Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
521 weergaven
18-5-2026
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
💯% gelijk 😎
Klik om te vergroten...
we zitten in een groot internationaal complot om de onzin de zin te maken
en omgekeerd.
stilaan zal het plan zicht ontvouwen terwijl je der al middenin staat.
hou je kranig verman, je.

nog even en dit wordt allemaal heel gewoon, en toen keek ik door het raam en zag ik dat het vaccinatiespuiten regende,
jemig dacht ik , daar word ik nu prikkelbaar van
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Een homo kan toch ook pedofiel zijn?
Klik om te vergroten...
Kan, maar laat duidelijk zijn dat er geen enkele aanleiding is te insinueren dat Queerman dat ook was.
Rivalrie zei:
Het had te maken volgens mij dat hij dacht dat mensen vonden dan homo zijn gelijk stond aan pedo. Was totaal niet wat diegene bedoelde maar ja... Hij was niet de beste is lezen.
Klik om te vergroten...
Queerman kon prima lezen, maar liet zich af en toe leiden door emoties. Discussie over in opmerkingen hetzelfde over pedofilie spreken als over homoseksualiteit is al eerder hoog opgelopen in een ander topic. De discussie had volgens mij van meerdere kanten anders gekund
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Alles is mogelijk @Rivalrie. Taaie stof op een drugsforum werkt gewoon niet zo :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Zo lastig te snuiven he
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Wie had dat gedacht: van het meest gehaatte topic van het forum, naar het meest gezellige topic van het forum.

Bekijk bijlage 32112
Klik om te vergroten...
neemt gitaar bij de hand rond het kampvuur en uit volle borst :

gezelligheid, gezelligheid wie had dat durven denken in deze vaccinatietijd,

een jaartje terug dacht iedereen de leuke tijden zijn we kwijt,

maar kijk eens aan hier gaan we dan en zingen uit volle borst,

na het vaccineren scheten we met zijn allen een zinkende worst

terwijl voordien hij zeker nog lag te dobberen op het toiletwater

maar zeg dit luidop bij de kuddemens en die zeggen hou toch je tater

straks zeg je nog dat piemels anders zijn gaan smaken

en kun je beter voor het dolhuis je valies gaan maken


opnieuw refrein gezelligheid gezelligheid
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Ik dacht dat mijn "(haha)" wel van genoeg sarcasme sprak...
Klik om te vergroten...
En ik dacht dat mijn knipoog emoji dat ook erkende. Taaie dame zeg. Ik moet nog zorgvuldiger zijn. Working on it
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Niet overdrijven:wink:

Oke, fair enough
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat mijn "(haha)" wel van genoeg sarcasme sprak... Maargoed je had hier makkelijk punten kunnen scoren, niet gelukt. Jammer.

Don Draper zei:
@ljuv dus die pasta van laatst was een leugen? 😳
Klik om te vergroten...
Nooit! Ik lieg niet graag. Voor mijn pasta hoef je sowieso niet bang te zijn, tenzij je niet tegen kaas/zuivel kan. Dan heel bang zijn.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
blue eyes zei:
neemt gitaar bij de hand rond het kampvuur en uit volle borst :

gezelligheid, gezelligheid wie had dat durven denken in deze vaccinatietijd,

een jaartje terug dacht iedereen de leuke tijden zijn we kwijt,

maar kijk eens aan hier gaan we dan en zingen uit volle borst,

na het vaccineren scheten we met zijn allen een zinkende worst

terwijl voordien hij zeker nog lag te dobberen op het toiletwater

maar zeg dit luidop bij de kuddemens en die zeggen hou toch je tater

straks zeg je nog dat piemels anders zijn gaan smaken

en kun je beter voor het dolhuis je valies gaan maken


opnieuw refrein gezelligheid gezelligheid
Klik om te vergroten...
Waar haal je het vandaan whaha
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Daarnaast ben je mijns inziens nog weinig in de categorie eikel gevallen. Dat betekent dat je voorlopig niet bang hoeft te zijn voor exposion OF mijn kookkunsten.

