Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
504 weergaven
18-5-2026
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#1
FB_IMG_1608059839831.jpg
Wat een ongelooflijk dodelijk virus is het toch he.....terwijl die cijfers niet terug te vinden zijn in het daadwerkelijk aantal doden.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mappie88 zei:
Even off-topic maar implanteerde die gekkerd van Tesla niet onlangs een chip in een varkentje?
Klik om te vergroten...

¯\\_(ツ)_/¯
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gympie zei:
ik steek zo niet in elkaar..
ben nu medische publicaties aan het lezen van voor 2019..
vooralsnog duidelijk dat een nanochip idd geïnjecteerd kan worden.. maar dat die op zich bijna niets kan doen.

edit: 't gaat ook meer om grote aantallen 'nanomachines'.. die kunnen een hoop positieve dingen doen schijnbaar..
maar wellicht dan ook negatief (?).. i'll keep all of you posted 😅
Klik om te vergroten...
Nanochips zijn zo 2015.... nu is er 5g dat mensen kan beïnvloeden en tot slaaf kan maken.





(Omg nee)
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buu zei:
Hahaha, dit is toch lachwekkend man. Brb een nanochip via een intramsuculaire injectie planten!! Deze man is afgestudeerd in antropologie, filosofie en godsdienstwetenschap. Dat zegt al genoeg lijkt mij.

De hoeveelheid onzin die rondgaat in zulke filmpjes is echt absurd, en dat een grote groep mensen het ook nog lijkt te geloven is not erger.
Klik om te vergroten...

Ik begin tegenwoordig zelfs weer in de troetelbeertjes te geloven. 😉
Wat heeft iemands beroep er mee te maken trouwens of het betrouwbaar is?.
Kijk hoe we begekt worden door de "overheid".
We zullen zien wie als laatst lacht... 🙃
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga mijzelf denk ik wel laten vaccineren, maak wel eens de grap dat ik obscuurdere dingen in mijn lichaam heb gestopt.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
Ik begin tegenwoordig zelfs weer in de troetelbeertjes te geloven. 😉
Wat heeft iemands beroep er mee te maken trouwens of het betrouwbaar is?.
Kijk hoe we begekt worden door de "overheid".
We zullen zien wie als laatst lacht... 🙃
Klik om te vergroten...
Iemand zijn beroep of opleidingsniveau heeft vrij vaak een correlatie met iemand zijn IQ. Daarmee zeg ik niet dat mensen die een bepaald beroep hebben, of slecht opgeleid altijd dom zijn, maar het meerendeel van de mensen die op facebook zulke filmpjes loopt te delen wel. Dat valt alleen al op te maken uit de manier hoe hij/zij spelt. En laat het nou net die type mensen zijn die vatbaar zijn voor zulke filmpjes en om een of andere reden erg tegen de overheid zijn, dat terwijl wij in Nederland wonen waar we het heel goed voor elkaar hebben.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buu zei:
Iemand zijn beroep of opleidingsniveau heeft vrij vaak een correlatie met iemand zijn IQ. Daarmee zeg ik niet dat mensen die een bepaald beroep hebben, of slecht opgeleid altijd dom zijn, maar het meerendeel van de mensen die op facebook zulke filmpjes loopt te delen wel. Dat valt alleen al op te maken uit de manier hoe hij/zij spelt. En laat het nou net die type mensen zijn die vatbaar zijn voor zulke filmpjes en om een of andere reden erg tegen de overheid zijn, dat terwijl wij in Nederland wonen waar we het heel goed voor elkaar hebben.
Klik om te vergroten...
Ben nu wel benieuwd wat voor werk jij doet 😁
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buu zei:
Iemand zijn beroep of opleidingsniveau heeft vrij vaak een correlatie met iemand zijn IQ. Daarmee zeg ik niet dat mensen die een bepaald beroep hebben, of slecht opgeleid altijd dom zijn, maar het meerendeel van de mensen die op facebook zulke filmpjes loopt te delen wel. Dat valt alleen al op te maken uit de manier hoe hij/zij spelt. En laat het nou net die type mensen zijn die vatbaar zijn voor zulke filmpjes en om een of andere reden erg tegen de overheid zijn, dat terwijl wij in Nederland wonen waar we het heel goed voor elkaar hebben.
Klik om te vergroten...

