Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Die vendor houdt blijkbaar nogal van hun zooi vermengen. Had daar eens 4-aco-dmt besteld, kreeg iets wat meer leek op kratom capsules, na veel te lang wachten op hun fantastische klantenservice kreeg ik een berichtje dat het inderdaad wordt vermengd met een ander middel voordat ze het in capsules stoppen. Weet niet of dat gebruikelijk is maar ik heb ze nog steeds niet geprobeerd omdat ik de dosis gewoon niet vertrouw."
"Er wordt inderdaad onderzocht hoe onschuldig het nou daadwerkelijk is, maar de dosissen die hier worden verkocht zijn over het algemeen vrij laag. Bij lang en veelvuldig gebruik kan het natuurlijk wel je lichaamseigen ritme en huishouding verstoren, zal het dus niet dagelijks nemen met het idee dat het volkomen onschuldig is, maar als het helpt is het waarschijnlijk een betere oplossing om af en toe melatonine te nemen dan om veel slaapgebrek te hebben of benzo's te gaan slikken."
"Een creme met miconazol of clotrimazol is aan te raden voor de schimmelinfectie, ik denk voor de zekerheid clotrimazol aangezien miconazol meer wisselwerking heeft met andere geneesmiddelen. Verder kun je in principe paracetamol nemen bij kratom, wellicht kun je om de lever te ontzien geen al te hoge dosis nemen (bijv max 2500mg per dag ipv 3000, zelfde regel die geldt voor chronische paracetamolgebruikers en alcoholisten)."
"Ik gebruik juist een stuk minder, was in het begin even best para gemaakt door alle media en ik dacht 'ik moet mn immuunsysteem op peil houden en stoppen met blowen anders overleef ik de zomer niet'. Ben ondertussen wel wat meer ontspannen maar ik heb me er nog niet toe aan kunnen zetten om lekker even een tripje te doen, normaal kijk ik daar zo naar uit als alles weer groen wordt"
"Oef, wat een hoop stomkoppig 'regels zijn regels' geblaat in dit topic. Kom je dan echt alleen hier om pedant te doen zonder ook maar iets nuttigs toe te voegen? Het is een volkomen kromme wet, in feite mag je als regelmatig wietgebruiker gewoon nooit achter het stuur zitten, volgens de letter van de wet kunnen ze je altijd wel bestraffen. Om nog maar te zwijgen over de hypocrisie als het op alcohol aankomt. Het zou fijn zijn als ze er eens iets wetenschappelijker naar gingen kijken in plaats van de bange facebook moeder methode te hanteren, maar als ik zo de posts hier lees, en dat dit dan een site is over drugsinformatie, heb ik er een hard hoofd in dat de Nederlandse populatie ooit ontwikkeld genoeg zal zijn om hier een genuanceerd en geïnformeerd besluit over te nemen."
"Uiteraard laat ik me vaccineren als ik de kans krijg (maar laat de kwetsbare groepen voor gaan) lijkt me de meest verantwoorde keuze. Maar goed, ik haal mijn medische kennis dan ook niet van facebook en conspiracy sites."
"Ik heb het ooit wel regelmatig gebruikt toen ik nog vaker speed nam, en als ik dan een tijdje geen goeie speed kon krijgen nam ik RC's als 3mmc. Maar ik vond het op een gegeven moment juist een ontzettend soort ontevreden gevoel geven. Wel dikke energie maar nergens zin in hebben, nergens de aandacht bij kunnen houden, nergens echt van genieten. Kreeg er ook flinke hartkloppingen van. Vind het vreemd dat juist deze stof zo populair is geworden want ik was er snel op uitgekeken, ik ga een stuk lekkerder op gewoon een beetje speed."
"Ik ben een behoorlijk ervaren wietroker maar als ik hasj chocomelk maak met 350mg goede hasj ben ik echt wel 5 a 6 uur flink aan het spacen, en het is ook wel een stuk intenser dan een dikke joint roken. Overschat je tolerantie dus niet en begin gewoon rustig aan. Verder ben ik niet zo goed in cakejes bakken enzo dus maak ik meestal melk, gewoon melk in een pannetje met een klont boter erbij voor wat extra vet, gekruimelde hasj erin en ongeveer 20 minuten op laag vuur door blijven roeren (zorg dat de melk wel dampt en misschien licht bubbelt maar niet gaat koken). Loop er niet te lang bij weg want dan kan de hasj op de bodem van de pan gaan liggen en te heet worden, maar na een tijdje goed roeren lost het wel aardig op en blijft het meer als een bruin wolkje door de melk drijven."
"Heb zelf ook een Arizer Extreme Q, geweldig apparaat, gebruik m steeds meer. High is veel lekkerder en intenser dan van een joint, maar toch heeft een joint ook zijn eigen effect en kan ik nog niet 100% over op vapen. Objectief gezien, en vanuit het gezonde verstand, is vapen wel echt de 2.0 versie van wiet roken, eigenlijk is het in elk opzicht zo veel beter en fijner, behalve dan dat het ritueeltje van de klassieke joint er erg moeilijk uit te krijgen is. Wat wel helpt is dat de Extreme Q de mogelijkheid heeft om zakken met damp te vullen die je dan lekker rustig kan opzuigen, geeft toch een beetje het vertrouwde gevoel, want dat lurken aan een 2 meter lange slang waarbij ik nooit proef of er nou genoeg damp uit komt beviel me minder. Kleine Bosbeer zei: het verdampte kruid kan je hergebruiken een theelepel of twee in een tas melk laten opwarmen geeft mij een verzadigd gevoel dat enkele uren mee gaat. Vergelijkbaar met het eten van space-cake, alleen minder werk om klaar te maken. Klik om te vergroten... Hee, dit heb ik nog nooit geprobeerd, maar ga ik zeker eens doen. Meestal verdamp ik graag op iets lagere temperaturen vanwege de smaak (vaak 185 of 190 graden) maar vroeg me altijd af of er niet nog wat werkzame stof overblijft aangezien ik het er uit gooi als het een beetje bruin is en er geen dikke damp meer vanaf komt."
"Cool, ga ik inderdaad eens proberen in plaats van alles direct in de asbak te dumpen"