Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLhbti+ topic(Woke?)

Lhbti+ topic(Woke?)

249 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rotjoch zei:
Ja, we zijn doorgeslagen in het lgbt alfabet. Voor iedereen is een nummertje en iedereen wordt geïncludeerd dus het verliest direct zijn waarde.

Ik zal niemand ‘hen’ noemen. Hen staat voor een groepje mensen of een kip. Non binair. Geen geslacht. Het kan niet. Bij de bevruchting is bepaald of je een X of Y chromosoom hebt. Er zijn uitzonderingen, zogeheten ‘tussen mensen’, die geboren worden met penis maar zonder ballen. Of wel een baarmoeder maar geen clitoris. Of combinaties van dat soort eigenschappen.

Als jongen meisjes dingen leuk vinden, of als meisje ook jongens dingen leuk vinden. Het kan prima zonder in een hokje geplaatst te worden. Die nadruk er op zorgt naar mijn mening voor verdeeldheid en psychische problemen.

Ik heb een sterke mening hier in, maar ik accepteer iedereen als mens. Hoe het zou moeten zijn. Acceptatie en zelf acceptatie.

De Dunne houdt van vrouwen. QueerMan houdt van mannen, maar ik vind ze allebei mooie personen zonder dat ik ze onder een bepaalde groepering schaar. Zo kan het toch ook?
Klik om te vergroten...

Wow, 👏🏼dit is spot on , mooier kan ik het niet zeggen,😎 samenhorigheid is sinds covid 19 ver te zoeken, ik weet nog dat ik die week in begin 2020 tegen mijn 82 jarige moeder zei :

":🌍🌈Dit is de aarde die ons terug fluit, met al onze ego's en weer nederig maakt, 🙌🏼want corona kent geen kleur, ras, geaardheid, hen of hun ,hij of zij . Dit is de het keerpunt.🔓 Of we gaan enorme verdeeldheid krijgen , of we slaan de handen ineen." 🤝🫂❤️🧡💛💚💙.... helaas .📚..i had a dream 💌
En toevallig Ewout im de Ghetto gebingewatched, over apartheid. Over landen met een stad waar de grens kriskras doorloopt , en stap je daar over uit "jouw" deel krijg je een kogel. ⚰️
Ik wordt hier verdrietig van ( zie de Gaza strook./Palestijnen.)
⚖️ En eigenlijk zie ik hier ook meningen worden weerlegd alsof ze verkeerd zijn.🔬
Iedereen mag een mening hebben. 🎤Ik vind het persoonlijk te ver gaan als we geen :dag mevrouw, dag meneer mogen zeggen.
En er geen mannen of vrouwen wc's 🚻mogen zijn. Ik wil wel vrouw zijn, en ik houd gewoon van ⚧MENSEN , wanneer ze oprecht zijn, onhandig, onzeker, of juist slim en doortastend of ( grove ) humor hebben!
Dus ‼️blank, donker getint, man vrouw, trans, bi, non binair. Laten we dan iedereen zijn wc geven. Dus in elke kroeg 7 ❓❓

En wat gaat Hans Teeuwen , Ronald Goedmondt, Youp v.h Hek etcnu voor shows maken.??
🚮Je mag niemand plagen, want je kan een "groep " beledigen, maar deze persoon lachte wel om de grappen over Turken, en domme blondjes, homo's en dove mensen, tot er een grap was over "dikke mensen"... HOE DURVEN ZE .
Het zegt alles over de klager, niet het systeem.

Als Zij een Hij is nu, kiest ie maar een wc, en de non binair heeft mazzel. Kiest de kortste rij terwijl ik bijna in mijn broek plas in de vrouwen-rij! 😅
Bij mijn dochter zat in klas 1 VMBO een jongen , Dani, en Dani was geboren als meisje , maar kiest ervoor jongen te zijn.
En nu is hij haar beste VRIEND, en HIJ is gewoon Hij, gewoon Dani. Punt. Ze doen nu eindexamen 🙏🏼
En als iemand geen label M /V wil. Dan zegt 82:% van Nederland ( schatting) prima. Ik respecteer dat. Daar hoeft de tweede kamer zich niet over te buigen *( mijn mening*)
Dus het blijft gewoon:

Hey hoi !
Ik vind je lief
Ik hou van jou
Wat zie je er goed uit.

