#1
Ja, we zijn doorgeslagen in het lgbt alfabet. Voor iedereen is een nummertje en iedereen wordt geïncludeerd dus het verliest direct zijn waarde.
Ik zal niemand ‘hen’ noemen. Hen staat voor een groepje mensen of een kip. Non binair. Geen geslacht. Het kan niet. Bij de bevruchting is bepaald of je een X of Y chromosoom hebt. Er zijn uitzonderingen, zogeheten ‘tussen mensen’, die geboren worden met penis maar zonder ballen. Of wel een baarmoeder maar geen clitoris. Of combinaties van dat soort eigenschappen.
Als jongen meisjes dingen leuk vinden, of als meisje ook jongens dingen leuk vinden. Het kan prima zonder in een hokje geplaatst te worden. Die nadruk er op zorgt naar mijn mening voor verdeeldheid en psychische problemen.
Ik heb een sterke mening hier in, maar ik accepteer iedereen als mens. Hoe het zou moeten zijn. Acceptatie en zelf acceptatie.
De Dunne houdt van vrouwen. QueerMan houdt van mannen, maar ik vind ze allebei mooie personen zonder dat ik ze onder een bepaalde groepering schaar. Zo kan het toch ook?
Wow, 👏🏼dit is spot on , mooier kan ik het niet zeggen,😎 samenhorigheid is sinds covid 19 ver te zoeken, ik weet nog dat ik die week in begin 2020 tegen mijn 82 jarige moeder zei :
":🌍🌈Dit is de aarde die ons terug fluit, met al onze ego's en weer nederig maakt, 🙌🏼want corona kent geen kleur, ras, geaardheid, hen of hun ,hij of zij . Dit is de het keerpunt.🔓 Of we gaan enorme verdeeldheid krijgen , of we slaan de handen ineen." 🤝🫂❤️🧡💛💚💙.... helaas .📚..i had a dream 💌
En toevallig Ewout im de Ghetto gebingewatched, over apartheid. Over landen met een stad waar de grens kriskras doorloopt , en stap je daar over uit "jouw" deel krijg je een kogel. ⚰️
Ik wordt hier verdrietig van ( zie de Gaza strook./Palestijnen.)
⚖️ En eigenlijk zie ik hier ook meningen worden weerlegd alsof ze verkeerd zijn.🔬
Iedereen mag een mening hebben. 🎤Ik vind het persoonlijk te ver gaan als we geen :dag mevrouw, dag meneer mogen zeggen.
En er geen mannen of vrouwen wc's 🚻mogen zijn. Ik wil wel vrouw zijn, en ik houd gewoon van ⚧MENSEN , wanneer ze oprecht zijn, onhandig, onzeker, of juist slim en doortastend of ( grove ) humor hebben!
Dus ‼️blank, donker getint, man vrouw, trans, bi, non binair. Laten we dan iedereen zijn wc geven. Dus in elke kroeg 7 ❓❓
En wat gaat Hans Teeuwen , Ronald Goedmondt, Youp v.h Hek etcnu voor shows maken.??
🚮Je mag niemand plagen, want je kan een "groep " beledigen, maar deze persoon lachte wel om de grappen over Turken, en domme blondjes, homo's en dove mensen, tot er een grap was over "dikke mensen"... HOE DURVEN ZE .
Het zegt alles over de klager, niet het systeem.
Als Zij een Hij is nu, kiest ie maar een wc, en de non binair heeft mazzel. Kiest de kortste rij terwijl ik bijna in mijn broek plas in de vrouwen-rij! 😅
Bij mijn dochter zat in klas 1 VMBO een jongen , Dani, en Dani was geboren als meisje , maar kiest ervoor jongen te zijn.
En nu is hij haar beste VRIEND, en HIJ is gewoon Hij, gewoon Dani. Punt. Ze doen nu eindexamen 🙏🏼
En als iemand geen label M /V wil. Dan zegt 82:% van Nederland ( schatting) prima. Ik respecteer dat. Daar hoeft de tweede kamer zich niet over te buigen *( mijn mening*)
Dus het blijft gewoon:
Hey hoi !
Ik vind je lief
Ik hou van jou
Wat zie je er goed uit.
Kom op. We hebben ergere zorgen dan dit toch mensen !!
Andre Hazes jr is weer bij Monique !!!!!!!
Dat is pas nieuws , Gordon is weer single, en de Meilandjes zijn in geen dorp meer welkom.
Oja! En ik was 19 , uit huis, en mijn aller eerste eigen kat was een Kater en heette Poes
Ik was mijn tijd ver vooruit blijkbaar ..
👀
👃🏻
👅
