#1
Beetje een minderwaardigheidscomplex? Ik heb nergens gezegd dat ik boven jou sta. Ik zeg alleen dat ik het asociaal vind om een vaccinatie te weigeren en dan vervolgens wel anderen in gevaar te brengen.
Lees nou ff terug hoe je jezelf tegenspreekt.
Ik kan nog uren met jou in discussie maar dat lijdt toch niks.
Wens je een fijne dag! π