Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
520 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Dat is die dubbele standaard ja. Er bestaan ook erge vormen van griep, maar daar hangt geen massahysterie omheen.
Klik om te vergroten...
Corona is, wat je het al eerder zei, ter aarde gekomen met een hele goeie marketing strategie. πŸ˜…
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
5-ReMI-DMT zei:
Het is inmiddels bekend hoe o.a. Mark Rutte ervoor heeft gezorgd dat een hoop zaken achter gesloten deuren kunnen door de openbaarheid van bestuur als toiletpapier te gebruiken...
Klik om te vergroten...
Eens dat een kritische houding heel gezond kan zijn. Zeker bij figuren zoals Mark Rutte.

Verder hou ik het even kort want ik ga samen met vrouwlief een jointje roken. Blijft uiteindelijk toch een drugsforum en niet een Corona-forum toch?! πŸ™ƒ
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het niet allemaal een ego spelletje? Ik denk dat ik het gewoon neem.

Ik zie de voordelen van het niet nemen niet meer.

En het is gratis dus. Geef mij die chip maar. πŸ˜‚
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#4

dit is hoe ik erin sta :grin:

We are the 99%

you can stick your poison vaccines up your arse
Singin We are the 99 procent
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Eens dat een kritische houding heel gezond kan zijn. Zeker bij figuren zoals Mark Rutte.

Verder hou ik het even kort want ik ga samen met vrouwlief een jointje roken. Blijft uiteindelijk toch een drugsforum en niet een Corona-forum toch?! πŸ™ƒ
Klik om te vergroten...

Zo kennen je we weer Eik. :wink: Hoop dat het een smakelijk jointje was!

Zou lachen zijn als cannabis (oid) nu ineens hΓ©t (preventieve) medicijn zou blijken tegen alle vormen van Corona, maar helaas is dat ernstige wishful thinking vermoed ik zo. ^^ Zouden de anti-vaxxers/wappies dan weer volkomen vredig in harmonie leven met de domme schapen, in ieder geval op dit forum? πŸ‘πŸπŸ‘ + πŸ‘€πŸ–•πŸ»πŸ¦ πŸ’‰βŒ = :stoned:πŸŒˆπŸ’•

OkΓ© sjappies en flappies (klinkt toch wat vriendelijker dan schapies en wappies), ik ga proberen te slapen. Insomnia much, hoezee.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
5-ReMI-DMT zei:
Corona is, wat je het al eerder zei, ter aarde gekomen met een hele goeie marketing strategie. πŸ˜…
Klik om te vergroten...
Inderdaad bepaalde boodschappen zijn ook duurder geworden ;(
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Inderdaad bepaalde boodschappen zijn ook duurder geworden ;(
Klik om te vergroten...
Dat is helaas bijna bij elke β€œcrisis” zo. Tijdens de banken crisis was dat ook zo. Komt mede door hamstergedrag van de mens waar bedrijven op inspelen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
WeAreThe99% zei:
zijn al die wereld leiders vriendjes van mekaar.
Klik om te vergroten...
Hier uit maak ik al op dat het onzin is.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdloos zei:
Inderdaad bepaalde boodschappen zijn ook duurder geworden ;(
Klik om te vergroten...
Boodschappen zijn niet duurder, Het geld word minder waard
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Nachtzuster zei:
Hoe weet je dat die het vaccin hebben gekregen?
Klik om te vergroten...
De jonge heeft wel 10 prikjes gehad... 😧

195813911_10158220464647361_5519204093638003175_n.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
De jonge heeft wel 10 prikjes gehad... 😧

Bekijk bijlage 23540
Klik om te vergroten...
Wat een toonbeeld voor de samenleving hè, die Hugo. Doet het toch maar mooi even en laat ons zien wat het juiste ding is om te doen: vaccineren...

Edit: tenminste, dat is altijd wat ik denk dat er door zijn eigen hoofd heen gaat.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Ik val trouwens best onder de noemer schaap of ziek als ik de beweringen van de niet vaccinderenden aanhoudt. Ik stem links, denk vooral links, laat me vaccineren en heb een geel vaccinatiebewijs. Nog even en ik ga blaten en ronde keutels poepen... (naja blaten deed ik al volgens enkelen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ )
Klik om te vergroten...
Hahaha! Welkom in de kudde 😜
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Het aloude "verdeel en heers". We zullen toch ergens een gemeenschappelijk doel moeten vinden denk ik om de menselijkheid weer terug te brengen.

