#1
Ook heb ik jaren paardgereden vanaf mijn tiende 🐎
Hmmm ik zou best wel weer eens een fijne rit in bos of op strand maken
Hmmm ik zou best wel weer eens een fijne rit in bos of op strand maken
Top vrouw. ❤️In 2006 heel fanatiek gaan fitnissen.
Ging elke dag, was echt zwaar verslaafd.
Gebruikte destijds stack2, waarvan ik niet wist dat het gevaarlijk was. (ja naief je vrienden geloven).
Viel in 6 mnd tijd 15 kilo af.
Lang kon ik er niet van genieten want na 3 mnd ernstig ziek thuis werd ik week opgenomen in ziekenhuis.
Ik had een bacterie in mijn darm.
Toen ik uit het ziekenhuis kwam zat ik weer aan mijn oude gewicht.
Toen mijn relatie over was ben ik het opnieuw gaan oppakken in 2016.
Ik leerde mezelf thuis op eem hardloopbank hardlopen en ging 3 x in de week fitnissen.
Ik kreeg shin splint en een scheenbeenvliesontsteking dus moest weer stoppen met sporten.
Heb voor mijn scheenbeen in 2018 3 mnd revalidatie gehad.
Ook had ik al jaar of 10 last van mijn si-gewricht.
Ik heb nu stuk of 6 x fysio gehad, bindweefselmassages en spieren los gemasseerd.
Ik voel me heel ander mens!!.
Sinds die fysio zo goed aan sloeg, ben ik het fitnissen gelijk weer gaan oppakken.
Ik train nu 3 x in de week krachttraining en tussendoor doe ik cardio en loop ik veel.
Ik merk echt vooruit gang en mezelf steeds fitter worden.
Vind het super om te doen en het helpt enorm goed tegen mijn depressie.
Doordat ik niet meer speedverslaafd ben ben ik 5 kilo aangekomen.
Ik kreeg duloxetine ad en kwam daar ook nog eens flink van aan.
Heb nu andere ad en beweeg dagelijks genoeg en ben nu 4 kilo kwijt.
De krachttraining en het fitter worden geven mij ook meer zelfvertrouwen.
De angst voor mijn ex is wel iets afgenomen.
Dus ik ga zeer zeker op deze voet verder want ik zie alleen maar positieve resultaten 💪😊👊
Mijn leven met sport is een beetje overhoop. Voetbal op redelijk hoog niveau gedaan, vervolgens tennis ook (nog steeds maar rustiger aan).
In 2017 gestart met afvallen en zo'n 35kg afgevallen. Tijd slecht in mijn vel gezeten en wat gedoe gehad en laten we zeggen dat ik weer opnieuw kan beginnen.
Ik weet precies hoe het moet, maar het lukt me niet meer om erin te komen...
Als je eenmaal zwaarder bent geweest, afgevallen bent en nu weer zwaarder bent dan is het moeilijker dan de eerste keer afvallen.Mijn leven met sport is een beetje overhoop. Voetbal op redelijk hoog niveau gedaan, vervolgens tennis ook (nog steeds maar rustiger aan).
In 2017 gestart met afvallen en zo'n 35kg afgevallen. Tijd slecht in mijn vel gezeten en wat gedoe gehad en laten we zeggen dat ik weer opnieuw kan beginnen.
Ik weet precies hoe het moet, maar het lukt me niet meer om erin te komen...
Waarom alleen aparaten![]()
Jah, dit deed ik op campings/klinieken/scholen... Was er nooit goed in en verloor ook vaak mijn zelfcontrole, waardoor ik de pingpongbal heel ver weg sloeg of kapot sloeg. Tegenstander ergerde zich natuurlijk dan dood aan mij muwhaha
Werd je ook gedrilt?Streng 5 uur uit je bed enzoVolgens mij neemt bij lenigheid de kans op blessures toe. Ik zat zelf bij de infanterie en wij deden niets mrt lenigheid. Eigenlijk vooral kracht en conditietraining.
Je zou de latt pull down kunnen veranderen in optrekken. Nr.3 naar benchpress en de leggpress door squat. Dit zou al een hele verbetering zijn. Maar je moet natuurlijk zelf kijken wat je leuk vind en vol kan houden.Ik doe 3x in de week krachttraining en de dagen daar tussen cardio en veel lopen.
Dit ging puur om met hoeveel gewichten je traint
Thuis doe ik daar naast nog stretch-oefeningen en yoga.
Nee hoor. Gewoon half 8 klaarstaan.Werd je ook gedrilt?Streng 5 uur uit je bed enzo
Je zou de latt pull down kunnen veranderen in optrekken. Nr.3 naar benchpress en de leggpress door squat. Dit zou al een hele verbetering zijn. Maar je moet natuurlijk zelf kijken wat je leuk vind en vol kan houden.
Dit klopt inderdaad. Wel zit er een “grens” aan hoe lening nog praktisch is voor je sport. Voor krachtsport is het vaak juist beter als je spieren een zekere stijfheid hebben. Teveel soepelheid kan zorgen voor inefficiënt bewegen. Ik zou daarom nooit yoga aanraden voor iemand die op hoog niveau gewichten tilt.Door het trainen worden je spieren juist tight Dit kan je verhelpen met stretchen. je bent juist meer blessure gevoellig als je niet stretched.
Touché. Ik moet eigenlijk wel wat flexibeler worden als je een sticker op me rug plakt ben ik fuckt.Dit klopt inderdaad. Wel zit er een “grens” aan hoe lening nog praktisch is voor je sport. Voor krachtsport is het vaak juist beter als je spieren een zekere stijfheid hebben. Teveel soepelheid kan zorgen voor inefficiënt bewegen. Ik zou daarom nooit yoga aanraden voor iemand die op hoog niveau gewichten tilt.
Tijd voor de downward 🐕Touché. Ik moet eigenlijk wel wat flexibeler worden als je een sticker op me rug plakt ben ik fuckt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."