Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
525 weergaven
18-5-2026
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Als ik überhaupt (sorry not sorry @blue eyes) ooit afstudeer, vandaag heel de dag naar mijn laptopscherm gestaard maar ik heb nogsteeds geen scriptie!!!
Klik om te vergroten...
je kon ook gezegd hebben in onze wondermooie taal...

als ik ooit het geluk heb om af te studeren

als ik ooit de vruchten pluk van mijn studies (iets gewaagder al )

of de zinsstructuur veranderen, ondanks ik mij scheel staarde op dit laptopscherm.... ga ik verdomme toch afstuderen, brand in de hel klootzakken , afleidende forumdemonen , ksssssjjjj (zoals je naar een kat roept ). ook zeer gewaagd en arrogant, maar had het je eerder vergeven dan uberhaupt

nee nee grapje, is niet omdat ik het woord niet snap , of wat mensen willen bedoelen met hun uiting van hun woordenschat als ze uberhaupt schrijven of zeggen , dat ik een ander opdring hoe te praten,

suggesties geven wel :wink:

maar omdat jij zo'n lief forummember bent , en ik de slechtste nog niet ben , als ik uberhaupt zo blijf natuurlijk zal ik mss het woordje uberhaupt wel eens in een zinnetje persen , wurmen ofzo.

maar steeds opgedragen aan jou, en hoe je me toen tot tranens toe ontroerde me je verslag van een 27 pagina lange depressieopwekkende tekst :(

ps ik laat met opzet de de puntjes weg ; alsof ik uberhaupt ooit uberhaupt met puntjes zou schrijven voor wie zie je me aan hahahaha
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
ik heb nog niets bedacht maar ik beloof niets...
Klik om te vergroten...
Nou begin ik te zweten hoor. Heb die borstfontein nog in m'n hoofd zitten. Hoe leg ik dat thuis uit? Kun je dat ook samenvatten?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Hoe denk je dat ik bij die nachten uit kwam? 🤣🤣 Heel herkenbaar! Niet perse aan te raden tho.
Klik om te vergroten...
Hahaha ik ga mijn best doen het niet zó ver te laten komen. Maar ik beloof (alweer) niets. EN diamonds are made under pressure of een andere goed excuus dat hier op zijn plaats is toch :tearsofjoy:

Mevrouw Pløp zei:
Heeft me wel aan het denken gezet, en veel faalangst weggenomen! En zesjes zijn ook helemaal dikke prima
Klik om te vergroten...
Mjaaaaa ik wilde er eerst wel echt voor gaan, maar ik en mijn begeleidster liggen elkaar ook niet top én door het vak dat ik van haar kreeg is mijn kans op cum laude sowieso vervlogen (en daarmee ook mijn motivatie hahaha).

blue eyes zei:
je kon ook gezegd hebben in onze wondermooie taal...

als ik ooit het geluk heb om af te studeren

als ik ooit de vruchten pluk van mijn studies (iets gewaagder al )

of de zinsstructuur veranderen, ondanks ik mij scheel staarde op dit laptopscherm.... ga ik verdomme toch afstuderen, brand in de hel klootzakken , afleidende forumdemonen , ksssssjjjj (zoals je naar een kat roept ). ook zeer gewaagd en arrogant, maar had het je eerder vergeven dan uberhaupt

nee nee grapje, is niet omdat ik het woord niet snap , of wat mensen willen bedoelen met hun uiting van hun woordenschat als ze uberhaupt schrijven of zeggen , dat ik een ander opdring hoe te praten,

suggesties geven wel :wink:

maar omdat jij zo'n lief forummember bent , en ik de slechtste nog niet ben , als ik uberhaupt zo blijf natuurlijk zal ik mss het woordje uberhaupt wel eens in een zinnetje persen , wurmen ofzo.

maar steeds opgedragen aan jou, en hoe je me toen tot tranens toe ontroerde me je verslag van een 27 pagina lange depressieopwekkende tekst :(

ps ik laat met opzet de de puntjes weg ; alsof ik uberhaupt ooit uberhaupt met puntjes zou schrijven voor wie zie je me aan hahahaha
Klik om te vergroten...
Hahahaha heerlijk :redheart: Was je alleen maar aan het triggeren ook hoor, ik heb niet zulke sterke meningen over bepaalde woorden. Blij dat mijn samenvatting bij je binnen is gekomen verder. Doet me überhaupt wel goed. Alleen: liever niet branden in de hel, niemand hier!!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#4
iPlucky zei:
Ik heb het idee dat we afdwalen dames en heren
Klik om te vergroten...
tenzij al dit gekwetter vaccinatiegerelateerd is want vind je niet dat sinds de vaccinatiegraad verhoogd is
de toename. van onzin getyp opt forum evenredig gestegen is?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Geen idee. Waarom vraag je het aan mij??? :P
Klik om te vergroten...
Omdat jij reageerde dat jij blij bent dat ie weg is.
Dan weet je vast ook waarom. 😉

