest ik toch echt wat gaan doen voor mijn gevoel. Daarvoor lang fysiek werk gedaan, maar kwam langzaamaan steeds wat meer bij. In de corona tijd schoten de kilo's omhoog en ben ik met mijn dikke reet op een racefiets gestapt.

Inmiddels zo'n 5k km's gefietst en 15 kilo kwijt. Ook een tweede fiets (Bianchi) sinds maart gekocht. Ik haat mijn longinhoud nog steeds, maar man wat een heerlijk gevoel kan je er toch aan overhouden. Ben deze winter van plan betere kleding te kopen zodat ik niet opnieuw een lange stop inlas.
Klik om te vergroten...
Ja hoor dikke Bianchi. Dit vraagt om een Foto
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
MaddMonkey zei:
Bekijk bijlage 30216
Klik om te vergroten...
O sweet tits en die kleur ook
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zijn er nog mensen die nog steeds sporten?
ik sport nu 3x in de week, begin eindelijk wat progressie te zien en ben heel blij met m’n vooruitgang
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jesse Pinkvrouw zei:
Zijn er nog mensen die nog steeds sporten?
ik sport nu 3x in de week, begin eindelijk wat progressie te zien en ben heel blij met m’n vooruitgang
Klik om te vergroten...
5 keer in de week!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."