Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLhbti+ topic(Woke?)

Lhbti+ topic(Woke?)

249 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ah nee, daar gaan we weer. Dat hele woke gebeuren wil je toch gewoon je scrotum van je lijf af scheuren?
Klik om te vergroten...
Nee kan niet, want dan ben je lgbt
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen die zichzelf belangrijk vinden. Een tikkeltje narcistische mensen. Mensen die je recht in je ogen kijken en tegen je liegen. Mensen die denken dat ze er toe doen. Dat zijn mensen die uitermate vatbaar zijn om tot bruikbare idioot te worden omgevormd. Ze staan open voor marxistisch/leninistisch concept in een kapitalistische maatschappij. Een mooi voorbeeld is Bernie Sanders. Op en top kapitalistische kerel, gezien al die huizen die hij heeft, maar draagt socialisme een warm hart toe. Hetzelfde zie je bij sommigen in die hele woke-cult. Hard schreeuwen dat kapitalisme de schuld is van alles maar ze weten niet hoe hard ze naar de winkel moeten rennen als de nieuwe iPhone uitkomt.

Het zijn juist die mensen die zorgen voor verdeeldheid in een samenleving. En dat is waar het uiteindelijk om gaat. Verdeeldheid zaaien in het land van je tegenstander. Of het nu de Russen zijn, de Chinezen of de wereld elite die een communistische wereldregering aan het opzetten is via "Build Back Better."
Het komt al honderd jaar lang op hetzelfde neer, verdeeldheid zaaien in een vijandig land. In dit geval het vrije westen. Het maakt niet uit wat voor verdeeldheid als er maar verdeeldheid komt.

De Russen noemden het actieve maatregelen of psychologische oorlogsvoering. De NAVO noemt het cognitieve oorlogsvoering of social enginering.
Het is de bedoeling dat de perceptie van mensen zo ver wordt aangepast dat niemand meer tot redelijke conclusies komen kan. Dat doe je door mensen te demoraliseren. Een uiterst langzaam proces waar generaties over heen gaan. Iemand die is gedemoraliseerd kan geen juiste beslissingen meer maken wat betreft zijn land, stad of leefomgeving. De waarheid zegt ze niets.

Daarvanuit komt die hele gendertoestand waarin mensen werkelijk geloven dat als je bij een man zijn pikkie er af hakt, je een vrouw overhoudt. Chromosomen zegt ze niets, noppes en nada. Biologie doet er niet meer toe. Er bestaat alleen nog maar ideologie. Je kan deze mensen niet meer wijzen op zwart is zwart en wit is wit. En dat proces is onomkeerbaar. Discussie heeft geen enkele zin. Ze zijn voor hun leven verneukt. Ze komen nooit en te nimmer meer terug op een normale denkwijze. Ja, pas als alles is afgebroken en er staat geen steen meer op de andere en de militairen marcheren door de straten, dan komen ze weer terug tot normale denkwijzen.

Het treurige is dat deze mensen niet worden geaccepteerd door een socialistisch systeem. Valt Mark Rutte om en komt er morgen een requiem als in de voormalige USSR, dan zijn woke-mensen als eerste de lul. Zij zullen worden opgepakt en weggevoerd, net als de boeren, de koelakken, in de voormalige USSR. Woke figuren worden dan ook de ergste vijanden van het systeem, zoals bijv Tanja Nijmeijer die zich aansloot bij het Colombiaanse FARC. Zij worden dissidenten en gaan desnoods in de bossen leven. Zo hard grijpt social enginering in bij een menselijk leven.

Ik heb het niet over mensen die links zijn maar meer over de extremisten. Hier in Nederland weten we beter. We nemen een beetje links en een beetje rechts en zo varen we lekker door het midden. De perfecte oplossing naar mijn mening. Een beetje kapitalisme en een beetje socialisme. Niet alleen maar kapitalisme omdat kapitalisme geen moer geeft om het milieu en ik wel. Niet alleen maar socialisme, dat kost teveel doden. Tot nu toe doen we het in Nederland helemaal niet slecht vandaar ook dat iedereen in wereld graag naar Nederland komen wil of het een geweldig landje vindt. En dat zijn we ook en daar mogen we best trots op zijn. Maar, hoe lang gaat het nog goed met woke-cult. Ik ben erg bang dat ze alles af zullen breken. BLM komt er trouwens ronduit voor uit dat ze de hele kapitalistische wereld willen slopen en dat ook gaan doen.

