Even off-topic maar implanteerde die gekkerd van Tesla niet onlangs een chip in een varkentje?
Nanochips zijn zo 2015.... nu is er 5g dat mensen kan beïnvloeden en tot slaaf kan maken.ik steek zo niet in elkaar..
ben nu medische publicaties aan het lezen van voor 2019..
vooralsnog duidelijk dat een nanochip idd geïnjecteerd kan worden.. maar dat die op zich bijna niets kan doen.
edit: 't gaat ook meer om grote aantallen 'nanomachines'.. die kunnen een hoop positieve dingen doen schijnbaar..
maar wellicht dan ook negatief (?).. i'll keep all of you posted 😅
Hahaha, dit is toch lachwekkend man. Brb een nanochip via een intramsuculaire injectie planten!! Deze man is afgestudeerd in antropologie, filosofie en godsdienstwetenschap. Dat zegt al genoeg lijkt mij.
De hoeveelheid onzin die rondgaat in zulke filmpjes is echt absurd, en dat een grote groep mensen het ook nog lijkt te geloven is not erger.
Iemand zijn beroep of opleidingsniveau heeft vrij vaak een correlatie met iemand zijn IQ. Daarmee zeg ik niet dat mensen die een bepaald beroep hebben, of slecht opgeleid altijd dom zijn, maar het meerendeel van de mensen die op facebook zulke filmpjes loopt te delen wel. Dat valt alleen al op te maken uit de manier hoe hij/zij spelt. En laat het nou net die type mensen zijn die vatbaar zijn voor zulke filmpjes en om een of andere reden erg tegen de overheid zijn, dat terwijl wij in Nederland wonen waar we het heel goed voor elkaar hebben.Ik begin tegenwoordig zelfs weer in de troetelbeertjes te geloven. 😉
Wat heeft iemands beroep er mee te maken trouwens of het betrouwbaar is?.
Kijk hoe we begekt worden door de "overheid".
We zullen zien wie als laatst lacht... 🙃
Ben nu wel benieuwd wat voor werk jij doet 😁Iemand zijn beroep of opleidingsniveau heeft vrij vaak een correlatie met iemand zijn IQ. Daarmee zeg ik niet dat mensen die een bepaald beroep hebben, of slecht opgeleid altijd dom zijn, maar het meerendeel van de mensen die op facebook zulke filmpjes loopt te delen wel. Dat valt alleen al op te maken uit de manier hoe hij/zij spelt. En laat het nou net die type mensen zijn die vatbaar zijn voor zulke filmpjes en om een of andere reden erg tegen de overheid zijn, dat terwijl wij in Nederland wonen waar we het heel goed voor elkaar hebben.
Iemand zijn beroep of opleidingsniveau heeft vrij vaak een correlatie met iemand zijn IQ. Daarmee zeg ik niet dat mensen die een bepaald beroep hebben, of slecht opgeleid altijd dom zijn, maar het meerendeel van de mensen die op facebook zulke filmpjes loopt te delen wel. Dat valt alleen al op te maken uit de manier hoe hij/zij spelt. En laat het nou net die type mensen zijn die vatbaar zijn voor zulke filmpjes en om een of andere reden erg tegen de overheid zijn, dat terwijl wij in Nederland wonen waar we het heel goed voor elkaar hebben.
Oh zo speciaal is dat niet hoor. Ik heb hier ook nergens geclaimd dat ik wel alles weet. Alleen dat het mij opvalt dat een bepaald type mensen altijd in gestoorde complots lijken te vallen. Ik ben front-end developer voor de e-commerce. Oftewel webshops maken.Ben nu wel benieuwd wat voor werk jij doet 😁
Wat ik veelal op social media zie, ja.Dus de mensen met een lager IQ zijn volgens jou de beruchte complotdenkers...???
Met andere woorden. Als je een andere mening hebt dan de groep dan ben je dom.Dus de mensen met een lager IQ zijn volgens jou de beruchte complotdenkers...???
Vind deze uitspraak nou nier echt kloppen bij iemand met een hoog IQ... 😄Wat ik veelal op social media zie, ja.
Je hebt mij ook nooit horen claimen dat ik een hoog IQ heb. Verre van. Als je een paar posts terug las heb je zelfs gezien dat ik het knap vond dat iemand door bepaalde papers/documentatie heen komt, omdat ik dat zelf niet kan.Vind deze uitspraak nou nier echt kloppen bij iemand met een hoog IQ... 😄
In een ander topic ging je mij uitleggen hoe artsen leren zoeken op internet, terwijl ik zelf een masterstudie gevolgd heb en dergelijke wetenschappelijke papers geschreven heb.Je hebt mij ook nooit horen claimen dat ik een hoog IQ heb. Verre van. Als je een paar posts terug las heb je zelfs gezien dat ik het knap vond dat iemand door bepaalde papers/documentatie heen komt, omdat ik dat zelf niet kan.
