Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
513 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Dat lijkt misschien vergelijkbaar maar dat is het niet. Het verschil zit hem erin dat niet gevacineeerden feitelijk meer bijdragen aan de verspreiding van het virus en de joden destijds niet. Of ga jij er vanuit dat de joden toen wel schuldig waren? Insta geval zou de vergelijking nog steeds onsmakelijk maar tenminste logisch zijn…
Klik om te vergroten...
Nee. Ik verwijs graag naar de bron in het andere corona topic. Genezen ongevaccineerden hebben 12x (1200%) minder kans om het virus te verspreiden dan een gevaccineerde. Terwijl een gevaccineerde slechts 50% minder verspreid dan een onbesmette ongevaccineerde. Dit is tenminste volgens de bron die jij gedeeld hebt in andere topic.

Je zou eigenlijk iets van een som moeten maken hoeveel mensen natuurlijk besmet zijn + onbesmet vs gevaccineerd * bescherming.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Dat het kan wil niet zeggen dat je het in dezelfde mate doet… maar misschien is dat een te genuanceerde gedachte voor je…
Klik om te vergroten...
Joh, doe ons een lol en verwijder dit topic. Kinderachtig ventje.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Ja de hele situatie waarin veel mensen op een behoorlijk fascistische partij (Fvd) stemmen en dan verontwaardigd de situatie vergelijken met de jaren ‘30 van het derde rijk heeft inderdaad wel iets humoristisch…

jammer dat het tegelijkertijd ook zo droevig is
Klik om te vergroten...
Deprimerend grappig
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Flualhamdulillam wat ben jij fel geworden, ben dat helemaal niet gewend van jou.🤣

Jij ziet de discussie en je klimt erin gewoon dat is niet meer normaal
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Haha, lijkt me ook wel grappig dat we de hele tijd langs elkaar heen aan het praten zijn. Dat Rivalrie uiteindelijke gewoon een nazi blijkt te zijn :tilttearlaugh: Maar dat vertel je niet in een gesprek. "Hallo, mijn naam is Rivalrie ik discussieer graag mee. Ik ben een Nazi". Hetzelfde als je online met mensen een discussie aan het voeren bent die ietsjes rechts en anti immigratie wordt, tot je plotseling hele rasistische dingen aan het overgooien bent. En dat er dan iemand plotseling zegt: "ja maar ik ben ook een neger".

Vind ik grappig.
Klik om te vergroten...
Haha hoe kan ik een nazi zijn als ik een Afrikaanse jood ben ? :P
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flualhamdulillam zei:
Maar als je stopt met testen en met 2G aan de slag gaat, vinden er alsnog enorm veel besmettingen plaats, want het vaccin werkt nou eenmaal feitelijk niet zo goed om besmettingen te voorkomen… en dat probleem neemt alleen maar toe nu vaccinaties beginnen uit te werken/uitgewerkt zijn.

Die 2G regels zijn absoluut geen verbetering voor de volksgezondheid, het is een achteruitgang…
Klik om te vergroten...
Als je zou zeggen dat het onvoldoende is zou je gelijk hebben. Als je zegt dat het een achteruitgang is klets je (alweer) gewoon onzin…
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Als je zou zeggen dat het onvoldoende is zou je gelijk hebben. Als je zegt dat het een achteruitgang is klets je (alweer) gewoon onzin…
Klik om te vergroten...
Testen en weten is toch veel beter dan QR scannen en hopen op het beste?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
De forumoorlog is begonnen

“it’s all in gods hands now…”
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
iPlucky zei:
Ik zal heel snel fietsen, hebben hier nog geen openbaar vervoer helaas. Wat voor drank heb je?
Klik om te vergroten...
Ik heb wodka, tequila, wijn, whisky, prosecco, vage likeurtjes, en nog wat sterke drank..... Heb genoeg voor 3 voetbalelftallen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flualhamdulillam zei:
Joh, doe ons een lol en verwijder dit topic. Kinderachtig ventje.
Klik om te vergroten...
Okay tot nu toe had je met lid Eik en met de mening van lid Eik te maken…

