Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
559 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Kom vechten dan!?!
Klik om te vergroten...
Je kwam ook nog uit omgeving 020 toch??? Dat zijn mn lievelings😈😈😈
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eve's drop zei:
Pff haha echte appeltjespep 🤣

15 jaar geleden was het nog een heel ding hoor!

Maar ik las de topic titel en dacht speelt dat nu nog?

Laat mij raden, er is er vast en zeker 1 die echte groene appeltjespep heeft, de ontzettend verslavende variant?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee, nooit pep gebruikt en was het ook niet van plan ooit te gebruiken 😁

Over de ingrediënten en allergenen kun je me dan ook alles wijs maken haha
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Aardig zijn kost niets zag ik laatst een wijs man zeggen.
Klik om te vergroten...
Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk? :wink:
Maar thanks babe. love you three.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Je kwam ook nog uit omgeving 020 toch??? Dat zijn mn lievelings😈😈😈
Klik om te vergroten...
Ja klopt. Je bent toch geen Feyenoorder???
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Dit was het coronavaccin topic toch?
Klik om te vergroten...
Volgens mij nu het Aldi en Lidl topic.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
QueerMan zei:
Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk? :wink:
Maar thanks babe. love you three.
Klik om te vergroten...
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen🤷🏻‍♀️😘
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Ja klopt. Je bent toch geen Feyenoorder???
Klik om te vergroten...
Opgevoed als Feyenoorder maar overgelopen Spartaan... Voor de meeste mannen wel genoeg om me nooit meer aan te kijken hahahaha
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Opgevoed als Feyenoorder maar overgelopen Spartaan... Voor de meeste mannen wel genoeg om me nooit meer aan te kijken hahahaha
Klik om te vergroten...
Ik heb sowieso een hekel aan voetbal hoor :wink: ben voor geen enkele club.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
QueerMan zei:
Weet je zeker dat het gewoon niet een half-gare idioot was die teveel drugs gebruikt, het zelf ook niet weet en soms te vol is van z'n eigen gelijk? :wink:
Maar thanks babe. love you three.
Klik om te vergroten...

Half man half queer,

Full idiot haha,

Hou je hand voor je kont want
Queernan loopt hier rond ghehe
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Eve's drop zei:
Half man half queer,

Full idiot haha,

Hou je hand voor je kont want
Queernan loopt hier rond ghehe
Klik om te vergroten...

Stop met die obsessive gedachtes aan mijn pik en jouw kont.
En zoek professionele psychologische hulp als je dat niet alleen lukt.
Succes.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wohoo! Toch nog een herstelbewijs bemachtigd, andere testlocaties delen hun resultaten nu ook met de GGD. Binnenkort zijn deze ook nog eens een jaar geldig, ipv een half jaar.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Ik heb sowieso een hekel aan voetbal hoor :wink: ben voor geen enkele club.
Klik om te vergroten...
Ah dat scheelt al. Ik ben er vooral voor het bier, dat ook toegegeven (maar ik weet wel wat buitenspel is).
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
QueerMan zei:
Stop met die obsessive gedachtes aan mijn pik en jouw kont.
En zoek professionele psychologische hulp als je dat niet alleen lukt.
Succes.
Klik om te vergroten...

Doen we!

Thx!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rotjoch zei:
Word. Vooral bij de Aldi en Lidl, waar het inpak stuk maar 3 centimeter lang is en de kassiere maar door gaat met boodschappen stapelen. Relax!!
Klik om te vergroten...
Ik heb daar een techniek voor. Alles zo op de band leggen en winkelkratten in je wagentje zetten, zodat je het er precies in kan stapelen. Dan sta je op de caissière te wachten ipv andersom. Heb altijd wel een paar verbaasde klanten achter me staan:grimacing:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit was het coronavaccin topic toch?
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Volgens mij nu het Aldi en Lidl topic.
Klik om te vergroten...
Beter!! :wink:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 31765

Speciaal voor jou!


Mijn vriendelijke "optieven nou" blik.

Eerste en laatste keer.
Klik om te vergroten...
Best wel stoer 😜
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Verder over boodschappen?
Klik om te vergroten...

Nee het Corona vaccin.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
In Wales is 80% van de opgenomen COVID patiënten volledig gevaccineerd.


https://t.co/CHUODfvv3q

20211101_232850.jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eve's drop zei:
Nee het Corona vaccin.
Klik om te vergroten...
Sip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...96979899100...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."