Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote "Ik sport" topic

Het grote "Ik sport" topic

102 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jesse Pinkvrouw zei:
Zijn er nog mensen die nog steeds sporten?
ik sport nu 3x in de week, begin eindelijk wat progressie te zien en ben heel blij met m’n vooruitgang
Klik om te vergroten...
5 keer in de week!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jesse Pinkvrouw zei:
Zijn er nog mensen die nog steeds sporten?
ik sport nu 3x in de week, begin eindelijk wat progressie te zien en ben heel blij met m’n vooruitgang
Klik om te vergroten...

Ik moet weer dingen gaan oppakken 🤨

Einden sjouwen met de honden is even in het slop geraakt door een griepje en de nasleep daarvan.

Verder ben ik een mooiweerskeeleraar, de trotse bezitter van een antieke racefiets die graag ook af en toe op pad zou willen, fanatiek sponsor van de Fit 4 Free en rij ik paard, alleen is mijn ene paard met pensioen en de ander overleden. Komend weekeind kijken bij een leenbeestje ❤️

Opties genoeg dus, maar gebrek aan energie gooit nog even roet in het eten
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sport nu niet en begin het steeds meer te missen.

In mijn kind en tienerjaren begon het met met jarenlang intensief paardrijden( zz-licht, springen z, natural horsemanship) en latin dansen een paar jaar. (Argentijnse tango, en amateur allround latin) Nooit wedstrijden . Nog geniet ik erg van dansen al blijft het nu beperkt tot een festival al geniet ik enorm van shufflen(Jamie berry) maar bij sport denk ik eerder aan calisthenics, sportschool en voeding

Dikke 10 jaar met veel mannelijke bodybuiders om me heen vertoef. Dus leuk @Blauweaap
Om te lezen, doe je het nog steeds?

Het idee van haantjesgedrag gooide ik al snel overboord en nam hun passie voor sporten en voeding al snel over. bodybuilding voor mijzelf wil ik niet. Ik vind het niet mooi bij vrouwen. Zeer veel respect voor maar dat is wat anders . Calisthenics daarintegen...dat heb ik 3 jaar gedaan met een groepje op een calisthenics veld vlakbij. Fantastische sfeer onderling en enorm leerzaam!

Idealiter ligt calisthenics en mma mij het meest.
Door gezondheidsredenen gestopt met sporten.
Ook geen vrienden etc om me heen die mma beoefenen of mij weer introduceren in calisthenics, dat hoort geen excuus te zijn. Maar is wel de reden. Even een goede vechtschool instappen vind ik echt een dingetje. En heel eerlijk..it sucks om weer helemaal vanaf nul te moeten beginnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."