Ik vind het jammer dat ie weg is…. ☹️
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Ben je een man of vrouw?
Klik om te vergroten...
uhm had ik het net niet over smulgeluidjes die me te beurt vielen tijdens stomende nachten vol oraal geweld , ik ben dus pijpbaar.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#7
blue eyes zei:
tenzij al dit gekwetter vaccinatiegerelateerd is want vind je niet dat sinds de vaccinatiegraad verhoogd is
de toename. van onzin getyp opt forum evenredig gestegen is?
Klik om te vergroten...
Ik kan je niet anders dan gelijk geven
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#8
blue eyes zei:
uhm had ik het net niet over smulgeluidjes die me te beurt vielen tijdens stomende nachten vol oraal geweld , ik ben dus pijpbaar.
Klik om te vergroten...
echter on topic,
weet ik wel niet zeker, of die zoete fruitige smaak nog steeds lichaamseigen is na het (al dan niet vaccineren , want ga het hier niet vertellen ) van me./

dus verdere on topic vraag, zijn er gevaccineerden die een veranderde piemelsmaak te melden hebben?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Omdat jij reageerde dat jij blij bent dat ie weg is.
Dan weet je vast ook waarom. 😉

Ik vind het jammer dat ie weg is…. ☹️
Klik om te vergroten...
Iets met pedofilie was het
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
blue eyes zei:
echter on topic,
weet ik wel niet zeker, of die zoete fruitige smaak nog steeds lichaamseigen is na het (al dan niet vaccineren , want ga het hier niet vertellen ) van me./

dus verdere on topic vraag, zijn er gevaccineerden die een veranderde piemelsmaak te melden hebben?
Klik om te vergroten...
Ik heb nog geen gevaccineerde piemel geproefd. @ljuv, serveer jij gevaccineerde of ongevaccineerde piemels in stukjes met kruidenboter?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Wat doe je met me?
Klik om te vergroten...
Hahahahaha je doet dit toch echt zelf

Zanza zei:
. Je kunt je op heel veel manieren uitdrukken, maar je zoekt steeds dubbelzinnige woorden uit om dat te doen.
Klik om te vergroten...
God nee, niet wéér een man die voor mij wilt bepalen hoe ik me uitdruk!!! Ik kan niet meer!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
blue eyes zei:
tenzij al dit gekwetter vaccinatiegerelateerd is want vind je niet dat sinds de vaccinatiegraad verhoogd is
de toename. van onzin getyp opt forum evenredig gestegen is?
Klik om te vergroten...
💯% gelijk 😎
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Ik heb nog geen gevaccineerde piemel geproefd. @ljuv, serveer jij gevaccineerde of ongevaccineerde piemels in stukjes met kruidenboter?
Klik om te vergroten...
Oef hier durf ik geen uitspraken over te doen! Ik weet alleen dat ze eikels zijn én hebben!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Iets met pedofilie was het
Klik om te vergroten...
Verklaar eens nader?
Hij is homo toch?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Hahahahaha je doet dit toch echt zelf


God nee, niet wéér een man die voor mij wilt bepalen hoe ik me uitdruk!!! Ik kan niet meer!
Klik om te vergroten...
uitdrukken zou in net vlaams, kleuterklasvlaams iets anders kunnen betekenen, juffrouw mag ik naar het toilet?
drukken of plassen?
ik moet drukken mevrouw !
netjes uitdrukken hoor jongen, dat er geen bruine vlekjes in je onderbroekje zijn
jazeker mevrouw ik zal me helemaal uitdrukken

en toen kwam er een boze wolf binnen met allemaal vaccins tussen zijn tanden , en de kinderen gilden en tierden
sommigen stonden zich ter plaatse uit te drukken van de schrik
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Iets met pedofilie was het
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Omdat jij reageerde dat jij blij bent dat ie weg is.
Dan weet je vast ook waarom. 😉

Ik vind het jammer dat ie weg is…. ☹️
Klik om te vergroten...
Ik ook, en inderdaad al helemaal met deze aanleiding :')
https://drugsforum.nl/threads/wat-gaat-er-nu-door-je-hoofd.39600/page-1747#post-1622286
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Verklaar eens nader?
Hij is homo toch?
Klik om te vergroten...
Een homo kan toch ook pedofiel zijn?

Het had te maken volgens mij dat hij dacht dat mensen vonden dan homo zijn gelijk stond aan pedo. Was totaal niet wat diegene bedoelde maar ja... Hij was niet de beste is lezen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Oef hier durf ik geen uitspraken over te doen! Ik weet alleen dat ze eikels zijn én hebben!
Klik om te vergroten...
Oke ik wilde hier dubbelzinnig op reageren, maar ik laat je met rust 😅
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Oef hier durf ik geen uitspraken over te doen! Ik weet alleen dat ze eikels zijn én hebben!
Klik om te vergroten...
@Rivalrie, ik zou oppassen als ik jou was :wink:
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Jup
Klik om te vergroten...
same

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...113114115116117...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."