Dus de mensen met een lager IQ zijn volgens jou de beruchte complotdenkers...???
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Ben nu wel benieuwd wat voor werk jij doet 😁
Klik om te vergroten...
Oh zo speciaal is dat niet hoor. Ik heb hier ook nergens geclaimd dat ik wel alles weet. Alleen dat het mij opvalt dat een bepaald type mensen altijd in gestoorde complots lijken te vallen. Ik ben front-end developer voor de e-commerce. Oftewel webshops maken.
Syl zei:
Dus de mensen met een lager IQ zijn volgens jou de beruchte complotdenkers...???
Klik om te vergroten...
Wat ik veelal op social media zie, ja.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Syl zei:
Dus de mensen met een lager IQ zijn volgens jou de beruchte complotdenkers...???
Klik om te vergroten...
Met andere woorden. Als je een andere mening hebt dan de groep dan ben je dom.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Buu zei:
Wat ik veelal op social media zie, ja.
Klik om te vergroten...
Vind deze uitspraak nou nier echt kloppen bij iemand met een hoog IQ... 😄
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het aanhangen van complottheorieën die nergens op gebaseerd zijn en alle wetenschap buitenspel laten, en daarbij denken dat ieder die iets meer macht heeft (mensen met geld, de overheid) is heel wat anders dan een mening hebben.
Syl zei:
Vind deze uitspraak nou nier echt kloppen bij iemand met een hoog IQ... 😄
Klik om te vergroten...
Je hebt mij ook nooit horen claimen dat ik een hoog IQ heb. Verre van. Als je een paar posts terug las heb je zelfs gezien dat ik het knap vond dat iemand door bepaalde papers/documentatie heen komt, omdat ik dat zelf niet kan.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buu zei:
Je hebt mij ook nooit horen claimen dat ik een hoog IQ heb. Verre van. Als je een paar posts terug las heb je zelfs gezien dat ik het knap vond dat iemand door bepaalde papers/documentatie heen komt, omdat ik dat zelf niet kan.
Klik om te vergroten...
In een ander topic ging je mij uitleggen hoe artsen leren zoeken op internet, terwijl ik zelf een masterstudie gevolgd heb en dergelijke wetenschappelijke papers geschreven heb.

Ik dacht dat je minstens ook een masterstudie gedaan had. Maar eigenlijk weet je het gewoon niet.

Ik hou er helaas van om mensen in hokjes te stoppen. In dit geval ben ik het niet met je eens. "Complotgekkies" kunnen verschillende motivaties hebben.

Zelf vind ik het naïef om te denken dat de overheid altijd het beste met jou als individu voor heeft. Er zijn voldoende voorbeelden waaruit blijkt dat dit niet altijd zo is. Neem recent de kinderopvangtoeslag affaire als voorbeeld.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eik zei:
Wat wil jij dan? Niet vaccineren en gewoon doorgaan zoals we nu bezig zijn? Of gewoon de maatregelen loslaten en iedereen ziek laten worden? Er is een reden dat er overal op de wereld maatregelen worden genomen. En jij mag best denken dat dat komt door een of ander gigantisch complot tussen alle overheden van deze wereld. Prima. Maar er zijn ook een hoop mensen zonder dit soort paranoide waanbeelden en ik vind het belangrijk dat die ook een stem hebben op dit forum.
Klik om te vergroten...
Doorgaan met leven ja. Stoppen met deze angstcultuur. Ik zie mensen op straat met grote angst ogen om anderen heen lopen. Wat denk je dat die constante staat van angst met je immuunsysteem doet? En hoelang gaat het duren voordat mensen over dit angsttrauma heen zijn en weer naar een ander kunnen kijken als mens, in plaats van besmettingshaard? Ik ben trouwens niet bang voor de mensen die al deze controle op ons uit willen oefenen. Het zijn lafaards. Mensen die geen liefde kennen en daarom maar geld, macht en controle najagen. Paranoïde noem ik mezelf ook niet, omdat het overduidelijk is wat hier gebeurd, als je eenmaal je ogen opendoet.

Eik zei:
Het virus lijkt me dodelijk genoeg. Maar als jij nog steeds wilt geloven dat het allemaal wel meevalt en een soort griepje is dan moet je dat vooral doen. Ik zeg dit allemaal niet om jou te overtuigen. Ik zeg dit om de stille lezers van het forum te laten zien dat er naast het perspectief van de "andersdenkenden" (om maar het woord complotdenkers te vermijden) ook mensen zijn die wel geloven dat Corona een gevaarlijk virus is en dat de maatregelen, hoe vervelend ook, gewoon nodig zijn.
Klik om te vergroten...
Het virus is dan dodelijker dan de griep, maar de maatregelen zijn nog vele malen dodelijker.

Eik zei:
Ik ben niet degene die het forum spamt met berichten over mijn kijk op het vaccin of de maatregelen. Ik geef slechts af en toe mijn mening omdat ik moe gestreden ben en het wel duidelijk is dat we het niet eens gaan worden.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik ook bang voor.