Maar dat is zo moeilijk omdat het over zulke fundamentele meningsverschillen gaat. Ik merk dat ik zelfs voor mijn eigen familie niet mijn standpunt hierover los wil laten, zo erg gaat dit me aan het hart. Deze corona tijd heeft aan het licht gebracht wat voor mensen wij zijn en hoe fundamenteel anders we tegen dingen aankijken en dit gebeurt binnen families en andere gemeenschappen in de gehele samenleving.

Het is een erg moeilijk iets. Soms ben ik er echt van overtuigd dat we misschien beter een gedeelde samenleving kunnen creΓ«ren. 1 die vrijheid boven alles stelt en 1 die veiligheid prefereert. Maar dat voelt toch ook weer fout aan. Je zou toch denken dat er een oplossing moet zijn om het niet zo ver te laten komen.
Klik om te vergroten...
Het is een lastige situatie. Toch ben ik blij dat we niet allen hetzelfde denken. Met alleen gelijkgestemden in je omgeving wordt het best saai..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Proxima zei:
En zolang we elkaars keuze respecteren zitten we goed.
Klik om te vergroten...
Dit idd!
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
Proxima zei:
Met de gewone griep lagen niet bijna alle IC afdelingen in Nederland vol.

Uiteraard konden we alles open houden maar dan moet je niet verwachten dat je snel geholpen kan worden in een ziekenhuis voor wat dan ook.

Onze medische sector is op het randje gebracht door COVID.
Klik om te vergroten...
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een provinciaal tekort aan bedden voor een beperkte periode vergelijken met een landelijk tekort over een jaar vind ik geen goed argument, zeker niet als je weet dat er voor COVID al was opgeschaald.

Er werden zelfs COVID-patienten naar het buitenland gebracht vanwege de tekorten hier.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin?
Klik om te vergroten...
Natuurlijk, verdeeldheid is er al sinds het begin der tijden. Ik zou eerder geneigd zijn er geen te laten zetten als er geen internet was, omdat ik dan geen gemakkelijk middel heb om informatie op te zoeken en het dus meer tasten in het duister was.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#18
I
Proxima zei:
Een provinciaal tekort aan bedden voor een beperkte periode vergelijken met een landelijk tekort over een jaar vind ik geen goed argument, zeker niet als je weet dat er voor COVID al was opgeschaald.

Er werden zelfs COVID-patienten naar het buitenland gebracht vanwege de tekorten hier.
Klik om te vergroten...
Provinciaal? Alle artikelen buiten eentje gaan over het hele land hoor. :)
Jij pikt er juist eentje uit de 7 uit die over provinciaal spreekt, maar er is een ander artikel 1 maand later die dan weer over het hele land gaat.
Dit is gewoon de feiten een beetje omdraaien.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nose Candy zei:
I

Provinciaal? Alle artikelen buiten eentje gaan over het hele land hoor. :)
Jij pikt er juist eentje uit de 7 uit die over provinciaal spreekt, maar er is een ander artikel 1 maand later die dan weer over het hele land gaat.
Dit is gewoon de feiten een beetje omdraaien.
Klik om te vergroten...
Sorry als dit zo overkwam, ik weet inderdaad dat men destijds over veel delen in het land verrast was door dat griepseizoen.

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat COVID letterlijk van een andere orde is, kijk bijvoorbeeld naar hoeveel COVID opnames er zijn geweest over het afgelopen jaar ondanks al onze draconische maatregelen. Wat ik nu het afgelopen jaar heb gezien in de ziekenhuizen, dat heb ik voor COVID echt nog nooit gezien, ondanks al onze heftige maatregelen dus.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Proxima zei:
@WeAreThe99% Cool, over anderhalve week wordt ik aangesloten op 5G!
Klik om te vergroten...
Uw naam doet mij denken aan Proximus inderdaad 🀫




πŸ˜‚πŸ˜‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7677787980...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."