We kunnen wel afspreken dat als er problemen zijn, we het gewoon oplossen met een stoofpotje in plaats van exposure!
Klik om te vergroten...
ja kijk men kan een of twee kookverwijzingen maken in een post hier en daar

maar nu terug een kookreferentie, daar kom je niet meer onderuit,

weldra mag je een langere tafel zetten , want nu zijn we allen benieuwd naar je kookkunsten.

als je ananas gaat geven als desert ga ik wel blozen hoor, int echt ben ik een verlegen stil jongentje
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
blue eyes zei:
als je ananas gaat geven als desert ga ik wel blozen hoor, int echt ben ik een verlegen stil jongentje
Klik om te vergroten...
Weet je het zeker? Ik in het echt misschien ook wel he...

blue eyes zei:
neemt gitaar bij de hand rond het kampvuur en uit volle borst :

gezelligheid, gezelligheid wie had dat durven denken in deze vaccinatietijd,

een jaartje terug dacht iedereen de leuke tijden zijn we kwijt,

maar kijk eens aan hier gaan we dan en zingen uit volle borst,

na het vaccineren scheten we met zijn allen een zinkende worst

terwijl voordien hij zeker nog lag te dobberen op het toiletwater

maar zeg dit luidop bij de kuddemens en die zeggen hou toch je tater

straks zeg je nog dat piemels anders zijn gaan smaken

en kun je beter voor het dolhuis je valies gaan maken


opnieuw refrein gezelligheid gezelligheid
Klik om te vergroten...
Vond dit een beter verhaal😂😂

Zanza zei:
Taaie dame zeg
Klik om te vergroten...
Kijk, nou kom je eindelijk ergens.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Weet je het zeker? Ik in het echt misschien ook wel he...


Vond dit een beter verhaal😂😂


Kijk, nou kom je eindelijk ergens.
Klik om te vergroten...
@Zanza zouden wij niet beter als hoffelijke heren , gentlemans deze dame begeleiden naar een wat gaat er door je hoofd pagina of een lekker lullen topic,
want ja ik blijf wel on topic met mijn vaccinatiesurprise gastoptredens
maar kan me best inbeelden dat het ongestructureerde hier haar een beetje uit haar evenwicht haalt
zou ze zich niet comfortabeler voelen als we ze beiden lieten inhaken aan ons armen , en ze zo geflankeerd door ons tweeën
naar een geordend speelveld wordt gebracht.

want als je zeven vaccinatiegrappen na mekaar maakt slaat sinterklaas je over werd er gefluisterd, ook ik heb mijn grenzen
die ouwe grijsaard had al ellende genoeg met alle woke lynchers ,
deze shit wil hij zich niet in inmengingen
want voor iet weet en een uitspraak doet schakelen ze hem in om de niet gevaccineerden ofwel door piet een spuit te laten draaien
of de qr code mot aan de schouw hangen.

dus in naam van het fatsoen naar de onzin topics?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
blue eyes zei:
@Zanza zouden wij niet beter als hoffelijke heren , gentlemans deze dame begeleiden naar een wat gaat er door je hoofd pagina of een lekker lullen topic,
want ja ik blijf wel on topic met mijn vaccinatiesurprise gastoptredens
maar kan me best inbeelden dat het ongestructureerde hier haar een beetje uit haar evenwicht haalt
zou ze zich niet comfortabeler voelen als we ze beiden lieten inhaken aan ons armen , en ze zo geflankeerd door ons tweeën
naar een geordend speelveld wordt gebracht.

want als je zeven vaccinatiegrappen na mekaar maakt slaat sinterklaas je over werd er gefluisterd, ook ik heb mijn grenzen
die ouwe grijsaard had al ellende genoeg met alle woke lynchers ,
deze shit wil hij zich niet in inmengingen
want voor iet weet en een uitspraak doet schakelen ze hem in om de niet gevaccineerden ofwel door piet een spuit te laten draaien
of de qr code mot aan de schouw hangen.