Niets nieuws onder de zon, de Chinezen noemen het Sun Tzu, The Art of War. Oorlog voeren zonder wapens is voor hun de allerhoogste oorlogsvoering die er bestaat. Meer dan 1500 jaar oud.

Het zou trouwens ook heel goed kunnen dat ik teveel wiet heb gerookt. Prettige dag nog.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oehoeboeroe zei:
Mensen die zichzelf belangrijk vinden. Een tikkeltje narcistische mensen. Mensen die je recht in je ogen kijken en tegen je liegen. Mensen die denken dat ze er toe doen. Dat zijn mensen die uitermate vatbaar zijn om tot bruikbare idioot te worden omgevormd. Ze staan open voor marxistisch/leninistisch concept in een kapitalistische maatschappij. Een mooi voorbeeld is Bernie Sanders. Op en top kapitalistische kerel, gezien al die huizen die hij heeft, maar draagt socialisme een warm hart toe. Hetzelfde zie je bij sommigen in die hele woke-cult. Hard schreeuwen dat kapitalisme de schuld is van alles maar ze weten niet hoe hard ze naar de winkel moeten rennen als de nieuwe iPhone uitkomt.

Het zijn juist die mensen die zorgen voor verdeeldheid in een samenleving. En dat is waar het uiteindelijk om gaat. Verdeeldheid zaaien in het land van je tegenstander. Of het nu de Russen zijn, de Chinezen of de wereld elite die een communistische wereldregering aan het opzetten is via "Build Back Better."
Het komt al honderd jaar lang op hetzelfde neer, verdeeldheid zaaien in een vijandig land. In dit geval het vrije westen. Het maakt niet uit wat voor verdeeldheid als er maar verdeeldheid komt.

De Russen noemden het actieve maatregelen of psychologische oorlogsvoering. De NAVO noemt het cognitieve oorlogsvoering of social enginering.
Het is de bedoeling dat de perceptie van mensen zo ver wordt aangepast dat niemand meer tot redelijke conclusies komen kan. Dat doe je door mensen te demoraliseren. Een uiterst langzaam proces waar generaties over heen gaan. Iemand die is gedemoraliseerd kan geen juiste beslissingen meer maken wat betreft zijn land, stad of leefomgeving. De waarheid zegt ze niets.

Daarvanuit komt die hele gendertoestand waarin mensen werkelijk geloven dat als je bij een man zijn pikkie er af hakt, je een vrouw overhoudt. Chromosomen zegt ze niets, noppes en nada. Biologie doet er niet meer toe. Er bestaat alleen nog maar ideologie. Je kan deze mensen niet meer wijzen op zwart is zwart en wit is wit. En dat proces is onomkeerbaar. Discussie heeft geen enkele zin. Ze zijn voor hun leven verneukt. Ze komen nooit en te nimmer meer terug op een normale denkwijze. Ja, pas als alles is afgebroken en er staat geen steen meer op de andere en de militairen marcheren door de straten, dan komen ze weer terug tot normale denkwijzen.

Het treurige is dat deze mensen niet worden geaccepteerd door een socialistisch systeem. Valt Mark Rutte om en komt er morgen een requiem als in de voormalige USSR, dan zijn woke-mensen als eerste de lul. Zij zullen worden opgepakt en weggevoerd, net als de boeren, de koelakken, in de voormalige USSR. Woke figuren worden dan ook de ergste vijanden van het systeem, zoals bijv Tanja Nijmeijer die zich aansloot bij het Colombiaanse FARC. Zij worden dissidenten en gaan desnoods in de bossen leven. Zo hard grijpt social enginering in bij een menselijk leven.

Ik heb het niet over mensen die links zijn maar meer over de extremisten. Hier in Nederland weten we beter. We nemen een beetje links en een beetje rechts en zo varen we lekker door het midden. De perfecte oplossing naar mijn mening. Een beetje kapitalisme en een beetje socialisme. Niet alleen maar kapitalisme omdat kapitalisme geen moer geeft om het milieu en ik wel. Niet alleen maar socialisme, dat kost teveel doden. Tot nu toe doen we het in Nederland helemaal niet slecht vandaar ook dat iedereen in wereld graag naar Nederland komen wil of het een geweldig landje vindt. En dat zijn we ook en daar mogen we best trots op zijn. Maar, hoe lang gaat het nog goed met woke-cult. Ik ben erg bang dat ze alles af zullen breken. BLM komt er trouwens ronduit voor uit dat ze de hele kapitalistische wereld willen slopen en dat ook gaan doen.