Kom op. We hebben ergere zorgen dan dit toch mensen !!
Andre Hazes jr is weer bij Monique !!!!!!!
Dat is pas nieuws , Gordon is weer single, en de Meilandjes zijn in geen dorp meer welkom.

Oja! En ik was 19 , uit huis, en mijn aller eerste eigen kat was een Kater en heette Poes
Ik was mijn tijd ver vooruit blijkbaar ..
👀
👃🏻
👅
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Hoe is het dat eigenlijk?

Zonder verkeerde bedoelingen, is het juist niet (gedeeltelijk) feitelijk het probleem dat mensen nu vaak wel erg gauw op de teentjes getrapt zijn? Of de hele wereld moet zich aanpassen aan mij, of ik pas me wat aan. Dat laatste lijkt me gezonder. Tot bepaalde hoogte natuurlijk.

Ik ben ook een gevoelige jongen, maar daarom juist doet het mij ook goed een wat dikkere huid te creëren. En dat zou voor veel mensen een goed iets zijn.
Klik om te vergroten...
Ik werd laatst op mijn werk net niet gefileerd omdat ik zei "ahhh die had de Surinaamse tijd zeker" toen het ging over een surinamer die al een paar keer te laat kwam. Was een racistisch grapje waarmee ik stereotypeerde :sweatsmile:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
MaddMonkey zei:
Ik werd laatst op mijn werk net niet gefileerd omdat ik zei "ahhh die had de Surinaamse tijd zeker" toen het ging over een surinamer die al een paar keer te laat kwam. Was een racistisch grapje waarmee ik stereotypeerde :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Haha! Ik vind hem grappig. Zo’n grapje moet toch kunnen
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
MaddMonkey zei:
Ik werd laatst op mijn werk net niet gefileerd omdat ik zei "ahhh die had de Surinaamse tijd zeker" toen het ging over een surinamer die al een paar keer te laat kwam. Was een racistisch grapje waarmee ik stereotypeerde :sweatsmile:
Klik om te vergroten...

🤨😜
Ik kan wel lachen om zulke grapjes, ik was tot 7 jaar geleden blond, en maakte daar zelf ook grapjes over, maar ik snap wel dat racisme dieper gaat en geworteld zit, en ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt, wel meeleven, dat je veelal al een stempel krijgt zonder men je kent, series als Station 19 haken daar nu op in, dat bij een ruzie en 6 brandweer lieden er tussen sprongen , de twee donker getinte gearresteerd werden, 🤬zo gaat het wel,helaas

pas wanneer je je collega goed kent, en die het geen probleem vind mag je amicaal best een grap maken over domme blondjes, vrouwen met hun gezeur, mannen en hun ego , LBQ , ADD sufheid, enz enz... zelfs over mijn pijn en beperkingen grap ik wel eens, het maakt de sfeer soms juist wat luchtiger, maar alleen plagend, niet elke keer weer, en treiterend .
Humor is wat me thuis op de been houdt, en zo voed ik mijn meiden ook op.

De jongste was rossig, dus ik grapte al snel, vuurtoren, rooie , ginger in een liefdevol zinsverband, ze heeft het zo later makkelijker weg kunnen wuiven. Tot een bepaald niveau, tot het treiteren werd in de buurt, 1 rotte appel. En ze werd een target.
( 10,11 jaar toen), ze wilde donkerder haar, ze werd down...

En ik heb gezegd," Goed, we proberen een bruine kleur spoeling. "En bij toverslag, (ze starte vmbo, ) was ze weer zelf verzekerd.
We kleuren de uitgroei nu eens per 3 maanden bij.

En ik werd door ouders gek verklaard.
" geef je dus gewoon haar zin " of " zonde man, zou ik nooit doen " " bij een kind? Ben je gek? " " jouw huis, jouw regels, dus waarom geef je haar , haar zin zomaar .." ...😒😎

Maar ik volgende mijn hart, en haar hart.🥰

Nu is ze 16 over een week, en samen met een super toffe jongen uit de "groep" een andere dan deze buurt. Ups en Downs, maar...
Al twee jaar mijn Jip en Janneke .😌😍

Die pest jongen zit trouwens vaak in detentie al. Ouders aan de drank, geen liefde daar , best zielig achteraf ... ⛓