Nu zet ik even mijn pet als Moderator op :”kinderachtig ventje” is totaal niet nodig en ongepast. Kun je daar even mee kappen? Dan gaan we daarna als leden verder met het heel erg oneens zijn met elkaar…
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Ik heb wodka, tequila, wijn, whisky, prosecco, vage likeurtjes, en nog wat sterke drank..... Heb genoeg voor 3 voetbalelftallen.
Klik om te vergroten...
Toppertje, dan neem ik mijn grote mond mee. Die drinkt ook altijd teveel.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Jij bent echt zo'n rechtserd volgens mij, strak in uniform het volkslied zingen elke morgen. Ben jij niet de maker van de facebookgroep "Nederland mijn Vaderland"?
Klik om te vergroten...
En dit is dus precies wat er fout is aan hoe over rechts gedacht wordt. Al proef ik ook wel enige overdrijving in je tekst.

Edit: VVD stemmer. Maakt me dat rechts? Heb zonnepanelen en een warmteboiler op het dak, scheidt netjes mn afval. Maar rij wel een bak die 1 op 8 rijdt. In sommige dingen vind ik progressieve ideeën goed, want zonder is er geen vooruitgang, en andere zaken mogenbijven zoals ze zijn, wat mij betreft.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Al proef ik ook wel enige overdrijving in je tekst.
Klik om te vergroten...
Het is een persiflage, dat is een stijlvorm van humor.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Het is een persiflage, dat is een stijlvorm van humor.
Klik om te vergroten...
Precies
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Edit: VVD stemmer. Maakt me dat rechts?
Klik om te vergroten...
Ja…

maakt je dat meteen een slecht persoon? Nee!

vind ik Zanza nu nog steeds een tof lid? Ja!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Ja…

maakt je dat meteen een slecht persoon? Nee!

vind ik Zanza nu nog steeds een tof lid? Ja!
Klik om te vergroten...
Ik vind het eerder, zeker hoe vvd zich de laatste jaren heeft gepositioneerd, tegen het midden aan zitten. Er is m.i. ook geen alternatief op rechts, als je tenminste nog enig fatsoen in je kop hebt. Dat is het jammere
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
En dit is dus precies wat er fout is aan hoe over rechts gedacht wordt. Al proef ik ook wel enige overdrijving in je tekst.

Edit: VVD stemmer. Maakt me dat rechts? Heb zonnepanelen en een warmteboiler op het dak, scheidt netjes mn afval. Maar rij wel een bak die 1 op 8 rijdt. In sommige dingen vind ik progressieve ideeën goed, want zonder is er geen vooruitgang, en andere zaken mogenbijven zoals ze zijn, wat mij betreft.
Klik om te vergroten...
Ik ben bijna 20 jaar VVD stemmer geweest. Ik snap je probleem :tongueout: maar het komt wel goed. Zodra je het ziet begrijp je het.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
Ik vind het eerder, zeker hoe vvd zich de laatste jaren heeft gepositioneerd, tegen het midden aan zitten. Er is m.i. ook geen alternatief op rechts, als je tenminste nog enig fatsoen in je kop hebt. Dat is het jammere
Klik om te vergroten...
Ja wel eens dat er weinig liberaals aan de VVD is overgebleven. Die ideologie is meer verplaatst naar "kijken hoe lang Rutte kan blijven zitten voor iedereen hem echt zat is in Den Haag, want dat trekt stemmen en verder zoveel mogelijk doen (of juist niet doen) wat stemmers niet wegjaagt".

P.s. 😜
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Als meer leden hier politieke kleur gaan bekennen ben ik weg hoor, dat kan mijn hart niet aan sorry😂
Klik om te vergroten...
Laten we allemaal politieke topics beginnen om ljuv weg te krijgen :tongueout:

Nooit meer talk over rijst met chocola.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind dat het topic een beetje een matte wending heeft genomen. Waar is het vuur, waar is de passie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...119120121122123...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."