Niets nieuws onder de zon, de Chinezen noemen het Sun Tzu, The Art of War. Oorlog voeren zonder wapens is voor hun de allerhoogste oorlogsvoering die er bestaat. Meer dan 1500 jaar oud.

Het zou trouwens ook heel goed kunnen dat ik teveel wiet heb gerookt. Prettige dag nog.
Klik om te vergroten...
Goed verhaal tot ik bij je laatste zin kwam haha
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Oehoeboeroe zei:
Het zou trouwens ook heel goed kunnen dat ik teveel wiet heb gerookt.
Klik om te vergroten...
Moet je vaker doen, deze post kan ik beter verteren dan die eerdere.

Oehoeboeroe zei:
We nemen een beetje links en een beetje rechts en zo varen we lekker door het midden. De perfecte oplossing naar mijn mening. Een beetje kapitalisme en een beetje socialisme. Niet alleen maar kapitalisme omdat kapitalisme geen moer geeft om het milieu en ik wel. Niet alleen maar socialisme, dat kost teveel doden. Tot nu toe doen we het in Nederland helemaal niet slecht vandaar ook dat iedereen in wereld graag naar Nederland komen wil of het een geweldig landje vindt. En dat zijn we ook en daar mogen we best trots op zijn. Maar, hoe lang gaat het nog goed met woke-cult. Ik ben erg bang dat ze alles af zullen breken.
Klik om te vergroten...
Hier ben ik 't wel mee eens. Zowel ongebreideld kapitalisme als het communisme ontneemt mensen hun vrijheid.
Behalve dat laatste. Ook daar moet je IMO een beetje in middelen. Dus in Nederland geen standbeelden omver trekken, maar een uitleg bord dat iemand een slavenhandelaar was: prima. Stukje bewustwording dat een inkomstenbron van de VOC door slaven is opgebracht: Mooi zo.

In de VS kan ik me wel voorstellen dat standbeelden van de helden van de Confederatie nu letterlijk van hun voetstuk gehaald worden, maar dat is een Amerikaanse geschiedenis.

Hier mis ik een beetje het gesprek soms als het over de WOKE onderwerpen gaat.
Toen de Zwarte Piet discussie vers was, zetten men de twee groepen bij elkaar en die kwamen nadat ze naar elkaar luisterden tot een aangepaste Piet. Meestal is het allemaal niet zo'n groot probleem als mensen naar elkaar willen luisteren en een beetje aardig blijven over dit soort dingen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oehoeboeroe zei:
Of het nu de Russen zijn, de Chinezen of de wereld elite die een communistische wereldregering aan het opzetten is via "Build Back Better."
Klik om te vergroten...
Een communistische wereldregering? Dat slaat echt helemaal nergens op, sorry. Tot nu toe is de heersende "wereldorde" altijd onder internationale verdragen uit gekomen... vandaar ook je klimaatcrisis. Het zijn toch de multinationals (en geld) die dat verneuken, en veel meer.

Oehoeboeroe zei:
Chromosomen zegt ze niets, noppes en nada. Biologie doet er niet meer toe.
Klik om te vergroten...
Dat is ook helemaal niet waar. Tuurlijk wordt er erkent en waarde gehecht aan de biologische aspecten. Maar andere aspecten, even goed wetenschappelijk, doen er ook toe. En nogsteeds mis ik compleet de link tussen een (niet bestaande) "woke-culture" en socialisme of wat dan ook maargoed.

Oehoeboeroe zei:
Een beetje kapitalisme en een beetje socialisme. Niet alleen maar kapitalisme omdat kapitalisme geen moer geeft om het milieu en ik wel. Niet alleen maar socialisme, dat kost teveel doden.
Klik om te vergroten...
Naja ik ben het wel met je eens dat alle dingen die je noemt, kapitalisme, socialisme, marxisme, al die andere concepten, als theorieën moeten worden beschouwd en moeten worden toegepast op de werkelijkheid. Maar ik denk ook dat juist China, Rusland, etc. al een 'combinatie' hebben, want ook zij gaan gewoon het grote geld achterna, alleen net anders dan in het westen. En ik denk ook niet dat we het hier super goed doen... weinig "sociale ideologieën" die te maken hebben met het toeslagenschandaal, het aantal gestegen daklozen, de studieschulden of het te kort aan woningen. Wel weer gevolgen van het geld achterna gaan.

Oehoeboeroe zei:
Het zou trouwens ook heel goed kunnen dat ik teveel wiet heb gerookt. Prettige dag nog.
Klik om te vergroten...
Cheers to that :stoned: Fijne avond
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
Msloverdj zei:
Sam Smith was de 1e hollywoodacteur die van man naar non binair ging.

