#1
Je kwam ook nog uit omgeving 020 toch??? Dat zijn mn lievelings😈😈😈Kom vechten dan!?!
Je kwam ook nog uit omgeving 020 toch??? Dat zijn mn lievelings😈😈😈Kom vechten dan!?!
Ik heb geen idee, nooit pep gebruikt en was het ook niet van plan ooit te gebruiken 😁Pff haha echte appeltjespep 🤣
15 jaar geleden was het nog een heel ding hoor!
Maar ik las de topic titel en dacht speelt dat nu nog?
Laat mij raden, er is er vast en zeker 1 die echte groene appeltjespep heeft, de ontzettend verslavende variant?
Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk?Aardig zijn kost niets zag ik laatst een wijs man zeggen.
Ja klopt. Je bent toch geen Feyenoorder???Je kwam ook nog uit omgeving 020 toch??? Dat zijn mn lievelings😈😈😈
Volgens mij nu het Aldi en Lidl topic.Dit was het coronavaccin topic toch?
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen🤷🏻♀️😘Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk?
Maar thanks babe. love you three.
Opgevoed als Feyenoorder maar overgelopen Spartaan... Voor de meeste mannen wel genoeg om me nooit meer aan te kijken hahahahaJa klopt. Je bent toch geen Feyenoorder???
Ik heb sowieso een hekel aan voetbal hoorOpgevoed als Feyenoorder maar overgelopen Spartaan... Voor de meeste mannen wel genoeg om me nooit meer aan te kijken hahahaha
Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk?
Maar thanks babe. love you three.
Half man half queer,
Full idiot haha,
Hou je hand voor je kont want
Queernan loopt hier rond ghehe
Ah dat scheelt al. Ik ben er vooral voor het bier, dat ook toegegeven (maar ik weet wel wat buitenspel is).Ik heb sowieso een hekel aan voetbal hoorben voor geen enkele club.
Stop met die obsessive gedachtes aan mijn pik en jouw kont.
En zoek professionele psychologische hulp als je dat niet alleen lukt.
Succes.
Ik heb daar een techniek voor. Alles zo op de band leggen en winkelkratten in je wagentje zetten, zodat je het er precies in kan stapelen. Dan sta je op de caissière te wachten ipv andersom. Heb altijd wel een paar verbaasde klanten achter me staanWord. Vooral bij de Aldi en Lidl, waar het inpak stuk maar 3 centimeter lang is en de kassiere maar door gaat met boodschappen stapelen. Relax!!
Beter!!Volgens mij nu het Aldi en Lidl topic.
Best wel stoer 😜Bekijk bijlage 31765
Speciaal voor jou!
Mijn vriendelijke "optieven nou" blik.
Eerste en laatste keer.
Verder over boodschappen?
Sip.Nee het Corona vaccin.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."