Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
383 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
KlaasVaak zei:
Beetje een minderwaardigheidscomplex? Ik heb nergens gezegd dat ik boven jou sta. Ik zeg alleen dat ik het asociaal vind om een vaccinatie te weigeren en dan vervolgens wel anderen in gevaar te brengen.
Klik om te vergroten...

Lees nou ff terug hoe je jezelf tegenspreekt.

Ik kan nog uren met jou in discussie maar dat lijdt toch niks.
Wens je een fijne dag! 😊
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Iedereen heeft het recht op zijn of haar mening.
Klik om te vergroten...
Eens. Maar niet iedereen zijn mening over elk onderwerp weegt even zwaar. Mijn mening of jouw mening legt minder gewicht in de schaal dan die van een wetenschapper die uitgebreid het vaccin heeft onderzocht.

Syl zei:
Omdat jij heilig geloofd in de vaccinatie en ik niet sta jij boven mij??.
Klik om te vergroten...
Volgens mij staat er niemand boven iemand anders.

Syl zei:
Heb jij bewijs dat het ook daadwerkelijk doet wat het moet doen?.
Klik om te vergroten...
Deze vaccins zijn uitgebreid onderzocht en worden momenteel gecontroleerd door weer een andere groep wetenschappers. Zegt dit dat het 100% veilig is? Nee absoluut niet. Zou het kunnen dat er mensen ziek worden of ernstige bijwerkingen krijgen van het virus. Ja.
Zijn de risico's van Covid groter dan de risico's van het vaccin. JA! Zoveel is wel duidelijk voor nagenoeg elke wetenschapper binnen het relevante vakgebied.

Syl zei:
Die voor hun zelf genoeg bewijs hebben verzameld waardoor ze ervoor kiezen het niet te doen.
Klik om te vergroten...
Ik vind het nog steeds een vrij arrogante houding dat je, na wat googelen, denkt dat je het beter weet dan de wetenschappers die het vaccin maken of de wetenschappers die het vaccin namens de autoriteiten controleren.

Syl zei:
Dat je daarmee het recht hebt diegene die er niet achter staan dingen te gaan verbieden.
Klik om te vergroten...
Ik heb helemaal niet zoveel behoefte om mensen iets te verbieden. Maar ik denk wel dat het redelijk is dat mensen beschermd worden tegen mensen die er bewust voor kiezen om een gezondheidsgevaar te zijn voor anderen. Want ook al ben je gevaccineerd, je blijft een bepaald risico lopen. En de kans dat je besmet raakt door een niet gevaccineerd persoon is circa 20 maal zo groot.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jongens ik vind helemaal prima goed.
Merk keer op keer dat er gewoon niet een normaal gesprek valt te voeren.
Geef je aan dat je voor die gene die er wel bang voor zijn en zich onveilig voelen je mondkapje draagt.
Dat je je aan de afstand houd en rekening houd met anderen.
Ongeacht mijn eigen gevoel erover, toon ik respect voor de ander.
Maar er valt niet in gesprek te gaan met de meeste (uitzonderingen daar).
Alleen hun inzicht en mening telt en de rest is bullshit.

Iedereen die zich laat vaccineren heb ik respect voor.
Iedereen die een andere mening hierin heeft dan mij behandel ik ook met respect.

Ga niet mij dingen opleggen omdat ik jouw mening niet deel.

Verder wens ik IEDEREEN een hele fijn dag toe vandaag!! 😊
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Jongens ik vind helemaal prima goed.
Merk keer op keer dat er gewoon niet een normaal gesprek valt te voeren.
Geef je aan dat je voor die gene die er wel bang voor zijn en zich onveilig voelen je mondkapje draagt.
Dat je je aan de afstand houd en rekening houd met anderen.
Ongeacht mijn eigen gevoel erover, toon ik respect voor de ander.
Maar er valt niet in gesprek te gaan met de meeste (uitzonderingen daar).
Alleen hun inzicht en mening telt en de rest is bullshit.

Iedereen die zich laat vaccineren heb ik respect voor.
Iedereen die een andere mening hierin heeft dan mij behandel ik ook met respect.

Ga niet mij dingen opleggen omdat ik jouw mening niet deel.

