God jongens allejezus... Moet corona hier nou echt nog meer verdeeldheid zaaien!? Moeten we nou echt netzo lang doorgaan tot er weer iemand het forum verlaat of van het forum afgetyft wordt!? Want dat zou ik echt heul jammer vinden, eigenlijk. Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het gisteren best een leuke en relatief constructieve discussie vond. Heb ook gewoon vrede met het met elkaar oneens zijn... Heeft nog kunnen leiden tot dit ook!
Ik heb volgens mij een record aantal likejes (en lovejes) uitgedeeld 💓 wie had gedacht dat dit nog zou gebeuren in een Coronatopic.
Dus verneuk dat nou niet met allerlei verwijten over zogenaamd discriminerend gedrag... We did so well together.
Elke keer (sinds de start van dit topic) vraag ik mij af of je dit soort dingen zegt om te shockeren of dat je daadwerkelijk deze gedachten hebt. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat een gezond persoon dit daadwerkelijk vindt.
Ik snap echt niet waar dit vermoeden vandaan komt ook dan... Juist na gisterenavond. Als voorstander van het vaccinatieprogramma heb ik hier van jou en anderen ook dingen gelezen waar ik me een ongeluk van schrok, waarvan ik me echt heb afgevraagd waarom je zoiets zou zeggen... Waarvan ik ook wel is heb gedacht HOE WORDT DIT TOEGELATEN. Waaronder ook gisteren weer. Maar het is toch duidelijk dat het hier om meningen gaat!? En daarom is het mij ook duidelijk waarom zulke dingen niet verbannen kunnen worden; wat door jou of door mij als shockerend wordt ervaren is nu eenmaal compleet tegenovergesteld (in dit topic dan, verder hebben we wel wat overeenkomsten ook😇).
Ik vind het eigenlijk wel vet dat
@Eik eindelijk zijn mening heeft gegeven, na lang langs de zijlijn te hebben meegekeken. Zeker gezien de mening waar nu het meest over gevallen wordt nog niet voorbij is gekomen op het forum, en er vast lezers zijn die eindelijk herkenning vinden.
Ik weet dat je niet blij wordt van QueerManquotes Rivalrie, maar toch:
aardig zijn kost niets... Gewoon een beetje respectvol blijven allemaal💕