Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
390 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Maakt Dirkjan een keer geen grap, snap jij 'm niet.
Klik om te vergroten...
Mijn leven is een constante zoektocht naar de brug der komedie en discussie, en de waarheid slaapt in het midden.

- Dirkjan, 15-11-2021
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Mijn leven is een constante zoektocht naar de brug der komedie en discussie, en de waarheid slaapt in het midden.

- Dirkjan, 15-11-2021
Klik om te vergroten...
Kutverhaal
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
iPlucky zei:
Kutverhaal
Klik om te vergroten...
Mijn publiek
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Mijn leven is een constante zoektocht naar de brug der komedie en discussie, en de waarheid slaapt in het midden.

- Dirkjan, 15-11-2021
Klik om te vergroten...
Dirk. Je bent een grappige man, maar soms moet je opstaan :)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Mijn publiek
Klik om te vergroten...
Kutpubliek. @Eik, kunnen we deze figuur bannen? Hij vindt ons allemaal kut, zo'n afwijkende mening kunnen we hier niet hebben. Ik vind (bijna) iedereen tof. Of heb ik dan de afwijkende mening? 😱
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Dirk. Je bent een grappige man, maar soms moet je opstaan :)
Klik om te vergroten...
Ik ga douchen
Tis mooi geweest
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Ik ga douchen
Tis mooi geweest
Klik om te vergroten...
In de les?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flualhamdulillam zei:
Wees alleen niet zo op je kut getrapt joh, vrouw…
Klik om te vergroten...
Deze had ik even gemist vannacht. Hier krijg je een ban van een week voor, ik ben echt helemaal klaar met dit soort respectloze uitingen naar elkaar.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Deze had ik even gemist vannacht. Hier krijg je een ban van een week voor, ik ben echt helemaal klaar met dit soort respectloze uitingen naar elkaar.
Klik om te vergroten...

Word er hier niet wat teveel gebant omdat mensen zich verbaal laten gaan in een discussiepunt die heel de wereld beroerd. Wie dan vooral vliegt zijn volgens mij toch de antivaxxers, laat ik ze zo even noemen. Begrijp hun wel want ze krijgen van een grote groep tegenkanting. Waar is dat gezellige DF gevoel gebleven? Ik zie bv mensen, ook uit het moderator team, enkel nog reageren als het over covid gaat. Allemaal niet vergeten, het blijft Drugsforum. Niet het covid21forum...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Word er hier niet wat teveel gebant omdat mensen zich verbaal laten gaan in een discussiepunt die heel de wereld beroerd. Wie dan vooral vliegt zijn volgens mij toch de antivaxxers, laat ik ze zo even noemen. Begrijp hun wel want ze krijgen van een grote groep tegenkanting. Waar is dat gezellige DF gevoel gebleven?
Klik om te vergroten...
Bans worden uitgedeeld voor respectloos gedrag of regelovertredingen. Als dat vooral in een bepaalde groep valt is dat niet intentioneel en zegt het misschien meer iets over het gemiddelde (generaliserend) gedrag van die groep.

PsyTekz zei:
Allemaal niet vergeten, het blijft Drugsforum. Niet het covid21forum...
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens. Ik heb in het andere topic dan ook gestemd voor het verbieden van Corona als topic. Ik wil ook liever dat we het weer over drugs gaan hebben...

Hija de la luna 1 zei:
erk ik dat ook grotendeels de joodse gemeenschap én de moslim gemeenschap tegen vaccinatie zijn, niet alleen de uiterst rechtsen .
Klik om te vergroten...
Je vergeet de streng gelovige protestanten in NL nog... de zogenaamde bible-belt...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Word er hier niet wat teveel gebant omdat mensen zich verbaal laten gaan in een discussiepunt die heel de wereld beroerd. Wie dan vooral vliegt zijn volgens mij toch de antivaxxers, laat ik ze zo even noemen. Begrijp hun wel want ze krijgen van een grote groep tegenkanting. Waar is dat gezellige DF gevoel gebleven? Ik zie bv mensen, ook uit het moderator team, enkel nog reageren als het over covid gaat. Allemaal niet vergeten, het blijft Drugsforum. Niet het covid21forum...
Klik om te vergroten...
Daarom moeten we het hier ook vooral niet meer over gaan hebben. Overmorgen case closed wmb.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Komt er nog een 89e pagina van dit topic? Spannend!
Klik om te vergroten...
Mevrouw Pløp zei:
Oeh ik voel een uitdaging!
Klik om te vergroten...
Waar is @blue eyes als je hem nodig hebt...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Waar is @blue eyes als je hem nodig hebt...
Klik om te vergroten...
Een post van zes meter lang maakt nog geen extra pagina :wink:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Een post van zes meter lang maakt nog geen extra pagina :wink:
Klik om te vergroten...
Ja gaat dat per post dan? Wierd.