Verder wens ik IEDEREEN een hele fijn dag toe vandaag!! 😊
Klik om te vergroten...
Jij hebt het over een normaal gesprek terwijl je eerste post een Jodenster is. Wat een respect. Een beetje zelfkritiek zou ook geen kwaad kunnen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Jij hebt het over een normaal gesprek terwijl je eerste post een Jodenster is. Wat een respect. Een beetje zelfkritiek zou ook geen kwaad kunnen.
Klik om te vergroten...
Foei syl..
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga mij wel laten vaccineren. Alhoewel ik geen vaccinatie expert ben, ben ik door mijn studie wel gekwalificeerd om medische papers te lezen. Ik denk echter dat ik dit niet eens ga doen, want ik heb er vertrouwen in dat het een goed vaccin is. En dan ik dansjes doen ergens in een obscure club om te vieren dat het over is :).
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ikbeneenfiets zei:
Ik ga mij wel laten vaccineren. Alhoewel ik geen vaccinatie expert ben, ben ik door mijn studie wel gekwalificeerd om medische papers te lezen. Ik denk echter dat ik dit niet eens ga doen, want ik heb er vertrouwen in dat het een goed vaccin is. En dan ik dansjes doen ergens in een obscure club om te vieren dat het over is :).
Klik om te vergroten...
Pas op dat het geen gaybar is.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
joetsie zei:
Nou denken doe je veel zeg.......In mijn tijd had je geen internet.Nee dit is hetzelfde,virus ,neem nou de oest vroeger,pokken.Nu word je voor pokken ook ingeent.Op school het krasje voor tbc enz enz enz
Klik om te vergroten...
En wat wil je da mee zeggen dan. Als je niet normaal kan reageren doe het dan gewoon niet. heb k je gevraagd te reageren nee tog ofwel? .nee zonder internet was alles ook veel beter en gezelliger vond ik. Maar zou wel niet teveel zeggen want blijkbaar kun je niet tegen iemand zin mening ofniet?. En nogmaals ik zei tog ik denk het. Maar reageer beter niet als.je tog van zulke achterlijke opmerkingen hebt
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
En wat wil je da mee zeggen dan. Als je niet normaal kan reageren doe het dan gewoon niet. heb k je gevraagd te reageren nee tog ofwel? .nee zonder internet was alles ook veel beter en gezelliger vond ik. Maar zou wel niet teveel zeggen want blijkbaar kun je niet tegen iemand zin mening ofniet?. En nogmaals ik zei tog ik denk het. Maar reageer beter niet als.je tog van zulke achterlijke opmerkingen hebt
Klik om te vergroten...
jij vroeg niks!Het ging over je mening in deze toop.En dan mag ik reageren!Noem mij niet achterlijk broekie!
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#10
joetsie zei:
brrr mij te koud straks heb je een hartstilstand
Klik om te vergroten...
Nee joh gekkie, tis juist supergoed voor je hart en bloedvaten πŸ˜‚
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
joetsie zei:
jij vroeg niks!Het ging over je mening in deze toop.En dan mag ik reageren!Noem mij niet achterlijk broekie!
Klik om te vergroten...
Jaa precies maar als jij niet tegen iemand zin mening kunt reageer dan gewoon niet Klaar. En k vond die opmerking van jou achterlijk. Moet je maar gewoon reageren zoals iedereen dus. Hier helpen en doen we met elkaar. Want heb hier veel hulp gehad en heb geen zin in geouhoer! Dat heb ik al zat en we zeiken elkaar ook niet af maar helpen juist. Maja Zitten er altijd wel een paar tussen .
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jbruinsma zei:
En nogmaals ik zei tog ik denk het. Maar reageer beter niet als.je tog van zulke achterlijke opmerkingen hebt
Klik om te vergroten...
Je mag zeker je mening geven @Jbruinsma maar graag wel op een respectvolle manier okay?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jbruinsma zei:
Jaa precies maar als jij niet tegen iemand zin mening kunt reageer dan gewoon niet Klaar. En k vond die opmerking van jou achterlijk. Moet je maar gewoon reageren zoals iedereen dus. Hier helpen en doen we met elkaar. Want heb hier veel hulp gehad en heb geen zin in geouhoer! Dat heb ik al zat en we zeiken elkaar ook niet af maar helpen juist. Maja Zitten er altijd wel een paar tussen .
Klik om te vergroten...
Zoals jij
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
joetsie zei:
Zoals jij
Klik om te vergroten...
Jij jaa jij begin zelf mevrouw met je opmerkingen! maar ga niet eens meer op jou in klaar!
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eik zei:
Je mag zeker je mening geven @Jbruinsma maar graag wel op een respectvolle manier okay?
Klik om te vergroten...
Tuurlijk ik snap je maar net wat ik zei,we helpen elkaar juist.maar zij begin juist met: nou denken doe je veel? Slaat tog ook nergents op. K ben aktijd respectvol tegenover hier maar dat slaat nergents op vond ik
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Komop jongens allemaal weer even on-topic graag; ons geliefde of gehate Corona vaccin πŸ™„
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jbruinsma zei:
Jij jaa jij begin zelf mevrouw met je opmerkingen! maar ga niet eens meer op jou in klaar!
Klik om te vergroten...
gelukkig!Ik ook niet meer op jou
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
the end
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#19
joetsie zei:
gelukkig!Ik ook niet meer op jou
Klik om te vergroten...
Fijne avondπŸ™‹β€β™‚οΈ
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
School educatie suckt sowieso. Mijn hypothetische dochter moet naast school veel aan zelfstudie doen. Zelfstudie is veel leerzamer dan de rotzooi die in schoolboeken staat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."