#1
Volgens mij zou jij ook niet meer in dit topic komen. Jouw woorden, mij boeit het niet…Weet je? Als het zo gaat, laat dan maar.
Ik heb het echt gelezen hoor. Aannames.. Jij moet gelijk hebben he? Bij deze: je hebt gelijk hoor.
Fijne dag!
Volgens mij zou jij ook niet meer in dit topic komen. Jouw woorden, mij boeit het niet…Weet je? Als het zo gaat, laat dan maar.
Ik heb het echt gelezen hoor. Aannames.. Jij moet gelijk hebben he? Bij deze: je hebt gelijk hoor.
Fijne dag!
Weer aannames.. “Waarom heb je altijd het gevoel dat er iets te winnen valt?” Je weet nu ook al wat ik voel. Ken je Jomanda nog?Waarom heb je toch altijd het gevoel dat er iets te winnen valt ? Een mening of een discussie is geen wedstrijd.
Ik deel mijn mening en jij deelt jouw mening. Ik probeer te kijken naar feiten en als ik iets zie dat gewoon niet klopt dan zeg ik dat.
Can’t relate. Ik zou zeggen, bij twijfel niet doen.We zitten allemaal in die tweestrijd van er niet over willen praten en er wel over willen praten.
Blijkbaar wel hahaha.Jouw woorden, mij boeit het niet…
Snap je frustratie, maar je kan er zoveel aandacht aan geven als je zelf wilt 😊 (voordeel van online een gesprek voeren 😂).Blijkbaar wel hahaha.
Lama weer. Ik ben alweer klaar mee. Elke keer hetzelfde liedje in topics als deze.
idd, beter blijf ik hier weg. Nadeel is dat er zoveel onzin word uitgekraamd hier soms dat ik het lastig vind er niets van te zeggen.
Ik ga nog beter mijn best doen me er niet meer mee te bemoeien. Heeft geen nut, vermoeiend, nutteloos.
True!Snap je frustratie, maar je kan er zoveel aandacht aan geven als je zelf wilt 😊 (voordeel van online een gesprek voeren 😂).
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?Weer aannames.. “Waarom heb je altijd het gevoel dat er iets te winnen valt?” Je weet nu ook al wat ik voel. Ken je Jomanda nog?
Je hebt gelijk!
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?
Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
Ik snap het, dat is echt precies wat het voor heel veel mensen zo verleidelijk maakt. Ik heb ook vaak de neiging om er wat van te zeggen als ik onzin lees op het internet. Maar ik heb hier op dit forum toch eindelijk geleerd dat het ‘t vaak niet waard is, en dat mensen laaaang niet altijd mijn visie nodig hebben om iets op juistheid te beoordelen.Nadeel is dat er zoveel onzin word uitgekraamd hier soms dat ik het lastig vind er niets van te zeggen.
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?
Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜
Ik snap het, dat is echt precies wat het voor heel veel mensen zo verleidelijk maakt. Ik heb ook vaak de neiging om er wat van te zeggen als ik onzin lees op het internet. Maar ik heb hier op dit forum toch eindelijk geleerd dat het ‘t vaak niet waard is, en dat mensen laaaang niet altijd mijn visie nodig hebben om iets op juistheid te beoordelen.
Zeker over Corona bestaat zo veel onduidelijkheid en twijfel. Dat maakt het dat iemand iets kan uitkramen wat jij en ik idioot vinden klinken, maar we kunnen het niet ontkrachten op een andere basis dan: ‘dit klinkt krankzinnig’. Hoe kut het ook is, meer kan je er niet mee. Daarom, beter maar laten gaan en hopen dat iedereen hun eigen gezonde verstand gebruikt (mits aanwezig hahaha).
KloptDit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜
ja.Is dit nou wat ze gekkies noemen?
De vaccin producenten zijn integer en hebben het beste met mensen voor..... 😂Stel je voor:
Je bent bestuurslid bij een bedrijf die als decennia lang heel veel kan verdienen door onderzoek te doen en producten te verkopen die een immens positief effect hebben op volksgezondheid en daarmee een veel hogere levensstandaard creëeren. Maar… Je komt erachter dat het bedrijf, en daarmee ook jij als bestuurslid, 10, 20, 30 of nog wel meer keer zo veel kan verdienen op jaarbasis!
