Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
526 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Ik kan vrijwel alleen maar lachen om jouw posts. Het zijn soms enorme lappen tekst die nog deels ontcijferd moeten worden, maar altijd de moeite waard
Klik om te vergroten...
En die lappen lees je dan wel helemaal? Maar boeken niet? SUSPICIOUS! Wie bedenkt hier een goede complottheorie op?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Ja en ja! 100 punten, lekker Zanza!!!!
Jammer dat deze conclusie niet overeen komt met eerdere uitspraken van je, waarin ik werd beschuldigd me dubbelzinnig uit te drukken. Hiervoor 200 punten aftrek en je moet terug naar start🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Streng ben je wel zeg. Laten we vooruit kijken. Sta ik dan weer gewoon op +100?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Blijf me toch wel verbazen sinds dit weekeind, hoeveel mannen de geniale gave hebben mij zo ongelofelijk goed te leren kennen door een simpele post op het forum😶 Maar goed, zal maar niet ontkennen dat ik zeer grondig ben inderdaad.


Voor jou zouden ze een heel aparte sectie moeten hebben! Een lintje volstaat natuurlijk bij lange na niet! Maar beter laten we die arme mods met rust, roerig zat geweest de laatste tijd.


Give it a try!
Klik om te vergroten...
je moest trouwens eens weten wat wij mannen nog allemaal kunnen tussen de regels lezen bij de vrouwelijke posters

we kunnen ons gerust een perfecte naakvoorstelling van jullie maken terwijl jullie in slow motion langst de kusstrook in hawai lopen

het zwoele tropische klefferige zweet, de slow motion, de palmbomen ... echter misbruiken we onze gaves niet, en houden we het bij een

psycholiogische analayse .

en de inschatting of het een nette vrouw is en niet zo eentje die haar behoefte doet in de hoek van de woonkamer op een krant.

dus je hebt geluk dat wij keurige heren zijn en ons inschattingen beheersen tot het louter functionele binnen in de topiccontext en hier toe doende op het forum in zijn geheel.

zelfbeheersing is een erezaak voor een echte forumbink de naam waardig. anders verpauperen we tot smerige vieze internetgeilaards.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
En die lappen lees je dan wel helemaal? Maar boeken niet? SUSPICIOUS! Wie bedenkt hier een goede complottheorie op?
Klik om te vergroten...
Nou, ik sla wel eens delen over haha. Eigenlijk hetzelfde idee als met die boeken dus. Maar @ljuv vat het gewoon samen.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Nou, ik sla wel eens delen over haha. Eigenlijk hetzelfde idee als met die boeken dus. Maar @ljuv vat het gewoon samen.
Klik om te vergroten...
geloof me en wie me kent , zal dit beamen

ik typ vandaag geen lappen naar mijn normen,

een paar weken, terug toen ik op een pepbinge zat, ja dan heb ik hier lappen nagelaten voor de komende generaties,

maar nu dit zijn, kattebelletjes

smurfetekstjes
nog korter en ik ga alleen maar scherpe quotes meer. posten op een onverwachtst en liefst ongepast moment

gun een man wat tekst :cry: ik mis de ellenlange lappen ook, maar ja , ik heb ook vrienden met oa add enz en snap heus dat

dan niet iedereen nog meekan met de tjoektjoek naar het land van lulkoek en pepersnuivers
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat gebruiken jullie nu dan? Ik ben nuchter
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Wat gebruiken jullie nu dan? Ik ben nuchter
Klik om te vergroten...
Same
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Nou, ik sla wel eens delen over haha. Eigenlijk hetzelfde idee als met die boeken dus. Maar @ljuv vat het gewoon samen.
Klik om te vergroten...
en wat als het gouden ticket van je dromen net in die overgeslagen delen stond
wie weet wees ik je per ongeluk het licht aan het einde van de tunnel

of zag je in een flits een gat in de markt, en was je met de noorderzon verdwenen , alleen nog je lidnummer hier achterlatend en verwarring

en zien we je bij de texaanse oliebaronnen dikke sigaren rokend , jaren later terug op het nieuws, yes a friend on a dutch forum was raving like a lunatic on speed and suddenly .. en dan verbreek je je vermogen om engels te praten, werd ik potverdomme glashelder en zag men levensdoel .
godverdomme had ik dat stukkie overgeslagen

stond ik nu ondergoed te strijken in de plaatselijke wasserij ,
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Same
Klik om te vergroten...
Jup
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
blue eyes zei:
en wat als het gouden ticket van je dromen net in die overgeslagen delen stond
wie weet wees ik je per ongeluk het licht aan het einde van de tunnel
Klik om te vergroten...
Ja, dat is het gevaar van mijn leesmethode inderdaad. Maar daarom vertrouw ik op @ljuv
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Streng ben je wel zeg. Laten we vooruit kijken. Sta ik dan weer gewoon op +100?
Klik om te vergroten...
Ik noem het liever rechtvaardig. En tuurlijk niet! Je hebt mijn goede naam (haha) op dit forum beschadigd

Zanza zei:
Maar @ljuv vat het gewoon samen.
Klik om te vergroten...
En je zet me ook nog aan het werk, dus die 100 punten moet je eerlijk verdienen!