Nee gast, je bent gewoon een verwijfde homo. Niets mis mee. Non binair hoort neutraal te zijn, dat je je afvraagt..is het nou een man of vrouw
Bekijk bijlage 31327
Klik om te vergroten...
Laat mensen lekker zelf kiezen hoe ze eruit zien, op wie of wat ze vallen, maar ga anderen niet opleggen welke woorden ze wel en niet mogen gebruiken. Vragen of iemand je anders wil noemen kan altijd en dan is het aan de ander om de nieuwe woorden te gebruiken of niet.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Guapo Temudgin zei:
Is een seksuele voorkeur dan zoveel anders als bijvoorbeeld je favoriete kleur?
Klik om te vergroten...
Niet belangrijker.
Maar wel anders ja, gaan veel meer emoties mee gepaard al is het maar de emotie 'lust'. Wat ik bij m'n favoriete kleur niet heb... Jij wel?
Dus wel belangrijker voor jezelf.

En ging over non-binaire mensen, over 'gelijkgeslachtelijke liefde' was degenen die het poste gewoon relaxt. :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Guapo Temudgin zei:
Is een seksuele voorkeur
Klik om te vergroten...
Even ter info voor een ieder: een seksuele voorkeur heeft niets met je seksuele geaardheid te maken.

Seksuele geaardheid - Wikipedia

nl.m.wikipedia.org nl.m.wikipedia.org
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Guapo Temudgin zei:
Is een seksuele voorkeur dan zoveel anders als bijvoorbeeld je favoriete kleur? Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat je zo iemand niet interessant vindt. Is toch mooi om compleet andere mensen tegen te komen? Dan heb je naar mijn idee juist heel veel dingen om te bespreken.
Klik om te vergroten...
Interessante gesprekken zeker. Het is niet de bedoeling dat iemand zich als persoon afgewezen voelt, want ja uiteindelijk zal diegene het vervelend vinden dat je er anders over denkt en het die persoon ook raken.
Dan beter helder hebben dat beide er anders in staan, dan er dieper op in te gaan en dan tot dezelfde conclusie komen. Als iemand dat graag wilt is het een ander verhaal, maar van mijzelf hoeft dit niet zo nodig.
Hangt overigens ook wel weer af van hoe dicht iemand bij je staat, tot nu toe nog niemand in de omgeving (waar ik van weet).
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Seksuele geaardheid is gewoon een feit je wordt zo geboren en je hebt er verder geen keuze in. Toch? Want je bent immers zo geboren. Dit is hoe ik het zie. Mijn zusje is lesbisch en mijn eigen dochter ook. Er is geen speld tussen te krijgen je wordt zo geboren. Dan zet dit imo Toch wel echt de groep zij/hun een beetje spaak. Deze mensen zeggen (terwijl ze geboren zijn als man of vrouw) dat ze zich niet man/ vrouw voelen en dus ook geen man of vrouw zijn. Toch valt biologie niet te ontkennen je bent immers zo geboren. De groep die 2 geslachtig geboren zijn is wel degelijk een ander verhaal. Vroeger zei mijn zusje altijd dat ze niet *haar naam* heet maar Donald Duck. Ze luisterde ook op de kleuterschool niet naar haar eigen naam. Pas als de juffrouw haar met Donald Duck aansprak reageerde ze. Mijn moeder moest herhaaldelijk naar school komen, omdat vlgs de juffrouw mijn zusje een identiteitscrisis zou hebben. Nu heet ze gewoon weer * haar naam*. Ik durf mij als accepterend en openminded te betitelen. Echter het geen man geen vrouw terwijl je niet zo geboren bent vind ik erg moeilijk. Als ik opeens vind dat ik een tijger ben en ook zo aangesproken wens te worden zal er gevonden worden dat ik psychische hulp nodig heb. Daar word banaliteit van in gezien. Echter ongeboren genderen neutraliteit moet ik accepteren en omarmen. Doe ik dat niet ben ik toch niet zo accepterend en openminded als ik dacht..
Heb er echt moeite mee imo slaan we nu toch echt door.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chromosomen. Tellen die dingen nog mee?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Justin in het kader van gelijkheid zou je geen onderscheid moeten maken in jongens of meisjes spullen. Laat kinderen lekker zelf kiezen waar ze mee willen spelen. Vanaf kleins af aan leren wij kinderen dat zij een bepaalde rol hebben. Jongens moeten stoer zijn en vrouwen verzorgend. Waarom mag een vrouw niet stoer en een man verzorgend?
Klik om te vergroten...
Nog even hierop terugkomend:

We zijn niet gelijk. We zijn verschillend. Dit is de natuur. Je weet dat ik overtuigd ben dat we in de kern wel gelijk zijn. Maar aan de oppervlakte niet. Er zijn verschillen tussen mensen.