Hier is rust, en liefde en respect nr 1. Dus wij gaan haar eindexamen rocken. Met vallen en opstaan. Want ze haat leren . Ze is een buiten-puber

En onlangs zei ze, : ❤️
"Mama , jij luistert naar mij, en ziet mij als gelijk, niet als een kind, ik ben zo blij dat jij mijn mama bent. Kon ik je pijn maar overnemen soms, maar ik ga iets moois doen met mijn leven en andere mensen helpen , ( studie keuze bepalen deze maanden ) . 🙏🏼

Leven en laten leven, een ander kleineren , schreeuwen en slaan is een teken van onmacht,
ik luister en ben zelden echt boos.
Maar wel soms teleurgesteld en ookal mag ze puberen en fouten maken, ze leren ze er hopelijk van , en alles is bespreekbaar zonder oordeel. Dus
Mijn oudste van 26 belt me elke dag, en deelt haar onzekerheden , en vraagt me naar Hachee recept, of indische rijsttafel tips. Die is recruiter en HBO afgestudeerd.
Ik Havo en geen studie helaas.

Het gekke is dat ze mijn donkere periodes, die als golven kwamen , accepteren en begrijpen. En de liefde overwonnen heeft, de liefde voor mijn kinderen en vooral mezelf. 🔓

Moraal van mijn verhaal is eigenlijk de slogan, " Een betere wereld begint bij jezelf " En doe een ander niet iets aan , wat jezelf nooit wil meemaken. Luister meer naar elkaar, respecteer iemands mening . Een discussie is leerzaam tot het een welles-nietes ruzie wordt.

Misschien juist omdat ik de bodem gezien heb van de put. Ben ik zachter geworden ipv bitter.
Het is nooit de situatie die je breekt, maar hoe jij reageert. Dat heb ik in die zwarte periode pas laat ontdekt.
Ik was slachtoffer, maar bleef het . Vicieuze cirkel , mezelf een schop gegeven en mijn plek in de wereld terug ge-eist.
En na een doodeng half jaar nu als 5 jaar " gelukkig "en dankbaar voor wat ik wel heb.

Iedereen vecht zijn eigen demonen. En wie ben ik om daar tegen aan te trappen?
Daarnaast steek ik tijd in wat ik wil, vind ik hier prachtige verhalen en openheid wat op geen ander platform is.

Daarom liefde voor iedereen hier. En respect , en dank voor het delen van alle info, ervaringen, risico' en ongezouten meningen
Ik heb veel geleerd dit jaar ... en blijf leren. Mooi is dat toch?

Nu de keuken in , Zien wat voor kliekjes ik nog heb 😅🧐 te lui om er uit te gaan.

Fijne avond allemaal 🫂
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kittekatty zei:
🤨😜
Ik kan wel lachen om zulke grapjes, ik was tot 7 jaar geleden blond, en maakte daar zelf ook grapjes over, maar ik snap wel dat racisme dieper gaat en geworteld zit, en ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt, wel meeleven, dat je veelal al een stempel krijgt zonder men je kent, series als Station 19 haken daar nu op in, dat bij een ruzie en 6 brandweer lieden er tussen sprongen , de twee donker getinte gearresteerd werden, 🤬zo gaat het wel,helaas

pas wanneer je je collega goed kent, en die het geen probleem vind mag je amicaal best een grap maken over domme blondjes, vrouwen met hun gezeur, mannen en hun ego , LBQ , ADD sufheid, enz enz... zelfs over mijn pijn en beperkingen grap ik wel eens, het maakt de sfeer soms juist wat luchtiger, maar alleen plagend, niet elke keer weer, en treiterend .
Humor is wat me thuis op de been houdt, en zo voed ik mijn meiden ook op.

De jongste was rossig, dus ik grapte al snel, vuurtoren, rooie , ginger in een liefdevol zinsverband, ze heeft het zo later makkelijker weg kunnen wuiven. Tot een bepaald niveau, tot het treiteren werd in de buurt, 1 rotte appel. En ze werd een target.
( 10,11 jaar toen), ze wilde donkerder haar, ze werd down...

En ik heb gezegd," Goed, we proberen een bruine kleur spoeling. "En bij toverslag, (ze starte vmbo, ) was ze weer zelf verzekerd.
We kleuren de uitgroei nu eens per 3 maanden bij.

