#1
Mijn leven is een constante zoektocht naar de brug der komedie en discussie, en de waarheid slaapt in het midden.Maakt Dirkjan een keer geen grap, snap jij 'm niet.
- Dirkjan, 15-11-2021
Mijn leven is een constante zoektocht naar de brug der komedie en discussie, en de waarheid slaapt in het midden.Maakt Dirkjan een keer geen grap, snap jij 'm niet.
KutverhaalMijn leven is een constante zoektocht naar de brug der komedie en discussie, en de waarheid slaapt in het midden.
- Dirkjan, 15-11-2021
Mijn publiekKutverhaal
Dirk. Je bent een grappige man, maar soms moet je opstaanMijn leven is een constante zoektocht naar de brug der komedie en discussie, en de waarheid slaapt in het midden.
- Dirkjan, 15-11-2021
Kutpubliek. @Eik, kunnen we deze figuur bannen? Hij vindt ons allemaal kut, zo'n afwijkende mening kunnen we hier niet hebben. Ik vind (bijna) iedereen tof. Of heb ik dan de afwijkende mening? 😱Mijn publiek
Ik ga douchenDirk. Je bent een grappige man, maar soms moet je opstaan![]()
In de les?Ik ga douchen
Tis mooi geweest
Deze had ik even gemist vannacht. Hier krijg je een ban van een week voor, ik ben echt helemaal klaar met dit soort respectloze uitingen naar elkaar.Wees alleen niet zo op je kut getrapt joh, vrouw…
Deze had ik even gemist vannacht. Hier krijg je een ban van een week voor, ik ben echt helemaal klaar met dit soort respectloze uitingen naar elkaar.
Bans worden uitgedeeld voor respectloos gedrag of regelovertredingen. Als dat vooral in een bepaalde groep valt is dat niet intentioneel en zegt het misschien meer iets over het gemiddelde (generaliserend) gedrag van die groep.Word er hier niet wat teveel gebant omdat mensen zich verbaal laten gaan in een discussiepunt die heel de wereld beroerd. Wie dan vooral vliegt zijn volgens mij toch de antivaxxers, laat ik ze zo even noemen. Begrijp hun wel want ze krijgen van een grote groep tegenkanting. Waar is dat gezellige DF gevoel gebleven?
Helemaal mee eens. Ik heb in het andere topic dan ook gestemd voor het verbieden van Corona als topic. Ik wil ook liever dat we het weer over drugs gaan hebben...Allemaal niet vergeten, het blijft Drugsforum. Niet het covid21forum...
Je vergeet de streng gelovige protestanten in NL nog... de zogenaamde bible-belt...erk ik dat ook grotendeels de joodse gemeenschap én de moslim gemeenschap tegen vaccinatie zijn, niet alleen de uiterst rechtsen .
Daarom moeten we het hier ook vooral niet meer over gaan hebben. Overmorgen case closed wmb.Word er hier niet wat teveel gebant omdat mensen zich verbaal laten gaan in een discussiepunt die heel de wereld beroerd. Wie dan vooral vliegt zijn volgens mij toch de antivaxxers, laat ik ze zo even noemen. Begrijp hun wel want ze krijgen van een grote groep tegenkanting. Waar is dat gezellige DF gevoel gebleven? Ik zie bv mensen, ook uit het moderator team, enkel nog reageren als het over covid gaat. Allemaal niet vergeten, het blijft Drugsforum. Niet het covid21forum...
Komt er nog een 89e pagina van dit topic? Spannend!
Waar is @blue eyes als je hem nodig hebt...Oeh ik voel een uitdaging!
Een post van zes meter lang maakt nog geen extra paginaWaar is @blue eyes als je hem nodig hebt...
Ja gaat dat per post dan? Wierd.Een post van zes meter lang maakt nog geen extra pagina![]()
Fair point!Ja gaat dat per post dan? Wierd.
Maar goed we kunnen hem er ook op vertrouwen dat er 6 vervolg posts komen van 6 meter lang dus wat dat betreft...
Ik ben op zich niet tegen 2G, mits gevaccineerden bij klachten zich laten testen, mits gevaccineerden 1,5 meter afstand tot elkaar houden, mits gevaccineerden gebruik maken van testen voor toegang waar 1,5 meter niet mogelijk is (festival bijvoorbeeld).Maaaar wat ik kwalijk vind is dat de gevaccineerde straks overal naar binnen kunnen terwijl ze evengoed corona kunnen hebben en kunnen overdragen. Zodra mensen gevaccineerd zijn, zijn ze nergens meer voorzichtig mee want he ik ben gevaccineerd! Dus waterdicht zijn deze regels bij verre! Maargoed ik heb geen andere oplossing dus een regel afschieten zonder zelf met een oplossing komen is ook maar makkelijk dus ja, dan hou ik me er vanaf nu weer buiten.
2g als vaccinatiedrang snap ik ook, alleen hoe het zonder dat gevaccineerden zich gaan laten testen echt bijdraagt aan de cijfers niet echt.Ik ben op zich niet tegen 2G, mits gevaccineerden bij klachten zich laten testen, mits gevaccineerden 1,5 meter afstand tot elkaar houden, mits gevaccineerden gebruik maken van testen voor toegang waar 1,5 meter niet mogelijk is (festival bijvoorbeeld).
Het moet van twee kanten komen. Gevaccineerden wanen zich vaak veilig en houden zich niet aan bovenstaande regels (die er nu ook niet zijn vanwege de coronapas die schijnveiligheid creëert). Juist daar ligt het probleem. En als alle ongevaccineerden zich dan ook nog eens laten vaccineren... gaan we redelijk de goede kant op.
Denk niet dat het nu snel gaat minderen, we zitten ermee. In Antwerpen in nabij ziekenhuis reeds 50% vd bedden Covid, Dan wordt ge wel even kwaad en bang. Terwijl het zo anders had gekund…..🥺ChristenUnie stelt testen voor iedereen voor.
Ben benieuwd of dat opgepakt wordt en of er in het kabinet voldoende steun is voor het 2G beleid.
Uit onderzoek blijkt dat ruim 50% van de respondenten voor het 2G beleid is, dat had ik niet verwacht!
(Bron: De Stentor)
Ondertussen krijg ik vanuit het ziekenhuis in Zwolle mee hoe hoog de spanning daar oploopt, en dat ook voor patiënten op andere afdelingen merkbaar is. Ik hoop echt echt echt dat we er heel snel wat beter voor staan!
Yep. Het ziekenhuis waar mijn vader ligt ligt vol. Helaas met een hoop mensen uit de biblebelt waarvan bezoek zich ook aan geen enkele maatregel houdt en dus in grote getallen zonder mondkapjes door het ziekenhuis banjert tijdens bezoekuur. Wie ze erop aanspreekt kan een grote bek krijgen.Denk niet dat het nu snel gaat minderen, we zitten ermee. In Antwerpen in nabij ziekenhuis reeds 50% vd bedden Covid, Dan wordt ge wel even kwaad en bang. Terwijl het zo anders had gekund…..🥺
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."