Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
518 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Ik pleur liever van m'n voetstuk dan van m'n paard denk ik. Hoe hoog was dat voetstuk?🤨
Klik om te vergroten...
covid- 19 meter...

(slappe poging om dit weer OT te krijgen....)
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Voor nu inderdaad wel, want de qr code is op deze manier onzinnig.

Get all vaccinated people. Please
Klik om te vergroten...
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Nee hoor jongens, het is echt geen verplichting hoor..

Kuch.
China en Japan hadden al “isolement” ziekenhuizen die gebouwd waren als compleet gevangenissen. Nu komt Australië met de volgende verklaring: zie afbeelding.
wat eerst voor zogenaamde reizigers bedoeld was wordt nu voor ongevaccineerden.
Bekijk bijlage 31850
Klik om te vergroten...
Vreemd dat hier niet op wordt gereageerd. Dit is dus prima?😌
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Empower Eachother zei:
Vreemd dat hier niet op wordt gereageerd. Dit is dus prima?😌
Klik om te vergroten...
Niet op reageren staat gelijk aan goedkeuring?

niemand vind het oké, maar soms lezen we over dingen heen of zijn we eventjes informatie-moe
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
@Rotjoch @Proxima

De dunne had (naast mijn tientallen artikelen) ook al een artikel gepost :tongueout:
Klik om te vergroten...
Oh thanks, hier heb ik langsheen gelezen. Zal het even bekijken.

Niet lullig bedoeld, maar veel wat gedeeld wordt missen kredietwaardige bronnen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotjoch zei:
Oh thanks, hier heb ik langsheen gelezen. Zal het even bekijken.

Niet lullig bedoeld, maar veel wat gedeeld wordt missen kredietwaardige bronnen.
Klik om te vergroten...
Nature.com is een blad voor de wetenschap waarin veel wetenschappelijke onderzoeken gepubliceerd worden.

Trek je deze bron in twijfel?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Zo. Alweer een uur rustig hier. Eens kijken of ik hier weer een tijdje weg kan blijven :grimacing:.

Uiteraard hebben de zaken die ik hierboven heb gezegd vele nuances nodig, maar dat is niet altijd gemakkelijk om neer te zetten. Dus eigenlijk is niet reageren dan beter, want de discussies die ontstaan ontgaan die nuances.

Ik ga weer lollige berichten plaatsen in andere topics en dikke hardcoreplaten uploaden in het harde stijlen topic. Veel leuker!
Klik om te vergroten...
Geen 1 plaatje gewoon. Shame 😔
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Haha sorry. Ik haal het vanavond in. Soms vergeet ik dat ik ook nog een baan heb enzo. Heel gek allemaal
Klik om te vergroten...
Job? No job! Only music
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rotjoch zei:
Geen 1 plaatje gewoon. Shame 😔
Klik om te vergroten...
Haha sorry. Ik haal het vanavond in. Soms vergeet ik dat ik ook nog een baan heb enzo. Heel gek allemaal
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Job? No job! Only music
Klik om te vergroten...
Als ik daarvan kon leven. Where can i sign??
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Oh thanks, hier heb ik langsheen gelezen. Zal het even bekijken.

Niet lullig bedoeld, maar veel wat gedeeld wordt missen kredietwaardige bronnen.
Klik om te vergroten...
Geen idee of je hoogopgeleid bent, maar wellicht kan dit je helpen.

Activiteiten

Science LinX organiseert vele activiteiten voor jong en oud: Kinderen, tieners, docenten en algemeen publiek geïnteresseerd in wetenschap.
www.rug.nl www.rug.nl
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Als ik daarvan kon leven. Where can i sign??
Klik om te vergroten...
Pick one

Dutch hardcore/gabber labels. by Rekel | Discogs Lists

Explore the Dutch hardcore/gabber labels. list by Rekel on Discogs. Create your own list of music and share it with the world.
www.discogs.com www.discogs.com
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
QueerMan zei:
Dit geldt wat mij betreft ook voor gelovigen die het bestaan van (een) God(en) en de waarheid van hun heilige teksten aanvoeren, als ze discussies op de spits drijven.
Klik om te vergroten...
Met gelovigen moet je geen discussie beginnen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
😝
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
Met gelovigen moet je geen discussie beginnen.
Klik om te vergroten...
Exact :) zij doen vooral dit.....