En ik werd door ouders gek verklaard.
" geef je dus gewoon haar zin " of " zonde man, zou ik nooit doen " " bij een kind? Ben je gek? " " jouw huis, jouw regels, dus waarom geef je haar , haar zin zomaar .." ...😒😎

Maar ik volgende mijn hart, en haar hart.🥰

Nu is ze 16 over een week, en samen met een super toffe jongen uit de "groep" een andere dan deze buurt. Ups en Downs, maar...
Al twee jaar mijn Jip en Janneke .😌😍

Die pest jongen zit trouwens vaak in detentie al. Ouders aan de drank, geen liefde daar , best zielig achteraf ... ⛓

Hier is rust, en liefde en respect nr 1. Dus wij gaan haar eindexamen rocken. Met vallen en opstaan. Want ze haat leren . Ze is een buiten-puber

En onlangs zei ze, : ❤️
"Mama , jij luistert naar mij, en ziet mij als gelijk, niet als een kind, ik ben zo blij dat jij mijn mama bent. Kon ik je pijn maar overnemen soms, maar ik ga iets moois doen met mijn leven en andere mensen helpen , ( studie keuze bepalen deze maanden ) . 🙏🏼

Leven en laten leven, een ander kleineren , schreeuwen en slaan is een teken van onmacht,
ik luister en ben zelden echt boos.
Maar wel soms teleurgesteld en ookal mag ze puberen en fouten maken, ze leren ze er hopelijk van , en alles is bespreekbaar zonder oordeel. Dus
Mijn oudste van 26 belt me elke dag, en deelt haar onzekerheden , en vraagt me naar Hachee recept, of indische rijsttafel tips. Die is recruiter en HBO afgestudeerd.
Ik Havo en geen studie helaas.

Het gekke is dat ze mijn donkere periodes, die als golven kwamen , accepteren en begrijpen. En de liefde overwonnen heeft, de liefde voor mijn kinderen en vooral mezelf. 🔓

Moraal van mijn verhaal is eigenlijk de slogan, " Een betere wereld begint bij jezelf " En doe een ander niet iets aan , wat jezelf nooit wil meemaken. Luister meer naar elkaar, respecteer iemands mening . Een discussie is leerzaam tot het een welles-nietes ruzie wordt.

Misschien juist omdat ik de bodem gezien heb van de put. Ben ik zachter geworden ipv bitter.
Het is nooit de situatie die je breekt, maar hoe jij reageert. Dat heb ik in die zwarte periode pas laat ontdekt.
Ik was slachtoffer, maar bleef het . Vicieuze cirkel , mezelf een schop gegeven en mijn plek in de wereld terug ge-eist.
En na een doodeng half jaar nu als 5 jaar " gelukkig "en dankbaar voor wat ik wel heb.

Iedereen vecht zijn eigen demonen. En wie ben ik om daar tegen aan te trappen?
Daarnaast steek ik tijd in wat ik wil, vind ik hier prachtige verhalen en openheid wat op geen ander platform is.

Daarom liefde voor iedereen hier. En respect , en dank voor het delen van alle info, ervaringen, risico' en ongezouten meningen
Ik heb veel geleerd dit jaar ... en blijf leren. Mooi is dat toch?

Nu de keuken in , Zien wat voor kliekjes ik nog heb 😅🧐 te lui om er uit te gaan.

Fijne avond allemaal 🫂
Klik om te vergroten...
Geheel off-topic. Maar deze en al je andere posts, wat zullen je kinderen blij zijn met zo’n geweldige moeder 🥰
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotjoch zei:
Geheel off-topic. Maar deze en al je andere posts, wat zullen je kinderen blij zijn met zo’n geweldige moeder 🥰
Klik om te vergroten...

Oh ik dacht dat ik reageerde op " altijd te laat " surinamers... excusses 😅😂 weer een voorbeeld van mijn wirwar hoofd.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kittekatty zei:
Oh ik dacht dat ik reageerde op " altijd te laat " surinamers... excusses 😅😂 weer een voorbeeld van mijn wirwar hoofd.
Klik om te vergroten...
Nee ik bedoelde mijn antwoord.. internet communicatie ten top weer
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotjoch zei:
Nee ik bedoelde mijn antwoord.. internet communicatie ten top weer
Klik om te vergroten...

Aha, ik sta bekend om mijn afdwalingen in mijn verhalen 😂 meestal eindig ik dan ook tegen diegene met de zin :
"Maar waar hadden we het eigenlijk over" 🙄🤔🤯???