Het enige wat je ervoor zou moeten doen: mensen een klein beetje misleiden door ze een product aan te bieden en ze ervan te overtuigen dat ze het nodig hebben. Mensen kunnen het product wel ergens voor gebruiken, het is zeker geen kwakzalverij, maar het sluit eigenlijk niet helemaal aan op de behoefte van de klant. Maar dat moet je ze niet vertellen. Sterker nog, ga eens op gesprek bij mensen die jouw product kunnen verkopen, misleid hen, financier wellicht de dingen waar ze naar verlangen… Dan verkopen ze jouw product vast met liefde. Laat hen mensen dan niet vertellen dat er andere, veiligere en goedkopere manieren zijn om die klanten van hun behoefte te voorzien. Je wilt immers jouw product verkopen, jíj wilt mensen helpen. Met het geld wat je verdient kan je overigens nog veel meer mensen helpen, meer onderzoek doen, meer producten ontwikkelen…
Had jij het gedaan? Jij misschien niet, maar het is gebeurd, het gebeurd nog steeds en het betreft (honderden) miljarden.
En als je erachter kwam dat je een 100-voud van die jaarwinst kan verdienen door mensen nog iétsjes meer te misleiden. Laat ze denken dat ze niet zonder jouw product kunnen, omdat ze in gevaar zijn. Laat ze schuldig voelen, oefen maatschappelijke druk uit op mensen die jouw product niet willen gebruiken. Óf, gooi wat geld naar beleidsmakers zodat zij het simpelweg verplichten. Dat komt goed uit, want je product kan moeilijk middels logica en gezond verstand aan iedereen verkocht worden…
Nahhh, dat zou toch niemand doen?

Ik geloof dat in Amerika een herstel van Corona nogsteeds niet geldig is als bewijs van immuniteit… Je moét in veel Staten vaccineren, of een bizar bedrag betalen voor testen. Of je wordt simpelweg ontslagen en buitengesloten van de maatschappij.De vaccin producenten zijn integer en hebben het beste met mensen voor..... 😂
Ondertussen bij Pfizer:
Bekijk bijlage 31111
Dit stuk is feitelijk met terecht voorstelbare kritiek.Ik geloof dat in Amerika een herstel van Corona nogsteeds niet geldig is als bewijs van immuniteit… Je moét in veel Staten vaccineren, of een bizar bedrag betalen voor testen. Of je wordt simpelweg ontslagen en buitengesloten van de maatschappij.
De Gouverneurs en congressen van die federale Staten.Wie is daarvoor verantwoordelijk?
Dit klinkt een beetje achterdochtig en ben je me kwijt.Wie gelooft nou dat dat allemaal zuivere koek is? 😰
Hahaha shit, ik maakte die fout laatst al eerder.Op basis van achterdocht en termen als 'zuivere koffie' (!) is een gesprek niet echt mogelijk.
Jij onderschat hoe slim en geniepig mensen kunnen zijn.- Onderschat nooit de stommiteit van mensen, inclusief onze bestuurders;
Hahaha shit, ik maakte die fout laatst al eerder.
Ik baseer me niet puur op achterdocht. En Nederland doet het zeker niet beter. Hoeveel belasting betalen veel grote -in Nederland gevestigde- multinationals? Gedoe met de afschaffing dividendbelasting vergeten?
Geld = macht. Grote bedrijven hebben geld, ik vind je naïef als je denkt dat bedrijven daar geen misbruik van maken. Al helemaal als voorbeelden waarin precies dát gebeurd is, makkelijk te vinden zijn.
Jij onderschat hoe slim en geniepig mensen kunnen zijn.
Het besluit is openbaar, maar het motief is een lulverhaal!En die dingen zijn gewoon bekend, de besluiten worden openlijk genomen door de regering en door Tweede en Eerste kamer.
Vertel dat mensen die vorige verkiezingen gewoon OPNIEUW VVD hebben gestemd… Daar kan ik echt niet bij met m’n hoofd 😂Wil je dat anders hebben, moet je politieke partijen hebben die eerlijker spelregels willen opnemen in die wetten.
Vertel dat mensen die vorige verkiezingen gewoon OPNIEUW VVD hebben gestemd… Daar kan ik echt niet bij met m’n hoofd 😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."