Eik zei:
Nee natuurlijk is het dan niet meteen voorbij. Dat kost tijd, ook met een vaccin. En zeker als een deel van de bevolking zich niet laat vaccineren.
Klik om te vergroten...
Zelfs al overwinnen we het virus (wat belachelijk is, virussen zijn here to stay), dan komt er wel een volgende crisis, die gebruikt zal worden om onze maatschappij verder kapot te maken.

Eik zei:
Laten we dan concluderen dat alle overheden van de wereld en 95% van de wetenschappers krankzinnig zijn maar dat jij dat niet bent :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Ooit eraan gedacht dat mensen dingen doen waar ze niet echt achter staan om in hun positie te kunnen blijven? En mag ik weten hoe je aan dat percentage komt?
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Overigens hoorde ik op de radio dat de groep die zich liever niet laat vaccineren 8% is nu. Dat zou -dacht ik- betekenen dat genoeg mensen wel gevaccineerd willen worden en de maatregelen weer afgebouwd kunnen worden. Die 8% hoeft dan niet als ze niet willen en alles wordt weer beetje normaler. Klinkt als goed nieuws!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mappie88 zei:
Overigens hoorde ik op de radio dat de groep die zich liever niet laat vaccineren 8% is nu. Dat zou -dacht ik- betekenen dat genoeg mensen wel gevaccineerd willen worden en de maatregelen weer afgebouwd kunnen worden. Klinkt als goed nieuws!
Klik om te vergroten...
Maar is het dan echt 92% die het wel wil?

Want bijvoorbeeld in een artikel van de Volkskrant een maand geleden wou volgens een onderzoek van I&O Research 11% het 'niet', maar daarnaast ook 12% het 'waarschijnlijk niet' en nog eens 17% 'wist het niet'. Dat maakt maar 60% die het wel wil.

Tenminste, dat was toen. Mensen zijn nu nog extra bang gemaakt, dus het zal wel weer anders liggen.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Maar is het dan echt 92% die het wel wil?

Want bijvoorbeeld in een artikel van de Volkskrant een maand geleden wou volgens een onderzoek van I&O Research 11% het 'niet', maar daarnaast ook 12% het 'waarschijnlijk niet' en nog eens 17% 'wist het niet'. Dat maakt maar 60% die het wel wil.

Tenminste, dat was toen. Mensen zijn nu nog extra bang gemaakt, dus het zal wel weer anders liggen.
Klik om te vergroten...
Ik lees veel over het bang maken van mensen maar zijn mensen echt zo bang? Ik geef meteen toe dat ik natuurlijk in een bubbel van gelijkgestemden leef dus zal niet representatief zijn, maar niemand is echt bang. Mensen vinden het vooral vervelend en zijn er beetje klaar mee. Als ik naar de supermarkt ga zijn er miljoen andere mensen (voor deze lockdown) en die zijn ook niet echt angstig lijkt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mappie88 zei:
Ik lees veel over het bang maken van mensen maar zijn mensen echt zo bang? Ik geef meteen toe dat ik natuurlijk in een bubbel van gelijkgestemden leef dus zal niet representatief zijn, maar niemand is echt bang. Mensen vinden het vooral vervelend en zijn er beetje klaar mee. Als ik naar de supermarkt ga zijn er miljoen andere mensen (voor deze lockdown) en die zijn ook niet echt angstig lijkt.
Klik om te vergroten...
Nou ja, misschien niet zozeer bang dan, maar wel overtuigd dat het nodig is dan.

Maar je ging niet op mijn punt in.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Nou ja, misschien niet zozeer bang dan, maar wel overtuigd dat het nodig is dan.

Maar je ging niet op mijn punt in.
Klik om te vergroten...
Ah ja excuus, omdat ik het antwoord simpelweg niet weet :) Het zou best kunnen zijn zoals jij zegt hoor, ze specificeerden het iig niet in dat nieuwsitem .
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mappie88 zei:
Ah ja excuus, omdat ik het antwoord simpelweg niet weet :) Het zou best kunnen zijn zoals jij zegt hoor, ze specificeerden het iig niet in dat nieuwsitem .
Klik om te vergroten...
Ben er wel benieuwd naar, want er kan natuurlijk een groot verschil zitten tussen mensen die zich niet willen laten vaccineren en de hele groep mensen die niet aangeeft zich wel te laten vaccineren.

In ieder geval: ik zou het fijn vinden als we vrij blijven in onze eigen keuze. Dat het niet wordt verplicht, niet direct én niet indirect.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6768697071...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."