#1
Steenkolen Engels, daar rijd ik al jaren lekker op.In det kees
Steenkolen Engels, daar rijd ik al jaren lekker op.In det kees
Nou, dan kenne we onze hends wel sjekenSteenkolen Engels, daar rijd ik al jaren lekker op.
Ja. Meer nog de mensen die daderschap en slachtofferschap bewust omdraaien.Maar ik had wel het idee dat je hier mensen (mannen specifiek) mee bedoelde wiens ego zo erg moet worden opgehyped, dat ze niet kunnen accepteren dat andere mensen minder waarde hechten aan die mannelijkheid.
Oke mensen..rustâgh!!
Straks zijn het die crazy nonbinaire mensen waar we niet aan kunnen wennen ipv al die dansende leernichten.
"Hey jij daar! Met je genderneutrale rotkop" *beuk*
Ontopic!:
Bekijk bijlage 31408
Wie? Wie?Toen ik jong was, vond ik dit verschrikkelijk omdat ik bang werd dat mensen dit van me gingen denken.
Nu weet ik dat mensen toch wel iets van me denken.
En dat die mensen verder irriteren tot ze murw zijn en blijven confronteren nodig is.
Overigens vind ik maar 1 van deze ca. 13 mannen die deze kleding-stijl sexy staan.
Sport en transgenders..eerlijk..ik vind het niet eerlijk.
Een man die omgebouwd is naar vrouw. En dan in de vrouwenklasse wint bij worstelen, gewichtheffen, hardlopen..
Het is allemaal leuk en aardig om transseksuelen volledig te bestempelen als vrouw.ik juich dat ook enorm toe maar..
Met sporten is het feitelijk gewoon oneerlijk.
Je geslacht aanpassen in je paspoort? Prima na een transitie. Maar wat als een man een vrouw in zijn paspoort wil hebben staan, maar zijn penis behoud? Wat vinden jullie daarvan?
En zoja..wat als hij/zij een kind verwekt..zetten we dan bij vader een vrouw neer.
Dit zijn geen voorbeelden die ik verzin. Ze komen steeds vaker voor.
Bij de sport baseren ze een transgender deelname nu op een plafond in het testosterongehalte.
Ook dat is niet fair. Alsnog hebben ze beduidend een streep voor. Zonder doping kan je hier als vrouw amper tegenop.
En los van de discussie of non binair wel of niet word geaccepteerd. Wat doen we met non binaire mensen als ze mee willen doen op de Olympische spelen?
Dit dus..
Goed uitgelegd artikel over de voorwaardes voor transgenders. Maar waarom het oneerlijk blijft.
![]()
'Transgenderregels IOC leveren geen eerlijke competitie op'
"Er zijn botsende belangen. Sport moet een keuze maken tussen inclusiviteit en eerlijkheid. Allebei gaat niet", zegt de Zweedse wetenschapper Tommy Lundberg.nos.nl
Wie? Wie?
Links met dat kusje? Die knuffelbeer rechtsachter, of ben je een billenman?
Toen ik jong was, vond ik dit verschrikkelijk omdat ik bang werd dat mensen dit van me gingen denken.
Nu weet ik dat mensen toch wel iets van me denken.
En dat die mensen verder irriteren tot ze murw zijn en blijven confronteren nodig is.
Ja eens, en ik heb dus echt het idee dat dat uit eigen onzekerheid voortkomt... Hoe ermee te dealen bij mannen dan wel vrouwen ben ik ook niet over uit.Ja. Meer nog de mensen die daderschap en slachtofferschap bewust omdraaien.
Dat is zo intens gemeen dat ik zo iemand beter niet voor me kan hebben wanneer ik door heb waar die mee bezig is.
Dit is wel het beste om je eigen energie te beschermen in elk geval!Aan de andere kant loop ik dan maar gewoon weg. Daaaaag denk ik dan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."