20211103_220314.jpg
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Geen idee of je hoogopgeleid bent, maar wellicht kan dit je helpen.

Activiteiten

Science LinX organiseert vele activiteiten voor jong en oud: Kinderen, tieners, docenten en algemeen publiek geïnteresseerd in wetenschap.
www.rug.nl www.rug.nl
Klik om te vergroten...
Ik snap niet helemaal waarom je opleidingsniveau erbij haalt maar de punten uit je link snap ik, zijn logisch.

Ik heb niet echt een hoog genoten opleiding afgerond, maar ben een autistische nerd. Is dat ook goed 🤣
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rotjoch zei:
Ik snap niet helemaal waarom je opleidingsniveau erbij haalt maar de punten uit je link snap ik, zijn logisch.

Ik heb niet echt een hoog genoten opleiding afgerond, maar ben een autistische nerd. Is dat ook goed 🤣
Klik om te vergroten...
Omdat je over het algemeen vanaf HBO niveau leert wat een betrouwbare bron is. Vandaar mijn opmerking.

Ik zag dat je verschillende erkende wetenschappelijke bronnen in twijfel trok en dacht dat je wellicht wel wat tools kon gebruiken.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Exact :) zij doen vooral dit.....

Bekijk bijlage 31901
Klik om te vergroten...
Ik heb nu al 2 keer met jehova’s getuigen echt een goed en lang gesprek/discussie gehad aan de deur over van alles. Ze waren verbazingwekkend respectvol tegenover mijn tegenargumenten en hadden zelf ook hele overtuigende argumenten.

Beide keren heb ik een uur in de deuropening gestaan, en beide keren ging het over van alles in het leven. Voor COVID uitbrak. Dus ik heb alleen maar goede ervaringen met gelovigen. Voor de rest praat ik niet met die lui hoor haha
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Ik denk dat we het topic beter kunnen sluiten. We zijn op het forum niet in staat om op een normale manier informatie met elkaar te delen en daarover te communiceren. Daarnaast heb ik dit topic mijzelf een beetje toegeëigend om een soort logboek bij te houden over dit onderwerp en waar ik vind dat het mis gaat in de maatschappij. Dat de bronnen volgens sommige niet waar zijn klopt overigens niet. Als er iets aangetoond foutiefs tussen staat, heb ik dat altijd aangepast. Helaas is het voor velen lastig om meningen en feiten van elkaar te scheiden.

Johan Cruijff zei ooit: je ziet het pas als je het doorhebt.

Daar wil ik graag mee afsluiten.
Klik om te vergroten...
Als ze dit topic sluiten, gaat het waarschijnlijk in andere topics door over corona, en ik denk dat de meesten daar ook niet blij van worden..
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rotjoch zei:
Ik heb nu al 2 keer met jehova’s getuigen echt een goed en lang gesprek/discussie gehad aan de deur over van alles. Ze waren verbazingwekkend respectvol tegenover mijn tegenargumenten en hadden zelf ook hele overtuigende argumenten.

Beide keren heb ik een uur in de deuropening gestaan, en beide keren ging het over van alles in het leven. Voor COVID uitbrak. Dus ik heb alleen maar goede ervaringen met gelovigen. Voor de rest praat ik niet met die lui hoor haha
Klik om te vergroten...
Jaaaaa eens! Zijn ook gewoon mensen met een "mening". Net zo als met alle andere mensen (met mening) valt er met de een beter te praten dan met de ander. Is het altijd waard het te proberen en van elkaar te leren 👌🏻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...116117118119120...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."