Ps : En voor een Rotjoch ben je veel te aardig 👻
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn sexuele geaardheid is non-binary
Ik wil aangesproken worden als hun of zij 💁
(Schizofrenie tafferelen)
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Geheel off-topic. Maar deze en al je andere posts, wat zullen je kinderen blij zijn met zo’n geweldige moeder 🥰
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je compliment trouwens, super lief, doet me goed 🙏🏼🥰
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
QueerMan zei:
Klopt, je moet ergens tegen kunnen en dat leer je vanzelf als 't goed is. Dan nog mogen de pro's opkomen voor de Wokt-beweging omdat we hun standpunten delen.
Lijkt me gewoon goed om discriminatoire ideeën - en emoties, want rationeel is het niet - die mensen uitsluiten vanwege ras, seksuele voorkeur en gender-identiteit etc. te blijven bevechten. Dat heeft geen ruk met een dunne huid te maken.
Zelfs de dikste huid beschadig je met geweld (bijv. tegen homo's zoals ik op straat), het niet krijgen van een baan (m.n. mensen van kleur, met een niet westerse naam en transgenders/non-binairen) en sociale uitsluiting.
Klik om te vergroten...
Die dingen keur ik niet goed. Ik had het er misschien bij moeten zetten, maar ik richtte me op non-binairen die er niet tegen kunnen dat mensen het "juiste" voornaamwoord niet gebruiken. Waar het hier al een tijdje over ging.


ljuv zei:
Omdat "kweek maar wat eelt" nogal op de man gespeeld is, niet echt iets inhoudelijks bijdraagt en er in plaats daarvan vanuit gaat dat iemand niets/niet genoeg heeft meegemaakt om een dikke huid te hebben. Ik vind het daarom aardig op zelfde voet staan als 'aardig zijn kost je niets', maar daarmee niet allebei onwaar...
Klik om te vergroten...
Ik vatte die opmerking niet op als persoonlijk op de man gespeeld.

ljuv zei:
Tja, dat een dikke laag huid goed voor je is kan ik me wel in vinden ja... maar ik kan me er gewoon niet in vinden dat 'heel de wereld zich ongelofelijk hard moet aanpassen' aan nonbinaire mensen... De enige aanpassing is een voornaamwoordje gebruiken dat je niet gewend bent in sommige gevallen. Dus hierin plaats je 'de rest van de wereld' wat mij betreft onterecht in een soort slachttofferschap.
Ik zie het dus ook eerder alsof mensen die hier zo enorm op tegen zijn, nogal op hun teentjes worden getrapt... Zij zijn hier boos/ gefrustreerd en soms zelfs gekwetst over, zegmaar (roept maar als ik dit niet goed uitleg, kan niet helemaal de goede woorden vinden). Nogmaals, dit is grotendeels gebaseerd op mijn eigen ervaringen: ik heb nog nooit gehad dat een nonbinair persoon boos op mij werd als ik een voornaamwoord niet in 1 keer goed had.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het geen kwestie is van "ongelofelijk hard aanpassen". Eerder dat er ergens iets wringt. Dat het onnatuurlijk en onwennig voelt om te zeggen. Het is ook nieuw. Als het al breed geaccepteerd zal worden, zal dit niet van de ene op de andere dag zijn.


MaddMonkey zei:
Ik werd laatst op mijn werk net niet gefileerd omdat ik zei "ahhh die had de Surinaamse tijd zeker" toen het ging over een surinamer die al een paar keer te laat kwam. Was een racistisch grapje waarmee ik stereotypeerde :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ook een goed voorbeeld van te gauw op de teentjes zijn getrapt. Dit heeft niets met racisme te maken. Degenen die hier ophef over maken zijn imo zelf veel teveel met ras bezig en projecteren dat dan op jou en beschuldigen jou daarvan.

Het gaat een hele nare moeilijke samenleving worden als we verder die weg in gaan. Humor moet kunnen, ook over afkomst.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Haha tja je hebt gelijk dat je niemand kunt dwingen. Maar het aangeven op zijn minst wel! Of vind je dat ook onaardig? En zo ja hoezo dan?

