#1
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.
Met hoeveel trainen jullie?
Met hoeveel trainen jullie?
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.
Met hoeveel trainen jullie?
Gewoon simpel bicep training. Gewichtje omlaag, gewichtje omhoog.Ligt er volledig aan welke oefening je doet, dus welke doe je?
Buiten dat is vergelijken nooit handig, want hangt volledig af van leeftijd, ervaring in sportschool, of je een goeie dag hebt of niet enz..
Wow 🤩40 kg.
Bekijk bijlage 10930
45 kg.
Bekijk bijlage 10931
35 kg.
Bekijk bijlage 10932
35 kg.
Bekijk bijlage 10933
113 kg.
Bekijk bijlage 10934
15-18 kg ongeveer. Maar wel op een body pumpstang met 1 arm want ik heb geen losse dumbells.Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.
Met hoeveel trainen jullie?
Powervrouw40 kg.
Bekijk bijlage 10930
45 kg.
Bekijk bijlage 10931
35 kg.
Bekijk bijlage 10932
35 kg.
Bekijk bijlage 10933
113 kg.
Bekijk bijlage 10934
Huh met een lange stang? Lijkt me een beetje ongemakkelijk.15-18 kg ongeveer. Maar wel op een body pumpstang met 1 arm want ik heb geen losse dumbells.
Huh met een lange stang? Lijkt me een beetje ongemakkelijk.
Oh wacht eens even, kajakken! Dat heb ik veel gedaan de afgelopen paar jaar, en dat is wel echt een aanrader voor als je de ultieme natuurbeleving wilt hebben. Vanaf het water kan de natuur ontzettend mooi en avontuurlijk zijn. Je ziet overal ijsvogels, uilen, roofvogels, pestvogels, blauwborsten, libelles, grote snoeken, brasems, ik zag een keer paar meter voor mijn neus dat een ree het water insprong en zwom naar de overkant, koeien en paarden die heel leuk op je reageren als je ze vanuit het water benaderd, je komt op plekken waar nauwelijks mensen komen.. Dit is wel echt een aanrader voor als je rust en natuur wilt ervaren. De ruiten aa is heel mooi, de weerribben schijnt mooi te zijn.
Wie was de gelukkige man?
Jaaaaaa zeg ik niet
Ik moest toch ook eventjes slikken toen ik dat las.
pfftt ben er moe vanAls het maar lekker was... 😜
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."