#1
Nee kan niet, want dan ben je lgbtAh nee, daar gaan we weer. Dat hele woke gebeuren wil je toch gewoon je scrotum van je lijf af scheuren?
Nee kan niet, want dan ben je lgbtAh nee, daar gaan we weer. Dat hele woke gebeuren wil je toch gewoon je scrotum van je lijf af scheuren?
Goed verhaal tot ik bij je laatste zin kwam hahaMensen die zichzelf belangrijk vinden. Een tikkeltje narcistische mensen. Mensen die je recht in je ogen kijken en tegen je liegen. Mensen die denken dat ze er toe doen. Dat zijn mensen die uitermate vatbaar zijn om tot bruikbare idioot te worden omgevormd. Ze staan open voor marxistisch/leninistisch concept in een kapitalistische maatschappij. Een mooi voorbeeld is Bernie Sanders. Op en top kapitalistische kerel, gezien al die huizen die hij heeft, maar draagt socialisme een warm hart toe. Hetzelfde zie je bij sommigen in die hele woke-cult. Hard schreeuwen dat kapitalisme de schuld is van alles maar ze weten niet hoe hard ze naar de winkel moeten rennen als de nieuwe iPhone uitkomt.
Het zijn juist die mensen die zorgen voor verdeeldheid in een samenleving. En dat is waar het uiteindelijk om gaat. Verdeeldheid zaaien in het land van je tegenstander. Of het nu de Russen zijn, de Chinezen of de wereld elite die een communistische wereldregering aan het opzetten is via "Build Back Better."
Het komt al honderd jaar lang op hetzelfde neer, verdeeldheid zaaien in een vijandig land. In dit geval het vrije westen. Het maakt niet uit wat voor verdeeldheid als er maar verdeeldheid komt.
De Russen noemden het actieve maatregelen of psychologische oorlogsvoering. De NAVO noemt het cognitieve oorlogsvoering of social enginering.
Het is de bedoeling dat de perceptie van mensen zo ver wordt aangepast dat niemand meer tot redelijke conclusies komen kan. Dat doe je door mensen te demoraliseren. Een uiterst langzaam proces waar generaties over heen gaan. Iemand die is gedemoraliseerd kan geen juiste beslissingen meer maken wat betreft zijn land, stad of leefomgeving. De waarheid zegt ze niets.
Daarvanuit komt die hele gendertoestand waarin mensen werkelijk geloven dat als je bij een man zijn pikkie er af hakt, je een vrouw overhoudt. Chromosomen zegt ze niets, noppes en nada. Biologie doet er niet meer toe. Er bestaat alleen nog maar ideologie. Je kan deze mensen niet meer wijzen op zwart is zwart en wit is wit. En dat proces is onomkeerbaar. Discussie heeft geen enkele zin. Ze zijn voor hun leven verneukt. Ze komen nooit en te nimmer meer terug op een normale denkwijze. Ja, pas als alles is afgebroken en er staat geen steen meer op de andere en de militairen marcheren door de straten, dan komen ze weer terug tot normale denkwijzen.
Het treurige is dat deze mensen niet worden geaccepteerd door een socialistisch systeem. Valt Mark Rutte om en komt er morgen een requiem als in de voormalige USSR, dan zijn woke-mensen als eerste de lul. Zij zullen worden opgepakt en weggevoerd, net als de boeren, de koelakken, in de voormalige USSR. Woke figuren worden dan ook de ergste vijanden van het systeem, zoals bijv Tanja Nijmeijer die zich aansloot bij het Colombiaanse FARC. Zij worden dissidenten en gaan desnoods in de bossen leven. Zo hard grijpt social enginering in bij een menselijk leven.
