#1
Ik alleen nog 1p lsd. Heb wel rc's gekocht maar vind het risico te groot.Aan allen die het vaccin niet willen omdat het nlet onder dezelfde omstandigheden werd ontwikkeld als andere vaccins, kopen jullie dan ook totaal geen RC's?
Ik alleen nog 1p lsd. Heb wel rc's gekocht maar vind het risico te groot.Aan allen die het vaccin niet willen omdat het nlet onder dezelfde omstandigheden werd ontwikkeld als andere vaccins, kopen jullie dan ook totaal geen RC's?
Geïndoctrineerd zijn is niet hetzelfde als dom of onnadenkend zijn, he. Het zijn enorm goed doordachte manipulatieve technieken die door de constante herhaling je onderbewuste programmeren waardoor je op een gegeven moment steeds meer gaat denken dat wat er gezegd wordt waar is, en dat de boodschap iets is wat je zelf ook echt denkt. Zo heeft het in de geschiedenis al zo vaak gewerkt voor hele bevolkingsgroepen, en zo werkt het nog steeds. Ik kijk daar niet op neer. Het heeft nogmaals niks te maken met dom of slim zijn, er zijn gewoon al zo lang zo veel smerige maar bewezen effectieve manipulatietechnieken toegepast dat dit is wat er gebeurd. Het beste is naar mijn idee nog je er zo veel mogelijk aan te onttrekken/van af te schermen, en te blijven stilstaan bij de essentie van wie je bent, zodat je daar meer mee in contact staat en beter voelt welke gedachtes van jou zijn en welke van buitenaf zijn. Dan nog kan iedereen tot verschillende conclusies komen. Maar dan is het in ieder geval geen opgelegd gedachtengoed.
Mensen tegen elkaar opzetten is ook zo'n techniek, trouwens. Ik kan ook te fel zijn, om dezelfde redenen als Mindless hierboven aangeeft.
Hoi, even een medische update van mijn kant: ik ben gevaccineerd. Vanmorgen als één van de eersten bij de huisarts, om de nieuwe Russische versie van het COVID19-vaccin (Sputnik V) te krijgen. Tot nu toe gaat alles prima, geen voelbare bijwerkingen en voor diegənen van jullie diə bang zijn dat het niet getest is, ik həв het geproвееяd, en kan met een gеняust hart zеббeи dat er бeən efectoski secundarioski и меня зовут Лопес Обрадор, и я коррумпирован и лжец и почему я даю чистые прямые награды.....
Om even te checken of ik je begrijp: je gunt het mensen dus om even aan de beademing te moeten? Dat zullen ze wel zelf veroorzaakt hebben?Sterker nog, misschien moeten mensen wel eens eventjes flink ziek worden om wakker geschud te worden en verantwoordelijkheid te nemen wat betreft gezondheid. Of ben je dan een complot gekkie?
Om even te checken of ik je begrijp: je gunt het mensen dus om even aan de beademing te moeten? Dat zullen ze wel zelf veroorzaakt hebben?
edit: kunnen we ajb stoppen met zaken als de holocaust benoemen in dit soort discussies want het is vreselijk respectloos en gaat echt alle grenzen voorbij.
...en op hetgeen ik al drie weken via mijn whats app binnenkreeg 😂. Dus vergeetachtigheid is wel groot nadeel ervan.Voor zover ik las is het nog niet goedgekeurd voor de EU en is de roll-out sinds vandaag in Rusland (Moscow)
Russia Begins to Roll Out Its Sputnik V Coronavirus Vaccine - WSJ
Opvallend dat je reactie erg veel lijkt op die van "Obli" een week geleden onderaan in dit artikel;
Hongarije bezig met aanschaf Russisch coronavaccin (zeelandnet.nl)
Ik heb er twijfels bij om dit soort dingen te zeggen tegen mensen, omdat dit zo makkelijk iemand kan afstoten. Wat ik overigens ook heel begrijpelijk vind, want... kroonchakra, hogere zelf, archons... Wat moeten we nou met dat soort wazige termen in deze hectische tijden van echte down to earth problemen?Corona vaccin is de laatste kaart die gespeeld wordt door onze narcistische, zieke en inhumane overheid om vervolgens de verbinding van de mens en zijn hoger zelf te verbreken. Chakra corona = kroon chakra in het Spaans. Coronavirus? Archon mind infection.
Wow die vond ik echt grappigHoi, even een medische update van mijn kant: ik ben gevaccineerd. Vanmorgen als één van de eersten bij de huisarts, om de nieuwe Russische versie van het COVID19-vaccin (Sputnik V) te krijgen. Tot nu toe gaat alles prima, geen voelbare bijwerkingen en voor diegənen van jullie diə bang zijn dat het niet getest is, ik həв het geproвееяd, en kan met een gеняust hart zеббeи dat er бeən efectoski secundarioski и меня зовут Лопес Обрадор, и я коррумпирован и лжец и почему я даю чистые прямые награды....
Ik heb die vergelijking op dit forum al eerder gemaakt maar ik zal het nog eens doen. Hier wordt een schatting gemaakt dat de IFR (Infection Fatality Rate) van Covid rond de 1,15% is. Dat is ruim 10 keer zo hoog als bij de seasonal flu (gewone griep) die volgens de WHO vaak rond de 0,1 % is.
Report 34 - COVID-19 Infection Fatality Ratio Estimates from Seroprevalence | Faculty of Medicine | Imperial College London
In dit onderzoek uit Nieuw Zeeland wordt zelfs gesproken over 17 maal dodelijker:
The COVID-19 elimination debate – needs to use correct data | The BMJ
Of het nu 10 keer of 17 keer dodelijker is dan een gewone griep doet er uiteindelijk niet zoveel toe. Het is gewoon niet zomaar een griepje maar een veel gevaarlijker virus. Het is best irritant dat dat door een aantal mensen nog steeds ontkent wordt op basis van wat schimmige you-tube filpmjes, achterdochtige onderbuikgevoelens of verkeerd geinterpreteerde wetenschappelijke artikelen.
Dit elke keer opnieuw onderbouwd moeten weerleggen is gewoon een stuk meer werk dan zomaar het eerste het beste linkje met fake-news op het forum te plaatsen. Dat mensen die moeite niet elke keer nemen voor iets wat ondertussen toch redelijk algemeen bekend is begrijp ik wel.
Follow the money... Dan kom je vanzelf uit bij de top.
Het is geen complottheorie dat 1% (veel) meer geld heeft dan de overige 99% samen.
En als je zo extreem veel geld hebt, zegt geld steeds minder, dus zoek je het in meer macht, meer controle over iedereen. Althans, als je dus een psychopaat bent die niet gewoon content kan zijn met zichzelf, maar een ziekelijke dwang heeft tot meer meer meer. En dat hebben die lui aan de top, anders kom je daar nooit.
Ik weet van die "great reset", ik weet dat dat een dystopisch resultaat zal hebben mits uitgevoerd, maar het feit dat ze met die propaganda moeten afkomen, betekent net dat ze geen controle hebben vanuit de zogenaamde "top", anders zouden ze ons niet moeten "klaarstomen" ervoor maar dan hadden ze het al hé.Ook apart om te zien, is dat mensen niet geloven dat er een agenda is. Terwijl deze agenda open en bloot verkondigt wordt door dit soort mensen. "The Great Reset", zoals Schwab het noemt. Agenda 21, agenda 2030. Maar als je iets niet wilt zien, dan zul je het ook niet zien. Natuurlijk wordt alles in mooie taal uitgesproken, maar als je goed kijkt draait álles om controle.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."