Als ik zelf anders aangesproken zou willen worden en iemand weigert dat, zou dat voor mij wel een reden zijn niet meer of minder met iemand om te gaan. Their loss ook trouwens😇
Klik om te vergroten...
Het ligt er heel erg aan wat iemand genoemd wilt worden. Straks is er nog een groep die zich graag kabouters noemen. Dan hoor door de luidsprekers op het station: beste mensen en kabouters.... Nee sorry, vind dat een beetje raar ;p
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#13
QueerMan zei:
Ik heb wel tijd vanavond, Rocky.
Klik om te vergroten...
Oh echt? Ik dacht dat je een superheld was man. QueerMan! en dan met zusje QueefWoman! Maar schijn het wel vaker mis te hebben.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Het ligt er heel erg aan wat iemand genoemd wilt worden. Straks is er nog een groep die zich graag kabouters noemen. Dan hoor door de luidsprekers op het station: beste mensen en kabouters.... Nee sorry, vind dat een beetje raar ;p
Klik om te vergroten...
Nee hoor, dat hebben ze al opgelost met de term "reizigers". Dat ben je feitelijk sowieso natuurlijk, als je in een rijdende trein zit😏🙃

Snap je verder wel dat het ook "te ver" kan gaan hoor. Wat mij betreft hebben we dat punt alleen nog niet bereikt. En als we dat ooit wel bereiken heb ik eigenlijk nog steeds zoiets van... Lekker boeiend.
Wat hebben wij eraan om ons te ergeren aan mensen die zich "kabouter" voelen, zegmaar. Je wordt er zelf niet ineens minder mens of man van. Je wordt denk ik wel een beter mens of man van voor iedereen open te staan💕
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Nee hoor, dat hebben ze al opgelost met de term "reizigers". Dat ben je feitelijk sowieso natuurlijk, als je in een rijdende trein zit😏🙃

Snap je verder wel dat het ook "te ver" kan gaan hoor. Wat mij betreft hebben we dat punt alleen nog niet bereikt. En als we dat ooit wel bereiken heb ik eigenlijk nog steeds zoiets van... Lekker boeiend.
Wat hebben wij eraan om ons te ergeren aan mensen die zich "kabouter" voelen, zegmaar. Je wordt er zelf niet ineens minder mens of man van. Je wordt denk ik wel een beter mens of man van voor iedereen open te staan💕
Klik om te vergroten...
Waarom zouden ze alleen zigeuners/reizigers/kampers opnoemen dan?
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Guapo Temudgin zei:
Oh echt? Ik dacht dat je een superheld was man. QueerMan! en dan met zusje QueefWoman! Maar schijn het wel vaker mis te hebben.
Klik om te vergroten...
Shhhh...
Ik probeer iemand op te pikken ja. Cock-blokker !!

En QueerMan is mijn geheime identiteit.

Als Super-Held ben ik:
IMG_6050.jpg
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Ik snap je idee helemaal, maar je kunt niet van anderen verwachten vind ik dat ze meegaan in hoe jij genoemd wilt worden. Dat is best onaardig eigenlijk... Vind ik tenminste :tongueout:

Oke mijn zinnen zijn slecht vandaag.... Haha
Klik om te vergroten...
Vandaag? 🤔😜
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#18
QueerMan zei:
Shhhh...
Ik probeer iemand op te pikken ja. Cock-blokker !!
Klik om te vergroten...
Ik was toch Rocky? Ik ben nu de kluts al kwijt.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Excuse me... Weet niet waar jij je info over marxisme vandaan haalt, maar meneer Marx heeft absoluut helemaal niets te maken met de "woke-cultuur". Kan je wel wat tekstboeken opsturen als je serieus geïnteresseerd bent, maar volgens mij is dit vooral lekker zeiken op linkse idealen en vooral zelf invullen waar deze vandaan komen.
Klik om te vergroten...

Ik ga er voor de rest helemaal niet op in. Ieder moet maar geloven wat hij/zij/hem of haar wil.

en.wikipedia.org

Frankfurt School - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Het ligt er heel erg aan wat iemand genoemd wilt worden. Straks is er nog een groep die zich graag kabouters noemen. Dan hoor door de luidsprekers op het station: beste mensen en kabouters.... Nee sorry, vind dat een beetje raar ;p
Klik om te vergroten...
Ik dacht gister ook even dat ik uitverkoren was, maar dat wil ook niet zeggen dat mensen mij zo gaan noemen 😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."