#1
covid- 19 meter...Ik pleur liever van m'n voetstuk dan van m'n paard denk ik. Hoe hoog was dat voetstuk?🤨
(slappe poging om dit weer OT te krijgen....)
covid- 19 meter...Ik pleur liever van m'n voetstuk dan van m'n paard denk ik. Hoe hoog was dat voetstuk?🤨
Voor nu inderdaad wel, want de qr code is op deze manier onzinnig.
Get all vaccinated people. Please
Vreemd dat hier niet op wordt gereageerd. Dit is dus prima?😌Nee hoor jongens, het is echt geen verplichting hoor..
Kuch.
China en Japan hadden al “isolement” ziekenhuizen die gebouwd waren als compleet gevangenissen. Nu komt Australië met de volgende verklaring: zie afbeelding.
wat eerst voor zogenaamde reizigers bedoeld was wordt nu voor ongevaccineerden.
Bekijk bijlage 31850
Niet op reageren staat gelijk aan goedkeuring?Vreemd dat hier niet op wordt gereageerd. Dit is dus prima?😌
Oh thanks, hier heb ik langsheen gelezen. Zal het even bekijken.
Nature.com is een blad voor de wetenschap waarin veel wetenschappelijke onderzoeken gepubliceerd worden.Oh thanks, hier heb ik langsheen gelezen. Zal het even bekijken.
Niet lullig bedoeld, maar veel wat gedeeld wordt missen kredietwaardige bronnen.
Geen 1 plaatje gewoon. Shame 😔Zo. Alweer een uur rustig hier. Eens kijken of ik hier weer een tijdje weg kan blijven.
Uiteraard hebben de zaken die ik hierboven heb gezegd vele nuances nodig, maar dat is niet altijd gemakkelijk om neer te zetten. Dus eigenlijk is niet reageren dan beter, want de discussies die ontstaan ontgaan die nuances.
Ik ga weer lollige berichten plaatsen in andere topics en dikke hardcoreplaten uploaden in het harde stijlen topic. Veel leuker!
Job? No job! Only musicHaha sorry. Ik haal het vanavond in. Soms vergeet ik dat ik ook nog een baan heb enzo. Heel gek allemaal
Haha sorry. Ik haal het vanavond in. Soms vergeet ik dat ik ook nog een baan heb enzo. Heel gek allemaalGeen 1 plaatje gewoon. Shame 😔
Als ik daarvan kon leven. Where can i sign??Job? No job! Only music
Geen idee of je hoogopgeleid bent, maar wellicht kan dit je helpen.Oh thanks, hier heb ik langsheen gelezen. Zal het even bekijken.
Niet lullig bedoeld, maar veel wat gedeeld wordt missen kredietwaardige bronnen.
Pick oneAls ik daarvan kon leven. Where can i sign??
Met gelovigen moet je geen discussie beginnen.Dit geldt wat mij betreft ook voor gelovigen die het bestaan van (een) God(en) en de waarheid van hun heilige teksten aanvoeren, als ze discussies op de spits drijven.
Ik snap niet helemaal waarom je opleidingsniveau erbij haalt maar de punten uit je link snap ik, zijn logisch.Geen idee of je hoogopgeleid bent, maar wellicht kan dit je helpen.
Activiteiten
Science LinX organiseert vele activiteiten voor jong en oud: Kinderen, tieners, docenten en algemeen publiek geïnteresseerd in wetenschap.www.rug.nl
Omdat je over het algemeen vanaf HBO niveau leert wat een betrouwbare bron is. Vandaar mijn opmerking.Ik snap niet helemaal waarom je opleidingsniveau erbij haalt maar de punten uit je link snap ik, zijn logisch.
Ik heb niet echt een hoog genoten opleiding afgerond, maar ben een autistische nerd. Is dat ook goed 🤣
Ik heb nu al 2 keer met jehova’s getuigen echt een goed en lang gesprek/discussie gehad aan de deur over van alles. Ze waren verbazingwekkend respectvol tegenover mijn tegenargumenten en hadden zelf ook hele overtuigende argumenten.
Als ze dit topic sluiten, gaat het waarschijnlijk in andere topics door over corona, en ik denk dat de meesten daar ook niet blij van worden..Ik denk dat we het topic beter kunnen sluiten. We zijn op het forum niet in staat om op een normale manier informatie met elkaar te delen en daarover te communiceren. Daarnaast heb ik dit topic mijzelf een beetje toegeëigend om een soort logboek bij te houden over dit onderwerp en waar ik vind dat het mis gaat in de maatschappij. Dat de bronnen volgens sommige niet waar zijn klopt overigens niet. Als er iets aangetoond foutiefs tussen staat, heb ik dat altijd aangepast. Helaas is het voor velen lastig om meningen en feiten van elkaar te scheiden.
Johan Cruijff zei ooit: je ziet het pas als je het doorhebt.
Daar wil ik graag mee afsluiten.
Jaaaaa eens! Zijn ook gewoon mensen met een "mening". Net zo als met alle andere mensen (met mening) valt er met de een beter te praten dan met de ander. Is het altijd waard het te proberen en van elkaar te leren 👌🏻Ik heb nu al 2 keer met jehova’s getuigen echt een goed en lang gesprek/discussie gehad aan de deur over van alles. Ze waren verbazingwekkend respectvol tegenover mijn tegenargumenten en hadden zelf ook hele overtuigende argumenten.
Beide keren heb ik een uur in de deuropening gestaan, en beide keren ging het over van alles in het leven. Voor COVID uitbrak. Dus ik heb alleen maar goede ervaringen met gelovigen. Voor de rest praat ik niet met die lui hoor haha
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."