Ik vind het niet zo raar dat er specifiek speelgoed is voor jongens en meisjes. Hier zit geen nare intentie achter om kinderen te sturen of zo. Maar als mensen hier al een probleem van gaan maken, haal de jongens en meisjes dan maar van de verpakkingen af en maak alles genderneutraal zodat niemand gekwetst kan worden. Ik vind het overtrokken, maar het hoeft inderdaad ook niet: die meisjes en jongens erop zetten. Foto's van het speelgoed zelf alleen is ook goed.

Al die heisa om dit...
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Oehoeboeroe zei:
Chromosomen. Tellen die dingen nog mee?
Klik om te vergroten...
wel als je er 1 tekort komt.
ook voor hoe je lichaam is.
blijkbaar telt het voor een aantal mensen helemaal niet, of minder, mee of ze zichzelf man of vrouw voelen.

lief dat je ook aan de gevoelens van chromosomen denkt. :wink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Woke rijmt niet voor niets op joke.
Just saying.
Tot zover mijn mening 😄
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#15
QueerMan zei:
wel als je er 1 tekort komt.
Klik om te vergroten...

Oh, dus daar ligt het aan! Ik kom gewoon een alfabet aan chromosomen tekort. Nou ja goed, er zit nog leven in.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Oehoeboeroe zei:
Oh, dus daar ligt het aan! Ik kom gewoon een alfabet aan chromosomen tekort. Nou ja goed, er zit nog leven in.
Klik om te vergroten...
It's life Jim, but not as we know it. :wink:
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#17
QueerMan zei:
Niet belangrijker.
Maar wel anders ja, gaan veel meer emoties mee gepaard al is het maar de emotie 'lust'. Wat ik bij m'n favoriete kleur niet heb... Jij wel?
Dus wel belangrijker voor jezelf.

En ging over non-binaire mensen, over 'gelijkgeslachtelijke liefde' was degenen die het poste gewoon relaxt. :wink:
Klik om te vergroten...
Je hoeft die emoties er niet aan te koppelen net zoals je geen lievelingskleur hoeft hebben :P
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#18
Druktemaker zei:
Interessante gesprekken zeker. Het is niet de bedoeling dat iemand zich als persoon afgewezen voelt, want ja uiteindelijk zal diegene het vervelend vinden dat je er anders over denkt en het die persoon ook raken.
Dan beter helder hebben dat beide er anders in staan, dan er dieper op in te gaan en dan tot dezelfde conclusie komen. Als iemand dat graag wilt is het een ander verhaal, maar van mijzelf hoeft dit niet zo nodig.
Hangt overigens ook wel weer af van hoe dicht iemand bij je staat, tot nu toe nog niemand in de omgeving (waar ik van weet).
Klik om te vergroten...
Maar het is toch niet erg om anders te denken? Als je zeker bent van wat je bent waarom je dan onzeker voelen over hoe anderen over je denken? Dat zou mij persoonlijk een signaal geven dat je dus niet zo zeker bent. Ja je hoeft er natuurlijk ook niet naar op zoek. Vaak focus je op dingen die je aandacht hebben dus er is een kans dat er al een heel dichtbij je is zonder dat je het weet, ziet.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zoraa zei:
Toch valt biologie niet te ontkennen je bent immers zo geboren. De groep die 2 geslachtig geboren zijn is wel degelijk een ander verhaal. V
Klik om te vergroten...
Er zijn geen mensen met 2 geslachten zolang een mens zichzelf niet kan bezwangeren zal het altijd 1 geslacht of geen geslacht hebben. Kinderen die met 2 geslachtsdelen worden geboren hebben altijd maar 1 werkende set. De werkende set is dus wat jij bent geworden. Anders zou dat andere het ook nog wel doen. Biologie heeft over alles nagedacht.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Guapo Temudgin zei:
Je hoeft die emoties er niet aan te koppelen net zoals je geen lievelingskleur hoeft hebben :P
Klik om te vergroten...
ik zou dan ook een hele slechte boeddhist zijn.
en buig voor je talenten daarin.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."