Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
524 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ze volgend jaar er nou een pil van maken. Dan scheelt dat ook weer. Ik heb een hekel aan naalden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Noemen jullie een prullenbak daar zo? Kast?
Klik om te vergroten...
Kast, prullenbak, hoe dan ook weg ermee.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Kast, prullenbak, hoe dan ook weg ermee.
Klik om te vergroten...
Gedeponeerd in daarvoor bestemd object. Daar waar de zon niet schijnt en het vaccin niet ingaat.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
Niet om te bashen, maar de overheid gaat hier gewoon continu op verder borduren. Eerst beginnen ze met varianten met land namen, volgend jaar diersoorten? Jaar daarop op horoscoop?
Klik om te vergroten...
Mocht het zo ver komen dat het weer helemaal “mis” gaat zijn we allemaal (hoop ik) wijzer geworden en gaan we er anders mee om.
Ik heb totaal geen spijt dat ik mij laat vaccineren nu, heb die beslissing weloverwogen genomen maar elk jaar? No way José!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Ik heb mijn oproep binnen en die gaat mooi de kast in.
Klik om te vergroten...
Meteen weg flikkeren is beter dan toch? Of ga jij je nog bedenken dan?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Mocht het zo ver komen dat het weer helemaal “mis” gaat zijn we allemaal (hoop ik) wijzer geworden en gaan we er anders mee om.
Ik heb totaal geen spijt dat ik mij laat vaccineren nu, heb die beslissing weloverwogen genomen maar elk jaar? No way José!
Klik om te vergroten...
Zou eigenlijk niet moeten, dat we nu opeens verplicht moeten vaccineren voor elke variant, want biologisch onderbouwd blijft de kerncel het zelfde. Dus zou jouw vaccin volgens de overheid ook moeten bijdragen aan eventuele lichte mutaties.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Meteen weg flikkeren is beter dan toch? Of ga jij je nog bedenken dan?
Klik om te vergroten...
Nee, bedoel ook gewoon weg. Ik ga me zeker niet bedenken
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
Zou eigenlijk niet moeten, dat we nu opeens verplicht moeten vaccineren voor elke variant, want biologisch onderbouwd blijft de kerncel het zelfde. Dus zou jouw vaccin volgens de overheid ook moeten bijdragen aan eventuele lichte mutaties.
Klik om te vergroten...
Tot nu toe zeggen ze ook dat deze vaccins voor alle varianten helpen.
En VERPLICHT vaccineren ben ik 100% op tegen! Iedereen moet en mag dat zelf weten. Ik doe het wel en vele vrienden van mij niet, prima! Even goede vrienden.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb me ook bedacht. Waarom heeft dat iets te maken met doorzettings vermogen? En daarnaast mag je gratis getest worden in juli en augustus als je de grens over wil. Dus daar hoef je het niet voor te doen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Nee, bedoel ook gewoon weg. Ik ga me zeker niet bedenken
Klik om te vergroten...
Goed zo! Als je achter de beslissing staat, welke ook, volhouden!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Goed zo! Als je achter de beslissing staat, welke ook, volhouden!
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
In mijn omgeving zijn de meningen ook verdeeld. Ik denk dat een krappe meerderheid zich laat vaccineren maar dus ook een deel niet. Heb ik respect voor. Iedereen gaat ook nog normaal met elkaar om zonder elkaar proberen te overtuigen wel of niet te vaccineren.
Zo fijn, zou willen dat dat in de gehele samenleving zo was....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zitten we nu onderhand niet bijna op die 70% vaccinatiegraad? Kan het niet precies terugvinden. Wel dat er 12,4 miljoen(!!!) vaccinaties zijn toegediend, waarvan 4 miljoen tweede vaccinaties. Maar de vaccinatiegraad gaat om "volledig gevaccineerden" toch? En met Janssen hoef je maar 1 prik daarvoor, dus de vaccinatiegraad in percentage uitgedrukt is mij nu onduidelijk.

Hopelijk kan het gedram dan straks ophouden en worden niet-gevaccineerden ook nog als volwaardige mensen gezien.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Morgen krijg ik Janssen en ik ben jonger dan 30! Hopelijk ga ik dood :hearteyes:

OT: go vaccinaties, goed voor je afweer :sunglasses:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
АЛ-90 zei:
Morgen krijg ik Janssen en ik ben jonger dan 30! Hopelijk ga ik dood :hearteyes:

OT: go vaccinaties, goed voor je afweer :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Veel succes. Ik zou het niet doen ...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gistere men eerste pfizer gehad (30).
Nix last , geen stijve arm of hoofdpijn of koorts..
Kan nog komen , maar voel me top..
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Nu blijkt dat jonge mensen ook ontstekingen aan het hart kunnen krijgen van de vaccins.
Klik om te vergroten...
Ik heb een hartritmestoornis, en ze raden hartpatiënten in veel gevallen juist aan te vaccineren. Waarom is me een raadsel, ik vind het niks.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Veel succes. Ik zou het niet doen ...
Klik om te vergroten...
Ik heb ook geen problemen met het testen van de meest nieuwe RCs die net uit zijn en waar letterlijk nog geen enkele geschiedenis van gebruik door mensen bij bekend is. Waarom zou ik me zorgen maken om een vaccin dat door en door getest is en dat veilig gebleken is?

Liever wat logische bijwerkingen van een vaccin dan een stuk ergere bijwerkingen van de ziekte waartegen het vaccin beschermt, Corona.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Schade na vaccinatie blijkt bij jonge mensen het grootst te zijn. Nu blijkt dat jonge mensen ook ontstekingen aan het hart kunnen krijgen van de vaccins.

Bekijk bijlage 25166Bekijk bijlage 25167Bekijk bijlage 25168Bekijk bijlage 25169
Klik om te vergroten...

Maar een RC die 3 dagen je hart boven 100+ laat slaan is dan wel veilig? En de complicaties van corona zijn idem en nog gevaarlijker.

Die ontstekingen aan het hart krijgen reumapatienten ook. In 90% van de gevallen merk je er bijna niets van en geneest het uit zichzelf. 9% heeft medicatie nodig en rust nodig. 1% heeft hartfalen. Het gaat hier om kleine procenten. Alles opblazen is een vak geworden in deze tijden.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#20
StraatPiraat zei:
Ik heb een hartritmestoornis, en ze raden hartpatiënten in veel gevallen juist aan te vaccineren. Waarom is me een raadsel, ik vind het niks.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk omdat de kans dat je corona overleeft niet zo groot is, en het vaccin wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7879808182...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."