(Ben ook nuchter. Trouwens.)
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
@blue eyes soms denk ik wel eens dat alles wat ik doe, en voornamelijk op internet post, me ooit nog achterna gaat zitten 😥
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
China gaat lekker…
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
China gaat lekker…
Klik om te vergroten...
China is op het vlak van mensenrechten of omgang met mensen überhaupt nog nooit lekker gegaan..
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
China is op het vlak van mensenrechten of omgang met mensen überhaupt nog nooit lekker gegaan..
Klik om te vergroten...
Toch hoor je er nauwelijks iets over 🤷🏻‍♂️
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flualhamdulillam zei:
Toch hoor je er nauwelijks iets over 🤷🏻‍♂️
Klik om te vergroten...
Klopt, censuur is top!

Plus dat de bevolking zelf niet zo snel z'n mond open trekt naar de buitenwereld. Reputatie en status is alles. Een grote bek of kritische houding ten opzichte van de overheid kan je duur komen te staan. Ik gok dat nieuws daar ook zo gereguleerd is dat veel Chinezen zelfs niet eens weten wat er verderop in het land gebeurt.

Ik heb een vriend/naaste en zelfs hem hoor je er nauwelijks over. Hij is sinds 2,5 jaar weer in Nederland, maar echt kritisch over de Chinese overheid zul je hem niet horen terwijl je toch zou zeggen dat dat hier weinig kwaad kan.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Een grote bek of kritische houding ten opzichte van de overheid kan je duur komen te staan.
Klik om te vergroten...
Dat mag daar gewoon niet, is verboden! Dat kost je sociaalkredietpuntjes…
Mevrouw Pløp zei:
Ik gok dat nieuws daar ook zo gereguleerd is dat veel Chinezen zelfs niet eens weten wat er verderop in het land gebeurt.
Klik om te vergroten...
Vanaf het begin van de basisschool worden Chinezen geïndoctrineerd met de partij’s communistische propaganda. Pas geleden hebben ze ook privé onderwijs illegaal gemaakt, dus iedereen krijgt dezelfde leugens voorgeschoteld. Wel lekker communistisch: iedereen evenveel bedrog.
Mevrouw Pløp zei:
terwijl je toch zou zeggen dat dat hier weinig kwaad kan.
Klik om te vergroten...
Je wordt dan door de CCP gecontroleerd, gestalkt en zo nodig lastig gevallen en bedreigt. Ook buiten China.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
Dat mag daar gewoon niet, is verboden! Dat kost je sociaalkredietpuntjes…

Vanaf het begin van de basisschool worden Chinezen geïndoctrineerd met de partij’s communistische propaganda. Pas geleden hebben ze ook privé onderwijs illegaal gemaakt, dus iedereen krijgt dezelfde leugens voorgeschoteld. Wel lekker communistisch: iedereen evenveel bedrog.

Je wordt dan door de CCP gecontroleerd, gestalkt en zo nodig lastig gevallen en bedreigt. Ook buiten China.
Klik om te vergroten...
Yep. Die indoctrinatie werkt bizar ver door! Ergens wel interessant om te zien, ook in omgang met emoties en dergelijke. Lijkt me erg lastig om hier te leven terwijl je familie en vrienden in China zitten en je geen idee hebt of wat je mee krijgt vanaf daar wel de waarheid is.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Grapperhaus overlegt dinsdag met horeca over slimme oplossingen. Mogelijkheid zou kunnen zijn dat horeca wel weer tot 00.00 open mag, maar dat je dan voor 20.00 binnen moet zijn.

De Belgische regering overweegt om gevaccineerden ook te vragen zich te laten testen voor toegang. Ben benieuwd of Nederland daarin volgt.

Een ideale oplossing is het niet, maar beter dan alles om 20.00 dicht!

Bron: De Stentor
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
De Belgische regering overweegt om gevaccineerden ook te vragen zich te laten testen voor toegang. Ben benieuwd of Nederland daarin volgt.
Klik om te vergroten...
Collega van mij, heel zijn volledig gevaccineerde huishouden is besmet (exclusief hijzelf) geraakt door 1 gezinslid. En ze zijn niet eens minder ziek geworden dan ze waarschijnlijk ongevaccineerd waren geworden. En dit is geen uitzondering op de regel…
Ik hoop dat we maar gaan testen, want dat 2G vind ik niks

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...112113114115116...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."