Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik voetbal echt obsessief veel, geef mij een bal en een goal en ik vermaak me de rest van m'n leven haha. Nadeel is wel dat ik op zn zachts gezegd blessuregevoelig ben, met als resultaat het tot twee keer toe afscheuren van m'n kruisbanden. Ondanks dit is voetbal mijn 'verslaving' denk ik, dus ik hoop volgend seizoen weer wedstrijden te spelen naast de individuele training die ik nu, zonder dat m'n sportfysio dit weet, doe."