Ik heb het niet over mensen die links zijn maar meer over de extremisten. Hier in Nederland weten we beter. We nemen een beetje links en een beetje rechts en zo varen we lekker door het midden. De perfecte oplossing naar mijn mening. Een beetje kapitalisme en een beetje socialisme. Niet alleen maar kapitalisme omdat kapitalisme geen moer geeft om het milieu en ik wel. Niet alleen maar socialisme, dat kost teveel doden. Tot nu toe doen we het in Nederland helemaal niet slecht vandaar ook dat iedereen in wereld graag naar Nederland komen wil of het een geweldig landje vindt. En dat zijn we ook en daar mogen we best trots op zijn. Maar, hoe lang gaat het nog goed met woke-cult. Ik ben erg bang dat ze alles af zullen breken. BLM komt er trouwens ronduit voor uit dat ze de hele kapitalistische wereld willen slopen en dat ook gaan doen.
Niets nieuws onder de zon, de Chinezen noemen het Sun Tzu, The Art of War. Oorlog voeren zonder wapens is voor hun de allerhoogste oorlogsvoering die er bestaat. Meer dan 1500 jaar oud.
Het zou trouwens ook heel goed kunnen dat ik teveel wiet heb gerookt. Prettige dag nog.
Moet je vaker doen, deze post kan ik beter verteren dan die eerdere.Het zou trouwens ook heel goed kunnen dat ik teveel wiet heb gerookt.
Hier ben ik 't wel mee eens. Zowel ongebreideld kapitalisme als het communisme ontneemt mensen hun vrijheid.We nemen een beetje links en een beetje rechts en zo varen we lekker door het midden. De perfecte oplossing naar mijn mening. Een beetje kapitalisme en een beetje socialisme. Niet alleen maar kapitalisme omdat kapitalisme geen moer geeft om het milieu en ik wel. Niet alleen maar socialisme, dat kost teveel doden. Tot nu toe doen we het in Nederland helemaal niet slecht vandaar ook dat iedereen in wereld graag naar Nederland komen wil of het een geweldig landje vindt. En dat zijn we ook en daar mogen we best trots op zijn. Maar, hoe lang gaat het nog goed met woke-cult. Ik ben erg bang dat ze alles af zullen breken.
Een communistische wereldregering? Dat slaat echt helemaal nergens op, sorry. Tot nu toe is de heersende "wereldorde" altijd onder internationale verdragen uit gekomen... vandaar ook je klimaatcrisis. Het zijn toch de multinationals (en geld) die dat verneuken, en veel meer.Of het nu de Russen zijn, de Chinezen of de wereld elite die een communistische wereldregering aan het opzetten is via "Build Back Better."
Dat is ook helemaal niet waar. Tuurlijk wordt er erkent en waarde gehecht aan de biologische aspecten. Maar andere aspecten, even goed wetenschappelijk, doen er ook toe. En nogsteeds mis ik compleet de link tussen een (niet bestaande) "woke-culture" en socialisme of wat dan ook maargoed.Chromosomen zegt ze niets, noppes en nada. Biologie doet er niet meer toe.
Naja ik ben het wel met je eens dat alle dingen die je noemt, kapitalisme, socialisme, marxisme, al die andere concepten, als theorieën moeten worden beschouwd en moeten worden toegepast op de werkelijkheid. Maar ik denk ook dat juist China, Rusland, etc. al een 'combinatie' hebben, want ook zij gaan gewoon het grote geld achterna, alleen net anders dan in het westen. En ik denk ook niet dat we het hier super goed doen... weinig "sociale ideologieën" die te maken hebben met het toeslagenschandaal, het aantal gestegen daklozen, de studieschulden of het te kort aan woningen. Wel weer gevolgen van het geld achterna gaan.Een beetje kapitalisme en een beetje socialisme. Niet alleen maar kapitalisme omdat kapitalisme geen moer geeft om het milieu en ik wel. Niet alleen maar socialisme, dat kost teveel doden.
Cheers to thatHet zou trouwens ook heel goed kunnen dat ik teveel wiet heb gerookt. Prettige dag nog.
Fijne avondLaat mensen lekker zelf kiezen hoe ze eruit zien, op wie of wat ze vallen, maar ga anderen niet opleggen welke woorden ze wel en niet mogen gebruiken. Vragen of iemand je anders wil noemen kan altijd en dan is het aan de ander om de nieuwe woorden te gebruiken of niet.Sam Smith was de 1e hollywoodacteur die van man naar non binair ging.
