#1
Corona is, wat je het al eerder zei, ter aarde gekomen met een hele goeie marketing strategie. πDat is die dubbele standaard ja. Er bestaan ook erge vormen van griep, maar daar hangt geen massahysterie omheen.
Corona is, wat je het al eerder zei, ter aarde gekomen met een hele goeie marketing strategie. πDat is die dubbele standaard ja. Er bestaan ook erge vormen van griep, maar daar hangt geen massahysterie omheen.
Eens dat een kritische houding heel gezond kan zijn. Zeker bij figuren zoals Mark Rutte.Het is inmiddels bekend hoe o.a. Mark Rutte ervoor heeft gezorgd dat een hoop zaken achter gesloten deuren kunnen door de openbaarheid van bestuur als toiletpapier te gebruiken...
Eens dat een kritische houding heel gezond kan zijn. Zeker bij figuren zoals Mark Rutte.
Verder hou ik het even kort want ik ga samen met vrouwlief een jointje roken. Blijft uiteindelijk toch een drugsforum en niet een Corona-forum toch?! π
ππInderdaad bepaalde boodschappen zijn ook duurder geworden ;(Corona is, wat je het al eerder zei, ter aarde gekomen met een hele goeie marketing strategie. π
Dat is helaas bijna bij elke βcrisisβ zo. Tijdens de banken crisis was dat ook zo. Komt mede door hamstergedrag van de mens waar bedrijven op inspelen.Inderdaad bepaalde boodschappen zijn ook duurder geworden ;(
Hier uit maak ik al op dat het onzin is.zijn al die wereld leiders vriendjes van mekaar.
Boodschappen zijn niet duurder, Het geld word minder waardInderdaad bepaalde boodschappen zijn ook duurder geworden ;(
Wat een toonbeeld voor de samenleving hè, die Hugo. Doet het toch maar mooi even en laat ons zien wat het juiste ding is om te doen: vaccineren...
Hahaha! Welkom in de kudde πIk val trouwens best onder de noemer schaap of ziek als ik de beweringen van de niet vaccinderenden aanhoudt. Ik stem links, denk vooral links, laat me vaccineren en heb een geel vaccinatiebewijs. Nog even en ik ga blaten en ronde keutels poepen... (naja blaten deed ik al volgens enkelen πππ )
Het is een lastige situatie. Toch ben ik blij dat we niet allen hetzelfde denken. Met alleen gelijkgestemden in je omgeving wordt het best saai..Het aloude "verdeel en heers". We zullen toch ergens een gemeenschappelijk doel moeten vinden denk ik om de menselijkheid weer terug te brengen.
Maar dat is zo moeilijk omdat het over zulke fundamentele meningsverschillen gaat. Ik merk dat ik zelfs voor mijn eigen familie niet mijn standpunt hierover los wil laten, zo erg gaat dit me aan het hart. Deze corona tijd heeft aan het licht gebracht wat voor mensen wij zijn en hoe fundamenteel anders we tegen dingen aankijken en dit gebeurt binnen families en andere gemeenschappen in de gehele samenleving.
Het is een erg moeilijk iets. Soms ben ik er echt van overtuigd dat we misschien beter een gedeelde samenleving kunnen creΓ«ren. 1 die vrijheid boven alles stelt en 1 die veiligheid prefereert. Maar dat voelt toch ook weer fout aan. Je zou toch denken dat er een oplossing moet zijn om het niet zo ver te laten komen.
Dit idd!En zolang we elkaars keuze respecteren zitten we goed.
Met de gewone griep lagen niet bijna alle IC afdelingen in Nederland vol.
Uiteraard konden we alles open houden maar dan moet je niet verwachten dat je snel geholpen kan worden in een ziekenhuis voor wat dan ook.
Onze medische sector is op het randje gebracht door COVID.
Natuurlijk, verdeeldheid is er al sinds het begin der tijden. Ik zou eerder geneigd zijn er geen te laten zetten als er geen internet was, omdat ik dan geen gemakkelijk middel heb om informatie op te zoeken en het dus meer tasten in het duister was.Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin?
Provinciaal? Alle artikelen buiten eentje gaan over het hele land hoor.Een provinciaal tekort aan bedden voor een beperkte periode vergelijken met een landelijk tekort over een jaar vind ik geen goed argument, zeker niet als je weet dat er voor COVID al was opgeschaald.
Er werden zelfs COVID-patienten naar het buitenland gebracht vanwege de tekorten hier.
Sorry als dit zo overkwam, ik weet inderdaad dat men destijds over veel delen in het land verrast was door dat griepseizoen.I
Provinciaal? Alle artikelen buiten eentje gaan over het hele land hoor.
Jij pikt er juist eentje uit de 7 uit die over provinciaal spreekt, maar er is een ander artikel 1 maand later die dan weer over het hele land gaat.
Dit is gewoon de feiten een beetje omdraaien.
Uw naam doet mij denken aan Proximus inderdaad π€«@WeAreThe99% Cool, over anderhalve week wordt ik aangesloten op 5G!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."