Maar goed we kunnen hem er ook op vertrouwen dat er 6 vervolgposts komen van 6 meter lang dus wat dat betreft...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Ja gaat dat per post dan? Wierd.

Maar goed we kunnen hem er ook op vertrouwen dat er 6 vervolg posts komen van 6 meter lang dus wat dat betreft...
Klik om te vergroten...
Fair point!

Wie weet is er morgen weer wat sappig coronanieuws
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mezelf zei:
Maaaar wat ik kwalijk vind is dat de gevaccineerde straks overal naar binnen kunnen terwijl ze evengoed corona kunnen hebben en kunnen overdragen. Zodra mensen gevaccineerd zijn, zijn ze nergens meer voorzichtig mee want he ik ben gevaccineerd! Dus waterdicht zijn deze regels bij verre! Maargoed ik heb geen andere oplossing dus een regel afschieten zonder zelf met een oplossing komen is ook maar makkelijk dus ja, dan hou ik me er vanaf nu weer buiten :).
Klik om te vergroten...
Ik ben op zich niet tegen 2G, mits gevaccineerden bij klachten zich laten testen, mits gevaccineerden 1,5 meter afstand tot elkaar houden, mits gevaccineerden gebruik maken van testen voor toegang waar 1,5 meter niet mogelijk is (festival bijvoorbeeld).

Het moet van twee kanten komen. Gevaccineerden wanen zich vaak veilig en houden zich niet aan bovenstaande regels (die er nu ook niet zijn vanwege de coronapas die schijnveiligheid creëert). Juist daar ligt het probleem. En als alle ongevaccineerden zich dan ook nog eens laten vaccineren... gaan we redelijk de goede kant op.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
ChristenUnie stelt testen voor iedereen voor.

Ben benieuwd of dat opgepakt wordt en of er in het kabinet voldoende steun is voor het 2G beleid.

Uit onderzoek blijkt dat ruim 50% van de respondenten voor het 2G beleid is, dat had ik niet verwacht!
(Bron: De Stentor)

Ondertussen krijg ik vanuit het ziekenhuis in Zwolle mee hoe hoog de spanning daar oploopt, en dat ook voor patiënten op andere afdelingen merkbaar is. Ik hoop echt echt echt dat we er heel snel wat beter voor staan!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
Ik ben op zich niet tegen 2G, mits gevaccineerden bij klachten zich laten testen, mits gevaccineerden 1,5 meter afstand tot elkaar houden, mits gevaccineerden gebruik maken van testen voor toegang waar 1,5 meter niet mogelijk is (festival bijvoorbeeld).

Het moet van twee kanten komen. Gevaccineerden wanen zich vaak veilig en houden zich niet aan bovenstaande regels (die er nu ook niet zijn vanwege de coronapas die schijnveiligheid creëert). Juist daar ligt het probleem. En als alle ongevaccineerden zich dan ook nog eens laten vaccineren... gaan we redelijk de goede kant op.
Klik om te vergroten...
2g als vaccinatiedrang snap ik ook, alleen hoe het zonder dat gevaccineerden zich gaan laten testen echt bijdraagt aan de cijfers niet echt.

Gelukkig is het idee van testen voor gevaccineerden nu in ieder geval wel onder de aandacht gebracht.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
ChristenUnie stelt testen voor iedereen voor.

Ben benieuwd of dat opgepakt wordt en of er in het kabinet voldoende steun is voor het 2G beleid.

Uit onderzoek blijkt dat ruim 50% van de respondenten voor het 2G beleid is, dat had ik niet verwacht!
(Bron: De Stentor)

Ondertussen krijg ik vanuit het ziekenhuis in Zwolle mee hoe hoog de spanning daar oploopt, en dat ook voor patiënten op andere afdelingen merkbaar is. Ik hoop echt echt echt dat we er heel snel wat beter voor staan!
Klik om te vergroten...
Denk niet dat het nu snel gaat minderen, we zitten ermee. In Antwerpen in nabij ziekenhuis reeds 50% vd bedden Covid, Dan wordt ge wel even kwaad en bang. Terwijl het zo anders had gekund…..🥺
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hija de la luna 1 zei:
Denk niet dat het nu snel gaat minderen, we zitten ermee. In Antwerpen in nabij ziekenhuis reeds 50% vd bedden Covid, Dan wordt ge wel even kwaad en bang. Terwijl het zo anders had gekund…..🥺
Klik om te vergroten...
Yep. Het ziekenhuis waar mijn vader ligt ligt vol. Helaas met een hoop mensen uit de biblebelt waarvan bezoek zich ook aan geen enkele maatregel houdt en dus in grote getallen zonder mondkapjes door het ziekenhuis banjert tijdens bezoekuur. Wie ze erop aanspreekt kan een grote bek krijgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...176177178179180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."