Nee gast, je bent gewoon een verwijfde homo. Niets mis mee. Non binair hoort neutraal te zijn, dat je je afvraagt..is het nou een man of vrouw
Bekijk bijlage 31327
Niet belangrijker.Is een seksuele voorkeur dan zoveel anders als bijvoorbeeld je favoriete kleur?
Even ter info voor een ieder: een seksuele voorkeur heeft niets met je seksuele geaardheid te maken.Is een seksuele voorkeur
Interessante gesprekken zeker. Het is niet de bedoeling dat iemand zich als persoon afgewezen voelt, want ja uiteindelijk zal diegene het vervelend vinden dat je er anders over denkt en het die persoon ook raken.Is een seksuele voorkeur dan zoveel anders als bijvoorbeeld je favoriete kleur? Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat je zo iemand niet interessant vindt. Is toch mooi om compleet andere mensen tegen te komen? Dan heb je naar mijn idee juist heel veel dingen om te bespreken.
Nog even hierop terugkomend:Justin in het kader van gelijkheid zou je geen onderscheid moeten maken in jongens of meisjes spullen. Laat kinderen lekker zelf kiezen waar ze mee willen spelen. Vanaf kleins af aan leren wij kinderen dat zij een bepaalde rol hebben. Jongens moeten stoer zijn en vrouwen verzorgend. Waarom mag een vrouw niet stoer en een man verzorgend?
wel als je er 1 tekort komt.Chromosomen. Tellen die dingen nog mee?
wel als je er 1 tekort komt.
It's life Jim, but not as we know it.Oh, dus daar ligt het aan! Ik kom gewoon een alfabet aan chromosomen tekort. Nou ja goed, er zit nog leven in.
Je hoeft die emoties er niet aan te koppelen net zoals je geen lievelingskleur hoeft hebben :PNiet belangrijker.
Maar wel anders ja, gaan veel meer emoties mee gepaard al is het maar de emotie 'lust'. Wat ik bij m'n favoriete kleur niet heb... Jij wel?
Dus wel belangrijker voor jezelf.
En ging over non-binaire mensen, over 'gelijkgeslachtelijke liefde' was degenen die het poste gewoon relaxt.![]()
Maar het is toch niet erg om anders te denken? Als je zeker bent van wat je bent waarom je dan onzeker voelen over hoe anderen over je denken? Dat zou mij persoonlijk een signaal geven dat je dus niet zo zeker bent. Ja je hoeft er natuurlijk ook niet naar op zoek. Vaak focus je op dingen die je aandacht hebben dus er is een kans dat er al een heel dichtbij je is zonder dat je het weet, ziet.Interessante gesprekken zeker. Het is niet de bedoeling dat iemand zich als persoon afgewezen voelt, want ja uiteindelijk zal diegene het vervelend vinden dat je er anders over denkt en het die persoon ook raken.
Dan beter helder hebben dat beide er anders in staan, dan er dieper op in te gaan en dan tot dezelfde conclusie komen. Als iemand dat graag wilt is het een ander verhaal, maar van mijzelf hoeft dit niet zo nodig.
Hangt overigens ook wel weer af van hoe dicht iemand bij je staat, tot nu toe nog niemand in de omgeving (waar ik van weet).
Er zijn geen mensen met 2 geslachten zolang een mens zichzelf niet kan bezwangeren zal het altijd 1 geslacht of geen geslacht hebben. Kinderen die met 2 geslachtsdelen worden geboren hebben altijd maar 1 werkende set. De werkende set is dus wat jij bent geworden. Anders zou dat andere het ook nog wel doen. Biologie heeft over alles nagedacht.Toch valt biologie niet te ontkennen je bent immers zo geboren. De groep die 2 geslachtig geboren zijn is wel degelijk een ander verhaal. V
ik zou dan ook een hele slechte boeddhist zijn.Je hoeft die emoties er niet aan te koppelen net zoals je geen lievelingskleur hoeft hebben :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."