#1
Als ze volgend jaar er nou een pil van maken. Dan scheelt dat ook weer. Ik heb een hekel aan naalden.
Kast, prullenbak, hoe dan ook weg ermee.Noemen jullie een prullenbak daar zo? Kast?
Gedeponeerd in daarvoor bestemd object. Daar waar de zon niet schijnt en het vaccin niet ingaat.Kast, prullenbak, hoe dan ook weg ermee.
Mocht het zo ver komen dat het weer helemaal “mis” gaat zijn we allemaal (hoop ik) wijzer geworden en gaan we er anders mee om.Niet om te bashen, maar de overheid gaat hier gewoon continu op verder borduren. Eerst beginnen ze met varianten met land namen, volgend jaar diersoorten? Jaar daarop op horoscoop?
Meteen weg flikkeren is beter dan toch? Of ga jij je nog bedenken dan?Ik heb mijn oproep binnen en die gaat mooi de kast in.
Zou eigenlijk niet moeten, dat we nu opeens verplicht moeten vaccineren voor elke variant, want biologisch onderbouwd blijft de kerncel het zelfde. Dus zou jouw vaccin volgens de overheid ook moeten bijdragen aan eventuele lichte mutaties.Mocht het zo ver komen dat het weer helemaal “mis” gaat zijn we allemaal (hoop ik) wijzer geworden en gaan we er anders mee om.
Ik heb totaal geen spijt dat ik mij laat vaccineren nu, heb die beslissing weloverwogen genomen maar elk jaar? No way José!
Nee, bedoel ook gewoon weg. Ik ga me zeker niet bedenkenMeteen weg flikkeren is beter dan toch? Of ga jij je nog bedenken dan?
Tot nu toe zeggen ze ook dat deze vaccins voor alle varianten helpen.Zou eigenlijk niet moeten, dat we nu opeens verplicht moeten vaccineren voor elke variant, want biologisch onderbouwd blijft de kerncel het zelfde. Dus zou jouw vaccin volgens de overheid ook moeten bijdragen aan eventuele lichte mutaties.
Goed zo! Als je achter de beslissing staat, welke ook, volhouden!Nee, bedoel ook gewoon weg. Ik ga me zeker niet bedenken
Helemaal mee eens!Goed zo! Als je achter de beslissing staat, welke ook, volhouden!
Veel succes. Ik zou het niet doen ...Morgen krijg ik Janssen en ik ben jonger dan 30! Hopelijk ga ik dood
OT: go vaccinaties, goed voor je afweer![]()
Ik heb een hartritmestoornis, en ze raden hartpatiënten in veel gevallen juist aan te vaccineren. Waarom is me een raadsel, ik vind het niks.Nu blijkt dat jonge mensen ook ontstekingen aan het hart kunnen krijgen van de vaccins.
Ik heb ook geen problemen met het testen van de meest nieuwe RCs die net uit zijn en waar letterlijk nog geen enkele geschiedenis van gebruik door mensen bij bekend is. Waarom zou ik me zorgen maken om een vaccin dat door en door getest is en dat veilig gebleken is?Veel succes. Ik zou het niet doen ...
Schade na vaccinatie blijkt bij jonge mensen het grootst te zijn. Nu blijkt dat jonge mensen ook ontstekingen aan het hart kunnen krijgen van de vaccins.
Bekijk bijlage 25166Bekijk bijlage 25167Bekijk bijlage 25168Bekijk bijlage 25169
Ik heb een hartritmestoornis, en ze raden hartpatiënten in veel gevallen juist aan te vaccineren. Waarom is me een raadsel, ik vind het niks.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."