#1
Chromosomen. Tellen die dingen nog mee?
Nog even hierop terugkomend:Justin in het kader van gelijkheid zou je geen onderscheid moeten maken in jongens of meisjes spullen. Laat kinderen lekker zelf kiezen waar ze mee willen spelen. Vanaf kleins af aan leren wij kinderen dat zij een bepaalde rol hebben. Jongens moeten stoer zijn en vrouwen verzorgend. Waarom mag een vrouw niet stoer en een man verzorgend?
wel als je er 1 tekort komt.Chromosomen. Tellen die dingen nog mee?
wel als je er 1 tekort komt.
It's life Jim, but not as we know it.Oh, dus daar ligt het aan! Ik kom gewoon een alfabet aan chromosomen tekort. Nou ja goed, er zit nog leven in.
Je hoeft die emoties er niet aan te koppelen net zoals je geen lievelingskleur hoeft hebben :PNiet belangrijker.
Maar wel anders ja, gaan veel meer emoties mee gepaard al is het maar de emotie 'lust'. Wat ik bij m'n favoriete kleur niet heb... Jij wel?
Dus wel belangrijker voor jezelf.
En ging over non-binaire mensen, over 'gelijkgeslachtelijke liefde' was degenen die het poste gewoon relaxt.![]()
Maar het is toch niet erg om anders te denken? Als je zeker bent van wat je bent waarom je dan onzeker voelen over hoe anderen over je denken? Dat zou mij persoonlijk een signaal geven dat je dus niet zo zeker bent. Ja je hoeft er natuurlijk ook niet naar op zoek. Vaak focus je op dingen die je aandacht hebben dus er is een kans dat er al een heel dichtbij je is zonder dat je het weet, ziet.Interessante gesprekken zeker. Het is niet de bedoeling dat iemand zich als persoon afgewezen voelt, want ja uiteindelijk zal diegene het vervelend vinden dat je er anders over denkt en het die persoon ook raken.
Dan beter helder hebben dat beide er anders in staan, dan er dieper op in te gaan en dan tot dezelfde conclusie komen. Als iemand dat graag wilt is het een ander verhaal, maar van mijzelf hoeft dit niet zo nodig.
Hangt overigens ook wel weer af van hoe dicht iemand bij je staat, tot nu toe nog niemand in de omgeving (waar ik van weet).
Er zijn geen mensen met 2 geslachten zolang een mens zichzelf niet kan bezwangeren zal het altijd 1 geslacht of geen geslacht hebben. Kinderen die met 2 geslachtsdelen worden geboren hebben altijd maar 1 werkende set. De werkende set is dus wat jij bent geworden. Anders zou dat andere het ook nog wel doen. Biologie heeft over alles nagedacht.Toch valt biologie niet te ontkennen je bent immers zo geboren. De groep die 2 geslachtig geboren zijn is wel degelijk een ander verhaal. V
ik zou dan ook een hele slechte boeddhist zijn.Je hoeft die emoties er niet aan te koppelen net zoals je geen lievelingskleur hoeft hebben :P
Giggityen buig voor je talenten daarin.
Al deze zinnen zijn onjuist.Kinderen die met 2 geslachtsdelen worden geboren hebben altijd maar 1 werkende set. De werkende set is dus wat jij bent geworden. Anders zou dat andere het ook nog wel doen. Biologie heeft over alles nagedacht.
Dit illustreert voor mij een beetje wat er mis is met Amerika :')Dit illustreert een beetje waarom ik "woke" fout vind, al gaat dit niet over geaardheid maar over huidskleur en geslacht.
![]()
Miljoenenvergoeding voor man die werd ontslagen omdat hij blank is (en man)
Een bedrijf dat een blanke topman de laan uitstuurde omdat het meer diversiteit in de directie wilde, moet van een rechtbank in Charlotte (North Carolina) een schadevergoeding van 10 miljoen dollar…www.telegraaf.nl
Waar haal je het woord onzekerheid vandaan?Als je zeker bent van wat je bent waarom je dan onzeker voelen over hoe anderen over je denken?
Je hoeft die emoties er niet aan te koppelen net zoals je geen lievelingskleur hoeft hebben :P
Al deze zinnen zijn onjuist.
Er kan sprake zijn van eierstokken en doorontwikkelde testikels. En een 'kruising tussen een vagina en een penis.
Dus..de werkende set..dat ben jij, klopt al niet. Omdat de hele set dus niet werkt.
En wat met de hermafrodieten die qua hormonen, testosteron, baardgroei van een man hebben. Maar een buitenvagina(ondiep kuiltje, want het loopt niet door naar een functionerende baarmoeder)
Als we het echt gaan hebben over non binaire mensen. Dan is dit vanuit biologisch standpunt de interseksen/hermafrodieten
(De clitoris van een vrouw is by the way ook zoals de eikel van een man is. Kijk maar eens hoe lang een clitoris inwendig is. En van de clitoris kan dus een eikel worden nagemaakt maar dit terzijde)
Hermafrodiet kunnen enorm verschillen. Je kan niet 1,2,3 Zeggen..o dit is een meisjes Hermafrodiet
![]()
Jongetje en meisje ineen: 'Het zijn geen monsters'
Hoera! Het is een... Eh... Wat nou als je niet kunt zien of een baby een jongetje of meisje is? Elle Bandita (Ryanne van Dorst) was zo'n baby en kwam daarvoor uit in een BNN-programma. Artsen en ouders staan voor een moeilijke keuze bij de geboorte van zo'n kindje.www.rtlnieuws.nl
Piemels.
Ja, nu gooi ik de hele discussie weer omver met sterke argumenten.
Het is haast niet te geloven, meneer "ik houd mensen graag scherp"En ik bood ook nog een knuffel aan hoor. Ik ben best lief verder.... Echt. Soms dan.
Af en toe.
Sure, iedereen moet vooral neuken watie niet laten kan, maar iemand kan ook zelf beslissen over hoe die zich voelt en wil worden aangesproken. Genderindentiteit, genderexpressie, romantische geaardheid en seksuele geaardheid kunnen allemaal los van elkaar bestaan, namelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."