Doorgaan met leven ja. Stoppen met deze angstcultuur. Ik zie mensen op straat met grote angst ogen om anderen heen lopen. Wat denk je dat die constante staat van angst met je immuunsysteem doet? En hoelang gaat het duren voordat mensen over dit angsttrauma heen zijn en weer naar een ander kunnen kijken als mens, in plaats van besmettingshaard? Ik ben trouwens niet bang voor de mensen die al deze controle op ons uit willen oefenen. Het zijn lafaards. Mensen die geen liefde kennen en daarom maar geld, macht en controle najagen. Paranoïde noem ik mezelf ook niet, omdat het overduidelijk is wat hier gebeurd, als je eenmaal je ogen opendoet.Wat wil jij dan? Niet vaccineren en gewoon doorgaan zoals we nu bezig zijn? Of gewoon de maatregelen loslaten en iedereen ziek laten worden? Er is een reden dat er overal op de wereld maatregelen worden genomen. En jij mag best denken dat dat komt door een of ander gigantisch complot tussen alle overheden van deze wereld. Prima. Maar er zijn ook een hoop mensen zonder dit soort paranoide waanbeelden en ik vind het belangrijk dat die ook een stem hebben op dit forum.
Het virus is dan dodelijker dan de griep, maar de maatregelen zijn nog vele malen dodelijker.Het virus lijkt me dodelijk genoeg. Maar als jij nog steeds wilt geloven dat het allemaal wel meevalt en een soort griepje is dan moet je dat vooral doen. Ik zeg dit allemaal niet om jou te overtuigen. Ik zeg dit om de stille lezers van het forum te laten zien dat er naast het perspectief van de "andersdenkenden" (om maar het woord complotdenkers te vermijden) ook mensen zijn die wel geloven dat Corona een gevaarlijk virus is en dat de maatregelen, hoe vervelend ook, gewoon nodig zijn.
Daar ben ik ook bang voor.Ik ben niet degene die het forum spamt met berichten over mijn kijk op het vaccin of de maatregelen. Ik geef slechts af en toe mijn mening omdat ik moe gestreden ben en het wel duidelijk is dat we het niet eens gaan worden.
Zelfs al overwinnen we het virus (wat belachelijk is, virussen zijn here to stay), dan komt er wel een volgende crisis, die gebruikt zal worden om onze maatschappij verder kapot te maken.Nee natuurlijk is het dan niet meteen voorbij. Dat kost tijd, ook met een vaccin. En zeker als een deel van de bevolking zich niet laat vaccineren.
Ooit eraan gedacht dat mensen dingen doen waar ze niet echt achter staan om in hun positie te kunnen blijven? En mag ik weten hoe je aan dat percentage komt?Laten we dan concluderen dat alle overheden van de wereld en 95% van de wetenschappers krankzinnig zijn maar dat jij dat niet bent![]()
Maar is het dan echt 92% die het wel wil?Overigens hoorde ik op de radio dat de groep die zich liever niet laat vaccineren 8% is nu. Dat zou -dacht ik- betekenen dat genoeg mensen wel gevaccineerd willen worden en de maatregelen weer afgebouwd kunnen worden. Klinkt als goed nieuws!
Ik lees veel over het bang maken van mensen maar zijn mensen echt zo bang? Ik geef meteen toe dat ik natuurlijk in een bubbel van gelijkgestemden leef dus zal niet representatief zijn, maar niemand is echt bang. Mensen vinden het vooral vervelend en zijn er beetje klaar mee. Als ik naar de supermarkt ga zijn er miljoen andere mensen (voor deze lockdown) en die zijn ook niet echt angstig lijkt.Maar is het dan echt 92% die het wel wil?
Want bijvoorbeeld in een artikel van de Volkskrant een maand geleden wou volgens een onderzoek van I&O Research 11% het 'niet', maar daarnaast ook 12% het 'waarschijnlijk niet' en nog eens 17% 'wist het niet'. Dat maakt maar 60% die het wel wil.
Tenminste, dat was toen. Mensen zijn nu nog extra bang gemaakt, dus het zal wel weer anders liggen.
Nou ja, misschien niet zozeer bang dan, maar wel overtuigd dat het nodig is dan.Ik lees veel over het bang maken van mensen maar zijn mensen echt zo bang? Ik geef meteen toe dat ik natuurlijk in een bubbel van gelijkgestemden leef dus zal niet representatief zijn, maar niemand is echt bang. Mensen vinden het vooral vervelend en zijn er beetje klaar mee. Als ik naar de supermarkt ga zijn er miljoen andere mensen (voor deze lockdown) en die zijn ook niet echt angstig lijkt.
Ah ja excuus, omdat ik het antwoord simpelweg niet weetNou ja, misschien niet zozeer bang dan, maar wel overtuigd dat het nodig is dan.
Maar je ging niet op mijn punt in.
Ben er wel benieuwd naar, want er kan natuurlijk een groot verschil zitten tussen mensen die zich niet willen laten vaccineren en de hele groep mensen die niet aangeeft zich wel te laten vaccineren.Ah ja excuus, omdat ik het antwoord simpelweg niet weetHet zou best kunnen zijn zoals jij zegt hoor, ze specificeerden het iig niet in dat nieuwsitem .
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."