Ik sport nu niet en begin het steeds meer te missen.
In mijn kind en tienerjaren begon het met met jarenlang intensief
paardrijden( zz-licht, springen z, natural horsemanship) en latin
dansen een paar jaar. (Argentijnse tango, en amateur allround latin) Nooit wedstrijden . Nog geniet ik erg van dansen al blijft het nu beperkt tot een festival al geniet ik enorm van shufflen(Jamie berry) maar bij sport denk ik eerder aan calisthenics, sportschool en voeding
Dikke 10 jaar met veel mannelijke bodybuiders om me heen vertoef. Dus leuk
@Blauweaap
Om te lezen, doe je het nog steeds?
Het idee van haantjesgedrag gooide ik al snel overboord en nam hun passie voor sporten en voeding al snel over.
bodybuilding voor mijzelf wil ik niet. Ik vind het niet mooi bij vrouwen. Zeer veel respect voor maar dat is wat anders .
Calisthenics daarintegen...dat heb ik 3 jaar gedaan met een groepje op een calisthenics veld vlakbij. Fantastische sfeer onderling en enorm leerzaam!
Idealiter ligt calisthenics en mma mij het meest.
Door gezondheidsredenen gestopt met sporten.
Ook geen vrienden etc om me heen die mma beoefenen of mij weer introduceren in calisthenics, dat hoort geen excuus te zijn. Maar is wel de reden. Even een goede vechtschool instappen vind ik echt een dingetje. En heel eerlijk..it sucks om weer helemaal vanaf nul te moeten beginnen.