#1
+1 (Sorry Dirkjan maar apo verdiend ook een plusje)drugsweekenden en veel werken
Gelukkig werken tijdens de kerst, ook gewoon een hekel aan dus mooi geregeld👷♂️
+1 (Sorry Dirkjan maar apo verdiend ook een plusje)drugsweekenden en veel werken
Jij hebt mij al zoveel lachsmileys gegeven je mag mijn woning hebben als je het slim speelt.+1 (Sorry Dirkjan maar apo verdiend ook een plusje)
Gelukkig werken tijdens de kerst, ook gewoon een hekel aan dus mooi geregeld👷♂️
Moet ik die 5 euro overmaken of net als vorige keer betalen+1 (Sorry Dirkjan maar apo verdiend ook een plusje)
Gelukkig werken tijdens de kerst, ook gewoon een hekel aan dus mooi geregeld👷♂️
Of achter het station verzilveren.Moet ik die 5 euro overmaken of net als vorige keer betalen![]()
Verkeerde topic toen geplaatst. In het citaat hierboven de juiste posting. SorryIk heb iets met oud en nieuw(understatement) explosieven en geluiden in zodanig tempo dat ik ga twijfelen of zelfs geloven dat dit geen vuurwerk is maar wat anders.
Oplossing..bij vrienden in een vuurwerkvrije of vriendelijk omgeving. Heerlijk
Drugs nooit gedaan, ik maak me wel schuldig aan heel veel benzogebruik.
Ik ben een enorm eind verhuisd. Ik kan niet inschatten hoe het vuurwerk hier is. Sier..en duidelijke lichte knallen kan ik prima hebben. Geen optie elders heen te gaan.dan maar benzo's.
Psychiater weet ervan. Ik houd me niet altijd aan de dosis al ben ik blij dat het een verdomd hoge dosis heb..als je zoveel adrenaline hebt(en tolerantie) val je niet in slaap. Word ik wel moe..prachtig! mooi meegenomen.
Mijn partner is erbij. Ik wil niet dat hij ziet hoe ik in de 'modus' schiet als het mentaal ff misgaat. Op dat moment ben je in de situatie van toen. Ik neem.de.gok.
Ik blij positief,
ik heb benzo's.
Partner zonder trauma is erbij(anders kan je elkaar versterken)
Ik zet de tv met oliebollen aan ,en probeer bewust lekker mee te gaan met alle programma's rondom geestelijk oud en nieuw.
Jaren terug had ik ook een hond die sommige dingen deed zoals Tasja bij @De Zandman
Wakker maken met een nachtmerrie, en mij direct afleiden/kalmeren bij spanning..een hond van goud.
Nu heb ik een kat die ademloos in de vensterbank naar een verdwaald vuurwerkpijjltje kijkt..
Misschien valt het allemaal te doen, en ga ik gewoon naast de poes zitten.

Moet toch eigenlijk niet zo zijn dat het elk jaar weer uitzitten is. De wintertijd is min of meer een kwart tot helft van je leven.De wintermaanden gewoon uitzitten, alles gaat uiteindelijk voorbij.
Same! En achteraf zo'n heerlijk gevoel. Echt alsof mijn lichaam me dankbaar is. En dan is het daarna ook echt fijn om in je warme knusse huisje terug te komen.Dit jaar een goede regenjas gekocht en inmiddels vind ik het zelfs leuk door de regen te wandelen.
Ja niet zo'n nepwinter!Hopelijk nog een strenge vorst, met kraakheldere luchten en veel zon en voor je het weet, komen de krokussen al weer op.
Moet toch eigenlijk niet zo zijn dat het elk jaar weer uitzitten is. De wintertijd is min of meer een kwart tot helft van je leven.
Ik ken de gebeurtenis niet. Maar je had er laatst iets over gepost.Ik heb juist in dit gedeelte van het jaar de grootste moeite om positief te blijven en, om iets te gaan ondernemen.
Wat zijn deze donkere dagen voor Kerstmis toch een kuttijd.
Ik heb zoals genoegzaam bekend, de grootste klap van mijn leven meegemaakt en altijd, ieder jaar weer heb ik er moeite mee.
Laat het maar gauw januari zijn!
En voor wie het wél positief kan bezien met de kerstdagen, wél, die wens ik de allerbeste wensen en fijne feestdagen!
Het is ook erg jammer dat Tasja er nu niet is...
Hé hardloper!.. De zon van gisteren made me jogg. Het was heerlijk, wel koud! In zeer zekere mate weet ik dat Sport en met name Cardio (hardlopen, schaatsen) somberheid kunnen afvlakken. Sport maakt sowieso endorfine aan (drugs). :P nog 1 andere tip: Duik in zee! ;pZomertijd, wintertijd, het maakt me niks uit eigenlijk. Ik hou van de verschillende jaargetijden en wat daar bij hoort. Nu de korte dagen, de kou, het zonnetje, maar soms ook regen en wind. En gezelligheid binnen, kaarsjes aan.
Zeker als hardloper is het mooi en geniet ik het hele jaar van de verschillende elementen buiten in de natuur.
In sommige landen is het weer en alles het hele jaar hetzelfde, ik hou van de afwisseling hier.
Ik zoek nog een vriend met een huis in Portugal of elders warms.Ik zoek nog een zakelijke partner om een huis te kopen in Portugalof elders warms..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."