dus in naam van het fatsoen naar de onzin topics?
Klik om te vergroten...
Ik beroep me op mijn samenvatting privilege @ljuv
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Nooit! Ik lieg niet graag. Voor mijn pasta hoef je sowieso niet bang te zijn, tenzij je niet tegen kaas/zuivel kan. Dan heel bang zijn.
Klik om te vergroten...
Gelukkig weet jij hoe ik gefoodblockt ben toen 🤭

Er was iemand zo knetter dat ik @ljuv niet eens gedag kon zeggen. "Toen ik klein was" dacht ik dat die doorgesnoven straatgekkies dus op dit forum zat. Uiteindelijk zijn wij dat en is er nog wat stappen in de drugs ladder die je kan nemen. 😶

Of heb jij dat anders ervaren?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja zit er aan te komen. Verdere uitsluiting van mensen.

Na de korte lockdown zou volgens het OMT de ’2G-regel’ moeten worden ingevoerd. Niet-gevaccineerden kunnen dan geen QR-code meer krijgen, ook niet na een negatieve test.

www.telegraaf.nl

LIVE | ’OMT adviseert kabinet lockdown-achtige maatregelen voor twee weken’

Ondanks een hoge vaccinatiegraad krijgt Nederland binnenkort vermoedelijk opnieuw te maken met extra coronamaatregelen. De druk op de zorg is hoog en in Den Haag wordt gebroed op nieuw ingrijpen.
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Ik beroep me op mijn samenvatting privilege @ljuv
Klik om te vergroten...
wij twee , chaotisch , dame structuur en orde
balans
speelveld onduidelijk , topic ongeschikt
speelveld duidelijker bij onzin topic
wij dus dame flankeren naar een geschikter topic?

uche uche uche voele me een oude sjamaan die rooksignalen gaat beginnen maken da samenvatten gaat snel naar t'tekenfilmindiaans
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dame mag kiezen lekker lullen , of. wat gaat er door je hoofd
?

ot :zou de spuitkracht van een gevaccineerden toenemen of afnemen na een vaccinatiespuit
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deze samenvatting heeft een uitgebreide uitleg nodig. Kan dat ook @ljuv? :tearsofjoy:
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Deze samenvatting heeft een uitgebreide uitleg nodig. Kan dat ook @ljuv? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
zie terug naar oorspronkelijk bericht uche moeilijk uit rol te komen nu (acteurs hebben ook vaak decompensatieperiodes na een rol nodig )
potverdikke alle totempalen nog aan toe bleekhuid
schelm
moge een losgeslagen bizon vol in je bolle bleekbuik bombarderen uche
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Tja zit er aan te komen. Verdere uitsluiting van mensen.

Na de korte lockdown zou volgens het OMT de ’2G-regel’ moeten worden ingevoerd. Niet-gevaccineerden kunnen dan geen QR-code meer krijgen, ook niet na een negatieve test.

www.telegraaf.nl

LIVE | ’OMT adviseert kabinet lockdown-achtige maatregelen voor twee weken’

Ondanks een hoge vaccinatiegraad krijgt Nederland binnenkort vermoedelijk opnieuw te maken met extra coronamaatregelen. De druk op de zorg is hoog en in Den Haag wordt gebroed op nieuw ingrijpen.
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
Klik om te vergroten...
Prikken dus!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Prikken dus!
Klik om te vergroten...
Waarom zou ik dat doen ? :) Ik heb al COVID gehad
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Prikken dus!
Klik om te vergroten...
Dit is wat 2g in Duitsland doet. Nog nooit zoveel besmettingen als nu.

255069562_10221826907116628_6821628403565075950_n.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...114115116117118...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."