#1
Ik lees dit sinds maart op insta onder andere en ik wacht maar en wacht maarHehe wacht maar een paar maanden...... Maarja wij zijn gewoon wappies.
Overigens denk ik dat zo’n wet er door duwen echt niet makkelijk is maar dat ze het ongetwijfeld willen gaan proberen. De coronawet duurde ook baarden.
Ik begrijp wel dat festivals het willen, die proberen gewoon niet massaal failliet te gaan en elke mogelijke oplossing is een sprankje hoop.