Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote "Ik sport" topic

Het grote "Ik sport" topic

102 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.

Met hoeveel trainen jullie?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.

Met hoeveel trainen jullie?
Klik om te vergroten...

Ligt er volledig aan welke oefening je doet, dus welke doe je?
Buiten dat is vergelijken nooit handig, want hangt volledig af van leeftijd, ervaring in sportschool, of je een goeie dag hebt of niet enz..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ligt er volledig aan welke oefening je doet, dus welke doe je?
Buiten dat is vergelijken nooit handig, want hangt volledig af van leeftijd, ervaring in sportschool, of je een goeie dag hebt of niet enz..
Klik om te vergroten...
Gewoon simpel bicep training. Gewichtje omlaag, gewichtje omhoog.

Ik vraag ook niet hoeveel iemand kan tillen :tongueout: gewoon nieuwsgierig met hoeveel men traint.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe deze oefening meestal als laatste van de biceps oefeningen, dus ik zit meestal tussen de 10-14 kg afhankelijk van uit hoeveel soep mijn armen bestaan haha
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.

Met hoeveel trainen jullie?
Klik om te vergroten...


40 kg.
Fitness-oefeningen-rug-pulldown-brede-greep (1).jpg


45 kg.
Fitness-oefeningen-rug-pulldown-omgekeerde-greep-1.jpg

35 kg.
Screenshot_20201019_155658.jpg

35 kg.
Screenshot_20201019_155821.jpg

113 kg.
Screenshot_20201019_155437.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
40 kg.
Bekijk bijlage 10930


45 kg.
Bekijk bijlage 10931

35 kg.
Bekijk bijlage 10932

35 kg.
Bekijk bijlage 10933

113 kg.
Bekijk bijlage 10934
Klik om te vergroten...
Wow 🤩
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Net mijn gewichten weer eens gepakt sinds lang tijd. 13.5kg gaat mij iets te makkelijk af maar ze kunnen niet zwaarder.

Met hoeveel trainen jullie?
Klik om te vergroten...
15-18 kg ongeveer. Maar wel op een body pumpstang met 1 arm want ik heb geen losse dumbells.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
40 kg.
Bekijk bijlage 10930


45 kg.
Bekijk bijlage 10931

35 kg.
Bekijk bijlage 10932

35 kg.
Bekijk bijlage 10933

113 kg.
Bekijk bijlage 10934
Klik om te vergroten...
Powervrouw
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb alles wel gedaan; voetbal, mountainbiken, trampolinespringen, krachttraining, hardlopen, hiit sprinten/hardlopen, maar ook pogingen tot om te ontdekken welke sport leuk is; tafeltennis, tennis, straatvoetbal (met v die kleine doelen), midgetgolf, boksen.. het enige wat ik nu doe is lange stukken wandelen. het liefst in een groot bos.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
15-18 kg ongeveer. Maar wel op een body pumpstang met 1 arm want ik heb geen losse dumbells.
Klik om te vergroten...
Huh met een lange stang? Lijkt me een beetje ongemakkelijk.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Huh met een lange stang? Lijkt me een beetje ongemakkelijk.
Klik om te vergroten...

Ik heb af en toe wel eens een lange stang vast met één hand, maar niet zo'n als deze. Lijkt me ook niet heel prettig nee.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oh wacht eens even, kajakken! Dat heb ik veel gedaan de afgelopen paar jaar, en dat is wel echt een aanrader voor als je de ultieme natuurbeleving wilt hebben. Vanaf het water kan de natuur ontzettend mooi en avontuurlijk zijn. Je ziet overal ijsvogels, uilen, roofvogels, pestvogels, blauwborsten, libelles, grote snoeken, brasems, ik zag een keer paar meter voor mijn neus dat een ree het water insprong en zwom naar de overkant, koeien en paarden die heel leuk op je reageren als je ze vanuit het water benaderd, je komt op plekken waar nauwelijks mensen komen.. Dit is wel echt een aanrader voor als je rust en natuur wilt ervaren. De ruiten aa is heel mooi, de weerribben schijnt mooi te zijn.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
PsychedelicMagic zei:
Oh wacht eens even, kajakken! Dat heb ik veel gedaan de afgelopen paar jaar, en dat is wel echt een aanrader voor als je de ultieme natuurbeleving wilt hebben. Vanaf het water kan de natuur ontzettend mooi en avontuurlijk zijn. Je ziet overal ijsvogels, uilen, roofvogels, pestvogels, blauwborsten, libelles, grote snoeken, brasems, ik zag een keer paar meter voor mijn neus dat een ree het water insprong en zwom naar de overkant, koeien en paarden die heel leuk op je reageren als je ze vanuit het water benaderd, je komt op plekken waar nauwelijks mensen komen.. Dit is wel echt een aanrader voor als je rust en natuur wilt ervaren. De ruiten aa is heel mooi, de weerribben schijnt mooi te zijn.
Klik om te vergroten...

Lijkt me ook vet. Wil dat al een tijdje.
Denk je dat een degelijke inflatable ook volstaat om af en toe een toertje te maken?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Wie was de gelukkige man?
Klik om te vergroten...

Ik wou het niet zeggen.... 🙈🤣
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
joetsie zei:
Jaaaaaa zeg ik niet
Klik om te vergroten...

Als het maar lekker was... 😜
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik moest toch ook eventjes slikken toen ik dat las.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wandel en fiets veel, ga graag zwemmen en heb maandag mijn introductie les heren turnen voor volwassenen gedaan ! T was echt leuk; ringen, trampoline en lage brug, ook lucht mat , radslagen etc
De schuimbak in is echt lachen maar ik kwam er haast niet uit haha
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amateurtje zei:
Ik moest toch ook eventjes slikken toen ik dat las.
Klik om te vergroten...

Das ook de bedoeling, anders word zon kliederboel..... 😄
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Als het maar lekker was... 😜
Klik om te vergroten...
pfftt ben er moe van
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
jaaaa ha is ook sport

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."